Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
Nou dat dus haha. Lekker bezig!
Jij bent lekker bezig zo te zien. Die ava is leuk!
ik moet nog mooie gordijnen kopen, en een mooie vloer laten leggen, en moet voor mezelf nog een kledingkast kopen en daarna de boel eens op orde brengen in mijn kamer..nu hangt veel aan hangertjes op een bezemstok..dan nog plafondjes in de wc en badkamer laten stuccen, alle slaapkamers schilderen en dan nog wat randmeubeltjes voor in de gang en de woonkamer..

Maar eerst nog de laatste grote factuur van de verbouwingen betalen, en daaarna kan ik eens naar bovenstaande kijken..of kleren..die heb ik het hele jaar al niet gekocht..maar goed dat we thuiswerken ;-D
Ik heb binnenkort weer een wandeldate, maar heb nu al zoiets van: zal wel weer niks zijn. Of ik vind hem wel leuk en hij mij nu niet.
Daan, misschien wil je te graag ? Ik krijg het altijd benauwd als man op Tinder wat wanhopig overkomt.
Julus doen die bokszak!
In Spanje hebben ze inderdaad opgesloten gezeten maar dat is al een tijdje voorbij hoor. Gisteren nog telefoon van daar gekregen, horeca is gewoon open en ze gingen gisteren shoppen naar Cartagena. Heel weinig maatregelen nog daar.

Dido beter er zo in gaan dan met te veel verwachtingen, beter zou nog zijn als je het gewoon als een leuk uitje ziet. Veel plezier!

Ben ook erg blij met mijn date, en komt er niets langdurig van dan heeft hij toch deze donkere dagen gezelliger gemaakt. 6de date gepland op anderhalve week :-)
dido68 schreef:
15-12-2020 15:25
Daan, misschien wil je te graag ? Ik krijg het altijd benauwd als man op Tinder wat wanhopig overkomt.
Er is een verschil tussen graag willen en wanhopig zijn. Ik wil enkel nog een man die graag wil (enkel wanneer ik ook graag wil uiteraard).
Ik wil geen man die onverschillig lijkt, die weinig of geen initiatief neemt, waarbij ik me moet afvragen of hij me nu leuk vindt of niet. Graag of niet.
dido68 schreef:
Ik heb binnenkort weer een wandeldate, maar heb nu al zoiets van: zal wel weer niks zijn. Of ik vind hem wel leuk en hij mij nu niet.
Maar met die instelling wordt het ooo niks. Misschien is het beter om eerst meer vertrouwen te krijgen zodat dates ook positief verlopen?
tomcat schreef:
ik moet nog mooie gordijnen kopen, en een mooie vloer laten leggen, en moet voor mezelf nog een kledingkast kopen en daarna de boel eens op orde brengen in mijn kamer..nu hangt veel aan hangertjes op een bezemstok..dan nog plafondjes in de wc en badkamer laten stuccen, alle slaapkamers schilderen en dan nog wat randmeubeltjes voor in de gang en de woonkamer..

Maar eerst nog de laatste grote factuur van de verbouwingen betalen, en daaarna kan ik eens naar bovenstaande kijken..of kleren..die heb ik het hele jaar al niet gekocht..maar goed dat we thuiswerken ;-D
Jij verveelt je niet in 2021!
Voor nu kun je toch niet naar de bouwmarkt.
Attraverso schreef:
15-12-2020 15:36
Julus doen die bokszak!
In Spanje hebben ze inderdaad opgesloten gezeten maar dat is al een tijdje voorbij hoor. Gisteren nog telefoon van daar gekregen, horeca is gewoon open en ze gingen gisteren shoppen naar Cartagena. Heel weinig maatregelen nog daar.

Dido beter er zo in gaan dan met te veel verwachtingen, beter zou nog zijn als je het gewoon als een leuk uitje ziet. Veel plezier!

Ben ook erg blij met mijn date, en komt er niets langdurig van dan heeft hij toch deze donkere dagen gezelliger gemaakt. 6de date gepland op anderhalve week :-)
Je lijkt mijn vriend wel, die ziet zijn date ook elke dag. Leuk hoor, al is het inderdaad maar om deze tijd leuk door te komen.
Ja ik weet het. Maar al eerder verteld: als ik een bepaald gevoel krijg, wil ik weg en heb ik ook geen zin in een gezellig uitje met diegene. Dan wil ik het geen kans geven, want wordt het 'm toch niet. Al wandelen we nog een uur.
Foto's zeggen gewoon niet veel. Daarom wil ik snel afspreken en niet meer lang chatten.
Als het weer niks is stop ik er even mee :hihi: (zegt ze...)
Maar dat is toch prima, om weer te gaan na 5 minuten? Als het niks is ben je niet verplicht om te blijven. Je moet gewoon geen uitjes plannen maar eem korte wandeling. Dan ben je het voor.
Julus schreef:
15-12-2020 15:51
Maar met die instelling wordt het ooo niks. Misschien is het beter om eerst meer vertrouwen te krijgen zodat dates ook positief verlopen?
mwah..als je elkaar voor het eerst ziet dan moet het enthousiasme beginnen te ontstaan..
Ja ik heb pas 3x een date gehad hoor.
Ik wil wel graag een fijne relatie maar niet met elke man die maar matcht.
Ik blijf zoeken naar die ene...
Gevoelig, jij? Nee joh. Herken je jezelf he-le-maal niet in. Dit sterrenbeeld wil maar wat graag de blijvende liefde vinden, maar dat is soms knap lastig door alle onzekerheden. De opgetrokken muren brokkelen pas af als ze continu gerustgesteld worden door hun partner. Een relatie of aan het daten met dit teken? Dan helpt het door ervoor te zorgen dat de Kreeft zich veilig voelt samen met jou.

haha..ok Viva..beetje schuldig ben ik hier wel aan...
tomcat schreef:
15-12-2020 16:17
Gevoelig, jij? Nee joh. Herken je jezelf he-le-maal niet in. Dit sterrenbeeld wil maar wat graag de blijvende liefde vinden, maar dat is soms knap lastig door alle onzekerheden. De opgetrokken muren brokkelen pas af als ze continu gerustgesteld worden door hun partner. Een relatie of aan het daten met dit teken? Dan helpt het door ervoor te zorgen dat de Kreeft zich veilig voelt samen met jou.

haha..ok Viva..beetje schuldig ben ik hier wel aan...
Dit vind ik echt super onaantrekkelijk als ik dat bij een man doen moet...
Wat een slecht advies.

Veilig voelen, ok. Wie wil dat niet in een relatie. Maar vertrouwen moet je echt uit jezelf halen. En leren signalen lezen dat het goed zit. Als iemand om bevestiging gaat leuren steeds dan wil ik daar 1 of 2 keer in mee gaan, maar daarna wordt het een beetje vervelend 😅
Hahahaha ik dacht heb je het nou over mij ?
Maar ik ben geen kreeft.
tomcat schreef:

Dan ben je wel verder dan ik. Op het moment zit al mijn kleding in een doos in een loods. Waar de rest van mijn spul ook staat. Niet dat echt een probleem is, nu leef ik weer uit mijn koffer.

Zeker zin in 2021, lekker geld uitgeven aan nieuwe meubels, heb ook tekort aan bank, eetkamer tafel en nog wat dingen. Dus voor nu ik zit prima op zee.
fietsen varen vrouwelijk doen
Net geshopt online bij IKEA. Heerlijk allemaal dingen voor mijn huisje. Nog wat kerst cadeautjes gescoord en nu is het klaar.

Huisje kan er zo voorlopig tegen aan. Nu beginnen met sparen.

Morgen kijken of er nog wat te koop is in de supermarkt. Eerst vroege dienst blehhh
https://youtu.be/NJ6kJ7GWtv0
wij slapen nooit.
Julus schreef:
15-12-2020 14:41
Inspiratie opgedaan: ik overweeg om een bokszak op te hangen. Lekker al die energie er uit rammen! Ik heb een schuur die vrij leeg is. Moet lukken.
Dit overweeg ik ook, maar heb niet echt een geschikte ruimte ervoor. Dus waarschijnlijk ga ik voor optie 2: becoming fat.
wij slapen nooit.
alongwiththesunshine schreef:
15-12-2020 18:03
Dit overweeg ik ook, maar heb niet echt een geschikte ruimte ervoor. Dus waarschijnlijk ga ik voor optie 2: becoming fat.
Ik doe mee met becoming fat. En dan na de lock down gewoon weer in dezelfde bikini naar het zwembad, lekker mijn corona vet showen.
wij slapen nooit.
Jammer! Ook geen boksbal? Die neemt weinig ruimte in beslag.
valentinamaria schreef:
15-12-2020 19:04
Ik doe mee met becoming fat. En dan na de lock down gewoon weer in dezelfde bikini naar het zwembad, lekker mijn corona vet showen.

Ja, lekker blubben op de bank eerst, ik doe mee :proud:
wij slapen nooit.
iceteapeach schreef:
15-12-2020 19:13
Ja, lekker blubben op de bank eerst, ik doe mee :proud:
Gaan we bommetjes maken in het zwembad.
wij slapen nooit.
Ik heb net 5 km gelopen in een ruimte van 16m bij 6m, rondjes rondjes draaien. 2 keer per dag kan mooi allemaal. Echt voor beetje bewegen ben je niet veel ruimte nodig. Goed ik weet gemiddelde huis is maar 10*6(7) dus korter rondjte met meubels in de weg. Maar toch, het kan dames.
fietsen varen vrouwelijk doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven