Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖
zaterdag 10 april 2021 om 22:49
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
wij slapen nooit.

donderdag 22 april 2021 om 21:30
Ik heb geen plannen, als 1 van de weinigen geloof ik. Maar super leuk dat er meerderen een date hebben. Wat dat betreft zitten we hier in een opwaartse spiraal.
Ik hoop dat ik met het zicht op het mooie weer toch ook nog eens met een leuke man kan wandelen. Vorig jaar had ik voor het laatst in mei een date. Het kriebelt wel. Waar ik langere tijd geen intimiteit miste, lijkt dat weer terug te zijn. Dus, actie
Ik hoop dat ik met het zicht op het mooie weer toch ook nog eens met een leuke man kan wandelen. Vorig jaar had ik voor het laatst in mei een date. Het kriebelt wel. Waar ik langere tijd geen intimiteit miste, lijkt dat weer terug te zijn. Dus, actie
donderdag 22 april 2021 om 21:39
Ik heb helaas ook niks in de planning..hele weekend alleen, dochter bij haar vader..Julus schreef: ↑22-04-2021 21:30Ik heb geen plannen, als 1 van de weinigen geloof ik. Maar super leuk dat er meerderen een date hebben. Wat dat betreft zitten we hier in een opwaartse spiraal.
Ik hoop dat ik met het zicht op het mooie weer toch ook nog eens met een leuke man kan wandelen. Vorig jaar had ik voor het laatst in mei een date. Het kriebelt wel. Waar ik langere tijd geen intimiteit miste, lijkt dat weer terug te zijn. Dus, actie![]()
Maar onze tijd komt vast nog!

donderdag 22 april 2021 om 21:41
Klinkt goed, ik hou er wel van als een man initiatief neemt maar niet te veel pushtVivi3338 schreef: ↑22-04-2021 21:25Kan me voorstellen dat wel lastige positie is Moeras! Maar beter om maar gewoon netjes en direct te zijn, want achteraf verwijten is niks.
Nou het wordt date weekend, hij heeft net wat voorgesteld voor zaterdagHopelijk hebben we allemaal een succesvol weekend! Jij ging weee wandelen toch Moeras, voel je meer spanning of juist relaxter nu? Ik vind een 2e date soms spannender, dan leer je elkaar echt wat meer kennen.
Ik ga idd weer wandelen, voel wel wat kriebelen in mijn buik als ik aan hem denk. Ben het met je eens 2de date is vaak spannender, eerste date is vaak aftasten of het wat is, 2de date is echt anders.
Ik heb hem in het wild leren kennen waardoor het toch anders voelt, komende date voelt toch meer als 3de date ofzo. Hoop dat jullie me kunnen volgen

donderdag 22 april 2021 om 21:43
Het is nog geen weekend, het kan nogJulus schreef: ↑22-04-2021 21:30Ik heb geen plannen, als 1 van de weinigen geloof ik. Maar super leuk dat er meerderen een date hebben. Wat dat betreft zitten we hier in een opwaartse spiraal.
Ik hoop dat ik met het zicht op het mooie weer toch ook nog eens met een leuke man kan wandelen. Vorig jaar had ik voor het laatst in mei een date. Het kriebelt wel. Waar ik langere tijd geen intimiteit miste, lijkt dat weer terug te zijn. Dus, actie![]()

donderdag 22 april 2021 om 21:48
Hier ook geen plannen. Althans op date gebied.Julus schreef: ↑22-04-2021 21:30Ik heb geen plannen, als 1 van de weinigen geloof ik. Maar super leuk dat er meerderen een date hebben. Wat dat betreft zitten we hier in een opwaartse spiraal.
En dat tweede deel, ben ik ook helemaal met je eens, en hoop ik sowieso ook voor jou (en de anderen.

donderdag 22 april 2021 om 21:51
Jammer rubberlaarsRubberlaars schreef: ↑22-04-2021 21:48Hier ook geen plannen. Althans op date gebied.
En dat tweede deel, ben ik ook helemaal met je eens, en hoop ik sowieso ook voor jou (en de anderen.

donderdag 22 april 2021 om 21:58
Jazeker. Er lijkt dan meer gewicht aan te hangen. Er op of er onder, dat gevoel. Meer de diepte in en ook meer kans dat de ene of andere alsnog afknapt.moeras schreef: ↑22-04-2021 21:41Klinkt goed, ik hou er wel van als een man initiatief neemt maar niet te veel pusht
Ik ga idd weer wandelen, voel wel wat kriebelen in mijn buik als ik aan hem denk. Ben het met je eens 2de date is vaak spannender, eerste date is vaak aftasten of het wat is, 2de date is echt anders.
Ik heb hem in het wild leren kennen waardoor het toch anders voelt, komende date voelt toch meer als 3de date ofzo. Hoop dat jullie me kunnen volgen![]()
Enne, als hij een oprechte man is die jou echt ziet in zijn toekomst, dan respecteert hij dat je nu geen seks wil. Maar, het moet ook op dat vlak klikken. En je wil het zelf toch ook, als je hem fysiek lekker vindt?
Een date of 4, 5 wachten moet kunnen. Maar langer zou ik zelf niet kunnen wachten.

donderdag 22 april 2021 om 21:58
Ow gelukkig.
Ik dacht ineens misschien is het wel stom, soms ben ik wat onzeker vandaar

donderdag 22 april 2021 om 21:59
We moeten onszelf maar goed vermaken dan.Rubberlaars schreef: ↑22-04-2021 21:48Hier ook geen plannen. Althans op date gebied.

donderdag 22 april 2021 om 22:01
Bedankt voor je advies.Julus schreef: ↑22-04-2021 21:58Jazeker. Er lijkt dan meer gewicht aan te hangen. Er op of er onder, dat gevoel. Meer de diepte in en ook meer kans dat de ene of andere alsnog afknapt.
Enne, als hij een oprechte man is die jou echt ziet in zijn toekomst, dan respecteert hij dat je nu geen seks wil. Maar, het moet ook op dat vlak klikken. En je wil het zelf toch ook, als je hem fysiek lekker vindt?
Een date of 4, 5 wachten moet kunnen. Maar langer zou ik zelf niet kunnen wachten.
Ik wil denk ik wachten met seks tot ik gevaccineerd ben, denk dat ik dat wel even moet melden bij hem

donderdag 22 april 2021 om 22:07

donderdag 22 april 2021 om 22:09
Dank je voor je advies.alongwiththesunshine schreef: ↑22-04-2021 22:07En ook al was het sociaal onacceptabel, dan nog moet je nooit iets overhaasten waar je niet achterstaat.
De juiste persoon zal het respecteren.
Je hebt volkomen gelijk.
Ik moet gewoon mezelf kunnen zijn bij die persoon, en zeker niks doen waar ik niet achter sta.

donderdag 22 april 2021 om 22:09
Nou ja, omdat hij 25k per maand binnen harkte vond ik het een beetje flauw van Shug om dat over lengte te beginnen.

donderdag 22 april 2021 om 22:11