Singles Unite : deel 5!!! 😄
vrijdag 4 december 2020 om 08:04
Goedemorgen allen.
Dank voor jullie reacties.
Ik ben er ook blij mee dat ik over 4 uur daar definitief de deur dichttrek. Alleen heb ik nu geen oppas meer en ik werk twee weekenden in de maand en die moet ik nu gaan oplossen. Ze kan niet alleen zijn dus ik moet opzoek naar iemand die dan wilt zorgen voor haar. Daarnaast heeft ze dure medicijnen en brokken.
Maar inderdaad absoluut fijn dat ze nu bij mij is.
Dank voor jullie reacties.
Ik ben er ook blij mee dat ik over 4 uur daar definitief de deur dichttrek. Alleen heb ik nu geen oppas meer en ik werk twee weekenden in de maand en die moet ik nu gaan oplossen. Ze kan niet alleen zijn dus ik moet opzoek naar iemand die dan wilt zorgen voor haar. Daarnaast heeft ze dure medicijnen en brokken.
Maar inderdaad absoluut fijn dat ze nu bij mij is.
vrijdag 4 december 2020 om 09:17
vrijdag 4 december 2020 om 09:19
vrijdag 4 december 2020 om 09:28
Jullie hebben gelijk hoor.
Het is ook fijn. Het is ook meer dat ik niet begrijp hoe je zo maar kan zeggen ik hoef haar niet meer te zien. Dat stukje vind ik niet te begrijpen en ik vrees dat hij daar na zijn boosheid ook gaat achterkomen.
Ik heb trouwens een mega grote rammelbakvito mee gekregen. Ik voel me echt zo'n stoer wijf als ik erin rijd hahaha. Zo richting oude huis en over een paar uur is het over pfff.
Het is ook fijn. Het is ook meer dat ik niet begrijp hoe je zo maar kan zeggen ik hoef haar niet meer te zien. Dat stukje vind ik niet te begrijpen en ik vrees dat hij daar na zijn boosheid ook gaat achterkomen.
Ik heb trouwens een mega grote rammelbakvito mee gekregen. Ik voel me echt zo'n stoer wijf als ik erin rijd hahaha. Zo richting oude huis en over een paar uur is het over pfff.
vrijdag 4 december 2020 om 09:30
Datertje de laatste loodjes dus voor jou. Freeeeedom!
En mannen die hun hond niet meer hoeven, daar heb ik geen goed woord voor over. Voor jou wel fijn dat de hond bij jou blijft. Ik zou denken aan iemand die nu vanwege corona heel blij is om lekker op te passen en te gaan wandelen.
Heb je niet iets van een buurt fb groep oid?
Briefjes in de deur stoppen in je straat/wijk?
Er zijn ook veel jongeren die het graag doen tegen betaling.
En mannen die hun hond niet meer hoeven, daar heb ik geen goed woord voor over. Voor jou wel fijn dat de hond bij jou blijft. Ik zou denken aan iemand die nu vanwege corona heel blij is om lekker op te passen en te gaan wandelen.
Heb je niet iets van een buurt fb groep oid?
Briefjes in de deur stoppen in je straat/wijk?
Er zijn ook veel jongeren die het graag doen tegen betaling.
vrijdag 4 december 2020 om 09:31
Het klinkt heel positiet iig.droompiloot schreef: ↑04-12-2020 09:19Thanks, en nou onder de pannen zou ik het niet noemen, we zijn pas net aan het daten![]()
vrijdag 4 december 2020 om 09:32
Jaa dit. De kantoorhond is nu echt een hype.
vrijdag 4 december 2020 om 09:34
Dit is zuur en daar zul je doorheen moeten. Het is ergens ook een opluchting. Je hebt dan definitief de deur achter je dicht gedaan en alles staat weer open.Datertje schreef: ↑04-12-2020 09:28Jullie hebben gelijk hoor.
Ik begrijp daar ook niks van. Geen goed woord voor over, totaal niet. Het past niet in hun nieuwe leven, ofzo.
Ik ken meer van dit soort verhalen en dat was altijd omdat hond niet meer in hun leven paste..
vrijdag 4 december 2020 om 09:44
Datertje succes met de laatste loodjes!!
Mijn ex en ik woonden samen en hadden mijn katten vanaf kitten
5 jaar later ging het over en hij wilde hen niet meer. Nou dat is m'n grootste zegen geweest, mijn moppies geven m'n leven zoveel meer glans.
Moest er niet aan denken als hij ze om de week zou willen, brr.
Mijn ex en ik woonden samen en hadden mijn katten vanaf kitten
Moest er niet aan denken als hij ze om de week zou willen, brr.
vrijdag 4 december 2020 om 11:13
Datertje schreef: ↑04-12-2020 09:28Jullie hebben gelijk hoor.
Succes vandaag...you go girl!!
vrijdag 4 december 2020 om 11:52
Morgen voor het eerst in jaaaaren vrij weekend! Werk al jarenlang altijd weekenden maar vorige week laatste werkweek gehad. Ga op date morgen en verder lekker beetje opruimen en schoonmaken en herinrichten etcetera
Edit; ik ga dus trouwens op wandeldate maar ben door m'n rug gegaan (gewoon bij het uit de trein stappen
Datertje, lastig ja! Maar vast genoeg mensen die een weekend-hond zoeken om lekker mee te wandelen. Anders kom ik haar (hem?) wel halen als je in de buurt woont haha.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
vrijdag 4 december 2020 om 12:02
Sterkte en succes vandaag! Fijn dat je eindelijk een hoofdstuk kan afsluiten en hond nu gewoon voor jezelf hebtDatertje schreef: ↑04-12-2020 09:28Jullie hebben gelijk hoor.
vrijdag 4 december 2020 om 15:49
https://www.viva.nl/sex-en-liefde/singl ... gle-bells/
Wat een leuk initiatief! Wellicht hier singles die hier wat in zien?
Tomcat?
Leuke nieuwe contacten op doen en gezelligheid.
Tomcat?
vrijdag 4 december 2020 om 15:57
Ik ben blijkbaar niet de enige die zich vooral ongemakkelijk voelt bij het kijken 
https://www.thebestsocial.media/nl/lang ... ragmenten/
https://www.thebestsocial.media/nl/lang ... ragmenten/
vrijdag 4 december 2020 om 16:02
Oeps. Gewoon maar uitleggen aan je date en rustig aan lopen? Dat snapt hij vast wel. Lekker dat je nu vrije weekenden hebt.LaFolie schreef: ↑04-12-2020 11:52![]()
Morgen voor het eerst in jaaaaren vrij weekend! Werk al jarenlang altijd weekenden maar vorige week laatste werkweek gehad. Ga op date morgen en verder lekker beetje opruimen en schoonmaken en herinrichten etcetera![]()
Edit; ik ga dus trouwens op wandeldate maar ben door m'n rug gegaan (gewoon bij het uit de trein stappen) en loop nu echt als een bejaarde. Iemand tips om dit z.s.m. te verhelpen!? Heel erg niet-sexy dit haha.
Datertje, lastig ja! Maar vast genoeg mensen die een weekend-hond zoeken om lekker mee te wandelen. Anders kom ik haar (hem?) wel halen als je in de buurt woont haha.
vrijdag 4 december 2020 om 16:02
Oh dit postte ik net. Voordat ik bij had gelezen. Grappig is dat!Qiyara schreef: ↑04-12-2020 15:49https://www.viva.nl/sex-en-liefde/singl ... gle-bells/
Tomcat?
vrijdag 4 december 2020 om 16:31
Ik heb mij opgegevenQiyara schreef: ↑04-12-2020 15:49https://www.viva.nl/sex-en-liefde/singl ... gle-bells/
Tomcat?
vrijdag 4 december 2020 om 19:04
Leuk! maar ik heb de kinderen die week..Qiyara schreef: ↑04-12-2020 15:49https://www.viva.nl/sex-en-liefde/singl ... gle-bells/
Tomcat?