Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
Tom kom een dagje bij mij werken. De een na de andere medewerker krijgt er mee te maken. Het is een zegen dat wij nog steeds clean zijn. Zowel medewerkers als bewoners.

Ze hadden dit alleen beter in oktober kunnen doen.

Lekker nuchter volkje je Attro hahaha en negeren werkt echt het beste. Geloof me.
Attraverso schreef:
14-12-2020 13:25
Waarom kunnen je ouders niet komen eten?
Omdat die zwaar risicogroep zijn met hun 70+
Als het blijkbaar zo erg heerst dat alles dicht moet dan wil ik geen risico nemen met mijn ouders ook.
tomcat schreef:
14-12-2020 13:37
Als het blijkbaar zo erg heerst dat alles dicht moet dan wil ik geen risico nemen met mijn ouders ook.
Is dat ik nu op zee zit ver van alles. Maar zou alsnog gewoon naar mijn ouders gaan, ook 70+. Houden dan wel afstand en geen zoen bij aankomst en vertek. Zou ik dat trouwens ook niet gedaan hebben laatsts 2 verlofen. Had ik mijn ouders al niet meer gezien sinds jan dit jaar. Enne als ik nu thuis, feb ergens,kom dan ben ik sowieso covid vrij.
fietsen varen vrouwelijk doen
tomcat schreef:
14-12-2020 13:26
toch maar een playstation aanschaffen dan? of is de xbox beter? voor de kinderen zou het een switch worden maar daar heb ik geloof ik helemaal niks aan..dan speel je alles op flutresolutie voor..zover het al te krijgen is op de switch.. kan ook de pc aan de tv koppelen..natuurlijk..
Hier een Sony PlayStation 5 staan. :) Voor de kinderen heb ik een Nintendo Wii U met alle top games.
Klote ja, die lockdown :| Hoor hier wel in mijn omgeving de ene na de andere besmetting, veel <30.

Verder, ik ben eigenlijk wel wat geschrokken van de discussie van gisteren en hoe er op gereageerd is. In mijn ogen ging Limo veel en veel te ver dus ik ben het eigenlijk eens met Tenebris. Dat jullie het blijkbaar wel vinden kunnen om zo te praten begrijp ik echt niet dus ik denk dat ik ook even afstand neem van dit topic. Jammer, want heel onnodig in een topic als dit.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
tomcat schreef:
14-12-2020 13:37
Zoals zeefietser zei, niet kussen, afstand houden en als jij je (vanaf nu) aan de maatregelen houdt dan kan je veilig met je ouders vieren.

Wij werken in de zorg alle dagen met risicogroepen, dat kan prima hoor, als je maar je gezond verstand gebruikt. Dan doen mensen wel eens smalend over mijn wandeldates, daar hou ik me natuurlijk enkel aan omdat ik er niet moet niet aan denken een van mijn cliënten ziek te maken.
LaFolie schreef:
14-12-2020 14:52
Klote ja, die lockdown :| Hoor hier wel in mijn omgeving de ene na de andere besmetting, veel <30.

Verder, ik ben eigenlijk wel wat geschrokken van de discussie van gisteren en hoe er op gereageerd is. In mijn ogen ging Limo veel en veel te ver dus ik ben het eigenlijk eens met Tenebris. Dat jullie het blijkbaar wel vinden kunnen om zo te praten begrijp ik echt niet dus ik denk dat ik ook even afstand neem van dit topic. Jammer, want heel onnodig in een topic als dit.
Maar waarom denken mensen omdat we ergens niet op reageren dat we het wel vinden? Dat is helemaal niet zo. Ik kom hier gewoon voor ontspanning en heb geen zin om met mensen ruzie te maken of ze terecht te wijzen
Ik lees hier de laatste tijd opmerkingen die je zou verwachten aan de toog, onder de categorie ‘zattepraat’ maar niet op een forum tegen vrouwen die je eigenlijk totaal niet kent. Maar waarom zou ik daar iets over zeggen zolang het niet aan mij geadresseerd is?
Zoals iemand zei: zwijgen is toestemmen? Nee, gewoon geen zin in een discussie zoals die er nu is.

Ik ga wandelen :-)
Met mijn ouders ben ik de zorg niet maar mijn kinderen..die knuffelen Opa en Oma wel natuurlijk.

Rijen voor de winkels hoor ik net op de radio..iedereen wil nog snel kopen voor alles dicht is..kerstbomen worden nog ingeslagen.

Behalve de kerstbomen best raar..je kan toch alles online kopen..
Attraverso schreef:
14-12-2020 15:00
Maar waarom denken mensen omdat we ergens niet op reageren dat we het wel vinden? Dat is helemaal niet zo. Ik kom hier gewoon voor ontspanning en heb geen zin om met mensen ruzie te maken of ze terecht te wijzen
Ik lees hier de laatste tijd opmerkingen die je zou verwachten aan de toog, onder de categorie ‘zattepraat’ maar niet op een forum tegen vrouwen die je eigenlijk totaal niet kent. Maar waarom zou ik daar iets over zeggen zolang het niet aan mij geadresseerd is?
Zoals iemand zei: zwijgen is toestemmen? Nee, gewoon geen zin in een discussie zoals die er nu is.

Amen!
De opmerking van Limo wordt door Tenebris uit zijn verband gehaald..geen idee of dat bewust is maar daar heeft het gezien de voorgeschiedenis wel alle schijn van

Ze maakte gewoon een opmerking die in bepaalde kringen (mannen onder elkaar met name) heel normaal is, tot een paar jaar geleden maakten Geer en Goor zulke opmerkingen nog op tv..

Hoop ophef om niks.
Nou ja, daar verschillen we dus in. Dat zijn echt opmerkingen die horen bij mensen die niet meer goed meekomen met de veranderingen der tijd. Dat dat (en daar gaan vaak een hoop andere verachtelijke denkbeelden mee hand in hand) in bepaalde kringen normaal is zegt iets over die kringen.

Vandaar dus dat ik aangeef hier niet meer mee te willen schrijven - blijkbaar is dit zo'n bepaalde kring.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Attraverso schreef:

Exact. En de uitspraken van Limo en Tomcat daarna gaan mij ook veel en veel tever. Niet iedereen over 1 kam scheren. We zijn hier geen clubje vrienden. Gewoon forummers die vrijgezel zijn.
Attraverso schreef:

Ik kon het niet beter zeggen Attra
LaFolie schreef:
14-12-2020 15:19
Nou ja, daar verschillen we dus in. Dat zijn echt opmerkingen die horen bij mensen die niet meer goed meekomen met de veranderingen der tijd. Dat dat (en daar gaan vaak een hoop andere verachtelijke denkbeelden mee hand in hand) in bepaalde kringen normaal is zegt iets over die kringen.

Vandaar dus dat ik aangeef hier niet meer mee te willen schrijven - blijkbaar is dit zo'n bepaalde kring.
Deze gedachtegang begrijp ik niet, hoezo schaar je ons onder een kring?
Ik ken jullie helemaal niet en ik ben mijn eigen individu. Dat hier ook mensen zitten die niet echt m'n types lijken te zijn, ja.

Met 1 klik je meer dan de ander. Het is een forum en iedereen schrijft mee. Ik heb niet voor het zeggen wat een ander hier schrijft.

Het is je goed recht niet meer mee te schrijven, maar schaar mij niet onder een kring dat zulke rare uitspraken doet aub!
LaFolie schreef:

De watte, is maar even dat je het weet dat in die bepaalde kringen totaal niet thuis hoor en opgesloten word. Of anderszins achter gesteld in een LGBT vrije zone.

Dat was voor mij een discussie waar ik totaal niet aan mee wilde doen. En ging toch slapen. Deze morgen gelezen maar toen was er al gemodereerd.
fietsen varen vrouwelijk doen
LaFolie schreef:

Gelukkig heb je geen vooroordelen en scheer je niet iedereen over 1 kam..
edit..laat maar..ow..nu is ie net gequote
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 14-12-2020 16:13
96.97% gewijzigd
tomcat schreef:
14-12-2020 16:01
huh? wat heb ik gezegd dan?
Waar heb je een waarschuwing voor gehad? Dat weet je best.
Qiyara schreef:
14-12-2020 16:12
Waar heb je een waarschuwing voor gehad? Dat weet je best.
Omdat ik die 2 relschoppers uitmaakte voor terroristen die de vrede in ons topic kwamen verstoren.. Dat vonden ze ongepast bij viva

Nou ja als je dat veel en veel te ver vind gaan..tja..dat mag..ik vind het niet zo heel schokkend.
Ik ga even uit deze discussie. Geen zin meer in :)
Er is toch ook helemaal geen discussie? Er kwamen twee figuren ruzie zoeken en daar bleken ze zo bedreven in dat het mij een waarschuwing en Limo een ban opleverde.
Dat vervolgens een van diezelfde figuren hier vandaag weer begint te zagen weer von onrust zorgt..
Ik snap niet waarom dat opstoken en ruzie zoeken wel mag.
tomcat schreef:
14-12-2020 16:29
Er is toch ook helemaal geen discussie? Er kwamen twee figuren ruzie zoeken en daar bleken ze zo bedreven in dat het mij een waarschuwing en Limo een ban opleverde.
Dat vervolgens een van diezelfde figuren hier vandaag weer begint te zagen weer von onrust zorgt..
Ik snap niet waarom dat opstoken en ruzie zoeken wel mag.

Omdat mensen wel mogen opstaan tegen seksisme en racisme. Moeilijker wordt het niet. En dat jij dit allemaal normaal vindt, bijvoorbeeld een ander voor terrorist uitmaken, is veelzeggend. Net zo goed als degenen die daar over willen zwijgen.
Merken jullie ook dat er minder vuurwerk is?

Hier merk ik het zeker. Af en toe effe een paar knallen maar lang zo erg niet. Vindt mijn viervoeter onwijs fijn.
Datertje schreef:
14-12-2020 18:00
Merken jullie ook dat er minder vuurwerk is?

Hier merk ik het zeker. Af en toe effe een paar knallen maar lang zo erg niet. Vindt mijn viervoeter onwijs fijn.
juist tegenovergestelde...ik denk dat mensen gewoon hun voorraad op willen hebben gezien het toch niet mag met oud en nieuw.
tomcat schreef:
14-12-2020 13:15
Ik zou zaterdag gaan bowlen met een groepje mensen, met kerst zouden mijn (70+) ouders komen eten en kadootjes doen onder de boom enzo, 3e kerstdag single bells kunnen we ook wel vergeten vrees ik..en ik heb geen lopende date op dit moment...

Ik heb zelf de beslissing genomen single bells af te zeggen vanmiddag.

Ik kom gewoon bij jou eten 🥳😂

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven