Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
Ik denk dat ik maar voor een leuk oogarts ga of zo....

Wat een bagger jaar...

Baan kwijt, nieuwe baan en dan corona en nu waarschijnlijk vocht achter mijn netvlies. Zie weinig op mijn beeldscherm. En kan pas begin januari terecht bij een oogarts voor onderzoek tenzij eerder een plaats vrijkomt. 😫

Tot die tijd advies niet auto te rijden.
julia_20 wijzigde dit bericht op 15-12-2020 20:18
2.33% gewijzigd
Nou dat gaat lekker Julia. Sterkte!!!
wij slapen nooit.
Wat klote Julia. Heb je je auto veel nodig (ook voor de feestdagen) of heb je andere opties? Ik hoop voor iedereen dat in ieder geval de externe factoren wat fijner zijn komend jaar
Balen Julia! Kun je nu wel werken, aangezien je niets op een beeldscherm ziet? En dan nog het niet mogen autorijden. Sucks. Ik zou het bespreken met een arboarts, hier kun jij niks aan doen.
Sinds vorige week zie ik ineens slecht op het beeldscherm. Moet er soms bijna induiken.
Geld ook voor telefoon waar ik nu op type.
Letters zijn onrustig.

Autorijden ging tot nu toe goed. Zag alles. Maar word mij nu verzekeringstechnisch afgeraden.
Als er wat gebeurd....ben ik de ...

Tot nu toe gewerkt, maar ja veel komt er niet uit mijn handen.

Hopelijk komt er eerder een plaats vrij bij de oogarts. Ben ik er nog niet, want weer behandeling niet.
Sterkte Julia
wij slapen nooit.
Nog gefeliciteerd met je theorie Flaffy, net op tijd! En sterkte Julia, lijkt me echt heel rot om niet te kunnen rijden en zolang moeten wachten.

Steampunk is zeker tof! Vroeger ook wel eens naar Elf Fantasy Fair geweest, vond het Japanse lolita toen erg leuk en waar iedereen gewoon zichzelf kon zijn zonder enige oordeel.

We trekken no date december waarschijnlijk gewoon door naar januari 😂 Merk dat het nu wel wat zwaarder valt zoals meerdere al zeiden hier. Voorjaar was alles nog ‘nieuw’, regelmatig dates en natuurlijk lekker weer. Nu alles donker, dicht en weinig contact. Probeer me wel zo goed mogelijk te vermaken en films, vriendinnen/familie etc. Kerst is in onze familie altijd belangrijk en vieren we uitgebreid, nu ineens klein en niet iedereen erbij 😔
Qiyara schreef:
15-12-2020 14:40
Corona laat mij in elk geval heel veel uitproberen en ik probeer sjeu te geven aan het leven binnen de mogelijkheden die er nu zijn.

Heb nu al bordspelletjes ontdekt, gamen, verkleden, tekenen en doe een online cursus, heb vrijwilligerswerk voor een paar uurtjes per week buiten de deur gezocht zodat ik niet continu in m'n eigen huis zit te verpieteren, etc.

Denken in mogelijkheden is dan ook m'n tip voor mensen die het even moeilijk hebben met corona.
Klinkt goed! Vrijwilligerswerk zou ik ook nog graag willen doen, maar weet nog niet precies welke richting. Staat ook al tijdje op m’n lijstje om Spaans te leren, dus wellicht dat oppakken 😁
Thanks Allen 😘
Wat een K bericht Julia. Het zit je niet mee dit jaar. Ik hoop dat je snel geholpen kan worden.
daanbanaaan schreef:
15-12-2020 13:57
Helemaal gelijk! Het komt goed! Alleen ik had nu even zo'n moment van : jeetje. Ik woon in een appartementengebouw waar voorheen een zwembad in was gevestigd. Dat hebben ze dus omgebouwd naar appartementen. Het centrum van waar ik woon is wel leuk, maar dit is een beetje aan de buitenrand, zoals gebruikelijk voor een zwembadlocatie. Dus een beetje omgeven door loodsen, een filiaal van de gamma en andere ''ongezellige'' gebouwen. Terwijl ik zelf uit een heerlijk dorp kom met veel natuur. Maar daar stijgen de huizenprijzen echt enorm, is amper aanbod. Een paar vrienden van me hebben geluk gehad qua timing, en die wonen daar nu in een heerlijk huis met hun vriendin en kindjes. Vooral als ik dan bij hen ben geweest op zaterdagavond, dan baal ik wel eens van mijn eigen leven als ik weer thuis kom. Dat grauwe uitzicht, de stampende bovenburen, het gebrek aan perspectief momenteel.... Maar daar moet ik niet in blijven hangen. Er zijn veel ergere problemen.
Look at the sunny side, ik woon tussen dat soort gezinnen in zo'n dorpje. (Ook man en 2 jaar ouder) Beter uitzicht dan jou, maar je wordt ook continu geconfronteerd met gezelligheid en geborgenheid bij de buren en dat zelf niet of minder hebben ;-)

Hier rustig, 70 uur/week werken op locatie geeft meer dan genoeg afleiding.
Julia_20 schreef:
15-12-2020 20:06
Ik denk dat ik maar voor een leuk oogarts ga of zo....

Wat een bagger jaar...

Baan kwijt, nieuwe baan en dan corona en nu waarschijnlijk vocht achter mijn netvlies. Zie weinig op mijn beeldscherm. En kan pas begin januari terecht bij een oogarts voor onderzoek tenzij eerder een plaats vrijkomt. 😫

Tot die tijd advies niet auto te rijden.
Sterkte!
tomcat schreef:
15-12-2020 10:16
Wel fijn, de school heeft het kerstfeest voor de kinderen naar voren gehaald zodat ze dat vandaag nog meepikken voor de scholen sluiten.

Het is voor die kinderen ook een jaar hoor..jeetje..alsof scheidende ouders en verhuizen naar 2 nieuwe huizen waar je heen en weer pendelt niet erg genoeg is..ook nog nieuwe scholen waarvan 1 die naar de middelbare school voor het eerst en alleen de halve stad door..allemaal scholen die ik zelf nog nooit van binnen heb kunnen zien..ook nog al die coronatoestand en geen vakanties, sober sinterklaas en kerst....pff.

En toch hebben we het nog steeds gezelig als ze er zijn..we gaan allemaal voor elkaar kadootjes kopen voor onder de boom en de afhaal of bezorging is gewoon open gelukkig.
Dat is zeker heftig. Meestal niet meteen zichtbaar bij de kinderen, dat komt pas later achteraf.
daanbanaaan schreef:
15-12-2020 13:05
Hoihoi!

Hier een man, single, begin van komend voorjaar word ik alweer 32.

Ik merk wel dat de stress-momentjes toenemen. Iedere vriendengroep lijkt zo'n persoon te hebben die de eeuwige single blijft en een beetje de boot mist. Soms ben ik bang dat ik die persoon word.

Wil niet te lang in negativiteit blijven hangen, maar momenteel door die lockdown wordt mijn leven ook wel heel erg uitgekleed. Ik ben zo'n single die dus al vanaf maart thuis werkt en een vrij beperkt sociaal leven heeft. En dan heb ik helaas ook een baan met veel gezeur en ''getouwtrek''. Dus wel elke dag gezeur aan m'n hoofd. Daar krijg ik eind van de maand dan wel een leuk bedrag voor, waar ik nu zo'n 1200 van probeer te sparen.

maargoed, dan denk ik ook : in een jaar tijd, spaar je dan twaalfduizend euro. De huizenprijzen stijgen in diezelfde tijd net zo hard. Waar gaat mijn leven eigenlijk heen :D

Sorry voor mijn ietwat (tikkeltje maar hoor) pessimistische post. Maar soms denk ik echt : waarvoor doe ik het eigenlijk allemaal nog... Vooral omdat het op liefdesgebied ook totaal stil ligt momenteel.
Je klinkt inderdaad wat pessimistisch. Een toekomstige partner vindt het vooral ook aantrekkelijk als jij zelf een leuk leven hebt met iig fijne sociale contacten en daarnaast jezelf zelfstandig redt. Dwz dat je tevreden voelt in je baankeuze en zo niet je jezelf doorontwikkeld of daar iig concrete ideeën in hebt.

Je spaargeld is niet relevant, dat benoemen vind ik eerlijk gezegd een behoorlijke afknapper. Zeker in combinatie met wat je verder schrijft en het feit je pas 32 bent.
peertjes wijzigde dit bericht op 16-12-2020 01:21
1.37% gewijzigd
Julia_20 schreef:
15-12-2020 20:44
Sinds vorige week zie ik ineens slecht op het beeldscherm. Moet er soms bijna induiken.
Geld ook voor telefoon waar ik nu op type.
Letters zijn onrustig.

Autorijden ging tot nu toe goed. Zag alles. Maar word mij nu verzekeringstechnisch afgeraden.
Als er wat gebeurd....ben ik de ...

Tot nu toe gewerkt, maar ja veel komt er niet uit mijn handen.

Hopelijk komt er eerder een plaats vrij bij de oogarts. Ben ik er nog niet, want weer behandeling niet.
Wat ontzettend waardeloos. Veel sterkte
Ik wilde het al eerder schrijven, maar gebrek aan tijd en nog discussie hier.

Afg zondag bij een oude vriend geweest. Al eerder weer contact wat gezellig was.
Zaterdagavond leuk gesprek via de telefoon. Lange tijd ook. Zondag naar hem toe gegaan.

Super gezellig wederom. Raken niet uitgepraat. Er is aantrekkingskracht. Maar de avond thuis was ik al in de stress.
Meteen beklemt het me. Voel ik me verplicht in dingen etc.

Als je ouder bent en al eea achter de rug hebt wb relaties/kids etc denk je daarna wel 3 keer voor je iets aangaat.

Dus, geef iets de tijd ed. Een vriendschappelijk contact kan uitgroeien tot meer.
Kijk naar de klik, voel je je fijn bij iemand, kan jullie leven zich samenvoegen.
En dat zou dan moeten voelen als rust en thuiskomen enzo. En je tijd daarvoor nemen.

Ik probeer dat, maar dat lukt mij niet.
En dan is altijd de conclusie je bent er niet klaar voor. En dat klopt (deels) denk ik.
Maar moet je dan maar investeren in (fijne) contacten uit vriendschappen in de hoop dat het dan iets wordt ?

Ik merk al lange tijd dat dat niet werkt bij mij.
Ik moet toch wel in eigenlijk het eerste fysieke contact een bepaalde chemie voelen.
Dan kan je later alsnog besluiten die persoon niet bij je past.
Peertjes schreef:
16-12-2020 01:49
En dan is altijd de conclusie je bent er niet klaar voor. En dat klopt (deels) denk ik.
Maar moet je dan maar investeren in (fijne) contacten uit vriendschappen in de hoop dat het dan iets wordt ?

Ik merk al lange tijd dat dat niet werkt bij mij.
Ik moet toch wel in eigenlijk het eerste fysieke contact een bepaalde chemie voelen.
Dan kan je later alsnog besluiten die persoon niet bij je past.

Hangt volgens mij ook gedeeltelijk van je eerdere ervaringen af. Als die niet zo positief waren de laatste keer kan ik me ook veel moeilijker geven in een volgende relatie. Best jammer vaak maar wel logisch. Denk ook wel van voorbijgaande aard uiteindelijk.
Antoon69 schreef:
16-12-2020 02:30
Hangt volgens mij ook gedeeltelijk van je eerdere ervaringen af. Als die niet zo positief waren de laatste keer kan ik me ook veel moeilijker geven in een volgende relatie. Best jammer vaak maar wel logisch. Denk ook wel van voorbijgaande aard uiteindelijk.
Nu ja, ben al langere tijd single. Bewust btw.
Antoon69 schreef:
16-12-2020 02:30
Ik denk toch dat wanneer je elkaar ziet iets moet overslaan en zo niet, kan iemand 'op papier' nog zo goed bij je passen..Ben je niet verliefd, dan ben je niet verliefd.
Peertjes schreef:
16-12-2020 02:36
Ik denk toch dat wanneer je elkaar ziet iets moet overslaan en zo niet, kan iemand 'op papier' nog zo goed bij je passen..Ben je niet verliefd, dan ben je niet verliefdu.
Absoluut. Maar soms wordt iemand veel leuker als je hem of haar beter leert kennen en een hele leuke persoonlijkheid blijkt te hebben. Dat maakt bij mij het verschil of ik ergens mee door wil gaan of toch niet.
Goedemorgen verse koffie voor iedereen. Ontbijtje staat klaar. Viervoeter doet ogen nog even dicht en ik ga werken. Joepie de poepie.
Goedemorgen datertje en de rest.

Julia sterkte!
Ook goedemorgen iedereen. Hier de ochtend bijna voorbij. Maar hee tijdsverschil wordt steeds kleiner.

En voor Julia sterkte en :hug:
fietsen varen vrouwelijk doen
Goedemorgen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven