Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖
zaterdag 10 april 2021 om 22:49
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
wij slapen nooit.
donderdag 22 april 2021 om 01:29
Ik heb net 2,5 uur gevideobeld (is dat een woord?) met tindermatch, was leuk! Wel beetje een noord-Hollands accent haha, maar niet zwaar Amsterdams gelukkig
Qua uiterlijk helemaal m’n ding, voor zover ik het uiteraard kon zien op beeld. Over van alles en nog wat gekletst, hij was erg spontaan en vertelde dingen zonder te overheersen of grootspraak (wat bij ex date wel was..). Er zijn verschillen tussen ons, hij is wat meer gericht op duurzaamheid (geen auto bijv) en nog niet echt bezig of hij kinderen wil door lange studie die wel achter de rug is nu (hij is 31). En neemt wel eens pilletje op technofeest.. Wat niet zo mijn ding is. Aan andere kant is hij wel gewoon nuchter persoon en denken we hetzelfde over dingen. Hij staat open voor iets serieus en zo komt hij ook over. En hij gaf aan een klik te voelen en we gaan binnenkort afspreken. Ben benieuwd! Niks concreets nog afgesproken, even aankijken hoe het loopt

donderdag 22 april 2021 om 06:59
Dat klinkt leuk! Verschillen hou je altijd wel, de vraag is alleen is je het van elkaar kan accepteren /respecteren...Vivi3338 schreef: ↑22-04-2021 01:29Ik heb net 2,5 uur gevideobeld (is dat een woord?) met tindermatch, was leuk! Wel beetje een noord-Hollands accent haha, maar niet zwaar Amsterdams gelukkigQua uiterlijk helemaal m’n ding, voor zover ik het uiteraard kon zien op beeld. Over van alles en nog wat gekletst, hij was erg spontaan en vertelde dingen zonder te overheersen of grootspraak (wat bij ex date wel was..). Er zijn verschillen tussen ons, hij is wat meer gericht op duurzaamheid (geen auto bijv) en nog niet echt bezig of hij kinderen wil door lange studie die wel achter de rug is nu (hij is 31). En neemt wel eens pilletje op technofeest.. Wat niet zo mijn ding is. Aan andere kant is hij wel gewoon nuchter persoon en denken we hetzelfde over dingen. Hij staat open voor iets serieus en zo komt hij ook over. En hij gaf aan een klik te voelen en we gaan binnenkort afspreken. Ben benieuwd! Niks concreets nog afgesproken, even aankijken hoe het loopt
![]()
Dat je dat kan, afwachten nu wanneer jullie gaan afspreken, ik wil altijd gelijk doorpakken, dat afwachten maakt me altijd zo onzeker..

donderdag 22 april 2021 om 07:01
Ahh dat klinkt goed Vivi! Ben benieuwd wanneer jullie gaan daten.Vivi3338 schreef: ↑22-04-2021 01:29Ik heb net 2,5 uur gevideobeld (is dat een woord?) met tindermatch, was leuk! Wel beetje een noord-Hollands accent haha, maar niet zwaar Amsterdams gelukkigQua uiterlijk helemaal m’n ding, voor zover ik het uiteraard kon zien op beeld. Over van alles en nog wat gekletst, hij was erg spontaan en vertelde dingen zonder te overheersen of grootspraak (wat bij ex date wel was..). Er zijn verschillen tussen ons, hij is wat meer gericht op duurzaamheid (geen auto bijv) en nog niet echt bezig of hij kinderen wil door lange studie die wel achter de rug is nu (hij is 31). En neemt wel eens pilletje op technofeest.. Wat niet zo mijn ding is. Aan andere kant is hij wel gewoon nuchter persoon en denken we hetzelfde over dingen. Hij staat open voor iets serieus en zo komt hij ook over. En hij gaf aan een klik te voelen en we gaan binnenkort afspreken. Ben benieuwd! Niks concreets nog afgesproken, even aankijken hoe het loopt
![]()
donderdag 22 april 2021 om 07:01
Vivi dat klinkt wel goed!
Dat pilletje zou voor mij een no go zijn maar ik ben van een andere generatie.
Moeras is dat met die man die bij je op een bank kwam zitten toen je op wandel was? Leuk!
Ivm je collega, een man gaat een vrouw zelden uitnodigen voor een drankje en complimenteren zonder interesse...
Dat pilletje zou voor mij een no go zijn maar ik ben van een andere generatie.
Moeras is dat met die man die bij je op een bank kwam zitten toen je op wandel was? Leuk!
Ivm je collega, een man gaat een vrouw zelden uitnodigen voor een drankje en complimenteren zonder interesse...

donderdag 22 april 2021 om 07:23
Viv even advocaat van de duivel
.
Ik lees door de regels heen dat er onzekerheid is.
Ik vind het persoonlijk vreemd dat er niet gelijk een date uitgekomen is. Ik zou na zo'n leuk gesprek niet de kans willen lopen dat je met een ander zou gaan daten.
Het pilletje zou voor mij ook een dealbreaker zijn. Ik weet niet hoe jij denkt over kids, maar als je deze graag wilt zou ik persoonlijk opzoek gaan naar iemand die er ook zo over denkt.
Ik ken vrouwen die daardoor nooit kids hebben gekregen, omdat de partner maar bleef twijfelen.
Ik lees door de regels heen dat er onzekerheid is.
Ik vind het persoonlijk vreemd dat er niet gelijk een date uitgekomen is. Ik zou na zo'n leuk gesprek niet de kans willen lopen dat je met een ander zou gaan daten.
Het pilletje zou voor mij ook een dealbreaker zijn. Ik weet niet hoe jij denkt over kids, maar als je deze graag wilt zou ik persoonlijk opzoek gaan naar iemand die er ook zo over denkt.
Ik ken vrouwen die daardoor nooit kids hebben gekregen, omdat de partner maar bleef twijfelen.
donderdag 22 april 2021 om 09:07
Geen onzekerheid gelukkig
Hij gaf wel gelijk aan naar mijn woonplaats te willen komen voor een afspraakje en wat we een kunnen gaan doen. Door geplande dingen dit weekend is het inderdaad nog niet tot concreet voorstel gekomen, maar er is nog geen onrust bij mij. Stiekem laat ik het initiatief wel beetje bij hem
Pilletje op een festival is inderdaad ook niet mijn ding, maar geen dealbreaker (mits vaste prik elk weekend of dat je het ‘nodig’ hebt). Heb ik overigens ook gewoon aangegeven. Kinderen zou ik uiteindelijk wel willen, maar geen haast mee en alleen in jarenlange relatie die écht goed zit. Het is zeker iets waar je inderdaad wel op 1 lijn moet zitten uiteindelijk, blijven communiceren is belangrijk.
Maar goed, er is genoeg nieuwsgierigheid en interesse om in ieder geval keer met elkaar te wandelen en elkaar meer te leren kennen. Wil nog niet teveel conclusies trekken over de verschillen na 1 videobelgesprek, time will tell!

Pilletje op een festival is inderdaad ook niet mijn ding, maar geen dealbreaker (mits vaste prik elk weekend of dat je het ‘nodig’ hebt). Heb ik overigens ook gewoon aangegeven. Kinderen zou ik uiteindelijk wel willen, maar geen haast mee en alleen in jarenlange relatie die écht goed zit. Het is zeker iets waar je inderdaad wel op 1 lijn moet zitten uiteindelijk, blijven communiceren is belangrijk.
Maar goed, er is genoeg nieuwsgierigheid en interesse om in ieder geval keer met elkaar te wandelen en elkaar meer te leren kennen. Wil nog niet teveel conclusies trekken over de verschillen na 1 videobelgesprek, time will tell!

donderdag 22 april 2021 om 12:17
donderdag 22 april 2021 om 12:21
En je hebt zeker en vast gemeld dat je een paar dagen niet online was wegens te druk.
Aangezien dat amper 7 seconden duurt en als het moet vanop de wc kan.
donderdag 22 april 2021 om 13:27

donderdag 22 april 2021 om 18:52
Nee, want dat wist ik niet van tevoren.ik Tinder als het uitkomt en niet als het niet uitkomt.
Beetje raar om melding te maken als je even 2 dagen niet online bent, ik heb ook gewoon een leven.. en ik ken haar niet eens en we hadden al afgesproken om te gaan videobellen..dus hoezo zomaar afhaken? echt weird..
donderdag 22 april 2021 om 19:25
@aurelis: Best logisch toch? Ik kan haar aanname wel snappen dat je geen interesse meer hebt. Hoe vaak komt dat wel niet voor dat gesprekken zo eindigen. Vooral als er al een video date was afgesproken kon je haar wel even wat laten weten. Je hoeft jezelf niet te verantwoorden maar kort berichtje hè ik heb het komende dagen nogal druk dus zal niet online zijn is voldoende.

donderdag 22 april 2021 om 19:46
Klinkt goed.Vivi3338 schreef: ↑22-04-2021 01:29Ik heb net 2,5 uur gevideobeld (is dat een woord?) met tindermatch, was leuk! Wel beetje een noord-Hollands accent haha, maar niet zwaar Amsterdams gelukkigQua uiterlijk helemaal m’n ding, voor zover ik het uiteraard kon zien op beeld. Over van alles en nog wat gekletst, hij was erg spontaan en vertelde dingen zonder te overheersen of grootspraak (wat bij ex date wel was..). Er zijn verschillen tussen ons, hij is wat meer gericht op duurzaamheid (geen auto bijv) en nog niet echt bezig of hij kinderen wil door lange studie die wel achter de rug is nu (hij is 31). En neemt wel eens pilletje op technofeest.. Wat niet zo mijn ding is. Aan andere kant is hij wel gewoon nuchter persoon en denken we hetzelfde over dingen. Hij staat open voor iets serieus en zo komt hij ook over. En hij gaf aan een klik te voelen en we gaan binnenkort afspreken. Ben benieuwd! Niks concreets nog afgesproken, even aankijken hoe het loopt
![]()
Een beetje verschil in levensstijl is geen probleem, denk ik.
Hoop dat er een leuke date volgt, nu alleen nog een datum afspreken