Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
geen wonder dat het koud was in huis..het is buiten ook waterkoud nu..brrr..
Inderdaad heel slecht weer. Gelukkig word het weekend koud maar zonnig.
Attra, dat lijkt me wel een hele bijzondere situatie ineens! Zou daar ook wel van schrikken. Wel lastig nu, het klikt dus erg goed maar kan me voorstellen dat het je nu ook tegen zal houden om iets te doen. Ga je het nu ook afkappen of wellicht toch afspreken?

Qiyara, ik had je bericht nog gelezen en zou het ook erg zuur vinden. Het hoeft uiteraard niks persoonlijks over jou te zeggen, maar het feit dat hij precies dat soort teksten opslaat tijdens jullie breuk is wel heel apart.. Je wilt natuurlijk nog het goede in hem zien, maar kan me voorstellen dat het wel even een afknap is ondanks dat hij al een ex is. En dan ineens van die cryptische foto’s sturen, heel dubbel. Duidelijk aandacht nodig..

Hier weer keer dagje naar kantoor, toch wel weer fijn! Morgenavond naar vrienden, zaterdag ouders en zondag dan naar museum met een date. Niet te vervelen in ieder geval 😁
vivi3338 wijzigde dit bericht op 03-12-2020 15:38
7.55% gewijzigd
tomcat schreef:
03-12-2020 11:38
Al mijn ramen vervangen en nu voelt mijn huis helemaal niet lekker aan..steeds van die onbestemde kou gevoeltjes..bah..het is toch gewoon 19 graden in huis volgens de thermostaat..
Ook een wat ouder huis? Moet er ook erg aan wennen, hiervoor nieuwbouw en verwarming hoefde nooit aan. Woonde veel ouderen die flink aan het stoken waren, ideaal. Maar nu ineens stuk kouder, ga wel extra tochtstrips plaatsen en thermostaat op 20.
Vivi3338 schreef:
03-12-2020 15:36
Attra, dat lijkt me wel een hele bijzondere situatie ineens! Zou daar ook wel van schrikken. Wel lastig nu, het klikt dus erg goed maar kan me voorstellen dat het je nu ook tegen zal houden om iets te doen. Ga je het nu ook afkappen of wellicht toch afspreken?
Vivi ik ben erg benieuwd waarom je denkt dat ik het zou (moeten) afkappen?

Hij had/heeft het er uiteraard moeilijker mee dan ik en heb geheel aan hem gelaten of we ons contact verder zetten. Wat we gaan doen. Hoe groot is de kans dat hier iets van komt waardoor we elkaars familie gaan ontmoeten? Dan pas zou het echt ongemakkelijk worden.
Maar voor hetzelfde geld stopt het na een of een paar dates.
Precies vivi. Ik had vriendschap voor ogen, had dit heel graag gewild. Daar twijfel ik nu wel aan. Kan met de beste wil van de wereld niet indenken waarom hij zich zo voelt over ons.
Ik laat het in elk geval los, ben nu wel wat op m'n hoede. Dat vind ik jammer.
Het is zeker jammer, omdat je hem zo niet kent. Helaas leer je juist vaak na een breuk de minder leuke kanten van iemand ( alsnog) kennen. Dat herken ik helaas ook. En dat kan je brein dan even niet zo goed plaatsen en is een teleurstelling. We houden vaak van het beeld dat we kennen. Dat beeld is echter gestoeld op toen er nog een relatie was en er gezamenlijke belangen waren. Niet voor niets zijn er zoveel vechtscheidingen. Het ontbreken van een gezamenlijk belang icm boosheid of heftige emoties haalt het slechtste in ons naar boven. Het helpt wel heel goed mee om er sneller klaar mee te zijn. Boosheid geeft kracht. Als je echter graag nog bevriend wil blijven maakt dit het wel lastiger.

Je zou het met hem kunnen bespreken? Uitspreken dat dit je verbaast, zeker omdat je had gedacht om vrienden te blijven. Hij appte je wel..dus wil dat lijntje nog behouden.
Julus boosheid geeft na mijn idee tijdelijk kracht en is volgens mij het omzeilen van je eigen verdriet.
Boosheid hoort wel bij een break up natuurlijk, ik heb me ook even boos en onbegrepen gevoeld. Alleen kon ik dat wel los van hem zien.
Hij projecteert het op deze manier op mij/buiten zichzelf. Zonde.

Bespreken weet ik nog niet, ga het even bij mijzelf laten sudderen. Kijken wat ik over een paar dagen voel en denk. Ga er nu niks mee doen. Denk dat hij ergens verwacht had dat we wel weer samen zouden komen en dat ik daarin een stap zou maken. Dat idee krijg ik nu, nu het bij hem pas lijkt te landen en het verdriet pas komt.

Vind het ook rot voor hem als dat zo is.
Hoi! Ik schrijf ook mee :)

Heb de laatste paar pagina’s mee gelezen. Herken heel goed dat de 1 in een relatie er al eerder klaar mee is dan de ander. Vaak merk ik toch wel dat mannen daar echt laat mee zijn, dat het doordringt.

Achtergrondje van mij: ik heb tot juni dit jaar een tijd iemand gedate. Een hele leuke tijd maar dit werkte uiteindelijk niet wegens nogal grote verschillen in ons leven (hou dit expres een beetje vaag). Hij was hier erg overstuur over, ondanks dat hij het er mee eens is. Appt nog wel trouwens, ik vraag me dus wel eens af of dat is omdat hij mij mist of juist omdat hij er minder last van heeft dan ik...ik vind het zelf alleen maar een belemmering om gelijk na een breuk contact te blijven houden.

Anyway, ik ben sinds kort met een leuk persoon aan het daten waarmee ik wel denk dat het zou kunnen matchen. Het loopt vanaf het begin al smooth, dit weekend zien we elkaar weer. Had dit niet verwacht maar ineens was het er...dus ben benieuwd hoe het loopt :)
Welkom droompiloot, klinkt goed :) !
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Attraverso schreef:
03-12-2020 15:49
Vivi ik ben erg benieuwd waarom je denkt dat ik het zou (moeten) afkappen?

Hij had/heeft het er uiteraard moeilijker mee dan ik en heb geheel aan hem gelaten of we ons contact verder zetten. Wat we gaan doen. Hoe groot is de kans dat hier iets van komt waardoor we elkaars familie gaan ontmoeten? Dan pas zou het echt ongemakkelijk worden.
Maar voor hetzelfde geld stopt het na een of een paar dates.
Ik denk of je moet niks hoor 😁 Was meer benieuwd hoe je erin stond, maar goed dat je er heel nuchter instaat en wie weet!
Iemand toevallig al de top2000 lijst ingevuld? Niet dat ik er nu zo'n grote fan van ben, maar ben altijd benieuwd wat anderen hebben ingevuld.
wij slapen nooit.
Qiyara, wat een rare actie van die gast!
Attra.......das helemaal een mooi verhaal!

Verder wel bijgelezen maar over de hele dag heen dus weet niet alles meer. Wel dat het over grijs worden ging. Hier gaat er iedere maand een potje verf plus lowlights bij de kapper erover heen dus geen idee :-)
alongwiththesunshine schreef:
03-12-2020 20:25
Iemand toevallig al de top2000 lijst ingevuld? Niet dat ik er nu zo'n grote fan van ben, maar ben altijd benieuwd wat anderen hebben ingevuld.

Ik moet nog 😃 .
Tot wanneer heb ik?
Julia_20 schreef:
03-12-2020 20:39
Ik moet nog 😃 .
Tot wanneer heb ik?
Tot en met zondag 6 december
wij slapen nooit.
alongwiththesunshine schreef:
03-12-2020 21:10
Tot en met zondag 6 december

Inmiddels gedaan. 35 nummers en had nog wel meer nummers.
En kom er nu achter dat ik heel faithless/Paolo Nutini ben vergeten 😭
julia_20 wijzigde dit bericht op 03-12-2020 22:08
2.64% gewijzigd
Niet gedaan. Geen tijd voor/zin in.
Ben daar heel slecht in want keuzestress.

Welkom droompiloot. Jij bent weer snel onder de pannen.
Julus schreef:
03-12-2020 22:05
Niet gedaan. Geen tijd voor/zin in.
Ben daar heel slecht in want keuzestress.

Welkom droompiloot. Jij bent weer snel onder de pannen.
Play list van.spotify ernaast 🤭
En wist van de vorige keer dat ik er zo aan zat.
Qiyara schreef:
03-12-2020 17:12
Julus boosheid geeft na mijn idee tijdelijk kracht en is volgens mij het omzeilen van je eigen verdriet.
Boosheid hoort wel bij een break up natuurlijk, ik heb me ook even boos en onbegrepen gevoeld. Alleen kon ik dat wel los van hem zien.
Hij projecteert het op deze manier op mij/buiten zichzelf. Zonde.

Bespreken weet ik nog niet, ga het even bij mijzelf laten sudderen. Kijken wat ik over een paar dagen voel en denk. Ga er nu niks mee doen. Denk dat hij ergens verwacht had dat we wel weer samen zouden komen en dat ik daarin een stap zou maken. Dat idee krijg ik nu, nu het bij hem pas lijkt te landen en het verdriet pas komt.

Vind het ook rot voor hem als dat zo is.
Goed idee. Even kijken hoe je je er later onder voelt. Het kan van alles zijn maar waar het om draait is wat jij wil. Jij hoeft gelukkig niks met zijn stukje of behoefte. Het is uit. En dat dat lastig is, zeker nu, is logisch. Daar zal hij zelf doorheen moeten.

Maar als je vriendschap wil dan zal je allebei zeker moeten weten dat die zuiver is. En de gevoelens moeten over zijn. Anders wordt het pijnlijk.

Ik denk dat vrienden worden met een ex alleen kan als je elkaar niet meer als liefdespartner ziet of wil. En elkaar de liefde met een ander gunt en daar over kunt praten zonder vervelende gevoelens.

Als hij jou volgende week vertelt dat hij verliefd is en een relatie wil, doet dat iets met je? Ben je jaloers? Dan is vriendschap geen optie nu.
Attra jij maakt mijn gehele dag goed. Wat een verhaal en wat is de kans dat dit je overkomt. Wel lastig stel dat het allemaal super verloopt en dan de familie.

Hier ook een plottwist ik kreeg net op mijn werk te horen dat ex geen reden heeft om zijn rooster door te mailen. Toen ik vroeg of dat inhoudt dat hij onze viervoeter niet meer wilt zien zei hij dat dat klopte.

Ik vrees echt dat hij wraak wilt nemen, maar even vergeet wat dit inhoudt voor hem. Het is tijdelijke wraak en na een tijdje heeft hij hier wss spijt van. Ik moet nu vanalles regelen en geldtechnisch wordt het ook een dingetje maar los daarvan. Hoe kan je dit doen??? Een beessie waar je al 5 jaar van houdt en voor zorgt. Van de ene op de andere dag niet meer wilt zien.
Wat vreemd Datertje! Harteloos.

Hoezo wraak?
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Goedemorgen allemaal!

Datertje: wat raar van ex!
Succes met de verhuizing vandaag.

Welkom Droompiloot.

Julus: Beterschap

Fijne dag allemaal
Your ego is not your amigo!
Datertje ik zou net blij zijn, ex waar ik 2,5 jaar mee samen was vroeg ook Co ouderschap over de hond. Hij was gek op haar. Ik heb dat geweigerd, wat een gedoe en ik geloof in volledig afstand nemen om een relatiebreuk te verwerken. Heb ook geen behoefte om met een ex nog jaren afspraken te maken en contact te houden voor een hond.
Het is wel erg aanpassen, was nog nooit alleen met haar, voor ex was kind nog thuis. Maar het is wat het is, met wat organisatie lukt dat wel.
Wij daten trouwens morgen :-D
Julus schreef:
03-12-2020 22:10
Maar als je vriendschap wil dan zal je allebei zeker moeten weten dat die zuiver is. En de gevoelens moeten over zijn. Anders wordt het pijnlijk.
Precies en dat punt waren we nog niet, daarom contact ook op een laag pitje. Ik laat het rusten, bedankt voor het mee denken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven