Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
tomcat schreef:
04-12-2020 19:04
Leuk! maar ik heb de kinderen die week..
schijt, heb me gewoon opgegeven..en ook gezegd dat het bij mij thuis kan..ik verzin wel wat voor de kinderen met logeren ofzo.
tomcat schreef:
04-12-2020 19:08
schijt, heb me gewoon opgegeven..en ook gezegd dat het bij mij thuis kan..ik verzin wel wat voor de kinderen met logeren ofzo.
😂😂😂😂
tomcat schreef:
04-12-2020 19:08
:-D :-D :-D :-D
..
anoniem_63b29ab9da950 wijzigde dit bericht op 24-12-2020 15:19
99.16% gewijzigd
Ik ga het ook niet doen. Maar kan het begrijpen als anderen dit wel graag willen. Ik doe nu ook niet aan nmlk activiteiten dus dan ook niet zoiets.

Ik wacht mooi tot volgend jaar af.
Waarschijnlijk draait het uit op 4 personen.
Gezien de richtlijnen RIVM.
ieder zijn ding toch...ik heb mij braaf overal aan gehouden maar ik begin toch echt te twijfelen aan de zuiverheid van de overheid intussen.. niet in een restaurant op 1,5 meter maar wel schouder aan schouder de wereld over vliegen, mondkapje op in de winkels maar wel samen de sauna of het zwembad in mogen..bowling, schaatsbaan gewoon open.. waar ik woon zijn 2 mensen positief getest op ca 30.000 maar code oranje blijft van kracht..

1625 mensen in het ziekenhuis met corona in heel nederland maar we moeten wachten op een vaccin?

het is allemaal ernstig symboolpolitiek geworden vrees ik..zit geen logica of verband meer in.
Ik vind ook dat je moet doen wat je wilt, dit etentje valt binnen de richtlijnen anders organiseren ze het niet.

Lekker leven en laten leven :)
Ben echt corona discussie moe. Er komt vanzelf een einde aan en tot die tijd richt ik me op alles wat wel kan en mag.
..
anoniem_63b29ab9da950 wijzigde dit bericht op 24-12-2020 15:18
99.45% gewijzigd
Ik heb weinig zin in een coronadiscussie. Daarvoor hebben we het coronatopic al. Ik ben heel blij dat er nog heel veel andere onderwerpen zijn.
Ik ben niet feilloos. Niemand is dat.
Gelukkig hebben we de voice of holland op tv
Maar ik kijk liever later vanavond naar het F1 cafe

Ik vond die talentshow dingen in het begin toch echt veel en veel leuker..toen er nog van die valszingers en non-talenten in zaten..ik stopte met kijken na de voorrondes altijd..nu kan eigenlijk iedereen die er in komt wel zingen..en dat maakt het best saai en voorspelbaar..
..
anoniem_63b29ab9da950 wijzigde dit bericht op 24-12-2020 15:18
99.12% gewijzigd
ik vergeet steeds wie hier nou ook F1 kijken..datertje en julus geloof ik?
Ik kijk de race wel, maar al dat geouwehoer eromheen niet.
Pas maar op, want er is een eigen F1-topic werd vorige keer al gezegd na 3 berichtjes...

Ik ga 2 voor 12 kijken, is daar ook keen topic over?
*Pauze* schreef:
04-12-2020 20:39
Ik kijk de race wel, maar al dat geouwehoer eromheen niet.
Pas maar op, want er is een eigen F1-topic werd vorige keer al gezegd na 3 berichtjes...

Ik ga 2 voor 12 kijken, is daar ook keen topic over?
Niet na 3 berichtjes al een heel aantal weken komt hier F1 voorbij.
En wat een irritatie joh. Omdat ik een keer gevraagd heb of F1 in het lopende topic besproken kan worden voel jij je zo op je teentjes getrapt?
Ik zit "ik vertrek " te kijken. Zomaar ingerold.
Julia dat is leuk he! Heb van de week een paar afleveringen op npo terug gekeken.
tomcat schreef:
04-12-2020 20:37
ik vergeet steeds wie hier nou ook F1 kijken..datertje en julus geloof ik?
Nee ik niet
Ik zit de film Wonder te kijken.
*Pauze* schreef:
04-12-2020 20:35
Ik leg in twee berichtjes uit hoe het voor mij voelt en waarom dat zo is. Dat is geen discussie, want ook ik heb geen enkele behoefte daaraan of zin daarin.

En zoals eerder gezegd... Er wordt hier zo vaak gesproken over dingen waar ook eigen topics over zijn. Als je dan niet eens naar aanleiding van iets dat hier wel besproken wordt, twee berichtjes mag schrijven over iets wat ook elders besproken wordt, zijn we snel klaar hier. Scheelt wel bijlezen.
All good.
Julia_20 schreef:
04-12-2020 20:48
Ik zit "ik vertrek " te kijken. Zomaar ingerold.
oh dta is ook zo'n leuk cult programma..stel vertrekt..heeft bouwval gekocht..alles zit tegen..drama op drama...

herinner me nog zo'n stel dat een nudistencamping begon..2 jaar later was hij terug en runde zij de camping samen met de barman van destijds waar ze intussen een setje mee was :rofl:
we mogen het hier toch wel over wat verschillende dingen hebben..word een beetje moe van al dat gedoe..gaat het over lldl dan moeten we naar dat topic, over F1 naar dat topic, over corona naar dat topic..wat een gedoe..charme van dit topic is juist dat we ook die zijsprongen maken en zo elkaar wat beter leren kennen in al onze facetten..mij boeit ook veel niet wat er hier besproken wordt..dan lees ik dat stukje lekker niet..boeiend..
Tomcat deels mee eens. Persoonlijk vind ik het vervelend dat er over iets gekletst wordt wat op dat moment op tv is. Dan wordt er behoorlijk verhit gepost. Of het nu F1 is, LLDL, of destijds met boer zoekt vrouw.
Natuurlijk kan je over alles kletsen ook F1, maar wil je met de tv mee kletsen is er een topic voor. Dat houdt het hier ook wat overzichtelijker.
wat een vreemde tatoo's heeft die vrouw bij ik vertrek...toch benieuwd wat haar verhaal dan erbij is..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven