Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖

10-04-2021 22:49 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.

Ter nagedachtenis aan Aurelius.

En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
pavlova schreef: Mijn lief weet dat ik hier schrijf en soms laat ik hem ook wel eens iets lezen. Hij vindt het schattig en herkent zich ook vaak in jullie verhalen.
Vaak verzuchten we dan tegen elkaar hoe blij we zijn dat we elkaar gevonden hebben.
wij slapen nooit.
Ik heb over een kwartier een date, maar sinds vanochtend is de man dood of zo. Lafaard.

Ik ga shoppen en goed voor mezelf zorgen!
Veel plezier voor de daters gewenst dit weekend

Wie heeft er trouwens nog boekentips?
wij slapen nooit.
Shug schreef:
01-05-2021 13:46
Ik heb over een kwartier een date, maar sinds vanochtend is de man dood of zo. Lafaard.

😡
wij slapen nooit.
Shug schreef:

Hij reageert niet op appjes of hoe bedoel je?
Maar als jullie hebben afgesproken, waarom zou het dan niet doorgaan?
Shug schreef:

Hadden jullie al wel tijd en plaats afgesproken?
Datertje, wie dan leeft...voor nu heb je het helder voor jezelf.

Shug, ik snap hem niet goed. Bedoel je dat hij niet meer reageert?
alongwiththesunshine schreef:
01-05-2021 13:49
Veel plezier voor de daters gewenst dit weekend

Wie heeft er trouwens nog boekentips?
Poeh, ik heb een boekenkast vol maar waar hou je van?

Ik kan Lelieblank, scharlakenrood wel aanraden. Een dik boek, maar zo mooi. Of een schitterend gebrek van Arhur Japin.
En Wally Lamb is ook erg goed: Walvismuziek.

Mo Hayder voor de nodige spanning en bloedvergieten, als je er van houdt.
We hadden een tijd afgesproken en een ‘op de Grote Markt in stad X, hij zou nog doorgeven waar precies op de Grote Markt. En inderdaad, geen reactie meer op app.

Ik heb heerlijk gewinkeld😁
Wat een ***. Daar mis je dus niks aan, maar ik vind het onbeschoft. Alsof jouw tijd niet belangrijk is. Gelukkig heb je je plan B goed benut.

Nummer verwijderen en nooit meer reageren.
Ik ging weer eens op Paiq. Gesprek nr 1 begon leuk. Ineens blokkeert hij me.
Gesprek nr 2 geeft aan dat hij 30 is. Next.

Ik had wel zin in een leuk gesprek. What was I thinking😝
Shug schreef:
01-05-2021 15:49
We hadden een tijd afgesproken en een ‘op de Grote Markt in stad X, hij zou nog doorgeven waar precies op de Grote Markt. En inderdaad, geen reactie meer op app.

Nou ja zeg....doodmoe word je er toch van.
Gelukkig lekker gewinkeld, nog wat leuks gekocht?
Julus schreef:
01-05-2021 16:05

Had je dan iets raars of vervelends tegen hem gezegd? Ik kan me hier zo niets bij voorstellen.
Rubberlaars schreef:
01-05-2021 16:34
Nou ja zeg....doodmoe word je er toch van.
Gelukkig lekker gewinkeld, nog wat leuks gekocht?

Dit is echt een rotstreek. Ja misschien meldt hij zich vroeg of laat weer met een smoes over vandaag. Ik zou hem een andere naam geven in je telefoon. Inderdaad iets van l*l_nr1. Als hij dan weer belt herinner je je meteen deze streek in ieder geval.
Shug schreef:

Nou ja zeg.. zeg het dan gewoon eerlijk..

Maar fijn dat je toch een leuke middag hebt gehad..
Julus schreef:

Ja hoe kon je dat denken dat er ineens een leuke man op zou duiken 😜..
Zonder gekheid, het blijft behoorlijk lullig, maar goed we weten het inmiddels hoe het kan gaan..
Shug schreef:

Hoezo lullig! Als iets niet door kan gaan om wat voor reden ook, meld je dat toch gewoon even? Pff wat een rotstreek.
Maar je hebt je tijd dus in ieder geval wel goed ingevuld alsnog haha
Julus schreef:

Hahah Het had toch leuk geweest als je ineens wél een leuk gesprek had kunnen hebben. Maar de dag is nog niet voorbij!
Julus schreef:

Dat had ik de laatste keer ook. Woonde niet ver bij mij vandaan. 5 km of zo.
Hadden het over waar we woonden. Hij was volgens mij wel vol van zichzelf. Afijn ik had het over mijn vorige huis en ineens weg en verwijderd. Alles binnen 5 min.
Hier is het rustig.. Heb nu een weekje niet meer op Tinder gezeten. Even geen zin meer in. Moest ineens denken aan een man die ik weken geleden eens op Happn had en een leuk gesprek mee had. Toen echt leuk gesprek gehad, en hij was erg open. Op een of andere manier is het contact doodgebloed. Dus ik stuurde hem nog maar eens een berichtje. Paar dagen later stuurde hij dat ik hem beter kon appen, hij zat niet meer zoveel op Happn.

Sindsdien appen we zowat de hele dag. Leuke gesprekken, vraagt ook naar mijn zoontje. Ik heb bij deze man voor het eerst het gevoel dat ik hem wel graag zou willen ontmoeten irl.. Als het contact deze week nog leuk is, ga ik gewoon hem op date vragen!

Ben benieuwd hoe het met Moeras gaat!
Antoon69 schreef:
01-05-2021 16:39
Had je dan iets raars of vervelends tegen hem gezegd? Ik kan me hier zo niets bij voorstellen.
Absoluut niet. Ik maak grapjes, hou het luchtig. Maar het kan op van alles klappen. Humor die niet matcht ofzo. Dus hoe dan ook geen match dan.
Mimali schreef:
01-05-2021 16:53
Ja hoe kon je dat denken dat er ineens een leuke man op zou duiken 😜..
Zonder gekheid, het blijft behoorlijk lullig, maar goed we weten het inmiddels hoe het kan gaan..
Stom van mij! Ik hou overal al rekening mee..oftewel ik verwacht niks meer en dan valt het soms mee.
Julia_20 schreef:
01-05-2021 17:06
Dat had ik de laatste keer ook. Woonde niet ver bij mij vandaan. 5 km of zo.
Hadden het over waar we woonden. Hij was volgens mij wel vol van zichzelf. Afijn ik had het over mijn vorige huis en ineens weg en verwijderd. Alles binnen 5 min.
Ook zoiets. En je komt er nooit achter wat hem deed afknappen.
Er zijn er vast ook die gewoon geen zin meer hadden in kletsen.
Julus schreef:
01-05-2021 17:33
Stom van mij! Ik hou overal al rekening mee..oftewel ik verwacht niks meer en dan valt het soms mee.
De enige juiste instelling denk ik..
Lovelylady89 schreef:
01-05-2021 17:06
Hier is het rustig.. Heb nu een weekje niet meer op Tinder gezeten. Even geen zin meer in. Moest ineens denken aan een man die ik weken geleden eens op Happn had en een leuk gesprek mee had. Toen echt leuk gesprek gehad, en hij was erg open. Op een of andere manier is het contact doodgebloed. Dus ik stuurde hem nog maar eens een berichtje. Paar dagen later stuurde hij dat ik hem beter kon appen, hij zat niet meer zoveel op Happn.

Sindsdien appen we zowat de hele dag. Leuke gesprekken, vraagt ook naar mijn zoontje. Ik heb bij deze man voor het eerst het gevoel dat ik hem wel graag zou willen ontmoeten irl.. Als het contact deze week nog leuk is, ga ik gewoon hem op date vragen!

Ben benieuwd hoe het met Moeras gaat!
Goed dat je hem nog iets stuurde. Op die manier had ik 2 dates met iemand. Hopelijk is hij in voor een date.
Julus schreef:
01-05-2021 14:46
Poeh, ik heb een boekenkast vol maar waar hou je van?

Ik kan Lelieblank, scharlakenrood wel aanraden. Een dik boek, maar zo mooi. Of een schitterend gebrek van Arhur Japin.
En Wally Lamb is ook erg goed: Walvismuziek.

Mo Hayder voor de nodige spanning en bloedvergieten, als je er van houdt.
Wat grappig! Ik ken bijna niemand die Wally Lamb kent! Vergeef me vind ik nog beter trouwens.

En toevallig net vlinderslag ( vreselijke titels trouwens) gelezen. Die viel tegen! Begon wel goed maar krijgt rare wending.

Ik deel graag tips, maar inderdaad: waar hou je van?
Ik lees graag boeken (gebaseerd op) over historische gebeurtenissen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven