Singles Unite : deel 5!!! 😄

donderdag 3 december 2020 om 09:27
Goedemorgen!!
Atrra hahaha dat is weird. Al enig idee wat nu te doen?
Julus klinkt niet fijn. Beterschap
Pompoentje wat spannend en heerlijk
Tom er is geen horeca in de sauna. Dat houd mij tegen om te gaan.
Viervoeter uitlaten en dan de laatste lootjes. Alleen nog de beneden verdieping inpakken. Dan zit alle in dozen en vuilniszakken vol afval en kleding. Morgen de grote verhuizing.
Atrra hahaha dat is weird. Al enig idee wat nu te doen?
Julus klinkt niet fijn. Beterschap
Pompoentje wat spannend en heerlijk
Tom er is geen horeca in de sauna. Dat houd mij tegen om te gaan.
Viervoeter uitlaten en dan de laatste lootjes. Alleen nog de beneden verdieping inpakken. Dan zit alle in dozen en vuilniszakken vol afval en kleding. Morgen de grote verhuizing.

donderdag 3 december 2020 om 09:46
Qiyara
Die verzamelde ik ook net na mijn breuk.
Alleen maakte ik nog een foutje
Ipv 1 mooie quote op fb te plaatsen, plaatste ik de hele map waar de wat mindere ook in stonden.
Met als gevolg diverse niet leuke reacties van vrienden van mijn ex ipv waarschuwing dat ik blijkbaar een foutje had gemaakt.
Ipv 1 mooie quote op fb te plaatsen, plaatste ik de hele map waar de wat mindere ook in stonden.
Met als gevolg diverse niet leuke reacties van vrienden van mijn ex ipv waarschuwing dat ik blijkbaar een foutje had gemaakt.

donderdag 3 december 2020 om 09:49
Wat was daar het nut van dan? En dacht je ook zo negatief over je ex? Jullie zijn niet leuk uit elkaar gegaan toch?Julia_20 schreef: ↑03-12-2020 09:46Qiyara
Bij ons was en is (na mijn idee) er nog zoveel liefde. Het ging niet uit omdat we niet meer van elkaar hielden of omdat we ruzie hebben gehad. Integendeel. Daarom raakt het me, ik snap het niet.
donderdag 3 december 2020 om 10:26
Ik dacht op dat moment heel negatief over hem en zijn vrienden.Qiyara schreef: ↑03-12-2020 09:49Wat was daar het nut van dan? En dacht je ook zo negatief over je ex? Jullie zijn niet leuk uit elkaar gegaan toch?
Bij ons was en is (na mijn idee) er nog zoveel liefde. Het ging niet uit omdat we niet meer van elkaar hielden of omdat we ruzie hebben gehad. Integendeel. Daarom raakt het me, ik snap het niet.
Onze breuk was niet fijn. En mijn vermoeden was op dat moment een MC. Zijn vrienden kozen zijn zijde wat geregeld werd door zijn ex.
Mijn kant werd niet geloofd. Met mij was alles mis.
Nu denk ik...hij is wie hij is en lost de dingen op zoals hij dat doet ...door een ander het te laten oplossen

donderdag 3 december 2020 om 11:35
Even gechecked, inderdaad geen horeca maar je mag ook zelf niks meenemen..ze verkopen "paketten" ipv de horeca..wat een oplichters..
Dat stoort mij wel meer intussen..heel lullig voor die mensen maar als je jarenlang 3 euro voor een kop thee of koffie vraagt dan mag je nu ook wel je prijzen wat omlaag bijstellen voor thuismaaltijden of bovengenoemde lunchpakketjes.

donderdag 3 december 2020 om 12:07
Qiyara, wat naar...maar ik had hetzelfde met mijn ex (jaren geleden). Onze breuk was erg 'liefdevol', maar daarna ontdekte ik ook dit soort gedrag bij hem (vage en zeurende uitspraken over relaties op zijn social media en andere accounts waar ik van wist). Het heeft het enorm verzeurd voor mij.
Ik heb hem daarna overal geblokkeerd en nooit meer omgekeken. Misschien was dat wel zijn manier van omgaan met verdriet, maar het deed mij persoonlijk niet goed en voor mijn eigen belang heb ik het dus maar overal verwijderd. Anders werd het verdriet bij mij nog groter...en ik wilde door met mijn leven.
Ik heb hem daarna overal geblokkeerd en nooit meer omgekeken. Misschien was dat wel zijn manier van omgaan met verdriet, maar het deed mij persoonlijk niet goed en voor mijn eigen belang heb ik het dus maar overal verwijderd. Anders werd het verdriet bij mij nog groter...en ik wilde door met mijn leven.
donderdag 3 december 2020 om 12:22
Sterkte voor iedereen die het kan gebruiken !
Voor mij is sauna ook zo lang geleden.
Vond het altijd heerlijk. Er schijnt nu een food truck buiten te staan. Je moet je eten daar dus ter plekke in je badjas op eten. Ik genoot altijd zo van het relaxen bij de open haard met lekkere dingetjes. Voorlopig zien ze mij er nog niet als het zo moet.
Ik begrijp het allemaal wel maar geen (blote) hol aan zo.
Voor mij is sauna ook zo lang geleden.
Vond het altijd heerlijk. Er schijnt nu een food truck buiten te staan. Je moet je eten daar dus ter plekke in je badjas op eten. Ik genoot altijd zo van het relaxen bij de open haard met lekkere dingetjes. Voorlopig zien ze mij er nog niet als het zo moet.
Ik begrijp het allemaal wel maar geen (blote) hol aan zo.

donderdag 3 december 2020 om 12:36
Qiyara, ik geloof dat in het algemeen het verwerken bij mannen wat later begint. Alsof het pas later indaalt dat iets over is. Ik zou me dit niet persoonlijk aantrekken. Het is mi zijn manier van verwerken en jij hoeft er niks mee. Het zegt niks over jou. Maar dit was een teleurstelling natuurlijk, en nu zal hij in het algemeen teleurgesteld zijn dat er weer een relatie is mislukt.
Eenieder moet een relatiebreuk verwerken en dit zal zijn manier zijn.
Dat hij jou appt zegt juist dat hij aan je denkt, en die plaatjes waren liefdevol of posolitief. Hij associeert jou daar mee.
Niet teveel nadenken over dat andere, dat is zijn deel. Hij moet de teleurstelling nog verwerken. Zal je ook missen.
Dat hij jou appt zegt juist dat hij aan je denkt, en die plaatjes waren liefdevol of posolitief. Hij associeert jou daar mee.
Niet teveel nadenken over dat andere, dat is zijn deel. Hij moet de teleurstelling nog verwerken. Zal je ook missen.

donderdag 3 december 2020 om 13:07
Dat heb je mooi gezegd Julus, dankjewel.Julus schreef: ↑03-12-2020 12:36Qiyara, ik geloof dat in het algemeen het verwerken bij mannen wat later begint. Alsof het pas later indaalt dat iets over is. Ik zou me dit niet persoonlijk aantrekken. Het is mi zijn manier van verwerken en jij hoeft er niks mee. Het zegt niks over jou. Maar dit was een teleurstelling natuurlijk, en nu zal hij in het algemeen teleurgesteld zijn dat er weer een relatie is mislukt.

donderdag 3 december 2020 om 13:10
Dat snap ik goed. Ben er zelf ook wat verward over omdat ik deze kant van hem niet ken. Ondanks dat het een manier kan zijn van verwerken vind ik het vrij apart om zo tegen iets aan te schoppen en daarmee niet naar jezelf te kijken.Pompoenschip schreef: ↑03-12-2020 12:07Qiyara, wat naar...maar ik had hetzelfde met mijn ex (jaren geleden). Onze breuk was erg 'liefdevol', maar daarna ontdekte ik ook dit soort gedrag bij hem (vage en zeurende uitspraken over relaties op zijn social media en andere accounts waar ik van wist). Het heeft het enorm verzeurd voor mij.
Maar goed, ik laat het los. Het is iets van hem.

donderdag 3 december 2020 om 13:45
Nee om iets dat begon te spelen met een ex waar ik niet mee wou dealen in een prille relatie. Heb er hier toen nog over geschreven onder een andere nick.
Maar het is een erg leuke man.
donderdag 3 december 2020 om 13:51
Dat klopt helemaal. Had ik bij mijn laatste breuk, was er zo klaar mee dat het me werkelijk niets deed toen ik er een punt achter zette.
Had hij het een week of 4 daarvoor uit gemaakt dat had ik er onder geleden.

donderdag 3 december 2020 om 14:19
De laatste week van de relatie was ik inderdaad al vrijwel uitgecheckt. Gaf het nog 1 poging om behoeften te verenigen, dit lukte niet. Dus de breuk was onvermijdelijk. Denk dat m'n ex niet veel later tot dezelfde conclusie was gekomen als ik het niet had gedaan en ons probleem had blootgelegd. Dus het werd uiteindelijk een gezamenlijke beslissing na dat gesprek.