Singles Unite : deel 5!!! 😄

zondag 29 november 2020 om 16:09

zondag 29 november 2020 om 16:14
Als ik dat zou doen dan zou ik nog dikker haar hebben. De kapper moet het vaak uitdunnen. Ik heb dik haar, zegt de kapper. Vooral vervelend omdat geen haarclip past en de elastiekjes snel kapot zijn.RedRoseThorn schreef: ↑29-11-2020 16:09Ik douche al jaren maar maximaal 3 keer in de week. In de winter wel minder, eerder 2x in de week en gebruik ook geen producten met parabenen. En sinds ik ook geen shampoo en conditioner met SLS en parabenen gebruik is mijn haar zo veel voller dan daarvoor.

zondag 29 november 2020 om 16:27
Hier ook een soort ontploffing, zitzak gescheurd, dacht wat van die bolletjes die uit de zitzak komen, op te kunnen zuigen, maar zoog de halve zitzak leeg in 1 sec. Dat vond de stofzuiger niet zo leuk.
Gaat lekker hier
En ondertussen surprises aan het maken voor school. Huis zag er dus al ontploft uit zonder deze zooi.
Gaat lekker hier
En ondertussen surprises aan het maken voor school. Huis zag er dus al ontploft uit zonder deze zooi.

zondag 29 november 2020 om 16:32
Wat verschrikkelijk, moet er niet aan denken! Kan me de puinhoop ongeveer voorstellen, maar de waarheid is waarschijnlijk nog erger.fladder schreef: ↑29-11-2020 16:27Hier ook een soort ontploffing, zitzak gescheurd, dacht wat van die bolletjes die uit de zitzak komen, op te kunnen zuigen, maar zoog de halve zitzak leeg in 1 sec. Dat vond de stofzuiger niet zo leuk.
Gaat lekker hier
Misschien als surprise een sneeuwlandschap maken? Komen al die losse bolletjes nog een beetje van pas...

zondag 29 november 2020 om 18:08
mijn ex heeft mij een overgang trauma bezorgd..als ik overgang ruik ben ik weg..

zondag 29 november 2020 om 18:52
Als mannen ‘m niet meer omhoog krijgen of lang volhouden moeten we ze ook maar inruilen dan
Oftewel; geen nette opmerking Tom.. Lijkt me sowieso dat elke vrouw het anders ervaart qua klachten, daarnaast hoort het eenmaal bij leven net zoals mannen ook ‘achteruit’ gaan
Je bent eind 40 toch? Lijkt me dat de menopauze bij een vrouw niet te ‘omzeilen’ is.
Oftewel; geen nette opmerking Tom.. Lijkt me sowieso dat elke vrouw het anders ervaart qua klachten, daarnaast hoort het eenmaal bij leven net zoals mannen ook ‘achteruit’ gaan

zondag 29 november 2020 om 19:14
mannen houden het juist langer vol naarmate ze ouder worden 
maar dat omhoog krijgen en houden..tja..de prikkels komen minder hard binnen..hij gaat niet meteen meer staan voor elke blote vrouw..is wat meer voor nodig naarmate mannen meer hebben meegemaakt
of aan de pilletjes natuurlijk..ik heb ze nog niet geprobeerd maar het schijnt goed te werken

maar dat omhoog krijgen en houden..tja..de prikkels komen minder hard binnen..hij gaat niet meteen meer staan voor elke blote vrouw..is wat meer voor nodig naarmate mannen meer hebben meegemaakt
of aan de pilletjes natuurlijk..ik heb ze nog niet geprobeerd maar het schijnt goed te werken
zondag 29 november 2020 om 19:19
Precies, niet elke man is hetzelfde of reageert zoals anderen. Net zoals dat vrouwen niet allemaal de menopauze hetzelfde doormaken, moraal van het verhaaltomcat schreef: ↑29-11-2020 19:14mannen houden het juist langer vol naarmate ze ouder worden

zondag 29 november 2020 om 21:26
Jaloers! Ik zou een moord doen voor jouw haar denk ik.
Over zweetgeur, hoe erg een vrouw ook naar zweet stinkt, ik vind er bij vrouwen altijd ook iets lekkers bij zitten, of iets onschuldigs in ieder geval. Sommige vrouwen ruiken zo lekker