Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
Ik denk dat ik in de overgang zit!!

Ik slikte de pil 4 maanden door en dan stopte ik en de laatste keren was ik niet meer ongesteld. Nu geheel gestopt met de pil. Heeel veel spierpijn gehad. Ik ben benieuwd of ik ongesteld ga worden.
tomcat schreef:
29-11-2020 23:07
Dat gevoel ken ik ja, ik vond vrouwen al snel leuk als ze mij maar zichtbaar leuk vonden.
Dat dus.
Datertje schreef:
29-11-2020 23:08
Ik denk dat ik in de overgang zit!!

Ik slikte de pil 4 maanden door en dan stopte ik en de laatste keren was ik niet meer ongesteld. Nu geheel gestopt met de pil. Heeel veel spierpijn gehad. Ik ben benieuwd of ik ongesteld ga worden.
Het zou kunnen maar meestal is het zo dat je eerst een hele tijd onregelmatig ongesteld wordt. Dan blijft het een keer weg, en dan wordt je het ineens 3x achter elkaar. Geen pijl op te trekken en zeeeer onhandig. Zeker als je het op ie werk wordt :-D

En dan ineens ben je het nog 3x per jaar totdat het wegblijft. Zo ging het bii mij iig.
Volgens mijn huisarts kan de overgang 10 jaar duren. Ik heb het er in een jaar of 4 doorheen geramd :P
Ik had gelukkig geen last van mijn ongesteldheid dus volgens jullie verhalen is er hoop voor mij :yes:
Datertje schreef:
29-11-2020 23:13
Ik had gelukkig geen last van mijn ongesteldheid dus volgens jullie verhalen is er hoop voor mij :yes:
Jazeker!! En als jij nu echt in de overgang zit en gelijk al van je ongesteldheden af bent heb je enorme mazzel. Die vrouwen zijn er ook. Dat het ineens helemaal weg is. Zonder klachten.
Al dat pillen geslik vind ik ook best heftig..best ingrijpend wat vrouwen met hun lijf doen met de pil.
Na de tweeling ben ik onklaar gemaakt..vond het niet goed al dat hormonen gerommel en d het onklaar maken is bij mannen zoveel kleiner dan bij vrouwen..

hoe ironisch dat juist die hormonen dan weer zo'n rol speelden bij mijn scheiding
Was mijn ex weer aan de pil gegaan da was mijn huwelijk miscchien wel goed gebleven :yes: :rofl:
Nogal ja. Die hormoonhuishouding is er nou eenmaal. Met de pil beinvloedt je die alleen. De natuur gaat hoe dan ook zijn goddelijke gang. Dat begint al bij de selectie van een partner ( geur, feromonen).
tomcat schreef:
29-11-2020 23:17
Was mijn ex weer aan de pil gegaan da was mijn huwelijk miscchien wel goed gebleven :yes: :rofl:
Zou zomaaar kunnen! Maar ja, het liep helaas anders.
Julus schreef:
29-11-2020 23:18
Nogal ja. Die hormoonhuishouding is er nou eenmaal. Met de pil beinvloedt je die alleen. De natuur gaat hoe dan ook zijn goddelijke gang. Dat begint al bij de selectie van een partner ( geur, feromonen).
Maar dat is toch bizar..het idee dat je met een pil je hormonen omver gooit en daarmee dus ook misschien wel je partnerselectie
wiriehorn schreef:
29-11-2020 22:52
Same here Julus, ik merk er nauwelijks iets van. Eigenlijk alleen maar voordelen en af en toe een verdwaalde opvlieger.

Julia: Dat is waar een MC kan best ingrijpend zijn. Heb je met een bepaalde reden/doel daar meegeschreven?

Ik schreef daar omdat ik het idee had dat mijn toenmalige partner in een MC zat. Of het echt zo was weet ik niet, maar de kenmerken klopten.
julia_20 wijzigde dit bericht op 30-11-2020 17:52
35.55% gewijzigd
tomcat schreef:
29-11-2020 22:51
Mijn ex was gewoon een extreem geval..burn-out, overgang, weet ik veel..metamorfose..het is gewoon ook moeilijk om iemand compleet te zien veranderen en mede daardoor je relatie te zien stranden.

een paar chemische stofjes die veranderen en ineens ben je een ander mens..dat is best raar, eng, verontrustend

Geen MC ook?
Bij haar mischien
tomcat schreef:
29-11-2020 23:36
Bij haar mischien

Dat bedoelde ik ook 😊
Overgang... geen opvliegers hier. Wel zeer onregelmatige menstruatie.
Iedere keer verrassing. Zal blij zijn als dat klaar is.
En dikker geworden.
1,5 jaar geleden tijdje 's nachts veel gezweten en slecht geslapen.

Nu gaat dat goed. Slik halve dosis van dr vogel overgang totaal.
Of het daardoor komt weet ik niet, maar ik ga er maar mee door 😂
Ik ga mijn bed opzoeken en opmaken.
Had mij zo voorgenomen op tijd naar bed..

Maar Virgin River 🤣
tomcat schreef:
29-11-2020 21:32
Romance, sheer delight, how sweet?
I gotta find me a girl to make my life complete
You can scratch my back, we'll get cozy and huddle
I'll lay down my jacket so you can walk over a puddle
I'll give you a rose, pull out your chair before we eat
Kiss you on the cheek and say, "ooh girl, you're so sweet"
It's deja vu whenever I'm with you
I could go on forever telling you what I do
But where you at? You're neither here or there
I swear I can't find you anywhere
Damn sure you ain't in my closet, or under my rug
This love search is really making me bug
And if you know who you are why don't you make yourself seen?
Take the chance with my love and you'll find out what I mean
Fantasies can run, but they can't hide
And when I find you I'm gon' pour all my love inside
Lady Writer on the TV
Talk about the Virgin Mary
Reminded me of you
Expectations left to come up to yeah
Lady writer on the TV
Yeah, she had another quality
The way you used to look
And I know you never read a book

Just the way that her hair fell down around her face
Then I recall my fall from grace
Another time, another place

Lady writer on the TV
She had all the brains and the beauty
The picture does not fit
You talked to me when you felt like it
Lady writer on the TV
She knew all about a history
You couldn't hardly write your name
I think I want you just the same as the

Lady writer on the TV
Talking about the Virgin Mary
Yeah you know I'm talking about you and me
And the lady writer on the TV
wij slapen nooit.
Goedmorgen allemaal!!
Gelukkig kan je ook beeldbellen in pyjama! Omg helemaal vergeten dat ik moest beeldbellen met arts. Nu snel aankleden en met viervoeter eruit hahaha
Ik krijg deels nieuwe kozijnen en ramen vandaag en morgen..steenkoud in huis nu..maar het wordt vast heel mooi en lekker warm :)
zulen we een borrel doen zaterdag?
Hoi allemaal!

Hier een 30 jarige single. Merk dat ik het steeds vervelender begin te vinden, na jaren een ''happy single'' geweest te zijn.

In de laatste 2 jaar ben ik min of meer uitgegroeid tot een huisvriend van een goede vriendin van mij, haar partner en hun kleintje. Ik zit daar regelmatig in het weekend van de namiddag tot de late avond te peupelen (wijntjes).

Hartstikke leuk hoor, maar ik begin toch wel steeds vaker te krijgen : dit wil ik ook :D
welkom lisali,

Ja dat snap ik..als je zo bijna een deel van het gezin bent bij je vriendin en dan weer alleen in je eigen huis..dat zijn wel van die momenten natuurlijk.
Wauw, jullie kletsen nogal hard door! Maar ik dacht hier misschien gelijkgestemden te vinden die ook proberen uit te vinden hoe je kan online daten tijdens een pandemie. Maar daar zijn jullie niet zo erg mee bezig geloof ik?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven