Singles Unite : deel 5!!! 😄

dinsdag 15 december 2020 om 15:25
ik moet nog mooie gordijnen kopen, en een mooie vloer laten leggen, en moet voor mezelf nog een kledingkast kopen en daarna de boel eens op orde brengen in mijn kamer..nu hangt veel aan hangertjes op een bezemstok..dan nog plafondjes in de wc en badkamer laten stuccen, alle slaapkamers schilderen en dan nog wat randmeubeltjes voor in de gang en de woonkamer..
Maar eerst nog de laatste grote factuur van de verbouwingen betalen, en daaarna kan ik eens naar bovenstaande kijken..of kleren..die heb ik het hele jaar al niet gekocht..maar goed dat we thuiswerken
Maar eerst nog de laatste grote factuur van de verbouwingen betalen, en daaarna kan ik eens naar bovenstaande kijken..of kleren..die heb ik het hele jaar al niet gekocht..maar goed dat we thuiswerken

dinsdag 15 december 2020 om 15:36
Julus doen die bokszak!
In Spanje hebben ze inderdaad opgesloten gezeten maar dat is al een tijdje voorbij hoor. Gisteren nog telefoon van daar gekregen, horeca is gewoon open en ze gingen gisteren shoppen naar Cartagena. Heel weinig maatregelen nog daar.
Dido beter er zo in gaan dan met te veel verwachtingen, beter zou nog zijn als je het gewoon als een leuk uitje ziet. Veel plezier!
Ben ook erg blij met mijn date, en komt er niets langdurig van dan heeft hij toch deze donkere dagen gezelliger gemaakt. 6de date gepland op anderhalve week
In Spanje hebben ze inderdaad opgesloten gezeten maar dat is al een tijdje voorbij hoor. Gisteren nog telefoon van daar gekregen, horeca is gewoon open en ze gingen gisteren shoppen naar Cartagena. Heel weinig maatregelen nog daar.
Dido beter er zo in gaan dan met te veel verwachtingen, beter zou nog zijn als je het gewoon als een leuk uitje ziet. Veel plezier!
Ben ook erg blij met mijn date, en komt er niets langdurig van dan heeft hij toch deze donkere dagen gezelliger gemaakt. 6de date gepland op anderhalve week

dinsdag 15 december 2020 om 15:48
Er is een verschil tussen graag willen en wanhopig zijn. Ik wil enkel nog een man die graag wil (enkel wanneer ik ook graag wil uiteraard).
Ik wil geen man die onverschillig lijkt, die weinig of geen initiatief neemt, waarbij ik me moet afvragen of hij me nu leuk vindt of niet. Graag of niet.

dinsdag 15 december 2020 om 15:51
Maar met die instelling wordt het ooo niks. Misschien is het beter om eerst meer vertrouwen te krijgen zodat dates ook positief verlopen?

dinsdag 15 december 2020 om 15:52
Jij verveelt je niet in 2021!tomcat schreef: ↑15-12-2020 15:25ik moet nog mooie gordijnen kopen, en een mooie vloer laten leggen, en moet voor mezelf nog een kledingkast kopen en daarna de boel eens op orde brengen in mijn kamer..nu hangt veel aan hangertjes op een bezemstok..dan nog plafondjes in de wc en badkamer laten stuccen, alle slaapkamers schilderen en dan nog wat randmeubeltjes voor in de gang en de woonkamer..
Maar eerst nog de laatste grote factuur van de verbouwingen betalen, en daaarna kan ik eens naar bovenstaande kijken..of kleren..die heb ik het hele jaar al niet gekocht..maar goed dat we thuiswerken![]()
Voor nu kun je toch niet naar de bouwmarkt.

dinsdag 15 december 2020 om 15:53
Je lijkt mijn vriend wel, die ziet zijn date ook elke dag. Leuk hoor, al is het inderdaad maar om deze tijd leuk door te komen.Attraverso schreef: ↑15-12-2020 15:36Julus doen die bokszak!
Ben ook erg blij met mijn date, en komt er niets langdurig van dan heeft hij toch deze donkere dagen gezelliger gemaakt. 6de date gepland op anderhalve week![]()
dinsdag 15 december 2020 om 15:58
Ja ik weet het. Maar al eerder verteld: als ik een bepaald gevoel krijg, wil ik weg en heb ik ook geen zin in een gezellig uitje met diegene. Dan wil ik het geen kans geven, want wordt het 'm toch niet. Al wandelen we nog een uur.
Foto's zeggen gewoon niet veel. Daarom wil ik snel afspreken en niet meer lang chatten.
Als het weer niks is stop ik er even mee
(zegt ze...)
Foto's zeggen gewoon niet veel. Daarom wil ik snel afspreken en niet meer lang chatten.
Als het weer niks is stop ik er even mee

dinsdag 15 december 2020 om 16:17
Gevoelig, jij? Nee joh. Herken je jezelf he-le-maal niet in. Dit sterrenbeeld wil maar wat graag de blijvende liefde vinden, maar dat is soms knap lastig door alle onzekerheden. De opgetrokken muren brokkelen pas af als ze continu gerustgesteld worden door hun partner. Een relatie of aan het daten met dit teken? Dan helpt het door ervoor te zorgen dat de Kreeft zich veilig voelt samen met jou.
haha..ok Viva..beetje schuldig ben ik hier wel aan...

dinsdag 15 december 2020 om 16:32
Dit vind ik echt super onaantrekkelijk als ik dat bij een man doen moet...tomcat schreef: ↑15-12-2020 16:17Gevoelig, jij? Nee joh. Herken je jezelf he-le-maal niet in. Dit sterrenbeeld wil maar wat graag de blijvende liefde vinden, maar dat is soms knap lastig door alle onzekerheden. De opgetrokken muren brokkelen pas af als ze continu gerustgesteld worden door hun partner. Een relatie of aan het daten met dit teken? Dan helpt het door ervoor te zorgen dat de Kreeft zich veilig voelt samen met jou.
Wat een slecht advies.
Veilig voelen, ok. Wie wil dat niet in een relatie. Maar vertrouwen moet je echt uit jezelf halen. En leren signalen lezen dat het goed zit. Als iemand om bevestiging gaat leuren steeds dan wil ik daar 1 of 2 keer in mee gaan, maar daarna wordt het een beetje vervelend
dinsdag 15 december 2020 om 16:42
Dan ben je wel verder dan ik. Op het moment zit al mijn kleding in een doos in een loods. Waar de rest van mijn spul ook staat. Niet dat echt een probleem is, nu leef ik weer uit mijn koffer.tomcat schreef: ↑15-12-2020 15:25ik moet nog mooie gordijnen kopen, en een mooie vloer laten leggen, en moet voor mezelf nog een kledingkast kopen en daarna de boel eens op orde brengen in mijn kamer..nu hangt veel aan hangertjes op een bezemstok..dan nog plafondjes in de wc en badkamer laten stuccen, alle slaapkamers schilderen en dan nog wat randmeubeltjes voor in de gang en de woonkamer..
Maar eerst nog de laatste grote factuur van de verbouwingen betalen, en daaarna kan ik eens naar bovenstaande kijken..of kleren..die heb ik het hele jaar al niet gekocht..maar goed dat we thuiswerken![]()
Zeker zin in 2021, lekker geld uitgeven aan nieuwe meubels, heb ook tekort aan bank, eetkamer tafel en nog wat dingen. Dus voor nu ik zit prima op zee.
fietsen varen vrouwelijk doen

dinsdag 15 december 2020 om 17:18
dinsdag 15 december 2020 om 17:55
dinsdag 15 december 2020 om 18:03
Dit overweeg ik ook, maar heb niet echt een geschikte ruimte ervoor. Dus waarschijnlijk ga ik voor optie 2: becoming fat.
wij slapen nooit.
dinsdag 15 december 2020 om 19:04
Ik doe mee met becoming fat. En dan na de lock down gewoon weer in dezelfde bikini naar het zwembad, lekker mijn corona vet showen.alongwiththesunshine schreef: ↑15-12-2020 18:03Dit overweeg ik ook, maar heb niet echt een geschikte ruimte ervoor. Dus waarschijnlijk ga ik voor optie 2: becoming fat.
wij slapen nooit.
dinsdag 15 december 2020 om 19:13
valentinamaria schreef: ↑15-12-2020 19:04Ik doe mee met becoming fat. En dan na de lock down gewoon weer in dezelfde bikini naar het zwembad, lekker mijn corona vet showen.
Ja, lekker blubben op de bank eerst, ik doe mee

wij slapen nooit.
dinsdag 15 december 2020 om 19:15
Gaan we bommetjes maken in het zwembad.
wij slapen nooit.
dinsdag 15 december 2020 om 19:28
Ik heb net 5 km gelopen in een ruimte van 16m bij 6m, rondjes rondjes draaien. 2 keer per dag kan mooi allemaal. Echt voor beetje bewegen ben je niet veel ruimte nodig. Goed ik weet gemiddelde huis is maar 10*6(7) dus korter rondjte met meubels in de weg. Maar toch, het kan dames.
fietsen varen vrouwelijk doen