Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
Leuk Attra, leuk wordt het vast en zeker!
Datertje het lijkt mij de ideale situatie juist. Co ouderschap met een hond lijkt me verschrikkelijk als je niks meer met ex te maken wilt hebben.
Nu heerlijk je eigen tijd met haar.
Goedemorgen allen.

Dank voor jullie reacties.

Ik ben er ook blij mee dat ik over 4 uur daar definitief de deur dichttrek. Alleen heb ik nu geen oppas meer en ik werk twee weekenden in de maand en die moet ik nu gaan oplossen. Ze kan niet alleen zijn dus ik moet opzoek naar iemand die dan wilt zorgen voor haar. Daarnaast heeft ze dure medicijnen en brokken.

Maar inderdaad absoluut fijn dat ze nu bij mij is.
Kan je haar niet mee nemen? Een huishond is voor je cliënten misschien geweldig.
Ik heb ook jarenlang op groepen gestaan heel wat jaren terug en heb collega's gehad waarbij de hond altijd mee kwam. Het hele zooitje fleurde op van die beestjes.
Datertje, de praktische kant vindt vanzelf zijn weg.
Hoelang ben je van huis?

Wees maar blij hij er vanaf ziet. Het is voor dieren niet fijn dat heen en weer gedoe. En heb je geen kinderen samen dan zit je alsnog aan hem vast, dat wil je toch ook niet lijkt me.
Julus schreef:
03-12-2020 22:05
Niet gedaan. Geen tijd voor/zin in.
Ben daar heel slecht in want keuzestress.

Welkom droompiloot. Jij bent weer snel onder de pannen.
Thanks, en nou onder de pannen zou ik het niet noemen, we zijn pas net aan het daten :)
Jullie hebben gelijk hoor.
Het is ook fijn. Het is ook meer dat ik niet begrijp hoe je zo maar kan zeggen ik hoef haar niet meer te zien. Dat stukje vind ik niet te begrijpen en ik vrees dat hij daar na zijn boosheid ook gaat achterkomen.

Ik heb trouwens een mega grote rammelbakvito mee gekregen. Ik voel me echt zo'n stoer wijf als ik erin rijd hahaha. Zo richting oude huis en over een paar uur is het over pfff.
Datertje de laatste loodjes dus voor jou. Freeeeedom!
En mannen die hun hond niet meer hoeven, daar heb ik geen goed woord voor over. Voor jou wel fijn dat de hond bij jou blijft. Ik zou denken aan iemand die nu vanwege corona heel blij is om lekker op te passen en te gaan wandelen.
Heb je niet iets van een buurt fb groep oid?
Briefjes in de deur stoppen in je straat/wijk?

Er zijn ook veel jongeren die het graag doen tegen betaling.
droompiloot schreef:
04-12-2020 09:19
Thanks, en nou onder de pannen zou ik het niet noemen, we zijn pas net aan het daten :)
Het klinkt heel positiet iig.
Qiyara schreef:
04-12-2020 08:09
Kan je haar niet mee nemen? Een huishond is voor je cliënten misschien geweldig.
Ik heb ook jarenlang op groepen gestaan heel wat jaren terug en heb collega's gehad waarbij de hond altijd mee kwam. Het hele zooitje fleurde op van die beestjes.
Jaa dit. De kantoorhond is nu echt een hype.
Datertje schreef:
04-12-2020 09:28
Het is ook fijn. Het is ook meer dat ik niet begrijp hoe je zo maar kan zeggen ik hoef haar niet meer te zien. Dat stukje vind ik niet te begrijpen en ik vrees dat hij daar na zijn boosheid ook gaat achterkomen.

Ik heb trouwens een mega grote rammelbakvito mee gekregen. Ik voel me echt zo'n stoer wijf als ik erin rijd hahaha. Zo richting oude huis en over een paar uur is het over pfff.
Dit is zuur en daar zul je doorheen moeten. Het is ergens ook een opluchting. Je hebt dan definitief de deur achter je dicht gedaan en alles staat weer open.

Ik begrijp daar ook niks van. Geen goed woord voor over, totaal niet. Het past niet in hun nieuwe leven, ofzo.

Ik ken meer van dit soort verhalen en dat was altijd omdat hond niet meer in hun leven paste..
Datertje succes met de laatste loodjes!!

Mijn ex en ik woonden samen en hadden mijn katten vanaf kitten ❤️ 5 jaar later ging het over en hij wilde hen niet meer. Nou dat is m'n grootste zegen geweest, mijn moppies geven m'n leven zoveel meer glans.
Moest er niet aan denken als hij ze om de week zou willen, brr.
Datertje schreef:

Succes vandaag...you go girl!!
:bye:

Morgen voor het eerst in jaaaaren vrij weekend! Werk al jarenlang altijd weekenden maar vorige week laatste werkweek gehad. Ga op date morgen en verder lekker beetje opruimen en schoonmaken en herinrichten etcetera :)

Edit; ik ga dus trouwens op wandeldate maar ben door m'n rug gegaan (gewoon bij het uit de trein stappen :facepalm: ) en loop nu echt als een bejaarde. Iemand tips om dit z.s.m. te verhelpen!? Heel erg niet-sexy dit haha.

Datertje, lastig ja! Maar vast genoeg mensen die een weekend-hond zoeken om lekker mee te wandelen. Anders kom ik haar (hem?) wel halen als je in de buurt woont haha.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Datertje schreef:

Sterkte en succes vandaag! Fijn dat je eindelijk een hoofdstuk kan afsluiten en hond nu gewoon voor jezelf hebt 😁 Kan me voorstellen dat logistiek af en toe wel uitdaging is, je hebt een website genaamd Pawshake en daar bieden mensen (vooral studenten) zich aan om je hond uit te laten voor relatief lage prijs. Volgend jaar gaan we met hele familie op vakantie en dan heb ik ook niemand die kat kan eten geven (vriendinnen wonen net te ver). Dan ga ik waarschijnlijk ook via Pawshake wat regelen. Of ik moet even goede vrienden met m’n buren gaan worden haha
Sterkte Datertje!

Lafolie, ibu met een paracetamol innemen om de zoveel uur zodat je een spiegeltje opbouwt, dan loop je vast en zeker van het weekend een stuk soepeler
https://www.viva.nl/sex-en-liefde/singl ... gle-bells/

Wat een leuk initiatief! Wellicht hier singles die hier wat in zien?
Tomcat?

Leuke nieuwe contacten op doen en gezelligheid.
Ik ben blijkbaar niet de enige die zich vooral ongemakkelijk voelt bij het kijken :D
https://www.thebestsocial.media/nl/lang ... ragmenten/
Mosterd na Qiyara
anoniem_380155 wijzigde dit bericht op 04-12-2020 16:03
89.23% gewijzigd
LaFolie schreef:
04-12-2020 11:52
:bye:

Morgen voor het eerst in jaaaaren vrij weekend! Werk al jarenlang altijd weekenden maar vorige week laatste werkweek gehad. Ga op date morgen en verder lekker beetje opruimen en schoonmaken en herinrichten etcetera :)

Edit; ik ga dus trouwens op wandeldate maar ben door m'n rug gegaan (gewoon bij het uit de trein stappen :facepalm: ) en loop nu echt als een bejaarde. Iemand tips om dit z.s.m. te verhelpen!? Heel erg niet-sexy dit haha.

Datertje, lastig ja! Maar vast genoeg mensen die een weekend-hond zoeken om lekker mee te wandelen. Anders kom ik haar (hem?) wel halen als je in de buurt woont haha.
Oeps. Gewoon maar uitleggen aan je date en rustig aan lopen? Dat snapt hij vast wel. Lekker dat je nu vrije weekenden hebt.
Qiyara schreef:
04-12-2020 15:49

Tomcat?

Oh dit postte ik net. Voordat ik bij had gelezen. Grappig is dat!
Qiyara schreef:

Tomcat?

Ik heb mij opgegeven 😃 ben wel benieuwd.
Oh wat te gek Julia. Hoop dat het een ontzettend leuk en gezellig etentje wordt voor jou.
Ben ook benieuwd.
Julia_20 schreef:
04-12-2020 16:31
Ik heb mij opgegeven 😃 ben wel benieuwd.

Ooh leuk! En best spannend lijkt me.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Qiyara schreef:

Tomcat?

Leuk! maar ik heb de kinderen die week..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven