Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
Voor de kattenliefhebbers is er nu op Videoland de film nine lives. Echt geweldig gedaan met die kat. Komische film.
Julus schreef:
19-12-2020 13:31
Hoe blij kan een mens zijn zeg. Ik had het laatste bezorgmoment bij Picnic. Hartstikke vol!
Verder heb ik hoofdpijn. Lekker dan, net in het weekend.

Ik luister naar 3fm, serious request. Voorheen keek ik de week voor kerst altijd de hele week naar het glazen huis. Zoo jammer dat dat is gestopt. Heerlijke tv midden in de nacht. Gaf altijd veel sfeer.
Hier Picnic ook ramvol...echt stom..ik gebruik altijd Picnic maar ga er echt niet op zitten loeren nu..

ik heb altijd Sky aan voor de kerst, en dan na de kerst radio 2 voor de top2000.

naar..hoofdpijn..genoeg water gedronken?
Elke ochtend om 9uur komen er plekjes vrij. Ik zet m'n boodschappen in m'n mandje en om 9uur heb ik altijd plek op een fijne dag en tijdstip.
Aanrader dus om het zo te doen.
Hier bezorgt picnic helaas nog niet. Gelukkig heb ik afgelopen week een bestelling van de Jumbo kunnen laten bezorgen die ik in oktober al gereserveerd had😂 het is even niet anders nu. En ik moet dus regelmatig wel naar de winkel maar ik probeer na 6 uur te gaan, dan is het wel rustig
Ik bestel al jaren bij picnic, kom ook vrijwel nooit meer in een supermarkt.
Veel te handig en scheelt zoveel gedoe.
Julus schreef:
19-12-2020 13:28
Dat is gelukkig al vrij snel. Des te sneller ben je er vanaf. Zit die onrust er vanwege de operatie?

Ja, ik vind het een behoorlijk eng idee dat iemand in mijn ogen bezig gaat en dat alles onder één licht roesje op mijn verzoek 😫
Julus schreef:
19-12-2020 13:31
Hoe blij kan een mens zijn zeg. Ik had het laatste bezorgmoment bij Picnic. Hartstikke vol!
Verder heb ik hoofdpijn. Lekker dan, net in het weekend.

Ik luister naar 3fm, serious request. Voorheen keek ik de week voor kerst altijd de hele week naar het glazen huis. Zoo jammer dat dat is gestopt. Heerlijke tv midden in de nacht. Gaf altijd veel sfeer.
Ik zag dat ah ook vol zat.
Komende weken Jumbo denk ik maar die zit op 200 meter.

Hier ook wat hoofdpijn. 2 wasjes gedraaid en gestreken.
Joggingbroek besteld voor straks. Lekker makkelijk.

Ik heb de laatste jaren niet meer gekeken naar het glazenhuis.
Ben overgestapt naar radio2 en kijk uit naar de top2000.
julia_20 wijzigde dit bericht op 19-12-2020 14:59
16.88% gewijzigd
Julia_20 schreef:
19-12-2020 14:52
Ja, ik vind het een behoorlijk eng idee dat iemand in mijn ogen bezig gaat en dat alles onder één licht roesje op mijn verzoek 😫
Dat klinkt ook heel beangstigend Julia. Bedenk dat je er nu eenmaal door moet en het nodig is voor je bestwil.
Heel veel goede moed en sterkte. Dat het gauw voorbij is.
Attraverso schreef:
19-12-2020 14:56
Dat klinkt ook heel beangstigend Julia. Bedenk dat je er nu eenmaal door moet en het nodig is voor je bestwil.
Heel veel goede moed en sterkte. Dat het gauw voorbij is.
En ik bedenk mij dan dat andere mensen dit ook overleven 🙈

En toch...
Lijkt me ook geen pretje Julia, maar als het té erg zou zijn zouden ze het niet zo doen toch?

Boodschappen doen is een beetje mijn uitje geworden..ben ik even op straat en kom ik wat mensen tegen.
Julia_20 schreef:
19-12-2020 15:06
En ik bedenk mij dan dat andere mensen dit ook overleven 🙈

En toch...

Zou er iemand met je mee kunnen gaan (weet niet of je dat prettig vindt)?
Julus schreef:
19-12-2020 13:34
Voor de kattenliefhebbers is er nu op Videoland de film nine lives. Echt geweldig gedaan met die kat. Komische film.
Jaaa die heb ik al een aantal keer gezien! Mijn kinderen vinden hem ook geweldig
tomcat schreef:
19-12-2020 15:27
Lijkt me ook geen pretje Julia, maar als het té erg zou zijn zouden ze het niet zo doen toch?

Boodschappen doen is een beetje mijn uitje geworden..ben ik even op straat en kom ik wat mensen tegen.
https://www.nu.nl/economie/6097659/vakb ... orden.html

😄
Ik woon naast twee supermarkten.
Laat bijna nooit bezorgen. Kan ook niet zo goed vooruit plannen. Behalve voor feestjes, verjaardagen, maar die vier ik nu even niet!
Barca op tv..biertje erbij..
Antoon69 schreef:
19-12-2020 15:35
Zou er iemand met je mee kunnen gaan (weet niet of je dat prettig vindt)?
Mag niet ivm corona. Gisteren maakte operatieplanner even een uitzondering toen ik vroeg of ik het op mocht nemen.
Alleen als je de nl taal niet machtig bent mag er iemand bij zijn.

Mag straks wel binnen opgehaald worden gok ik ivm roesje. Die nacht heb ik ook een slaapmattie 😂
tomcat schreef:
19-12-2020 15:27

😂😂😂 Zei ik pas ook toen iemand zei waarom bestel je niet online.
Dat is fijn Julia.

Ik heb ook de Jumbo op de hoek zitten. Ik ga ook liever naar de winkel.
De AH kan je niet tussen komen hier.

Ik moet naar buiten zooo geen zin in.

Wat gaan jullie eten?
Pasta. Lekker en simpel.
Friet. Lekker en simpel.
wij slapen nooit.
Ik weet het nog niet... lekker simpel 🤣🤣😂😂😂
Julia_20 schreef:
19-12-2020 16:49
Ik weet het nog niet... lekker simpel 🤣🤣😂😂😂
😂
Klinkt lekker. En simpel.
wij slapen nooit.
😋
Qiyara schreef:
19-12-2020 14:33
Ik bestel al jaren bij picnic, kom ook vrijwel nooit meer in een supermarkt.
Veel te handig en scheelt zoveel gedoe.
Gedoe, ik heb nog nooit iets besteld bij een supermarkt, nog nooit eten besteld. Ik ga er gewoon heen, rugzak op en gaan. Mooie wandeling erbij (zo nodig loop ik om) en tadah 10k stappen elke dag.

Bij mij nieuwe woning zit de Jumbo op 500 mtr, maar eens zien hoe ik dat ga aanpakken. Misschien andere kant op naar een Jumbo of AH die op 2 km zit.
fietsen varen vrouwelijk doen
10.000 stappen zet ik ook vrijwel iedere dag. Maar een supermarkt in vind ik echt niks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven