Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
Wil je geen valse hoop geven Tom, maar ik zou zelf niet gauw een man uitnodigen als ik niet geinteresseerd ben in mogelijk meer (dan alleen vriendschap en gezelligheid.) Dan vind ik hem dus leuk..
Of ik moet hem al goed kennen en we een klik hebben.
Andersom heb ik paar keer meegemaakt dat als ik word gevraagd door een man, hij er wel bijbedoelingen bij had. Terwijl ik min of meer voor de gezelligheid op de uitnodiging in ging. Zo van: ik geef het een kans en zie wel. Was niet bij iemand thuis maar iets doen en drankje op terras. Ik kende hem dan al een beetje.
Kreeg nog zelfs achteraf de opmerking dat ik dat beter gelijk had kunnen zeggen: alleen uit vriendschap.
dido68 wijzigde dit bericht op 23-12-2020 14:42
14.99% gewijzigd
dido68 schreef:
23-12-2020 12:32
Wil je geen valse hoop geven Tom, maar ik zou zelf niet gauw een man uitnodigen als ik niet geinteresseerd ben in mogelijk meer (dan alleen vriendschap en gezelligheid.) Dan vind ik hem dus leuk..
Of ik moet hem al goed kennen en we een klik hebben.
Dit. Ik zou voor de zekerheid toch maar die schone onderbroek aantrekken van te voren :D
Tom, ik zou nooit een collega liken als ik hem niet daadwerkelijk leuk zou vinden en uitnodigen "gewoon" voor de gezelligheid......ik geloof der niet in :lol:
Liken doe ik wel, uit vriendelijkheid.. Anders vind ik het zo raar. Maar goed ligt ook wel aan wie het is. Sommige bekenden wil ik dan gewoon even bijkletsen via chat.

Uitnodigen zou ik inderdaad ook niet doen.. Dan geef ik na mijn idee het verkeerde idee. Dus dat ze je leuk vindt zit er wel redelijk in.
chesta schreef:
23-12-2020 07:51
Dat rustig aan doen is niet mijn ding en dat heeft mij laatst ook wel de das omgedaan denk ik. Wanneer de vrouw in kwestie elkaar zien afhoudt en elkaar een keer per week zien voor haar al veel lijkt te zijn dan daalt mijn enthousiasme over 't algemeen vrij rap.

Idem met daten, als er na een paar dates nog niet gezoend is voelt het voor mij toch een beetje als trekken aan een dood paard, ik heb die fysieke klik nodig om er voor te gaan.
Dit. Iemand die maar blijft twijfelen of alleen maar de boot blijft afhouden omdat het anders te dicht bijkomt en dat is "zo eng", vat ik op als desinteresse. Het werkt
ontmoedigend. En ik vind het onaantrekkelijk. Ik wil net zo goed dat iemand strijdt voor mij. Kun je dat niet, wat de reden dan ook is, dan flikker vooral een end op. Of doe beter je best.
wij slapen nooit.
Anyway, alvast fijne Kerstdagen gewenst voor iedereen.🌹 Ik hoop allemaal in goed gezelschap!
wij slapen nooit.
Ga je onder duiken dan Sunshine?

1e kerstdag heb ik wat familie hier en gaan we cadeautjes doen en chinees eten

horoscoop van viva klopt van geen kant dit keer

Als je een mazzelaar bent met een postzegel gras of een riant balkon, dan ben je als Kreeft het afgelopen jaar vast al in de weer geweest met planten. Kreeften zijn diep van binnen echte huismussen die thuis een beetje rommelen heerlijk vinden. Tuinieren is hun manier van genieten van de natuur terwijl je niet de deur uit hoeft.

ik vind tuinieren helemaal niet leuk..een mooie tuin vind ik dan wel weer leuk.
Ik like vaak bekenden zonder bijbedoeling en zij mij ook, gewoon voor een hoe gaat het praatje.

Vrouwen gaan mannen wel uitnodigen voor de gezelligheid al kan er meer achter zitten.
Wanneer mannen een vrouw uitnodigen zit er meestal meer achter.
Qiyara schreef:
23-12-2020 11:41
Attra wat is er gebeurd?
Gewoon iets erg straf, niet negatief hoor. Mocht ik het vertellen dan zou je het zeker niet geloven, recht uit een film.
Antoon69 schreef:
23-12-2020 13:41
Dit. Ik zou voor de zekerheid toch maar die schone onderbroek aantrekken van te voren :D
Dat dan weer wel :-D
Attraverso schreef:
23-12-2020 16:34
Gewoon iets erg straf, niet negatief hoor. Mocht ik het vertellen dan zou je het zeker niet geloven, recht uit een film.
Haha lekker is dat zo'n cliffhanger ;)
Qiyara schreef:
23-12-2020 16:44
Nouja, hier stopt het dan ook
Veel te herkenbaar :mrgreen:
Mannen en of vrouwen zonder noemenswaardig verleden (werk etc.). die bij elkaar wat gaan drinken, zit bijna altijd wel ietsje meer achter. Of even polsen of er meer is bijvoorbeeld.
Qiyara schreef:
23-12-2020 16:44
Kijk morgen weer naat Attraverso, the series
Attraverso schreef:
23-12-2020 10:41
Ben gematigd positief over de feestdagen. Rond kerst werk ik veel, kerstavond is in Vlaanderen het belangrijkst/meest gevierde, dan ga ik naar familie, kijk er naar uit, een gezin mag hier 1 persoon uitnodigen. Kerst met date afgesproken, weekend werk ik gedeeltelijk.
Oudjaar werk ik amper en niets gepland, heerlijk, hoop enkel op droog weer. Date heeft de kinderen.
Icetea je kan echt negatief testen, meerdere cliënten waar maar een deel van het gezin positief test.

Ja, dat had ik al vaker gelezen/meegekregen. Bij ons dus ook zo. Zoon lag in een kreuk. Eerlijk is eerlijk, ik had ergens toch verwacht positief te testen. Zoon zit nl. wel in de 'verspreiders' leeftijd en woont ft bij mij. Ik lees echter ook berichten over onderzoeken of mss bloedgroep van invloed kan zijn. Niet wetenschappelijk dus nergens op gestaafd.

Wat is de gedachte dat kerstavond in Belgie het belangrijkste/meest gevierde is? Leuk dat je met je date afspreekt, hoewel ik las dat er een bijzondere ontwikkeling is?
wij slapen nooit.
tomcat schreef:
23-12-2020 16:22
Ga je onder duiken dan Sunshine?
Ja, in de grotten van Zuid-Limburg 😝
wij slapen nooit.
Kerstavond belangrijkste is in Spanje ook zo. Waarom weet ik eigenlijk niet.
katholiek toch? om kerstavond te vieren als de geboorte van jesus...nachtmis enzo

ik begrijp nooit waarom kerstavond niet tussen 1e en 2e kerstdag is..lijkt mij veel logischer..

nou ja..ik ben zoiezo van het heidense winterfeest met versieringen lichtjes en overdadig eten en drinken..even knallen voor we de donkere winter ingaan.. ik dank ik ook weer dry januari meedoen, deed ik vorig jaar ook..

ow..dan moet ik wel voor januari bij die collega langs voor een wijntje..
Echt dom van mij. Zeker gezien mijn eigen katholieke achtergrond. Waar ik overigens niets meer aan doe.
Ik zat aan de rode wijn. Dry januari is misschien ook wel een goed plan. Verlies ik tenminste wat minder hersencellen..
Dry januari, dat kost me niet zoveel moeite. Drink al niet eens elke maand. Dus ik ga de uitdaging mee aan.

Heb wel al een fles champagne in huis voor oud en nieuw. Dus als ik na 0:00uur nog wakker ben dan ga ik wel met alcohol januari in..
tomcat schreef:
23-12-2020 17:28
katholiek toch? om kerstavond te vieren als de geboorte van jesus...nachtmis enzo

ik begrijp nooit waarom kerstavond niet tussen 1e en 2e kerstdag is..lijkt mij veel logischer..

nou ja..ik ben zoiezo van het heidense winterfeest met versieringen lichtjes en overdadig eten en drinken..even knallen voor we de donkere winter ingaan.. ik dank ik ook weer dry januari meedoen, deed ik vorig jaar ook..

ow..dan moet ik wel voor januari bij die collega langs voor een wijntje..

Ook wel weer gek want de donkerste dag hebben we alweer achter de rug. Het wordt vanaf nu alleen maar weer langer licht 's avonds. Oke, ook een tijdje later licht 's ochtends.
iceteapeach wijzigde dit bericht op 23-12-2020 18:36
1.54% gewijzigd
wij slapen nooit.
https://youtu.be/orRtbg08Fik

Dit nummer ❤️ Mijn meest favoriete nummer van het jaar zie ik op Spotify.
Die bass en de geluiden ik vind hem zo fantastisch.
Zoveel sfeer. Even delen😍
Qiyara schreef:
23-12-2020 18:11
Dry januari, dat kost me niet zoveel moeite. Drink al niet eens elke maand. Dus ik ga de uitdaging mee aan.

Heb wel al een fles champagne in huis voor oud en nieuw. Dus als ik na 0:00uur nog wakker ben dan ga ik wel met alcohol januari in..
Ik had al een dry november, vanwege een lange antibiotica kuur, die ging over in Dry december vanwege No Alcohol Policy aan boord en daar ik voor februari niet thuis ben, doe ik ook mee met Dry Januari.
fietsen varen vrouwelijk doen
Ik hou veel te veel van wet!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven