Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
Queen’s Gambit is trouwens echt fantastisch zoals meerdere hier zeiden! 🙌 Vond Unorthodox ook heel mooi, voor mensen die nog moeten kijken.
Qiyara schreef:
29-11-2020 15:43
Er is ook een formule 1 topic, misschien daar verder kletsen?
Er is ook een netflix topic, wat is je punt? :proud:
Maar het is alweer klaar hoor...
Ik douche al jaren maar maximaal 3 keer in de week. In de winter wel minder, eerder 2x in de week en gebruik ook geen producten met parabenen. En sinds ik ook geen shampoo en conditioner met SLS en parabenen gebruik is mijn haar zo veel voller dan daarvoor.
tomcat schreef:
29-11-2020 15:49
je badjas is er van open gevallen ;-D
Van schrik ja. Het gaat er heftig aan toe
RedRoseThorn schreef:
29-11-2020 16:09
Ik douche al jaren maar maximaal 3 keer in de week. In de winter wel minder, eerder 2x in de week en gebruik ook geen producten met parabenen. En sinds ik ook geen shampoo en conditioner met SLS en parabenen gebruik is mijn haar zo veel voller dan daarvoor.
Als ik dat zou doen dan zou ik nog dikker haar hebben. De kapper moet het vaak uitdunnen. Ik heb dik haar, zegt de kapper. Vooral vervelend omdat geen haarclip past en de elastiekjes snel kapot zijn.
Julus schreef:
29-11-2020 16:12
Van schrik ja. Het gaat er heftig aan toe
Lekker tegen elkaar aan kruipen op de bank
Vivi3338 schreef:
29-11-2020 15:54
Queen’s Gambit is trouwens echt fantastisch zoals meerdere hier zeiden! 🙌 Vond Unorthodox ook heel mooi, voor mensen die nog moeten kijken.
Ik zit nu in Marco Polo, begin net aan het 2e seizoen, best aardig
trouwens dat douchen...mijn joongens zijn 9,5 en mijn dochter 12,5 ..dat wil je niet ruiken hoor als die een paar dagen niet douchen..laat staan over een paar jaar
Hier ook een soort ontploffing, zitzak gescheurd, dacht wat van die bolletjes die uit de zitzak komen, op te kunnen zuigen, maar zoog de halve zitzak leeg in 1 sec. Dat vond de stofzuiger niet zo leuk.
Gaat lekker hier
En ondertussen surprises aan het maken voor school. Huis zag er dus al ontploft uit zonder deze zooi.
fladder schreef:
29-11-2020 16:27
Hier ook een soort ontploffing, zitzak gescheurd, dacht wat van die bolletjes die uit de zitzak komen, op te kunnen zuigen, maar zoog de halve zitzak leeg in 1 sec. Dat vond de stofzuiger niet zo leuk.
Gaat lekker hier
En ondertussen surprises aan het maken voor school. Huis zag er dus al ontploft uit zonder deze zooi.
Wat verschrikkelijk, moet er niet aan denken! Kan me de puinhoop ongeveer voorstellen, maar de waarheid is waarschijnlijk nog erger.
Misschien als surprise een sneeuwlandschap maken? Komen al die losse bolletjes nog een beetje van pas...
We gaaan racen..endeijk..

surpirses hier allemaal al klaar gelukkig ;-D
..
anoniem_63b29ab9da950 wijzigde dit bericht op 24-12-2020 15:23
99.20% gewijzigd
Datertje schreef:
29-11-2020 13:41

Fijne zondag voor alle niet werkers.
Hier ook een werker hoor, deze ochtend vroeg begonnen

Jullie zijn druk geweest!
*Pauze* schreef:
29-11-2020 16:36
Maar grote kans dat dit hormoon-zweet is. Pubers hebben daardoor heel vaak een veel ergere zweetlucht om zich heenhangen.
Kan bij vrouwen in de overgang weer terug komen, ook dan onder de invloed van de veranderende hormonen.
Soms is het zó fijn om vrouw te zijn ;)
mijn ex heeft mij een overgang trauma bezorgd..als ik overgang ruik ben ik weg..
wat een idioot is die Olav Mol toch..wie gaat er nog binnekomen..jaa safety car.. hallo..nog 2 ronden en we zijn klaar..no way dat er nog geraced gaat worden
voor mij echt een raadsel waarom Ziggo niet doorheeft dat ze het meest waardeloze commentaar team ooit hebben op F1 gebied..gewoon lekker het sky geluid inkopen en je bent 10 keer beter
*Pauze* schreef:
29-11-2020 16:00
Er is ook een netflix topic, wat is je punt? :proud:
Maar het is alweer klaar hoor...
Vind ik wat anders dan mee praten met wat er op tv gebeurt. Daar is toch een lopend topic voor.
tomcat schreef:
29-11-2020 18:08
mijn ex heeft mij een overgang trauma bezorgd..als ik overgang ruik ben ik weg..
Oei, dan ruil je haar in voor een jonger exemplaar?
fladder schreef:
29-11-2020 18:15
Oei, dan ruil je haar in voor een jonger exemplaar?
Die komt ooit ook in die overgang....😎
Als mannen ‘m niet meer omhoog krijgen of lang volhouden moeten we ze ook maar inruilen dan 🙈

Oftewel; geen nette opmerking Tom.. Lijkt me sowieso dat elke vrouw het anders ervaart qua klachten, daarnaast hoort het eenmaal bij leven net zoals mannen ook ‘achteruit’ gaan ;-) Je bent eind 40 toch? Lijkt me dat de menopauze bij een vrouw niet te ‘omzeilen’ is.
mannen houden het juist langer vol naarmate ze ouder worden ;-D

maar dat omhoog krijgen en houden..tja..de prikkels komen minder hard binnen..hij gaat niet meteen meer staan voor elke blote vrouw..is wat meer voor nodig naarmate mannen meer hebben meegemaakt

of aan de pilletjes natuurlijk..ik heb ze nog niet geprobeerd maar het schijnt goed te werken
tomcat schreef:
29-11-2020 19:14
mannen houden het juist langer vol naarmate ze ouder worden ;-D

maar dat omhoog krijgen en houden..tja..de prikkels komen minder hard binnen..hij gaat niet meteen meer staan voor elke blote vrouw..is wat meer voor nodig naarmate mannen meer hebben meegemaakt

of aan de pilletjes natuurlijk..ik heb ze nog niet geprobeerd maar het schijnt goed te werken
Precies, niet elke man is hetzelfde of reageert zoals anderen. Net zoals dat vrouwen niet allemaal de menopauze hetzelfde doormaken, moraal van het verhaal ;-)
Foei Tom..je bent zelf eind 40. De vrouw die je ooit gaat strikken zal minimaal 40 zijn. Ga je haar dumpen zodra ze in de overgang komt?
Best aanmatigend. Voor iemand die zelf ook al in zijn midlife crisis periode zit.
ik ga gewoon voor vrouwen die er al doorheen zijn ;-D

ik weet vrij zeker dat ik niet aan midlifecrisis doe..ik deed ook niet aan pubertijd
Julus schreef:
29-11-2020 16:14
Als ik dat zou doen dan zou ik nog dikker haar hebben. De kapper moet het vaak uitdunnen. Ik heb dik haar, zegt de kapper. Vooral vervelend omdat geen haarclip past en de elastiekjes snel kapot zijn.

Jaloers! Ik zou een moord doen voor jouw haar denk ik.

Over zweetgeur, hoe erg een vrouw ook naar zweet stinkt, ik vind er bij vrouwen altijd ook iets lekkers bij zitten, of iets onschuldigs in ieder geval. Sommige vrouwen ruiken zo lekker :love:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven