Singles Unite : deel 5!!! 😄

dinsdag 22 december 2020 om 23:49
oh ja..dat werkt niet nee..Antoon69 schreef: ↑22-12-2020 23:42Ik was pas ook naar een 4d film geweest met de kindjes maar toen liep de 4de dimensie niet synchroon met de film maar een seconde te laat (dat kan dus ook). Had je eerst een knal in de film en dan een seconde later zo'n stomp in je rug. Ik was er op een gegeven moment wel klaar mee.
Ik heb naast star wars ook een horrorfilm in 4d gezien..zat een scene dat er bloed van de trap af kwam stromen en net toen het onderaan de trap op de vloer kletste kreeg ik zo'n waterdampstoot in mijn gezicht..iiieeeeeeuuuwwww.. dat werkt echt geweldig dat spul.. ook bij van die horror achtervolgingscene's..stoelen alle kanten op, stroboscopen en windmachines aan..totaal gedesorienteerd lichamelijk..het werkt echt wel goed dat 4d in sommige situaties.
woensdag 23 december 2020 om 00:11
Loltomcat schreef: ↑22-12-2020 23:49oh ja..dat werkt niet nee..
Ik heb naast star wars ook een horrorfilm in 4d gezien..zat een scene dat er bloed van de trap af kwam stromen en net toen het onderaan de trap op de vloer kletste kreeg ik zo'n waterdampstoot in mijn gezicht..iiieeeeeeuuuwwww.. dat werkt echt geweldig dat spul.. ook bij van die horror achtervolgingscene's..stoelen alle kanten op, stroboscopen en windmachines aan..totaal gedesorienteerd lichamelijk..het werkt echt wel goed dat 4d in sommige situaties.
wij slapen nooit.

woensdag 23 december 2020 om 07:51
Dat rustig aan doen is niet mijn ding en dat heeft mij laatst ook wel de das omgedaan denk ik. Wanneer de vrouw in kwestie elkaar zien afhoudt en elkaar een keer per week zien voor haar al veel lijkt te zijn dan daalt mijn enthousiasme over 't algemeen vrij rap.
Idem met daten, als er na een paar dates nog niet gezoend is voelt het voor mij toch een beetje als trekken aan een dood paard, ik heb die fysieke klik nodig om er voor te gaan.
Idem met daten, als er na een paar dates nog niet gezoend is voelt het voor mij toch een beetje als trekken aan een dood paard, ik heb die fysieke klik nodig om er voor te gaan.

woensdag 23 december 2020 om 08:00
Poe, als iemand mij vaker dan 1 keer per week wil zien in het begin dan voel ik me opgejaagd.
Of gelijk ieder weekend bijvoorbeeld.
Ik heb het nodig dat levens in een rustig tempo steeds meer in elkaar verweven raken.
Hoe leuk de ander ook is, ik ken je niet. En meteen al zo'n beroep doen op me, jaagt mij weg.
Net als elke dag willen appen. In het begin hoeft dat van mij echt niet. Dan verval je al snel in gesprekken als: hoe was je dag?
Wat ga je eten? Blabla..
Of gelijk ieder weekend bijvoorbeeld.
Ik heb het nodig dat levens in een rustig tempo steeds meer in elkaar verweven raken.
Hoe leuk de ander ook is, ik ken je niet. En meteen al zo'n beroep doen op me, jaagt mij weg.
Net als elke dag willen appen. In het begin hoeft dat van mij echt niet. Dan verval je al snel in gesprekken als: hoe was je dag?
Wat ga je eten? Blabla..

woensdag 23 december 2020 om 08:27
Qiyara grappig hoe iedereen er anders over denkt. Heb jij dit altijd al gehad?
Ik was juist van het vele appen en zoveel mogelijk zien van elkaar.
In mijn laatste relatie was de lol er al snel vanaf toen we gingen samenwonen. Ik zou nu echt willen blijven latten met dagen voor mezelf. Appen zou ik wel fijn vinden, dat contact vind ik fijn. Even de verbinding voelen net als Chesta.
Ik was juist van het vele appen en zoveel mogelijk zien van elkaar.
In mijn laatste relatie was de lol er al snel vanaf toen we gingen samenwonen. Ik zou nu echt willen blijven latten met dagen voor mezelf. Appen zou ik wel fijn vinden, dat contact vind ik fijn. Even de verbinding voelen net als Chesta.

woensdag 23 december 2020 om 08:38
Datertje, nee dat heb ik niet altijd gehad. Dat is zo gegroeid doordat ik dichterbij mijzelf ben gekomen en kan luisteren naar wat goed is voor mijzelf.
De verbinding voel ik ook als er geen contact is, dan groeit m'n verlangen naar de ander juist. En uiteindelijk als ik echt van iemand hou, dan wil ik iemand ook steeds meer zien/spreken hoor.
Ik ben een kat uit de boom kijker. En als ik daar geen gehoor aangeef dan ren ik mijzelf voorbij. Word ik geen leuker mens van.
De verbinding voel ik ook als er geen contact is, dan groeit m'n verlangen naar de ander juist. En uiteindelijk als ik echt van iemand hou, dan wil ik iemand ook steeds meer zien/spreken hoor.
Ik ben een kat uit de boom kijker. En als ik daar geen gehoor aangeef dan ren ik mijzelf voorbij. Word ik geen leuker mens van.

woensdag 23 december 2020 om 09:23
Juist super fijn dat je zelf weet hoe je in elkaar zit.
Dat is zo nice aan ouder en wijzer worden.
Ik ben vergeten schijnbaar om ophang beslag erbij te bestellen. Nu kan ik niks met de kastjes van IKEA. Ik ze gelijk besteld maar helaas komen ze niet voor 13 Jan. Dat vind ik zo lastig aan online kopen. In de winkel zie je wat je nodig hebt.
Ik ben vergeten schijnbaar om ophang beslag erbij te bestellen. Nu kan ik niks met de kastjes van IKEA. Ik ze gelijk besteld maar helaas komen ze niet voor 13 Jan. Dat vind ik zo lastig aan online kopen. In de winkel zie je wat je nodig hebt.
woensdag 23 december 2020 om 09:30
Datertje schreef: ↑23-12-2020 09:23Juist super fijn dat je zelf weet hoe je in elkaar zit.
Morguh all,
Staat toch bij het product dacht ik online wat je nodig hebt? Ik meen mij dat te herinneren.
Qua relaties al eerder geschreven. Ik wil niet vast elk weekend van vrijdag TM zondag . Ik wil spontaan. Dat wil niet zeggen maar 1 keer per week. Soms 2 of misschien net die ene week vaker of wel dat weekend of gewoon 1 keer.
En ik hou ook niet van hele lange WhatsApp gesprekken. Heb dan zoiets... Bel even.
Apart maar wel lekker
woensdag 23 december 2020 om 09:38
Bedankt voor de reacties, duidelijk dat het voor iedereen verschillend is. Er zijn zo veel vlakken waarop het moet klikken, ook in frequentie van elkaar zien en wil de ene meer dan de ander dan komt het rustigaan woord waarschijnlijk piepen.
Hier val ik van de ene verbazing in de andere, vond onze ontmoeting al zo’n apart verhaal, is er nu weer zoiets gek gebeurd dat het echt ongeloofwaardig begint te worden. Lijkt wel een of ander filmscenario.
Hier val ik van de ene verbazing in de andere, vond onze ontmoeting al zo’n apart verhaal, is er nu weer zoiets gek gebeurd dat het echt ongeloofwaardig begint te worden. Lijkt wel een of ander filmscenario.

woensdag 23 december 2020 om 09:59
Hjem til jul is leuk! Afgelopen vrijdag direct seizoen 2 opgestart en uitgekeken.
Leuk om te lezen hoe iedereen er in staat qua daten, afspreken en appcontact.
De hele dag appen hoeft van mij niet. Dan bel ik liever even. Maar ook dat hoeft niet elke dag. Juist om herhaling van gesprekken te voorkomen.
Vwb het daten...dat ligt een beetje op z'n gat. Misschien mede omdat de focus nu op mijzelf ligt.
Hoe kijken jullie tegen de feestdagen aan? Positief? Negatief? Alleen of kleinschalig met familie of vrienden?
De hele dag appen hoeft van mij niet. Dan bel ik liever even. Maar ook dat hoeft niet elke dag. Juist om herhaling van gesprekken te voorkomen.
Vwb het daten...dat ligt een beetje op z'n gat. Misschien mede omdat de focus nu op mijzelf ligt.
Hoe kijken jullie tegen de feestdagen aan? Positief? Negatief? Alleen of kleinschalig met familie of vrienden?

woensdag 23 december 2020 om 10:15
Sally kerst is altijd een fijne tijd voor mij. De sfeer vind ik heerlijk. Vanavond lekker met dochter de tafel mooi dekken en samen lekker eten. Morgen naar mijn ouders. We hebben voor gescheiden gekozen. Zus ook in de zorg dus zo veilig mogelijk. Eerste kerstdag cadeautjes met dochter en ontbijt. Zij gaat dan naar papa tot en met oud en nieuw ik ga werken. Tweede kerstavond alleen. Zo lekkerrrr.
En jij?
En jij?
woensdag 23 december 2020 om 10:24
Hier vermoedelijk beide dagen thuis, als het meezit krijg ik vandaag de corona testuitslag, anders morgen. Zou me verbazen als ik negatief test aangezien zoon vorige week positief was getest. Zoon had 1 nacht heftigere klachten maar sinds afgelopen donderdag helemaal niets meer. Zelf helemaal geen klachten (afkloppen uiteraard).
Eerste kerstdagen waren we sowieso al thuis, tweede bij mijn vader en zijn vriendin maar dat is nog maar de vraag, beiden boven de 70 jaar ondanks nog goed gezond en redelijk/goed fit.
Eerste kerstdagen waren we sowieso al thuis, tweede bij mijn vader en zijn vriendin maar dat is nog maar de vraag, beiden boven de 70 jaar ondanks nog goed gezond en redelijk/goed fit.
wij slapen nooit.
woensdag 23 december 2020 om 10:25
Ik ben niet zo kerstig. Dus geen versiering hier.Sallycanwait schreef: ↑23-12-2020 09:59Hjem til jul is leuk! Afgelopen vrijdag direct seizoen 2 opgestart en uitgekeken.
Elk jaar denk bleh.... en meestal ben ik de laatste jaren wel onder de pannen. Bevriend stel eigenlijk de laatste jaren waar ik vast mee bakplaatttt
Dit jaar zou ik 2e kerstdag naar een vriendin gaan. Maar ivm mijn zicht/niet autorijden komt ze hier. Ze heeft een auto van iemand te leen gekregen.
O&N weet ik nog niet. Zou in principe ook bij haar zijn.
Die serie zat ik ineens in seizoen 2 al en je blijft iedere keer kijken na het slot. Vandaag seizoen 2 afkijken. 5 afl. Maar ze zijn kort.
Qua daten sta ik in de stilstand hahahahaha terwijl ik nog 500 berichten heb
woensdag 23 december 2020 om 10:41
Ben gematigd positief over de feestdagen. Rond kerst werk ik veel, kerstavond is in Vlaanderen het belangrijkst/meest gevierde, dan ga ik naar familie, kijk er naar uit, een gezin mag hier 1 persoon uitnodigen. Kerst met date afgesproken, weekend werk ik gedeeltelijk.
Oudjaar werk ik amper en niets gepland, heerlijk, hoop enkel op droog weer. Date heeft de kinderen.
Icetea je kan echt negatief testen, meerdere cliënten waar maar een deel van het gezin positief test.
Oudjaar werk ik amper en niets gepland, heerlijk, hoop enkel op droog weer. Date heeft de kinderen.
Icetea je kan echt negatief testen, meerdere cliënten waar maar een deel van het gezin positief test.

woensdag 23 december 2020 om 11:25
moest je dat er los bij kopen dan? meestal zit dat er standaard wel bij toch? Alleen bij keukenkastjes niet, die hangen aan zo'n rail aan de muur.Datertje schreef: ↑23-12-2020 09:23Juist super fijn dat je zelf weet hoe je in elkaar zit.

woensdag 23 december 2020 om 11:36
Zo raar..kwam een collega tegen op een datingapp. Geen directe collega maar we weten wie we zijn zonder echt ooit veel gepraat te hebben ofzo, vooral in het verleden kwamen we elkaar wel eens tegen.
Dus beetje blabla en fijne feestdagen wensen en dan nodigt ze mij ineens uit om een keer een drankje te komen doen voor de gezelligheid..
Ik snap dan weer niet of dat nou echt voor de gezelligheid is of dat dat een date voorstel is..had ook nooit op die manier over haar nagedacht, zag haar vooral jaren terug toen ik getrouwd was en zij volgens mij ook. Maar het is een mooie vrouw.. En dat blijft dan toch spoken..ven hey..vind ze mij op die manier leuk..wauw..en nee, gewoon voor de gezelligheid bedoeld ze.
Nou ja..we gaan het misschien wel zien, eerst de kerst maar door, mijn vakantie is begonnen
Dus beetje blabla en fijne feestdagen wensen en dan nodigt ze mij ineens uit om een keer een drankje te komen doen voor de gezelligheid..
Ik snap dan weer niet of dat nou echt voor de gezelligheid is of dat dat een date voorstel is..had ook nooit op die manier over haar nagedacht, zag haar vooral jaren terug toen ik getrouwd was en zij volgens mij ook. Maar het is een mooie vrouw.. En dat blijft dan toch spoken..ven hey..vind ze mij op die manier leuk..wauw..en nee, gewoon voor de gezelligheid bedoeld ze.
Nou ja..we gaan het misschien wel zien, eerst de kerst maar door, mijn vakantie is begonnen

woensdag 23 december 2020 om 11:41
Attra wat is er gebeurd?Attraverso schreef: ↑23-12-2020 09:38Bedankt voor de reacties, duidelijk dat het voor iedereen verschillend is. Er zijn zo veel vlakken waarop het moet klikken, ook in frequentie van elkaar zien en wil de ene meer dan de ander dan komt het rustigaan woord waarschijnlijk piepen.
woensdag 23 december 2020 om 11:49
Leuk!tomcat schreef: ↑23-12-2020 11:36Zo raar..kwam een collega tegen op een datingapp. Geen directe collega maar we weten wie we zijn zonder echt ooit veel gepraat te hebben ofzo, vooral in het verleden kwamen we elkaar wel eens tegen.
Al zou ik denken niet te veel nadenken erover. Denken gezellig een drankje en wat bijpraten.
En de rest zie je dan wel.
Al moet erkennen