Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
Hier wordt een restje risotto van gisteren gegeten. En misschien dat ik nog frietjes maak want intens veel zin in.
Frietjes!!! Je kan mij ervoor wakker maken heerlijk. Ik dus ook frietjes met verse hamburgers gepimpt alah datertje. Jammie jammie
Ik ga altijd op zondagmiddag naar de Appie XL. Geen hond te bekennen en het is een paar minuten lopen.

Melanchologische dag hier, het wat oude foto's uitgezocht. Word niet slechter van wat toepasselijke muziek :-P https://www.youtube.com/watch?v=ENxSj44_4aQ
Ik had een uitgebreide kerstlunch gemaakt voor twee goede vrienden.
Was heel gezellig.
Vanavond alleen salade
chesta schreef:
19-12-2020 18:13
Ik ga altijd op zondagmiddag naar de Appie XL. Geen hond te bekennen en het is een paar minuten lopen.

Melanchologische dag hier, het wat oude foto's uitgezocht. Word niet slechter van wat toepasselijke muziek :-P https://www.youtube.com/watch?v=ENxSj44_4aQ
Hmmm na 5 seconden... van Queen moet je afblijven 😎

Sorry
Pannenkoeken geworden hier.
Met spek en kaas 😊
Julia_20 schreef:
19-12-2020 18:25
Hmmm na 5 seconden... van Queen moet je afblijven 😎

Sorry
Je hoeft er niet vanaf te blijven maar Danny Vera is duidelijk een paar maten te klein om dit te doen
Shoarma gebakken en dat op libanees brood gegeten
tomcat schreef:
19-12-2020 18:35
Je hoeft er niet vanaf te blijven maar Danny Vera is duidelijk een paar maten te klein om dit te doen

Je hebt gelijk, maarrrr... somsss zoals og3ne ook.... denk ik doe nou niet. Of Roel van Velzen met zijn Queen nummers. Niet doen.

Marcel van Direct met show must go on vond ik dan weer goed.

Hier even het origineel https://youtu.be/ivbO3s1udic
Nou the muppets versie van Bohemian Rhapsody is toch wel leuk. Zelf zoeken op youtube, kan geen linkjes van youtube posten van mijn huidige computer.
fietsen varen vrouwelijk doen
zeefietser1 schreef:
19-12-2020 19:06
Nou the muppets versie van Bohemian Rhapsody is toch wel leuk. Zelf zoeken op youtube, kan geen linkjes van youtube posten van mijn huidige computer.
haha WTF !!!!

Deze kende ik echt niet

voor uw gemak heeft de altijd dienstbare TC het linkje hier https://www.youtube.com/watch?v=tgbNymZ ... TheMuppets
https://www.youtube.com/watch?v=tgbNymZ7vqY
tomcat schreef:
19-12-2020 15:27
Lijkt me ook geen pretje Julia, maar als het té erg zou zijn zouden ze het niet zo doen toch?

Boodschappen doen is een beetje mijn uitje geworden..ben ik even op straat en kom ik wat mensen tegen.
Hier hetzelfde, combineer het vaak met rondje lopen en vind ook wel wat hebben om beetje door de schappen te lopen en te kijken 😁 Het is alleen nu wel wat onhandiger met al die karren, vaak een opstopping.. Met mandje kon ik overal lekker snel tussendoor haha.

Niks spannends hier verder, vooral veel thuis en af en toe rondje buiten lopen. Huis lekker schoongemaakt en morgen met m’n vader wat klusjes in huis doen. Zal de komende maand nog wel even hetzelfde zijn, heb nog keer op bumble gekeken maar nog steeds zelfde met gesprekken die amper lopen 😅 No-date december en januari gaat dus in volle teugen door haha
Nodate 2021 :-D
O die slechte openingszinnen van hieronder. Ik heb ze nooit gekregen ( gelukkig).
Julus schreef:
19-12-2020 20:53
O die slechte openingszinnen van hieronder. Ik heb ze nooit gekregen ( gelukkig).
Verschrikkelijk inderdaad.

Ik kreeg een keer op tinder bij een van de weinig matches: "hallo zijn koninklijke heerlijkheid"
Dezelfde openingszin als een jaar ervoor.

Werd er nog steeds niet vrolijk van 😂
Wat vinden jullie dan wel een leuke opening?

Ik vind het zoiezo al leuk als een vrouw opent..doen ze zelden... ik begin meestal maar van hoi (naam) hoe is je week/weekend/dag of iets in die trend.

Net Bumperkleef gekeken op Netflix..verwachte er niet veel van maar het kijkt lekker weg, best een aardige film.
Vivi3338 schreef:
19-12-2020 20:48
Hier hetzelfde, combineer het vaak met rondje lopen en vind ook wel wat hebben om beetje door de schappen te lopen en te kijken 😁 Het is alleen nu wel wat onhandiger met al die karren, vaak een opstopping.. Met mandje kon ik overal lekker snel tussendoor haha.

Niks spannends hier verder, vooral veel thuis en af en toe rondje buiten lopen. Huis lekker schoongemaakt en morgen met m’n vader wat klusjes in huis doen. Zal de komende maand nog wel even hetzelfde zijn, heb nog keer op bumble gekeken maar nog steeds zelfde met gesprekken die amper lopen 😅 No-date december en januari gaat dus in volle teugen door haha
ik erger me echt groen en geel aan sommige mensen..met name bejaarden..die doen zo spastisch..hele boel blokkeren..gaan ze voor hun eigen kar staan bij de kassa en dan eerst afrekenen en dan pas beginnen met inpakken..liggen mijn boodschappen er al maar kan ik niet betalen omdat ze hun kar achter zich hebben staan en dus voor de pinautomaat..grrrrrr....

ik was/ben ook een mandjesshopper in de supermarkt..vind het nu ook zo stom om met zo'n grote kar te lopen en dan maar 2 of 3 dingen af te rekenen..

ik mis wel het flirten in de supermarkt....niemand ziet er leuk uit met zo'n stom lappie voor je mond en niemand heeft ook oog voor elkaar.. echt 0 oogcontact
tomcat schreef:
19-12-2020 22:19
Wat vinden jullie dan wel een leuke opening?

Ik vind het zoiezo al leuk als een vrouw opent..doen ze zelden... ik begin meestal maar van hoi (naam) hoe is je week/weekend/dag of iets in die trend.

Net Bumperkleef gekeken op Netflix..verwachte er niet veel van maar het kijkt lekker weg, best een aardige film.
Ik ben slecht erin. Gezien de unmatches 😂
Meestal probeerde ik wel iets uit het profiel te halen.

Bij paiq erg lastig.

Een keer een leuk gesprek gehad over een oude huizen. Die had foto's van zijn woonkamer geplaatst. Ik vind oude huizen leuk.
tomcat schreef:
19-12-2020 23:11
ik erger me echt groen en geel aan sommige mensen..met name bejaarden..die doen zo spastisch..hele boel blokkeren..gaan ze voor hun eigen kar staan bij de kassa en dan eerst afrekenen en dan pas beginnen met inpakken..liggen mijn boodschappen er al maar kan ik niet betalen omdat ze hun kar achter zich hebben staan en dus voor de pinautomaat..grrrrrr....

ik was/ben ook een mandjesshopper in de supermarkt..vind het nu ook zo stom om met zo'n grote kar te lopen en dan maar 2 of 3 dingen af te rekenen..

ik mis wel het flirten in de supermarkt....niemand ziet er leuk uit met zo'n stom lappie voor je mond en niemand heeft ook oog voor elkaar.. echt 0 oogcontact
Misschien ben ik echt van de online generatie Z of zo maar flirten in een supermarkt lijkt me echt.....gewoon lame. Als iemand dat zou proberen met mij zou ik hem echt als iemand awkward bestempelen.
Jeetje wat was het rustig hier. Iedereen lekker aan het slapen.

Koffie en kamp Koningsbrugge kijken. Viervoeter slaapt naast mij.

Heerlijk genieten van mijn zondag vrij.
Goedemorgen datertje.
Mijn ochtend patroon is even anders de afgelopen dagen. Gisteren was ik pas 10uur wakker en vandaag 8:45.
Dat is voor mij een unicum.
Vakantie sferen blijkbaar. Ik was ook echt zo verschrikkelijk moe.

Nu ook kamp van koningsbrugge, met koffie en rozemarijn crackers met zeezout boter als ontbijt. Mmm
Petje af trouwens voor die aspirant commando's! Zeker die 2 dames, respect.
Goede morgen,

Ja lekker bakkie koffie.
Vannacht weer eff lekker geslapen.

Nu snel dat Videoland pakket eruit gooien.
Lukte gisteren om 10 over twaalf niet.
Goedemorgen allemaal,

Graag schrijf ik mee in jullie topic. Ik lees al eventjes mee en ervaar herkenning. Het lijkt mij fijn om actief te kunnen delen.

Ik ben net iets boven de 30 jaar, 2 kids en sinds een jaar alleen.

Geniet van de vrije zondag en voor wie moet werken, succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven