Singles Unite: deel 4!!

21-10-2020 19:42 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we dan!! Deel 4 alweer :cheer2:
tomcat schreef:
22-10-2020 21:55
ik ben depri single .. moest een keer komen natuurlijk..merkte al dat ik geen zin had om te daten maar nu komen ook de treurige emoties.
Wel op een goede manier hoor..depri maar niet ongelukkig..meer op zoek naar wat ik nog moet doorvoelen of verwerken.
Buiten mijn scheiding en al dat gedoe heb ik de laatste jaren ook wat andere ontwikkelingen gehad. tijdje bij een psycholoog gelopen, regressie gedaan, blijkbaar nu tijd om wat puzzelstukjes die ik daar vond neer te leggen.

Heb nog wel keurig de date met het kind verteld dat de klik daar niet was..ben trots op mezelf. (hoorde ergens op tv een vrouw daarover klagen..dat mannen altijd alleen maar stil worden en nooit een keer zeggen dat ze geen interesse hebben..die man ben ik dan in ieder geval niet :D)
Ahh Tom!
Goed dat je het ziet en er wat mee wil. Dat is toch stap 1 :-)
En de rest, mensen wat gaan we weer snel ;-)

Fb dating sla ik even over ;-)
Ocean's met de dames is een heerlijke film!
Qiyara: ik vind het mooi om te zien hoe jij altijd in je kracht blijft en heldere zelfreflectie hebt. Opstaan en weer doorgaan ben jij zo te lezen erg goed in, het kan niet anders dan dat er een fantastische man op jouw pad gaat komen.
:-O$ dankjewel Sabbieeh.
Zo net evaluatie gesprek gehad en ik mag blijven 🥳

Ondanks mijn corona 😉
Gefeliciteerd Julia, wat een fijn nieuws!
Fijn Julia!
:high5: Julia!
Julia_20 schreef:
23-10-2020 10:36

Ondanks mijn corona 😉
:yes: :cheer: 🥳 :cheer2: :applause: :hello:

G E F E L I C I T E E R D ! ! !

:yes: :cheer: 🥳 :cheer2: :applause: :hello:
Limo76 schreef:
22-10-2020 22:21
Ik zit gewoon nog werk weg te werken en ben vanochtend om 8 uur begonnen........hmm waar gaat t mis :-D
Je hebt een man nodig die hapjes maakt, de wijn opentrekt en je de bank op sleurt voor een film?
Julia_20 schreef:
23-10-2020 08:31
Vaak de reflex van een mens. Zoals hoofdpijn - paracetamol ...... simpel gezegd. Nu is die paracetamol toch wel fijn ;-)

We zijn iets kwijt en gaan opzoek naar iets anders. Een andere invulling eventueel. We kijken niet naar wat we kwijt zijn geraakt, het waarom en/of wat dat met ons doet.

En zoals die paracetamol of rijst ipv bami in je gerecht is wel erg fijn als je hoofdpijn hebt je dacht dat je nog bami had.

Maar voor dat andere is het soms wat beter er meer aandacht aan te geven.

En nu koffie om wakker te worden ;-)
Hoofdpijn - vochtgebrek - meer water drinken gedurende de dag

is mijn reflex...ik heb dan ook vrijwel nooit hoofdpijn :D
Mijn dochter ging laatst Charlies Angels kijken..wisten jullie dat er al weer een remake van de remake is?
De eerste remake was een stuk beter dan de tweede remake trouwens wat ik er zo van zag..
Weet niet hoe spiritueel jullie in het leven staan maar echt..die logeerpartij mag gewoon echt niet.. is weer wat tussen gekomen..

Dan maar lekker wat wijn en hapjes in huis halen, deur op slot, gordijnen dicht en door mijn dip heen rammen dit weekend.
Aaaaaah Tomcat, niet fijn om je zo re voelen. Maar wat Jules zegt...je moet er doorheen. Uiteindelijk komt het er toch een keer uit. Lekker voor jezelf zorgen.

Hier nog steeds vlinders en kriebels. Pffff
Julia_20 schreef:

Ondanks mijn corona 😉
Geweldig nieuws vlak voor je weekend!
Ik ben heeel erg benieuwd naar de nieuwe Borat film. Er is nu ophef over een bepaalde scene waardoor de film vandaag al uit komt. Niet in de bios maar in een streamingsdienst.

Ik vind alle films van Sacha Baron Cohen geweldig. Heerlijk, dat controversiele. Die man is een genie. Erg slim. Zijn vader is een bekende professor.
Giuliani gaat nu door het slijk en de film is bewust vlak voor de verkiezingen uitgebracht :cheer:
Trailer Borat 2

https://www.filmtotaal.nl/nieuws/75519
tomcat schreef:
23-10-2020 11:49
Weet niet hoe spiritueel jullie in het leven staan maar echt..die logeerpartij mag gewoon echt niet.. is weer wat tussen gekomen..

Dan maar lekker wat wijn en hapjes in huis halen, deur op slot, gordijnen dicht en door mijn dip heen rammen dit weekend.
Dan mag het niet zo zijn..alles heeft een reden. Maar die zie je vaak pas veel later. Ik denk dat je- gezien hoe je je nu voelt- het beste lekker op jezelf kunt focussen. Dat zal de bedoeling zijn, hoe graag je ook die afleiding wil.
pavlova schreef:
23-10-2020 11:53
Aaaaaah Tomcat, niet fijn om je zo re voelen. Maar wat Jules zegt...je moet er doorheen. Uiteindelijk komt het er toch een keer uit. Lekker voor jezelf zorgen.

Hier nog steeds vlinders en kriebels. Pffff
Fijn zeg, geniet!
I :heart: Borat & Kazachstan!
De vechtpartij met zijn dikke maatje in de eerste Borat is een van mijn favoriete scenes ever
anoniem_63ab5705e222a wijzigde dit bericht op 23-10-2020 12:24
3.33% gewijzigd
Antoon69 schreef:
23-10-2020 12:21
I :heart: Borat & Kazachstan!
Me too!
Hoop hem snel te kunnen zien.

Hij heeft nu een scene waarin hij alleen een mondkapje draagt om zijn edele delen. Lekker actueel.
Julus schreef:
23-10-2020 12:23
Me too!
Hoop hem snel te kunnen zien.

Hij heeft nu een scene waarin hij alleen een mondkapje draagt om zijn edele delen. Lekker actueel.
Ik vind trouwens die andere films (die met Bruno bijvoorbeeld) net zo grappig
Antoon69 schreef:
23-10-2020 12:23
De vechtpartij met zijn dikke maatje in de eerste Borat is een van mijn favoriete scenes ever
Mij staat die rodeo nog bij..dat ie een toespraak houdt en hoe lang het duurt voordat die rednecks doorhebben wat ie nou eigenlijk zegt tegen ze

Happy to be in the united states of agression
I support your war of terror

dat soort teksten
Julia_20 schreef:

Ondanks mijn corona 😉
Gefeliciteerd!
tomcat schreef:
23-10-2020 10:58
Je hebt een man nodig die hapjes maakt, de wijn opentrekt en je de bank op sleurt voor een film?
Eigenlijk wel ja ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven