Singles Unite : deel 5!!! 😄

maandag 14 december 2020 om 18:15
Ja hier ook. Al weken aan het knallen en vuurpijlen etc.Pompoenschip schreef: ↑14-12-2020 18:06juist tegenovergestelde...ik denk dat mensen gewoon hun voorraad op willen hebben gezien het toch niet mag met oud en nieuw.

maandag 14 december 2020 om 18:41
haha..je bent welkom hoor. Ik heb het nog niet afgezegd maar het lijkt me duidelijk dat het niet door kan gaan...misschien toch maar even afzeggen voor de zekerheid..voor ze moeilijk gaan doen erover
maandag 14 december 2020 om 19:05
Datertje ik blijf noodgedwongen thuis met oudjaar. Gelukkig in B enkel knallen rond jaarwisseling. Laat ons zeggen tussen 23 en 1 uur. Ik weet dat ze bij jullie al dagen van tevoren knallen.
Hond wordt helemaal hysterisch, tv luid zetten, haar onder dekentje leggen en bij knallen kruipt ze weg achter mijn rug...
Hond wordt helemaal hysterisch, tv luid zetten, haar onder dekentje leggen en bij knallen kruipt ze weg achter mijn rug...
maandag 14 december 2020 om 19:19
ik hou ze rond die dagen alleen binnen, maar ze hebben verder nergens last van gelukkig, dus het is meestal geen probleem bij mij.

maandag 14 december 2020 om 20:17

maandag 14 december 2020 om 21:22
Ik heb ook heel veel Corona-gevallen in mijn omgeving. Ook veel kinderen!
Ergens blij met de lockdown, al baal ik ook ontzettend dat al mijn leuke geplande uitjes in de vakantie niet doorgaan.
En straks werk en thuisonderwijs weer combineren.
Een goede kennis zei laatst ook dat hij niemand kende met C. Ik noemde 30 namen, maar nee hoor, het was allemaal overdreven. Twee weken later had heel zijn gezin het.
Ergens blij met de lockdown, al baal ik ook ontzettend dat al mijn leuke geplande uitjes in de vakantie niet doorgaan.
En straks werk en thuisonderwijs weer combineren.
Een goede kennis zei laatst ook dat hij niemand kende met C. Ik noemde 30 namen, maar nee hoor, het was allemaal overdreven. Twee weken later had heel zijn gezin het.

maandag 14 december 2020 om 22:02
Het is wat het is...intussen went het idee al maar ik had voor vandaag geen idee dat we die kant op gingen..ik volg het nieuws niet zo, hooguit jeugdjournaal met de kinderen.
Dus het was even een klap...worden zware weken in januari met thuiswerken en thuisscholen..laten we hopen dat het daarna weer soepeler kan..dit zou toch effect moeten hebben zou je zeggen.
Dus het was even een klap...worden zware weken in januari met thuiswerken en thuisscholen..laten we hopen dat het daarna weer soepeler kan..dit zou toch effect moeten hebben zou je zeggen.
maandag 14 december 2020 om 22:46
Ik vond het ook een klap hoor, had het niet verwacht. Maar inderdaad het went.tomcat schreef: ↑14-12-2020 22:02Het is wat het is...intussen went het idee al maar ik had voor vandaag geen idee dat we die kant op gingen..ik volg het nieuws niet zo, hooguit jeugdjournaal met de kinderen.
En er zijn voordelen, geen ochtendspits-stress, lunchpakketjes etc ( maar vechten om de beste laptop)
dinsdag 15 december 2020 om 00:30
Wat is er weer veel geschreven.
Wat leuk qiyara! Ik ben benieuwd of er veel vrouwen open staan voor zoiets.
Ik ben vandaag geslaagd voor mijn theorie examen dus dat is weer een zorg minder. Heel blij dat het vandaag was want vanaf morgen heeft het cbr alle examens afgelast.
En balen van de lockdown. Niet geheel onverwacht maar ik baal het meeste van de sportschool, thuis sporten vind ik niet zo en buiten is het koud, dus dat wordt weken niks doen ben ik bang. Verder veranderd er voor mij weinig. Succes voor de mensen met kinderen, dat thuis onderwijs lijkt me zo pittig.
Vuurwerk heb ik hier nog niet gehoord maar ik woon aan een drukke weg in de stad dus ik verwacht het pas rond oud en nieuw te horen.
Ik ben vandaag geslaagd voor mijn theorie examen dus dat is weer een zorg minder. Heel blij dat het vandaag was want vanaf morgen heeft het cbr alle examens afgelast.
En balen van de lockdown. Niet geheel onverwacht maar ik baal het meeste van de sportschool, thuis sporten vind ik niet zo en buiten is het koud, dus dat wordt weken niks doen ben ik bang. Verder veranderd er voor mij weinig. Succes voor de mensen met kinderen, dat thuis onderwijs lijkt me zo pittig.
Vuurwerk heb ik hier nog niet gehoord maar ik woon aan een drukke weg in de stad dus ik verwacht het pas rond oud en nieuw te horen.
dinsdag 15 december 2020 om 00:38
Oh ja, dat ook.
Gefeliciteerd! Nu praktijk nog.Flaffy schreef: ↑15-12-2020 00:30Wat is er weer veel geschreven.
Rondje hardlopen of een aantal keer de trap op en af lopen en een buikspieren trainings app doen wonderen.

dinsdag 15 december 2020 om 06:49

dinsdag 15 december 2020 om 08:20
Goedemorgen Qiyara!
Een nieuw jasje dat is gaaf.
Flaffy gefeliciteerd heel fijn dat je het nog net op tijd hebt gehaald.
Casa ach een beetje werken haha.
Ik merk er ook weinig van. Behalve dat mijn dochter totaal in de stress zit. Ze doet eindexamen en online is niks voor haar. De scholen hadden geld gekregen voor bijlessen, gratis voor examen leerlingen, deze zouden na de kerst worden ingezet. Tja als ze dan de scholen dicht gooien heeft dat ook geen nut.
Ik merk er ook weinig van. Behalve dat mijn dochter totaal in de stress zit. Ze doet eindexamen en online is niks voor haar. De scholen hadden geld gekregen voor bijlessen, gratis voor examen leerlingen, deze zouden na de kerst worden ingezet. Tja als ze dan de scholen dicht gooien heeft dat ook geen nut.
dinsdag 15 december 2020 om 08:31
Datertje schreef: ↑15-12-2020 08:20Goedemorgen Qiyara!
Ik las op nu.nl dat de examenleerlingen wel naar school mogen: https://www.nu.nl/coronavirus/6096670/n ... gelen.html. Maar kennelijk toch niet?
wij slapen nooit.
dinsdag 15 december 2020 om 08:52
Zeker jammer dat velen daarvan niet zijn door gegaan. Elfia, Fantasy Fair ed. En toen ze er wel waren, nou ja hele zomer op zee dus voor mij dit jaar niks mee gemaakt. Daarom raakt mij persoonlijk de huidige lock down ook niet. Of tenminste ergens in friesland zijn ze een bed aan het maken voor mijn nieuwe huis. Hoop dat die klaar is als ik thuis kom, anders wel een huis maar geen bed.
fietsen varen vrouwelijk doen

dinsdag 15 december 2020 om 09:42
Gefeliciteerd Flaffy!! op de valreep

Vuurwerk is er hier wel al een paar weken..maar niet zo hard als dat ik voorgaande jaren heb gehoord.."normaal" vuurwerk zeg maar..geen explosies..maar wel veel eerder begonnen dan normaal

dinsdag 15 december 2020 om 10:16
Wel fijn, de school heeft het kerstfeest voor de kinderen naar voren gehaald zodat ze dat vandaag nog meepikken voor de scholen sluiten.
Het is voor die kinderen ook een jaar hoor..jeetje..alsof scheidende ouders en verhuizen naar 2 nieuwe huizen waar je heen en weer pendelt niet erg genoeg is..ook nog nieuwe scholen waarvan 1 die naar de middelbare school voor het eerst en alleen de halve stad door..allemaal scholen die ik zelf nog nooit van binnen heb kunnen zien..ook nog al die coronatoestand en geen vakanties, sober sinterklaas en kerst....pff.
En toch hebben we het nog steeds gezelig als ze er zijn..we gaan allemaal voor elkaar kadootjes kopen voor onder de boom en de afhaal of bezorging is gewoon open gelukkig.
Het is voor die kinderen ook een jaar hoor..jeetje..alsof scheidende ouders en verhuizen naar 2 nieuwe huizen waar je heen en weer pendelt niet erg genoeg is..ook nog nieuwe scholen waarvan 1 die naar de middelbare school voor het eerst en alleen de halve stad door..allemaal scholen die ik zelf nog nooit van binnen heb kunnen zien..ook nog al die coronatoestand en geen vakanties, sober sinterklaas en kerst....pff.
En toch hebben we het nog steeds gezelig als ze er zijn..we gaan allemaal voor elkaar kadootjes kopen voor onder de boom en de afhaal of bezorging is gewoon open gelukkig.