Singles Unite: deel 4!!
vrijdag 23 oktober 2020 om 08:42
Ahh Tom!tomcat schreef: ↑22-10-2020 21:55ik ben depri single .. moest een keer komen natuurlijk..merkte al dat ik geen zin had om te daten maar nu komen ook de treurige emoties.
Wel op een goede manier hoor..depri maar niet ongelukkig..meer op zoek naar wat ik nog moet doorvoelen of verwerken.
Buiten mijn scheiding en al dat gedoe heb ik de laatste jaren ook wat andere ontwikkelingen gehad. tijdje bij een psycholoog gelopen, regressie gedaan, blijkbaar nu tijd om wat puzzelstukjes die ik daar vond neer te leggen.
Heb nog wel keurig de date met het kind verteld dat de klik daar niet was..ben trots op mezelf. (hoorde ergens op tv een vrouw daarover klagen..dat mannen altijd alleen maar stil worden en nooit een keer zeggen dat ze geen interesse hebben..die man ben ik dan in ieder geval niet)
Goed dat je het ziet en er wat mee wil. Dat is toch stap 1
vrijdag 23 oktober 2020 om 08:45
En de rest, mensen wat gaan we weer snel
Fb dating sla ik even over
Ocean's met de dames is een heerlijke film!
Qiyara: ik vind het mooi om te zien hoe jij altijd in je kracht blijft en heldere zelfreflectie hebt. Opstaan en weer doorgaan ben jij zo te lezen erg goed in, het kan niet anders dan dat er een fantastische man op jouw pad gaat komen.
Fb dating sla ik even over
Ocean's met de dames is een heerlijke film!
Qiyara: ik vind het mooi om te zien hoe jij altijd in je kracht blijft en heldere zelfreflectie hebt. Opstaan en weer doorgaan ben jij zo te lezen erg goed in, het kan niet anders dan dat er een fantastische man op jouw pad gaat komen.
vrijdag 23 oktober 2020 om 10:59
Hoofdpijn - vochtgebrek - meer water drinken gedurende de dagJulia_20 schreef: ↑23-10-2020 08:31Vaak de reflex van een mens. Zoals hoofdpijn - paracetamol ...... simpel gezegd. Nu is die paracetamol toch wel fijn
We zijn iets kwijt en gaan opzoek naar iets anders. Een andere invulling eventueel. We kijken niet naar wat we kwijt zijn geraakt, het waarom en/of wat dat met ons doet.
En zoals die paracetamol of rijst ipv bami in je gerecht is wel erg fijn als je hoofdpijn hebt je dacht dat je nog bami had.
Maar voor dat andere is het soms wat beter er meer aandacht aan te geven.
En nu koffie om wakker te worden![]()
is mijn reflex...ik heb dan ook vrijwel nooit hoofdpijn
vrijdag 23 oktober 2020 om 12:12
Ik ben heeel erg benieuwd naar de nieuwe Borat film. Er is nu ophef over een bepaalde scene waardoor de film vandaag al uit komt. Niet in de bios maar in een streamingsdienst.
Ik vind alle films van Sacha Baron Cohen geweldig. Heerlijk, dat controversiele. Die man is een genie. Erg slim. Zijn vader is een bekende professor.
Giuliani gaat nu door het slijk en de film is bewust vlak voor de verkiezingen uitgebracht
Ik vind alle films van Sacha Baron Cohen geweldig. Heerlijk, dat controversiele. Die man is een genie. Erg slim. Zijn vader is een bekende professor.
Giuliani gaat nu door het slijk en de film is bewust vlak voor de verkiezingen uitgebracht
vrijdag 23 oktober 2020 om 12:15
Dan mag het niet zo zijn..alles heeft een reden. Maar die zie je vaak pas veel later. Ik denk dat je- gezien hoe je je nu voelt- het beste lekker op jezelf kunt focussen. Dat zal de bedoeling zijn, hoe graag je ook die afleiding wil.
vrijdag 23 oktober 2020 om 12:45
Mij staat die rodeo nog bij..dat ie een toespraak houdt en hoe lang het duurt voordat die rednecks doorhebben wat ie nou eigenlijk zegt tegen ze
Happy to be in the united states of agression
I support your war of terror
dat soort teksten