Singles Unite : deel 5!!! 😄

zondag 29 november 2020 om 23:11
Het zou kunnen maar meestal is het zo dat je eerst een hele tijd onregelmatig ongesteld wordt. Dan blijft het een keer weg, en dan wordt je het ineens 3x achter elkaar. Geen pijl op te trekken en zeeeer onhandig. Zeker als je het op ie werk wordt

En dan ineens ben je het nog 3x per jaar totdat het wegblijft. Zo ging het bii mij iig.

zondag 29 november 2020 om 23:15
Jazeker!! En als jij nu echt in de overgang zit en gelijk al van je ongesteldheden af bent heb je enorme mazzel. Die vrouwen zijn er ook. Dat het ineens helemaal weg is. Zonder klachten.

zondag 29 november 2020 om 23:16
Al dat pillen geslik vind ik ook best heftig..best ingrijpend wat vrouwen met hun lijf doen met de pil.
Na de tweeling ben ik onklaar gemaakt..vond het niet goed al dat hormonen gerommel en d het onklaar maken is bij mannen zoveel kleiner dan bij vrouwen..
hoe ironisch dat juist die hormonen dan weer zo'n rol speelden bij mijn scheiding
Na de tweeling ben ik onklaar gemaakt..vond het niet goed al dat hormonen gerommel en d het onklaar maken is bij mannen zoveel kleiner dan bij vrouwen..
hoe ironisch dat juist die hormonen dan weer zo'n rol speelden bij mijn scheiding

zondag 29 november 2020 om 23:23
Maar dat is toch bizar..het idee dat je met een pil je hormonen omver gooit en daarmee dus ook misschien wel je partnerselectie
zondag 29 november 2020 om 23:29
Ik schreef daar omdat ik het idee had dat mijn toenmalige partner in een MC zat. Of het echt zo was weet ik niet, maar de kenmerken klopten.
julia_20 wijzigde dit bericht op 30-11-2020 17:52
35.55% gewijzigd
zondag 29 november 2020 om 23:34
tomcat schreef: ↑29-11-2020 22:51Mijn ex was gewoon een extreem geval..burn-out, overgang, weet ik veel..metamorfose..het is gewoon ook moeilijk om iemand compleet te zien veranderen en mede daardoor je relatie te zien stranden.
een paar chemische stofjes die veranderen en ineens ben je een ander mens..dat is best raar, eng, verontrustend
Geen MC ook?
zondag 29 november 2020 om 23:45
Overgang... geen opvliegers hier. Wel zeer onregelmatige menstruatie.
Iedere keer verrassing. Zal blij zijn als dat klaar is.
En dikker geworden.
1,5 jaar geleden tijdje 's nachts veel gezweten en slecht geslapen.
Nu gaat dat goed. Slik halve dosis van dr vogel overgang totaal.
Of het daardoor komt weet ik niet, maar ik ga er maar mee door
Iedere keer verrassing. Zal blij zijn als dat klaar is.
En dikker geworden.
1,5 jaar geleden tijdje 's nachts veel gezweten en slecht geslapen.
Nu gaat dat goed. Slik halve dosis van dr vogel overgang totaal.
Of het daardoor komt weet ik niet, maar ik ga er maar mee door
maandag 30 november 2020 om 00:51
Lady Writer on the TVtomcat schreef: ↑29-11-2020 21:32Romance, sheer delight, how sweet?
I gotta find me a girl to make my life complete
You can scratch my back, we'll get cozy and huddle
I'll lay down my jacket so you can walk over a puddle
I'll give you a rose, pull out your chair before we eat
Kiss you on the cheek and say, "ooh girl, you're so sweet"
It's deja vu whenever I'm with you
I could go on forever telling you what I do
But where you at? You're neither here or there
I swear I can't find you anywhere
Damn sure you ain't in my closet, or under my rug
This love search is really making me bug
And if you know who you are why don't you make yourself seen?
Take the chance with my love and you'll find out what I mean
Fantasies can run, but they can't hide
And when I find you I'm gon' pour all my love inside
Talk about the Virgin Mary
Reminded me of you
Expectations left to come up to yeah
Lady writer on the TV
Yeah, she had another quality
The way you used to look
And I know you never read a book
Just the way that her hair fell down around her face
Then I recall my fall from grace
Another time, another place
Lady writer on the TV
She had all the brains and the beauty
The picture does not fit
You talked to me when you felt like it
Lady writer on the TV
She knew all about a history
You couldn't hardly write your name
I think I want you just the same as the
Lady writer on the TV
Talking about the Virgin Mary
Yeah you know I'm talking about you and me
And the lady writer on the TV
wij slapen nooit.

maandag 30 november 2020 om 13:38
Hoi allemaal!
Hier een 30 jarige single. Merk dat ik het steeds vervelender begin te vinden, na jaren een ''happy single'' geweest te zijn.
In de laatste 2 jaar ben ik min of meer uitgegroeid tot een huisvriend van een goede vriendin van mij, haar partner en hun kleintje. Ik zit daar regelmatig in het weekend van de namiddag tot de late avond te peupelen (wijntjes).
Hartstikke leuk hoor, maar ik begin toch wel steeds vaker te krijgen : dit wil ik ook
Hier een 30 jarige single. Merk dat ik het steeds vervelender begin te vinden, na jaren een ''happy single'' geweest te zijn.
In de laatste 2 jaar ben ik min of meer uitgegroeid tot een huisvriend van een goede vriendin van mij, haar partner en hun kleintje. Ik zit daar regelmatig in het weekend van de namiddag tot de late avond te peupelen (wijntjes).
Hartstikke leuk hoor, maar ik begin toch wel steeds vaker te krijgen : dit wil ik ook