Singles Unite : deel 5!!! 😄
woensdag 9 december 2020 om 17:43
Ik werk ook nog he

Maar heb 1 dag vrij, alleen vind ik wandelen gewoon geen date, zeker niet overdag!
woensdag 9 december 2020 om 17:49
Ja ik op Lexa maandagochtend: Goedemorgen Dido, heb je zin in een heerlijke vrijpartij met een man van 37 ?
Ik heb uiteraard niet gereageerd. Ben even helemaal klaar met Lexa. Dacht echt dat het serieuzer was dan Tinder, maar kom daar leukere mannen tegen die serieuzere intenties hebben.
Iedereen kan je maar iets sturen op Lexa, ook al heb je helemaal geen match, heel irritant.

woensdag 9 december 2020 om 18:58

woensdag 9 december 2020 om 19:00
Ik had het van de week met een kennis erover..hij wist niet wat ie moest zeggen in een chat en toen keek een vriend van hem mee en die zei je moet gewoon vragen of ze wil neuken. Daar geloofde hij niks van maar hij probeerde het toch en kreeg daar wonderwel een positieve response op.. Of dit zijn sterke verhale of er zijn momenten en/of vrouwen waarbij zo'n aanpak blijkbaar werkt.dido68 schreef: ↑09-12-2020 17:49Ja ik op Lexa maandagochtend: Goedemorgen Dido, heb je zin in een heerlijke vrijpartij met een man van 37 ?
Ik heb uiteraard niet gereageerd. Ben even helemaal klaar met Lexa. Dacht echt dat het serieuzer was dan Tinder, maar kom daar leukere mannen tegen die serieuzere intenties hebben.
Iedereen kan je maar iets sturen op Lexa, ook al heb je helemaal geen match, heel irritant.
woensdag 9 december 2020 om 19:58
Als snel wilt scoren ga je dan betalen voor een datingsite ? Daar zijn andere sites voor lijkt mij.
Maar er zijn altijd uitzonderingen, vrouwen die er wel voor in zijn kennelijk.
Op Tinder vertelde een man mij ook eens dat het bekend is dat de mannen daar niet serieus zijn, maar de vrouwen ook niet, was zijn ervaring. Daar was hij echt verbaasd over.
Op Tinder vertelde een man mij ook eens dat het bekend is dat de mannen daar niet serieus zijn, maar de vrouwen ook niet, was zijn ervaring. Daar was hij echt verbaasd over.

woensdag 9 december 2020 om 20:19
De vrouwen die ik match (voornamelijk Tinder en Happn) lijken meestal wel serieus..misschien dat degene die niet reageren dat niet zijn en dat die dan niet op mij reageren als ik serieus begin..
zou het bijna gaan testen...wat is een goede niet serieuze opening in plaats van interesse tonen in woonplaats, werk, kinderen, hobbies, etc etc
zou het bijna gaan testen...wat is een goede niet serieuze opening in plaats van interesse tonen in woonplaats, werk, kinderen, hobbies, etc etc
woensdag 9 december 2020 om 20:39
Ook dat goedemorgen erbij, zo heel normaaldido68 schreef: ↑09-12-2020 17:49Ja ik op Lexa maandagochtend: Goedemorgen Dido, heb je zin in een heerlijke vrijpartij met een man van 37 ?
woensdag 9 december 2020 om 20:40
Stoer verhaal!tomcat schreef: ↑09-12-2020 19:00Ik had het van de week met een kennis erover..hij wist niet wat ie moest zeggen in een chat en toen keek een vriend van hem mee en die zei je moet gewoon vragen of ze wil neuken. Daar geloofde hij niks van maar hij probeerde het toch en kreeg daar wonderwel een positieve response op.. Of dit zijn sterke verhale of er zijn momenten en/of vrouwen waarbij zo'n aanpak blijkbaar werkt.
Ik vraag het ook wel eens mannen die meteen thuis willen afspreken, of veel vrouwen dat doen en ze zeggen altijd ja!
woensdag 9 december 2020 om 20:42
Ik vond tinder eigenlijk heel leukdido68 schreef: ↑09-12-2020 19:58Als snel wilt scoren ga je dan betalen voor een datingsite ? Daar zijn andere sites voor lijkt mij.
Ik was wel erg selectief, maar echt 90 % leuke gesprekken ( en een enkele date)
Daarna inner circle en daar werd ik vooral belaagd door veel jongere mannen

woensdag 9 december 2020 om 20:52
Dat is mijn ervaring ook wel, op tinder best veel serieuze gesprekken met leuke vrouwen terwijl de "serieuzere" sites/apps erg swiperig waren en veel weg hadden van een vleeskeuring. Dat heeft mij ook wel weerhouden om een betaald abbonement te nemen op e-matching of Lexa.
Videochatten heb ik overigens nooit begrepen, maar ik kom dan ook volkomen ruk (veel te professioneel) over op video. Als een vrouw dat wil ipv een strandwandeling dan mag ze met iemand anders gaan daten...
woensdag 9 december 2020 om 21:04
E-matching vond ik echt verschrikkelijk
Mijn allereerste ervaring op een datingsite. Met angst en beven een profiel aangemaakt.
Ping, een eerste bericht! Ik schrok echt; het was een man van rond de 70 die claimde dat hij 60 was. Een wit T-shirt aan vlekken. Hij schreef - ik zal nooit vergeten - “ook al (!!!!’) ben je een stuk jonger, ik zou graag eens een hapje met je eten.”
Brrr
Daarna ook alleen maar rare berichten, voelde me een soort van aangerand
Mijn allereerste ervaring op een datingsite. Met angst en beven een profiel aangemaakt.
Ping, een eerste bericht! Ik schrok echt; het was een man van rond de 70 die claimde dat hij 60 was. Een wit T-shirt aan vlekken. Hij schreef - ik zal nooit vergeten - “ook al (!!!!’) ben je een stuk jonger, ik zou graag eens een hapje met je eten.”
Brrr
Daarna ook alleen maar rare berichten, voelde me een soort van aangerand

woensdag 9 december 2020 om 21:20
Moet je daar dan niet een dikkere huid voor krijgen dan? Ik denk dat je na een tijdje zo'n reactie even diagonaal doorneemt, meteen wegflikkert en al weer naar een volgende kijkt. Op ieder leuk bericht misschien wel 10 van dit kerels en ik zou me er weinig van aantrekken en de pret niet door laten bederven. In het echte leven vind je ook maar 1 op de 10 of zo leuk en als je het hek open zet komen ze allemaal tegelijk.
anoniem_63ab5705e222a wijzigde dit bericht op 09-12-2020 21:22
6.58% gewijzigd

woensdag 9 december 2020 om 21:24
Dat was ook alleen in het begin hoorAntoon69 schreef: ↑09-12-2020 21:20Moet je daar dan niet een dikkere huid voor krijgen dan? Ik denk dat je na een tijdje zo'n reactie even diagonaal doorneemt, meteen wegflikkert en al weer naar een volgende kijkt. Op ieder leuk bericht misschien wel 10 van dit kerels en ik zou me er weinig van aantrekken en de pret niet door laten bederven. In het echte leven vind je ook maar 1 op de 10 of zo leuk en als je het hek open zet komen ze allemaal tegelijk.
Snel van e-matching gegaan en bij tinder had ik deze ervaring helemaal niet

woensdag 9 december 2020 om 21:33
Bij Tinder heb ik wel leuke dates gehad maar dat was vooral toen de horeca open was..even matchen op donderdag en vrijdag of zaterdag wat gaan drinken..
het is toch allemaal wat deprimerend nu..wandeldate..joepie..en dan nog een week chatten voor je ook maar zover komt..pffff...
Het zijn gouden tijden voor de chatters volgens mij..veel aandacht, lange teksten, supergemotiveerd zijn en al bijna de liefde verklaren voor je elkaar hebt gezien..dat is volgens mij de taktiek die nu werkt..
niet voor mij dus..ik word echt niet enthousiast van een paar foto's en een chat
het is toch allemaal wat deprimerend nu..wandeldate..joepie..en dan nog een week chatten voor je ook maar zover komt..pffff...
Het zijn gouden tijden voor de chatters volgens mij..veel aandacht, lange teksten, supergemotiveerd zijn en al bijna de liefde verklaren voor je elkaar hebt gezien..dat is volgens mij de taktiek die nu werkt..
niet voor mij dus..ik word echt niet enthousiast van een paar foto's en een chat

anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 09-12-2020 21:35
0.09% gewijzigd

woensdag 9 december 2020 om 21:44
Kun je nagaan dat ik nu 3 dagen aan boord zit en nog 8 tot 9.5 week te gaan heb voor ik weer voet op vaste land kan zetten. Dus ja ik hou wel van chatten.tomcat schreef: ↑09-12-2020 21:33Bij Tinder heb ik wel leuke dates gehad maar dat was vooral toen de horeca open was..even matchen op donderdag en vrijdag of zaterdag wat gaan drinken..
niet voor mij dus..ik word echt niet enthousiast van een paar foto's en een chat![]()
fietsen varen vrouwelijk doen

woensdag 9 december 2020 om 21:56
Ik was al uitgewandeld in het voorjaar, dus ik snap dat het je neus uitkomt. Maar er zijn toch nog steeds andere activiteiten die je kunt ondernemen? Had je het laatst ook over... Museum, filmhuis, spa, gamehal, schaatsen, winkelen...tomcat schreef: ↑09-12-2020 21:33Bij Tinder heb ik wel leuke dates gehad maar dat was vooral toen de horeca open was..even matchen op donderdag en vrijdag of zaterdag wat gaan drinken..
(...)
Paintball
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 09-12-2020 21:58
17.28% gewijzigd
wij slapen nooit.