Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖

10-04-2021 22:49 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.

Ter nagedachtenis aan Aurelius.

En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
pavlova schreef: Mijn lief weet dat ik hier schrijf en soms laat ik hem ook wel eens iets lezen. Hij vindt het schattig en herkent zich ook vaak in jullie verhalen.
Vaak verzuchten we dan tegen elkaar hoe blij we zijn dat we elkaar gevonden hebben.
wij slapen nooit.
Julus schreef:
21-04-2021 22:45
Ok. Had gekund.
Ja best akward. En voor hem best wel lullig eigenlijk. Het was een impulsreactie.
Hield je ook nog je handen uitgestrekt voor je en een angstige blik?

Hoe zou het eigenlijk met Roosje zijn?
Dat weet ik niet meer.

O ja Roosje! En Limo.
Shug schreef:
21-04-2021 22:40
;-D

Misschien valt hij wel op bandana’s....
Ja misschien hield hij meer van dit:

Afbeelding

Of:
Afbeelding

Die eerste is trouwens mijn girlcrush.
wij slapen nooit.
Ik heb net 2,5 uur gevideobeld (is dat een woord?) met tindermatch, was leuk! Wel beetje een noord-Hollands accent haha, maar niet zwaar Amsterdams gelukkig 😂 Qua uiterlijk helemaal m’n ding, voor zover ik het uiteraard kon zien op beeld. Over van alles en nog wat gekletst, hij was erg spontaan en vertelde dingen zonder te overheersen of grootspraak (wat bij ex date wel was..). Er zijn verschillen tussen ons, hij is wat meer gericht op duurzaamheid (geen auto bijv) en nog niet echt bezig of hij kinderen wil door lange studie die wel achter de rug is nu (hij is 31). En neemt wel eens pilletje op technofeest.. Wat niet zo mijn ding is. Aan andere kant is hij wel gewoon nuchter persoon en denken we hetzelfde over dingen. Hij staat open voor iets serieus en zo komt hij ook over. En hij gaf aan een klik te voelen en we gaan binnenkort afspreken. Ben benieuwd! Niks concreets nog afgesproken, even aankijken hoe het loopt :)
Julus schreef:
21-04-2021 19:51
Zou hij wel een date kunnen zijn?
Ik had hem alleszins geliked op Tinder.
Vivi3338 schreef:
22-04-2021 01:29
Ik heb net 2,5 uur gevideobeld (is dat een woord?) met tindermatch, was leuk! Wel beetje een noord-Hollands accent haha, maar niet zwaar Amsterdams gelukkig 😂 Qua uiterlijk helemaal m’n ding, voor zover ik het uiteraard kon zien op beeld. Over van alles en nog wat gekletst, hij was erg spontaan en vertelde dingen zonder te overheersen of grootspraak (wat bij ex date wel was..). Er zijn verschillen tussen ons, hij is wat meer gericht op duurzaamheid (geen auto bijv) en nog niet echt bezig of hij kinderen wil door lange studie die wel achter de rug is nu (hij is 31). En neemt wel eens pilletje op technofeest.. Wat niet zo mijn ding is. Aan andere kant is hij wel gewoon nuchter persoon en denken we hetzelfde over dingen. Hij staat open voor iets serieus en zo komt hij ook over. En hij gaf aan een klik te voelen en we gaan binnenkort afspreken. Ben benieuwd! Niks concreets nog afgesproken, even aankijken hoe het loopt :)
Dat klinkt leuk! Verschillen hou je altijd wel, de vraag is alleen is je het van elkaar kan accepteren /respecteren...
Dat je dat kan, afwachten nu wanneer jullie gaan afspreken, ik wil altijd gelijk doorpakken, dat afwachten maakt me altijd zo onzeker..
Vivi3338 schreef:
Ahh dat klinkt goed Vivi! Ben benieuwd wanneer jullie gaan daten.
Vivi dat klinkt wel goed!
Dat pilletje zou voor mij een no go zijn maar ik ben van een andere generatie.

Moeras is dat met die man die bij je op een bank kwam zitten toen je op wandel was? Leuk!
Ivm je collega, een man gaat een vrouw zelden uitnodigen voor een drankje en complimenteren zonder interesse...
Viv even advocaat van de duivel 😈.
Ik lees door de regels heen dat er onzekerheid is.
Ik vind het persoonlijk vreemd dat er niet gelijk een date uitgekomen is. Ik zou na zo'n leuk gesprek niet de kans willen lopen dat je met een ander zou gaan daten.
Het pilletje zou voor mij ook een dealbreaker zijn. Ik weet niet hoe jij denkt over kids, maar als je deze graag wilt zou ik persoonlijk opzoek gaan naar iemand die er ook zo over denkt.

Ik ken vrouwen die daardoor nooit kids hebben gekregen, omdat de partner maar bleef twijfelen.
Vivi, klinkt leuk!

Dat pilletje, tja hier ook een oude taart. Ik doe niet aan pilletjes, maar wie ben ik om dat een ander te ontzeggen?

Ga gewoon wat drinken met de man. Ik ben benieuwd!
Geen onzekerheid gelukkig :) Hij gaf wel gelijk aan naar mijn woonplaats te willen komen voor een afspraakje en wat we een kunnen gaan doen. Door geplande dingen dit weekend is het inderdaad nog niet tot concreet voorstel gekomen, maar er is nog geen onrust bij mij. Stiekem laat ik het initiatief wel beetje bij hem ;-)

Pilletje op een festival is inderdaad ook niet mijn ding, maar geen dealbreaker (mits vaste prik elk weekend of dat je het ‘nodig’ hebt). Heb ik overigens ook gewoon aangegeven. Kinderen zou ik uiteindelijk wel willen, maar geen haast mee en alleen in jarenlange relatie die écht goed zit. Het is zeker iets waar je inderdaad wel op 1 lijn moet zitten uiteindelijk, blijven communiceren is belangrijk.

Maar goed, er is genoeg nieuwsgierigheid en interesse om in ieder geval keer met elkaar te wandelen en elkaar meer te leren kennen. Wil nog niet teveel conclusies trekken over de verschillen na 1 videobelgesprek, time will tell!
Ik was best leuk in gesprek op Tinder, ze wilde graag videobellen dus dat zouden we gaan doen. Ben ik even 2 dagen uit de lucht omdat ik het druk had en dan ben ik ontmatched..schiet mij maar lek..zeker een andere match die eerder tijd had om te videobellen
Dat is nu de pest, men lijkt vooral afleiding vanuit verveling te zoeken en als er dan een andere match is die wel tijd heeft dan kiezen ze daarvoor. Het lijkt dus niet echt te gaan om iemand te vinden maar om een invulling. Stom!

Vivi klink hartstikke goed! Hopelijk komt er snel een date.
Aurelius schreef:
22-04-2021 11:53
Ik was best leuk in gesprek op Tinder, ze wilde graag videobellen dus dat zouden we gaan doen. Ben ik even 2 dagen uit de lucht omdat ik het druk had en dan ben ik ontmatched..schiet mij maar lek..zeker een andere match die eerder tijd had om te videobellen
En je hebt zeker en vast gemeld dat je een paar dagen niet online was wegens te druk.
Aangezien dat amper 7 seconden duurt en als het moet vanop de wc kan.
Als een man echt interesse heeft pakt hij door. Bij 2 dagen radiostilte zou ik zelf denken dat de man alweer met een andere match chat.
dido68 schreef:
22-04-2021 12:40
Als een man echt interesse heeft pakt hij door. Bij 2 dagen radiostilte zou ik zelf denken dat de man alweer met een andere match chat.

Dit zou ik eerlijk gezegd ook hebben. Zeker als het uit het niets is.
Aurelius, wat Attra zegt. Heb je het haar wel gezegd dat je even uit de lucht zou zijn?
Ik heb mijn Trinny spullen net gekregen! Ziet er weer goed uit. Morgen even uitproberen, want ik ga wandelen😀
Het is spf factor 30 en het corrigeeert en geeft een glans.
En een hele mooie kleur voor lippen en wangen. Fuchsia achtig.
Julus ook hier lente-make-up kriebels, ik heb begin deze week besloten afscheid te nemen van de nude look en mijn ogen weer veel kleurrijker op te maken. Al veel succes gehad bij mijn 80 plussers :-)
Julus schreef:
22-04-2021 13:36
Aurelius, wat Attra zegt. Heb je het haar wel gezegd dat je even uit de lucht zou zijn?
Nee, want dat wist ik niet van tevoren.ik Tinder als het uitkomt en niet als het niet uitkomt.
Beetje raar om melding te maken als je even 2 dagen niet online bent, ik heb ook gewoon een leven.. en ik ken haar niet eens en we hadden al afgesproken om te gaan videobellen..dus hoezo zomaar afhaken? echt weird..
@vivi: vind je het goed dat ik je even PM?
@aurelis: Best logisch toch? Ik kan haar aanname wel snappen dat je geen interesse meer hebt. Hoe vaak komt dat wel niet voor dat gesprekken zo eindigen. Vooral als er al een video date was afgesproken kon je haar wel even wat laten weten. Je hoeft jezelf niet te verantwoorden maar kort berichtje hè ik heb het komende dagen nogal druk dus zal niet online zijn is voldoende.
Antoon69 schreef:
21-04-2021 22:37
Erg oppervlakkig van je om iemand af te serveren op uiterlijke kenmerken.
Vind je dat oppervlakkig?

Ik dacht altijd dat uiterlijk er niet zo toe deed voor mij maar ik merk dat ik toch ook echt wel een selectie maak op uiterlijk.
Ik heb zondag date :yes:
Vivi3338 schreef:
Klinkt goed.
Een beetje verschil in levensstijl is geen probleem, denk ik.

Hoop dat er een leuke date volgt, nu alleen nog een datum afspreken :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven