Singles Unite : deel 5!!! 😄

maandag 14 december 2020 om 11:38
Als ik zo'n reacties lees vraag ik me altijd af of ik niet een beetje overdrijf

Nee, niet wéér een nieuwe natuurlijk, dat is nog steeds mijn wandeldate van 2 weekends geleden .
attraverso wijzigde dit bericht op 14-12-2020 11:42
0.95% gewijzigd
maandag 14 december 2020 om 11:55
Bedankt, een schandpaal topic dus.

maandag 14 december 2020 om 12:26

maandag 14 december 2020 om 12:27
maandag 14 december 2020 om 12:34
Ik sluit als enige aan bij familie. Hier mag een gezin 1 iemand uitnodigen, een single 2. Geloof nooit dat singles in NL alleen thuis moeten blijven.

maandag 14 december 2020 om 12:49
Ik heb een brief dat ik mag blijven rijden voor mijn werk dus echt wel dat mijn auto richting ouders rijdt met kerst haha
Ah is leeg door de boeren. Dus scheuren naar Jumbo. Mijn hemel waar gaat het heen. Het is corona tijd dus laten we allemaal gaan demonstreren.
Haha Attra heel wild al die dates.
Dat andere is niet geband. Dat is het beleid van de mods.
We gaan weer dicht in Nederland.
Ah is leeg door de boeren. Dus scheuren naar Jumbo. Mijn hemel waar gaat het heen. Het is corona tijd dus laten we allemaal gaan demonstreren.
Haha Attra heel wild al die dates.
Dat andere is niet geband. Dat is het beleid van de mods.
We gaan weer dicht in Nederland.

maandag 14 december 2020 om 12:57
Zeggen wat je van dit topic vindt valt toch niet te vergelijken met gekleurde mensen negers noemen, ze in één lijn stellen met zwarte Piet en tussendoor nog even de lange piemel van die mensen benadrukken? Het lijkt wel of je het echt niet snapt.
maandag 14 december 2020 om 13:02
Je vindt dit leuk hé?In_Tenebris schreef: ↑14-12-2020 12:57Zeggen wat je van dit topic vindt valt toch niet te vergelijken met gekleurde mensen negers noemen, ze in één lijn stellen met zwarte Piet en tussendoor nog even de lange piemel van die mensen benadrukken? Het lijkt wel of je het echt niet snapt.

maandag 14 december 2020 om 13:05
Ik vind deze houding vooral onbegrijpelijk, vandaar dat ik er iets van zeg.

maandag 14 december 2020 om 13:15
Ik zou zaterdag gaan bowlen met een groepje mensen, met kerst zouden mijn (70+) ouders komen eten en kadootjes doen onder de boom enzo, 3e kerstdag single bells kunnen we ook wel vergeten vrees ik..en ik heb geen lopende date op dit moment...
net wat ik nodig heb..weer een lockdown..voelt ook echt wel als een dreun nu..en alsof het uit de lucht komt vallen en totaal overbodig is..ik ken, zie of hoor helemaal niks over mensen die corona hebben..zelfs bij mijn dochter op de middelbare school maar 3 of 4 meldingen gehoord na de zomer..
Nou ja..het zal wel nodig zijn..of dat of ze proberen meer mensen te motiveren voor de vaccinaties alvast..omdat vrijwel niemand die wil nemen..
net wat ik nodig heb..weer een lockdown..voelt ook echt wel als een dreun nu..en alsof het uit de lucht komt vallen en totaal overbodig is..ik ken, zie of hoor helemaal niks over mensen die corona hebben..zelfs bij mijn dochter op de middelbare school maar 3 of 4 meldingen gehoord na de zomer..
Nou ja..het zal wel nodig zijn..of dat of ze proberen meer mensen te motiveren voor de vaccinaties alvast..omdat vrijwel niemand die wil nemen..
maandag 14 december 2020 om 13:21
Iets van zeggen ok maar je dat nu echt blijven zeggen? Je hebt je punt gemaakt. Kunnen we nu gewoon verder kletsen?In_Tenebris schreef: ↑14-12-2020 13:05Ik vind deze houding vooral onbegrijpelijk, vandaar dat ik er iets van zeg.

maandag 14 december 2020 om 13:26
maandag 14 december 2020 om 13:27

maandag 14 december 2020 om 13:29
Precies. En het zat er echt aan te komen en ik volg het nieuws niet eens en vind dit een logisch gevolg.Attraverso schreef: ↑14-12-2020 13:25Waarom kunnen je ouders niet komen eten?
Gaan bowlen met een groepje? Nouja...
Het is niet omdat jij niets hoort van corona dat het er niet is, het is er wel degelijk hoor. Moet je maar eens in de zorg gaan werken.
Daten een maandje niet is geen wereld ramp. Date lekker met jezelf tomcat. Er mag volgens mij wel wat liefde van jezelf naar je toekomen. Je hebt het volgens mij zwaar met allerlei emoties die je niet onder ogen wilt komen.

maandag 14 december 2020 om 13:30
Attraverso schreef: ↑14-12-2020 13:27Jullie Nederlanders zeggen het toch weer zo veel mooier en leuker dan wij Vlamingen![]()