Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
Romance, sheer delight, how sweet?
I gotta find me a girl to make my life complete
You can scratch my back, we'll get cozy and huddle
I'll lay down my jacket so you can walk over a puddle
I'll give you a rose, pull out your chair before we eat
Kiss you on the cheek and say, "ooh girl, you're so sweet"
It's deja vu whenever I'm with you
I could go on forever telling you what I do
But where you at? You're neither here or there
I swear I can't find you anywhere
Damn sure you ain't in my closet, or under my rug
This love search is really making me bug
And if you know who you are why don't you make yourself seen?
Take the chance with my love and you'll find out what I mean
Fantasies can run, but they can't hide
And when I find you I'm gon' pour all my love inside
tomcat schreef:
29-11-2020 19:55
ik ga gewoon voor vrouwen die er al doorheen zijn ;-D

ik weet vrij zeker dat ik niet aan midlifecrisis doe..ik deed ook niet aan pubertijd
Dan kom je uit bij vrouwen van 50+ en volgens mij wil jij liever een jongere vrouw? En die vrouw die er al doorheen is, die hoeft misschien niet meer zo nodig. Je weet dat de overgang een jaar of 10 kan duren?

Hopelijk voor jou krijg je geen mlc. De pest is dat wij vrouwen gegarandeerd in die overgang komen.
tomcat schreef:
29-11-2020 21:32
Romance, sheer delight, how sweet?
I gotta find me a girl to make my life complete
You can scratch my back, we'll get cozy and huddle
I'll lay down my jacket so you can walk over a puddle
I'll give you a rose, pull out your chair before we eat
Kiss you on the cheek and say, "ooh girl, you're so sweet"
It's deja vu whenever I'm with you
I could go on forever telling you what I do
But where you at? You're neither here or there
I swear I can't find you anywhere
Damn sure you ain't in my closet, or under my rug
This love search is really making me bug
And if you know who you are why don't you make yourself seen?
Take the chance with my love and you'll find out what I mean
Fantasies can run, but they can't hide
And when I find you I'm gon' pour all my love inside
In een romantische bui? :-D
Julus schreef:
29-11-2020 21:41
Dan kom je uit bij vrouwen van 50+ en volgens mij wil jij liever een jongere vrouw? En die vrouw die er al doorheen is, die hoeft misschien niet meer zo nodig. Je weet dat de overgang een jaar of 10 kan duren?

Hopelijk voor jou krijg je geen mlc. De pest is dat wij vrouwen gegarandeerd in die overgang komen.
zoals alles in het leven..het is wat je er van maakt..je bent nooit slachtoffer van je leven

nee hoor, ik heb geen voorkeur voor jonge of ouder dan mij..35 is goed en 55 is goed..als ik haar maar prachtig en mooi en lief en lekker vind dan maakt het verder niks uit
Je bent echt in een romantische bui :-D

Maar goed om te horen dat je openstaat voor vrouwen van alle leeftijden. Zodra je verliefd bent doet leeftijd er ook niet echt meer toe.
ik heb 3 lange relaties gehad, 1 was 9 jaar jonger, 1 was 2 jaar ouder en 1 was 5 jaar ouder dan ik..

leeftijd is maar een getal..maar het speelt soms wel mee in uiterijk..ik schrik ook van mijn eigen wallen onder mijn ogen soms. Een paar rimpels of een beetje wallen maakt niet uit..maar het moet wel aantrekkelijk, sympathiek, knuffelbaar, lekker blijven..
tomcat schreef:
29-11-2020 22:19
ik heb 3 lange relaties gehad, 1 was 9 jaar jonger, 1 was 2 jaar ouder en 1 was 5 jaar ouder dan ik..

leeftijd is maar een getal..maar het speelt soms wel mee in uiterijk..ik schrik ook van mijn eigen wallen onder mijn ogen soms. Een paar rimpels of een beetje wallen maakt niet uit..maar het moet wel aantrekkelijk, sympathiek, knuffelbaar, lekker blijven..
En voor of na de overgang :O
Gelukkig hebben lang niet alle vrouwen er last van.
Your ego is not your amigo!
Klopt. Het gaat er om hoe jij je partner bekijkt, door jouw ogen. En andersom. Die wallen of rimpels zie je niet als je gek op iemand bent. Je ziet die mooie, leuke man of vrouw. Die twinkelende ogen als je samen bent.

En iemand van eind 40 met een partner van eind 40 dealt met hetzelfde: je wordt ouder en dat zie je. Maar als je allebei straalt maakt dat geen hol uit.
Je maakt elkaar blij als het goed is en daardoor is het leven leuker. Daar gaat het om. Voor mij iig.
wiriehorn schreef:
29-11-2020 22:31
Ook dat. Er zijn vrouwen die er amper iets van merken.

Ik zit er al jaren in en het ergste is geweest. Het was wat ongemakkelijk maar meer was het niet. En nu ben ik van die ongemakken af en is het weer zoals voorheen.
Ergens ben ik blij dat ik het gehad heb. En dat ik single was. Want ik zat mezelf best in de weg soms.

Mocht er nog een liefde komen dan zal hij er weinig van merken. En als het wel zo is: jammer dan. Want het is een biologisch proces waar ik niet om vraag.
Julus schreef:
29-11-2020 21:41

Overigens zijn er ook vrouwen die een MC krijgen.

In de media wordt er vaak grappig beeld van gemaakt.
Man, jonge vrouw, auto, motor enz.

Maar helaas zijn is het niet altijd zo grappig.
Ik heb een tijdje op zo'n forum gepost en gelezen.
Nee klopt. Ik heb er ook veel over gelezen. Het is feitelijk een identiteitscrisis. Bij vrouwen duurt die meestal korter dan bij mannen. Dat kan wel 10 jaar duren en er zijn verschillende fases.

Bij vrouwen duurt het een paar jaar max. Maar het kan wel je hele leven op zijn kop zetten ( en die van je gezin), waarna men vaak tot inkeer komt maar dan is er al teveel schade en is iedereen al verder gegaan.

Het is ook de fase waarin men gevoeliger is voor een buitenechtelijke affaire. En dat is dan vaak de soulmate ( die dat niet echt is maar zo voelt dat dan). In de meeste gevallen is de laatste fase een depressie. Iemand komt bij zinnen, ziet welke schade er is aangericht. Is dan vaak alleen. Heftig.
wiriehorn schreef:
29-11-2020 22:31
Mijn ex was gewoon een extreem geval..burn-out, overgang, weet ik veel..metamorfose..het is gewoon ook moeilijk om iemand compleet te zien veranderen en mede daardoor je relatie te zien stranden.

een paar chemische stofjes die veranderen en ineens ben je een ander mens..dat is best raar, eng, verontrustend
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 29-11-2020 22:54
14.18% gewijzigd
Het is nu trouwens 0 graad. De winter begint nu echt. Maar we krijgen een zachte winter las ik.
Same here Julus, ik merk er nauwelijks iets van. Eigenlijk alleen maar voordelen en af en toe een verdwaalde opvlieger.

Julia: Dat is waar een MC kan best ingrijpend zijn. Heb je met een bepaalde reden/doel daar meegeschreven?
tomcat schreef:
29-11-2020 22:51
Mijn ex was gewoon een extreem geval..burn-out, overgang, weet ik veel..metamorfose..het is gewoon ook moeilijk om iemand compleet et zien veranderen en mede daardoor je relatie te zien stranden
Heftig. Je kijkt ernaar maar kunt er niks tegen doen. Ik snap dat je daar behoorlijk veel verdriet van kunt hebben. Want de spelregels worden eenzijdig veranderd ofzo.
tomcat schreef:
29-11-2020 22:51
Mijn ex was gewoon een extreem geval..burn-out, overgang, weet ik veel..metamorfose..het is gewoon ook moeilijk om iemand compleet et zien veranderen en mede daardoor je relatie te zien stranden
Ja, dat is inderdaad heftig, dat kan ik me voorstellen. Het klinkt alsof je nog wel wat achter je te laten hebt.
wiriehorn schreef:
29-11-2020 22:52
Same here Julus, ik merk er nauwelijks iets van. Eigenlijk alleen maar voordelen en af en toe een verdwaalde opvlieger.

Julia: Dat is waar een MC kan best ingrijpend zijn. Heb je met een bepaalde reden/doel daar meegeschreven?
Dan heb jij ook geluk. Die opvliegers had ik een tijdje, maar ik vond het wle handig dat ik het nooit meer koud had. Ook nachtzweten gehad, is nu ook over.
Julus schreef:
29-11-2020 22:55
Dan heb jij ook geluk. Die opvliegers had ik een tijdje, maar ik vond het wle handig dat ik het nooit meer koud had. Ook nachtzweten gehad, is nu ook over.
Op het moment is het er weer even, wat opvliegers en nachtzweten maar het mag echt geen naam hebben. Overigens vraag ik me weleens af of vrouwen die nauwelijks last van PMS hebben gehad ook minder overgangsklachten ervaren. PMS had in namelijk ook zelden. Ik was gewoon structureel slecht gehumeurd hahaha (grapje)
Julus schreef:
29-11-2020 22:55
ok, je mag door naar de 2e ronde :D
Same here. Ik denk dat er zeker een verband is. Ik heb nooit echt erge last van ongesteldheden gehad. En geen last van PMS. Ik was niet ineens een ander mens, niet chagrijnig. Geen erge krampen oid.
Wel heeel fijn dat ik door de fase heen ben van die onregelmatige ongesteldheid. Het is helemaal weg.
tomcat schreef:
29-11-2020 22:59
ok, je mag door naar de 2e ronde :D
Hahahahaha
Julus schreef:
29-11-2020 22:49
Nee klopt. Ik heb er ook veel over gelezen. Het is feitelijk een identiteitscrisis. Bij vrouwen duurt die meestal korter dan bij mannen. Dat kan wel 10 jaar duren en er zijn verschillende fases.

Bij vrouwen duurt het een paar jaar max. Maar het kan wel je hele leven op zijn kop zetten ( en die van je gezin), waarna men vaak tot inkeer komt maar dan is er al teveel schade en is iedereen al verder gegaan.

Het is ook de fase waarin men gevoeliger is voor een buitenechtelijke affaire. En dat is dan vaak de soulmate ( die dat niet echt is maar zo voelt dat dan). In de meeste gevallen is de laatste fase een depressie. Iemand komt bij zinnen, ziet welke schade er is aangericht. Is dan vaak alleen. Heftig.
Klopt.
Ik heb 2 goede aflopen gezien. Een bijna goede afloop.
En had contact met iemand wiens vrouw in een MC zat.
Met 2 nog jonge kinderen.

De SM is vaak ook iemand die flink met zichzelf in de knoei zit.
Maarre..tegenwoordig ben ik in the lead. Dat is weleens anders geweest.
Man vond mij leuk, ik ging er in mee en we hadden een relatie. Dat moest anders.
Julus schreef:
29-11-2020 23:05
Maarre..tegenwoordig ben ik in the lead. Dat is weleens anders geweest.
Man vond mij leuk, ik ging er in mee en we hadden een relatie. Dat moest anders.
Dat gevoel ken ik ja, ik vond vrouwen al snel leuk als ze mij maar zichtbaar leuk vonden.
Julia_20 schreef:
29-11-2020 23:04
Klopt.
Ik heb 2 goede aflopen gezien. Een bijna goede afloop.
En had contact met iemand wiens vrouw in een MC zat.
Met 2 nog jonge kinderen.

De SM is vaak ook iemand die flink met zichzelf in de knoei zit.
Ja. Ze snappen elkaar o zo goed. Maar ze passen eigenlijk niet bij elkaar. Ze vinden iets bij elkaar wat ze op dat moment nodig hebben. Maar het voelt als soulmate ( alles beter dan die saai tut die thuiszit natuurlijk).
Totdat het wake up time is. En ze ineens inzien dat de tut eigenlijk toch wel een tof wijf is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven