Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
In_Tenebris schreef:
13-12-2020 19:51
Ik lees alleen regelmatig mee en ik vind het vooral gênant en het verbaasd me dat niemand daar wat over zegt eigenlijk. Iedere keer die dubbelzinnige opmerkingen zou mij wel de keel uitkomen eigenlijk.
Ik heb weleens een opmerking gemaakt. Maar wat heeft het voor zin? Ik kies liever om te reageren op datgene wat me aanspreekt.
Pompoenschip schreef:
hadden we maar ook een negeerknop voor echte leven...wat zou de wereld dan luchtiger worden haha.
Ooo maar dat is heel makkelijk hoor. Gewoon niet omgaan met mensen die het bloed onder je nagel vandaan halen of die in je allergie zitten. Vakkundig omzeilen die hap. Doe ik op viva ook. Werkt prima.
In_Tenebris schreef:
Ik lees alleen regelmatig mee en ik vind het vooral gênant en het verbaasd me dat niemand daar wat over zegt eigenlijk. Iedere keer die dubbelzinnige opmerkingen zou mij wel de keel uitkomen eigenlijk.
Het is ook niet mijn ding, ik kies voor 'Oost Indisch blind' zijn voor heel veel zaken die hier besproken worden.

Wat heeft het voor nut om de boel te bekritiseren? Kost alleen maar energie die ik liever aan leuke dingen besteed.
Qiyara schreef:
13-12-2020 19:55
Het is ook niet mijn ding, ik kies voor 'Oost Indisch blind' zijn voor heel veel zaken die hier besproken worden.

Wat heeft het voor nut om de boel te bekritiseren? Kost alleen maar energie die ik liever aan leuke dingen besteed.
Dit dus!
Hebben jullie laatst de eerste afl van kerstgezel gezien?
Nee, welke zender en wat is het voor programma? Daten?
Julus schreef:
13-12-2020 19:42
Ik weet niet wat er is, maar de sfeer is nu net zou kil als het weer.
Pauze, als iemand aanstoot neemt aan wat Tom zegt dan zal daar echt wel iets over gezegd worden. Zoals jij deed.

Dat houdt automatisch in dat als niemand er verder iets over zegt, het kennelijk geen probleem is.

Het leven is zo simpel :)
Maar als ik degene ben die er aanstoot aan neem, mag ik daar niets van zeggen want dan ben ik niet gezellig genoeg?

Ik vind het te gek voor woorden dat iedereen het dan blijkbaar normaal vindt wanneer Tom eerst vraagt of hij met 2 vrouwen mee mag seksen, dan zegt dat hij bij het dichte doosje wel iets anders met z'n tong zal doen dan praten en als laatste ook nog eens vraagt of we geen speeltjes of handen gebruiken?
Dat mag ik geen rare seksistische vragen vinden? Want het is allemaal :rofl: ??
Qiyara schreef:
13-12-2020 18:34
Ben je ineens een vrouw dan?
Geen mannenvolk voor mij voorlopig. Dat kan m'n hart niet aan :whip:

Grappig wel, sta er nu een uur op en heb 21 likes. Maar als je bij mannen zoekt dan heb ik binnen 20 minuten 100+ likes 😁
Ik val echt niet op vrouwen maar vind dit zo stoer van je!
Ben het met Pauze wel eens. Ik ben niet kleinzerig maar ik stoor me ook aan dat soort opmerkingen waardoor ik niet graag mee post. Niet dat ik de fanatieke harde kern ben, maar ik schreef/las mee sinds het eerste topic en in het verleden vond ik het topic een stuk fijner en voelde ik meer aansluiting.
manisha-362 schreef:
13-12-2020 20:16
Ben het met Pauze wel eens. Ik ben niet kleinzerig maar ik stoor me ook aan dat soort opmerkingen waardoor ik niet graag mee post. Niet dat ik de fanatieke harde kern ben, maar ik schreef/las mee sinds het eerste topic en in het verleden vond ik het topic een stuk fijner en voelde ik meer aansluiting.

Kan ik me voorstellen, zeker als je de indruk krijgt dat het normaal is omdat niemand er wat van zegt. Het is toch een vaste schrijver hier en niemand zegt er wat van.
Julus schreef:
13-12-2020 19:54
Ooo maar dat is heel makkelijk hoor. Gewoon niet omgaan met mensen die het bloed onder je nagel vandaan halen of die in je allergie zitten. Vakkundig omzeilen die hap. Doe ik op viva ook. Werkt prima.
Hahaha helemaal mee eens!
Limo76 schreef:
Ik val echt niet op vrouwen maar vind dit zo stoer van je!
Aah Thx! Lief :)
manisha-362 schreef:
Vervelend dat je dat zo voelt maar je kunt geen mensen uitsluiten in een topic. Je kunt hooguit beslissen dat het topic niet je ding is. Dus prima oplossing zo.
In_Tenebris schreef:
13-12-2020 20:19
Kan ik me voorstellen, zeker als je de indruk krijgt dat het normaal is omdat niemand er wat van zegt. Het is toch een vaste schrijver hier en niemand zegt er wat van.
Ik kan prima zelf bepalen of ik ergens iets van zeg, of niet. Ik laat me dat niet dicteren. Je impliceert nu dat er iets van gezegd moet worden omdat het jou stoort. Zo werkt dat niet. Ook voor jou geldt; dit is kennelijk niet een topic voor jou. Wederom: de oplossing is simpel. Ik ga ook niet schrijven in topics waar ik me niet prettig bij voel.

Ga jouw ongenoegen niet bij anderen neerleggen.
manisha-362 schreef:
Wat rot dat je je zo voelt. En hier ben ik het zeker mee eens, vond het voorheen ook leuker, diepgaander en wat gezelliger dan de laatste tijd. Maar dat wisselt met de tijd, zo gaat dat en heb je geen grip op.

Alleen negeren of blokkeren en lekker meeschrijven waar je wel je interesse hebt.
zeefietser1 schreef:
13-12-2020 19:50
Oh enne wat Tom zegt van baard afscheren maakt hem zeker nog geen vrouw. Daar moet je echt wel wat meer werk in steken en andere kleding hebben.
Voor ikzelf helemaal vrouwelijk ben, nou ben dan wel een uur minimaal bezig met scheren, douchen, make up aankleden, pruik en klaar.
Een beetje van jezelf en een beetje van Nikki Tutorials :-D
Julus je verwoord het weer mooi! Mee eens.
Ik ben nu klaar met dit onderwerp. Ik geniet van een kerstfilm :)

Geniet!
Qiyara het was op NPO 1 geloof ik van de week. Het is een serie...
In_Tenebris schreef:
Ik lees alleen regelmatig mee en ik vind het vooral gênant en het verbaast me dat niemand daar wat over zegt eigenlijk. Iedere keer die dubbelzinnige opmerkingen zou mij wel de keel uitkomen eigenlijk.
gut..moeten we nu ook al inschatten wat de zwijgende meelezer misschien irritant vindt?

Volgens mij waren we gewoon een beetje slap aan het geinen..als dat niet jouw humor is..jammer dan..ga je ook klagen bij de zender als een personage in een soap je niet bevalt ? ;-D
Qiyara schreef:
13-12-2020 20:29
Julus je verwoord het weer mooi! Mee eens.
Gelijk of geluk...dat gezeik kan me gestolen worden. Volgens mij zoekt men prikkels vanwege de saaie coronatijd. Je ziet het overal.
En Tom, je moet vooral jezelf ( kunnen) zijn maar zoals je misschien al merkte ga ik niet in op bepaalde opmerkingen. Dat zegt verder niks over hoe ik jou zie hier. Want je brengt veel gezelligheid en soms serieuze inbreng.
Julus schreef:
13-12-2020 20:32
Gelijk of geluk...dat gezeik kan me gestolen worden. Volgens mij zoekt men prikkels vanwege de saaie coronatijd. Je ziet het overal.
Dat zou zomaar kunnen dat hierdoor de sfeer ook op het forum veranderd.

Lekker genieten van je kerst gezwijmel! :flirting:
Tom, Ik moest wel heel erg lachen om je opmerking. Maar goed, heb waarschijnlijk ook een ziek soort humor of lees alles als een grap.
Qiyara schreef:
13-12-2020 20:28
Wat rot dat je je zo voelt. En hier ben ik het zeker mee eens, vond het voorheen ook leuker, diepgaander en wat gezelliger dan de laatste tijd. Maar dat wisselt met de tijd, zo gaat dat en heb je geen grip op.

Alleen negeren of blokkeren en lekker meeschrijven waar je wel je interesse hebt.
Jij schreef toen ook fanatiek mee inderdaad, Julus ook vanaf het begin. Sabbieh, Vivi, en ik mis er vast en zeker nog een paar. Het was toen echt een klankbord om je gevoelens te delen met elkaar. Dat is nu verdwenen heb ik het idee.
En ik voel me er niet rot over hoor, maar het valt me wel op dat als er wel mensen ergens iets van vinden/zeggen, dat ineens niet meer kan.
Maar inderdaad, zonder aansluiting hoef je niet te posten, maar het mag wel aangekaart worden denk ik. Misschien heeft Tom wel helemaal niet door dat zijn opmerkingen aanstootgevend zijn voor diverse vrouwen. En in het echte leven zou daar dan ook wat van gezegd worden ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven