Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
Pompoenschip schreef:
14-12-2020 18:06
juist tegenovergestelde...ik denk dat mensen gewoon hun voorraad op willen hebben gezien het toch niet mag met oud en nieuw.
Ja hier ook. Al weken aan het knallen en vuurpijlen etc.
Wat balen pompoen en Qiyara.
Ik heb niet de illusie dat het met oud en nieuw hier stil is hoor.

Hoe doen jullie het met jullie lieve beessies?
Julia_20 schreef:
14-12-2020 18:08
Ik heb zelf de beslissing genomen single bells af te zeggen vanmiddag.

Ik kom gewoon bij jou eten 🥳😂
haha..je bent welkom hoor. Ik heb het nog niet afgezegd maar het lijkt me duidelijk dat het niet door kan gaan...misschien toch maar even afzeggen voor de zekerheid..voor ze moeilijk gaan doen erover
Datertje ik blijf noodgedwongen thuis met oudjaar. Gelukkig in B enkel knallen rond jaarwisseling. Laat ons zeggen tussen 23 en 1 uur. Ik weet dat ze bij jullie al dagen van tevoren knallen.
Hond wordt helemaal hysterisch, tv luid zetten, haar onder dekentje leggen en bij knallen kruipt ze weg achter mijn rug...
Datertje schreef:
14-12-2020 18:20
Wat balen pompoen en Qiyara.
Ik heb niet de illusie dat het met oud en nieuw hier stil is hoor.

Hoe doen jullie het met jullie lieve beessies?
ik hou ze rond die dagen alleen binnen, maar ze hebben verder nergens last van gelukkig, dus het is meestal geen probleem bij mij.
Arme viervoeter. Ik vind het zo zielig.
Voor alle beessies. Gelukkig maar 2 uur bij ons idd soms wel een maand verschrikkelijk.
Nou dat wordt t/m 19 januari 2020:
Schooltje spelen.
Wandelen.
Films en series kijken.
Gamen.
Af- en toe vrienden bezoeken en ontvangen.
LaCasa schreef:
14-12-2020 19:28
Nou dat wordt t/m 19 januari 2020:
Schooltje spelen.
Wandelen.
Films en series kijken.
Gamen.
Af- en toe vrienden bezoeken en ontvangen.
Werken? Vergeet je die niet?
tomcat schreef:
14-12-2020 18:41
haha..je bent welkom hoor. Ik heb het nog niet afgezegd maar het lijkt me duidelijk dat het niet door kan gaan...misschien toch maar even afzeggen voor de zekerheid..voor ze moeilijk gaan doen erover

Oké ben ik rond 4 bij jou 3e kerstdag 😂 borreltijd.
Julia_20 schreef:
14-12-2020 20:17
Oké ben ik rond 4 bij jou 3e kerstdag 😂 borreltijd.
De kinderen zijn er wel, die zouden gaan logeren bij oma maar dat lijkt me nu ook niet handig
Ik heb ook heel veel Corona-gevallen in mijn omgeving. Ook veel kinderen!
Ergens blij met de lockdown, al baal ik ook ontzettend dat al mijn leuke geplande uitjes in de vakantie niet doorgaan.
En straks werk en thuisonderwijs weer combineren.

Een goede kennis zei laatst ook dat hij niemand kende met C. Ik noemde 30 namen, maar nee hoor, het was allemaal overdreven. Twee weken later had heel zijn gezin het.
Het is wat het is...intussen went het idee al maar ik had voor vandaag geen idee dat we die kant op gingen..ik volg het nieuws niet zo, hooguit jeugdjournaal met de kinderen.
Dus het was even een klap...worden zware weken in januari met thuiswerken en thuisscholen..laten we hopen dat het daarna weer soepeler kan..dit zou toch effect moeten hebben zou je zeggen.
tomcat schreef:
14-12-2020 22:02
Het is wat het is...intussen went het idee al maar ik had voor vandaag geen idee dat we die kant op gingen..ik volg het nieuws niet zo, hooguit jeugdjournaal met de kinderen.
Dus het was even een klap...worden zware weken in januari met thuiswerken en thuisscholen..laten we hopen dat het daarna weer soepeler kan..dit zou toch effect moeten hebben zou je zeggen.
Ik vond het ook een klap hoor, had het niet verwacht. Maar inderdaad het went.
En er zijn voordelen, geen ochtendspits-stress, lunchpakketjes etc ( maar vechten om de beste laptop)
Wat is er weer veel geschreven.

Wat leuk qiyara! Ik ben benieuwd of er veel vrouwen open staan voor zoiets.

Ik ben vandaag geslaagd voor mijn theorie examen dus dat is weer een zorg minder. Heel blij dat het vandaag was want vanaf morgen heeft het cbr alle examens afgelast.

En balen van de lockdown. Niet geheel onverwacht maar ik baal het meeste van de sportschool, thuis sporten vind ik niet zo en buiten is het koud, dus dat wordt weken niks doen ben ik bang. Verder veranderd er voor mij weinig. Succes voor de mensen met kinderen, dat thuis onderwijs lijkt me zo pittig.

Vuurwerk heb ik hier nog niet gehoord maar ik woon aan een drukke weg in de stad dus ik verwacht het pas rond oud en nieuw te horen.
Julia_20 schreef:
14-12-2020 20:16
Werken? Vergeet je die niet?
Oh ja, dat ook.
Flaffy schreef:
15-12-2020 00:30
Wat is er weer veel geschreven.

Wat leuk qiyara! Ik ben benieuwd of er veel vrouwen open staan voor zoiets.

Ik ben vandaag geslaagd voor mijn theorie examen dus dat is weer een zorg minder. Heel blij dat het vandaag was want vanaf morgen heeft het cbr alle examens afgelast.

En balen van de lockdown. Niet geheel onverwacht maar ik baal het meeste van de sportschool, thuis sporten vind ik niet zo en buiten is het koud, dus dat wordt weken niks doen ben ik bang. Verder veranderd er voor mij weinig. Succes voor de mensen met kinderen, dat thuis onderwijs lijkt me zo pittig.

Vuurwerk heb ik hier nog niet gehoord maar ik woon aan een drukke weg in de stad dus ik verwacht het pas rond oud en nieuw te horen.
Gefeliciteerd! Nu praktijk nog.

Rondje hardlopen of een aantal keer de trap op en af lopen en een buikspieren trainings app doen wonderen.
Gefeliciteerd Flaffy! Nog net op de valreep, dat is fijn zeg.
Binnenkort ook op voor je rijbewijs dan?

Qua lockdown, voor mij veranderd er niks. Deed toch al niks meer buiten de deur, behalve afspreken met lieve mensen. En dat kan gelukkig nog steeds. Dus ik ga gewoon door waar ik mee bezig was.
Julus nu zit ik wel in een nieuw jasje.
Steampunk :heart:
Ja steampunk is leuk, ach al die fantasy dingen in elke soort is leuk.
fietsen varen vrouwelijk doen
Hmm niet alle, ik vind Steampunk vooral heel stoer, classy en sexy. Daarom hou ik er erg van. Wordt tijd voor weer een keer een dress up feestje.
Goedemorgen Qiyara!

Een nieuw jasje dat is gaaf.

Flaffy gefeliciteerd heel fijn dat je het nog net op tijd hebt gehaald.

Casa ach een beetje werken haha.

Ik merk er ook weinig van. Behalve dat mijn dochter totaal in de stress zit. Ze doet eindexamen en online is niks voor haar. De scholen hadden geld gekregen voor bijlessen, gratis voor examen leerlingen, deze zouden na de kerst worden ingezet. Tja als ze dan de scholen dicht gooien heeft dat ook geen nut.
Datertje schreef:
15-12-2020 08:20
Goedemorgen Qiyara!

Een nieuw jasje dat is gaaf.

Flaffy gefeliciteerd heel fijn dat je het nog net op tijd hebt gehaald.

Casa ach een beetje werken haha.

Ik merk er ook weinig van. Behalve dat mijn dochter totaal in de stress zit. Ze doet eindexamen en online is niks voor haar. De scholen hadden geld gekregen voor bijlessen, gratis voor examen leerlingen, deze zouden na de kerst worden ingezet. Tja als ze dan de scholen dicht gooien heeft dat ook geen nut.

Ik las op nu.nl dat de examenleerlingen wel naar school mogen: https://www.nu.nl/coronavirus/6096670/n ... gelen.html. Maar kennelijk toch niet?
wij slapen nooit.
Qiyara schreef:
15-12-2020 07:59
Hmm niet alle, ik vind Steampunk vooral heel stoer, classy en sexy. Daarom hou ik er erg van. Wordt tijd voor weer een keer een dress up feestje.
Zeker jammer dat velen daarvan niet zijn door gegaan. Elfia, Fantasy Fair ed. En toen ze er wel waren, nou ja hele zomer op zee dus voor mij dit jaar niks mee gemaakt. Daarom raakt mij persoonlijk de huidige lock down ook niet. Of tenminste ergens in friesland zijn ze een bed aan het maken voor mijn nieuwe huis. Hoop dat die klaar is als ik thuis kom, anders wel een huis maar geen bed.
fietsen varen vrouwelijk doen
Flaffy schreef:
15-12-2020 00:30

Gefeliciteerd Flaffy!! op de valreep :)

Vuurwerk is er hier wel al een paar weken..maar niet zo hard als dat ik voorgaande jaren heb gehoord.."normaal" vuurwerk zeg maar..geen explosies..maar wel veel eerder begonnen dan normaal
Is steampunk een merk tegenwoodig? of bedoel je in steampunk stijl? ;-D

Ik vind steampunk ook erg leuk qua stijl..nog een keer leider geweest bij een schoolkamp in steampunkstijl.erg leuk dat verkleden
Wel fijn, de school heeft het kerstfeest voor de kinderen naar voren gehaald zodat ze dat vandaag nog meepikken voor de scholen sluiten.

Het is voor die kinderen ook een jaar hoor..jeetje..alsof scheidende ouders en verhuizen naar 2 nieuwe huizen waar je heen en weer pendelt niet erg genoeg is..ook nog nieuwe scholen waarvan 1 die naar de middelbare school voor het eerst en alleen de halve stad door..allemaal scholen die ik zelf nog nooit van binnen heb kunnen zien..ook nog al die coronatoestand en geen vakanties, sober sinterklaas en kerst....pff.

En toch hebben we het nog steeds gezelig als ze er zijn..we gaan allemaal voor elkaar kadootjes kopen voor onder de boom en de afhaal of bezorging is gewoon open gelukkig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven