Singles Unite : deel 5!!! 😄

vrijdag 4 december 2020 om 19:59
ieder zijn ding toch...ik heb mij braaf overal aan gehouden maar ik begin toch echt te twijfelen aan de zuiverheid van de overheid intussen.. niet in een restaurant op 1,5 meter maar wel schouder aan schouder de wereld over vliegen, mondkapje op in de winkels maar wel samen de sauna of het zwembad in mogen..bowling, schaatsbaan gewoon open.. waar ik woon zijn 2 mensen positief getest op ca 30.000 maar code oranje blijft van kracht..
1625 mensen in het ziekenhuis met corona in heel nederland maar we moeten wachten op een vaccin?
het is allemaal ernstig symboolpolitiek geworden vrees ik..zit geen logica of verband meer in.
1625 mensen in het ziekenhuis met corona in heel nederland maar we moeten wachten op een vaccin?
het is allemaal ernstig symboolpolitiek geworden vrees ik..zit geen logica of verband meer in.

vrijdag 4 december 2020 om 20:33
Gelukkig hebben we de voice of holland op tv
Maar ik kijk liever later vanavond naar het F1 cafe
Ik vond die talentshow dingen in het begin toch echt veel en veel leuker..toen er nog van die valszingers en non-talenten in zaten..ik stopte met kijken na de voorrondes altijd..nu kan eigenlijk iedereen die er in komt wel zingen..en dat maakt het best saai en voorspelbaar..
Maar ik kijk liever later vanavond naar het F1 cafe
Ik vond die talentshow dingen in het begin toch echt veel en veel leuker..toen er nog van die valszingers en non-talenten in zaten..ik stopte met kijken na de voorrondes altijd..nu kan eigenlijk iedereen die er in komt wel zingen..en dat maakt het best saai en voorspelbaar..

vrijdag 4 december 2020 om 20:46
Niet na 3 berichtjes al een heel aantal weken komt hier F1 voorbij.

vrijdag 4 december 2020 om 20:52
All good.*Pauze* schreef: ↑04-12-2020 20:35Ik leg in twee berichtjes uit hoe het voor mij voelt en waarom dat zo is. Dat is geen discussie, want ook ik heb geen enkele behoefte daaraan of zin daarin.
En zoals eerder gezegd... Er wordt hier zo vaak gesproken over dingen waar ook eigen topics over zijn. Als je dan niet eens naar aanleiding van iets dat hier wel besproken wordt, twee berichtjes mag schrijven over iets wat ook elders besproken wordt, zijn we snel klaar hier. Scheelt wel bijlezen.

vrijdag 4 december 2020 om 21:02
oh dta is ook zo'n leuk cult programma..stel vertrekt..heeft bouwval gekocht..alles zit tegen..drama op drama...
herinner me nog zo'n stel dat een nudistencamping begon..2 jaar later was hij terug en runde zij de camping samen met de barman van destijds waar ze intussen een setje mee was

vrijdag 4 december 2020 om 21:04
we mogen het hier toch wel over wat verschillende dingen hebben..word een beetje moe van al dat gedoe..gaat het over lldl dan moeten we naar dat topic, over F1 naar dat topic, over corona naar dat topic..wat een gedoe..charme van dit topic is juist dat we ook die zijsprongen maken en zo elkaar wat beter leren kennen in al onze facetten..mij boeit ook veel niet wat er hier besproken wordt..dan lees ik dat stukje lekker niet..boeiend..

vrijdag 4 december 2020 om 21:11
Tomcat deels mee eens. Persoonlijk vind ik het vervelend dat er over iets gekletst wordt wat op dat moment op tv is. Dan wordt er behoorlijk verhit gepost. Of het nu F1 is, LLDL, of destijds met boer zoekt vrouw.
Natuurlijk kan je over alles kletsen ook F1, maar wil je met de tv mee kletsen is er een topic voor. Dat houdt het hier ook wat overzichtelijker.
Natuurlijk kan je over alles kletsen ook F1, maar wil je met de tv mee kletsen is er een topic voor. Dat houdt het hier ook wat overzichtelijker.