Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖

10-04-2021 22:49 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.

Ter nagedachtenis aan Aurelius.

En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
pavlova schreef: Mijn lief weet dat ik hier schrijf en soms laat ik hem ook wel eens iets lezen. Hij vindt het schattig en herkent zich ook vaak in jullie verhalen.
Vaak verzuchten we dan tegen elkaar hoe blij we zijn dat we elkaar gevonden hebben.
wij slapen nooit.
fladder schreef:
01-05-2021 18:20
Wat grappig! Ik ken bijna niemand die Wally Lamb kent! Vergeef me vind ik nog beter trouwens.

En toevallig net vlinderslag ( vreselijke titels trouwens) gelezen. Die viel tegen! Begon wel goed maar krijgt rare wending.

Ik deel graag tips, maar inderdaad: waar hou je van?
Ik lees graag boeken (gebaseerd op) over historische gebeurtenissen
Ik ook niet maar jij kent hem dus ook! Leuk! Hij heeft maar een paar boeken geschreven trouwens.
Ik denk dat jij Lelieblank, scharlakenrood dan ook wel mooi zult vinden. Is ook een historisch verhaal ( Parijs, ergens 17 e eeuw zo uit mijn hoofd. Over het leven van een prostituee. En een schitterend gebrek speelt zich ook af in oude tijden als ik me niet vergis. Lang geleden gelezen.
Julus schreef:
01-05-2021 16:05
Ik ging weer eens op Paiq. Gesprek nr 1 begon leuk. Ineens blokkeert hij me.
Gesprek nr 2 geeft aan dat hij 30 is. Next.

Ik had wel zin in een leuk gesprek. What was I thinking😝
Als het enkel over een gesprek gaat: fb wandelen :mrgreen:
Waren 7 mensen op mijn wandel-oproep afgekomen. 3u gewandeld met een korte pauze. Heerlijke wandeling, heerlijke mensen.
Antoon69 schreef:
01-05-2021 16:39
Had je dan iets raars of vervelends tegen hem gezegd? Ik kan me hier zo niets bij voorstellen.
Ik had me eens vergist van dag... Zit ik op de man in een café te wachten... Komt hij er niet door... Zoek ik onze chat op om hem een bericht te sturen en bleek dat de afspraak de dag voordien stond... Heb hem nog proberen bereiken maar hij had me al geblokkeerd...
Julus schreef:
01-05-2021 14:46
Poeh, ik heb een boekenkast vol maar waar hou je van?

Ik kan Lelieblank, scharlakenrood wel aanraden. Een dik boek, maar zo mooi. Of een schitterend gebrek van Arhur Japin.
En Wally Lamb is ook erg goed: Walvismuziek.

Mo Hayder voor de nodige spanning en bloedvergieten, als je er van houdt.
Dank voor je tips. Mijn meeste boeken zijn van Stephen King, dus meer in de horror/sci-fi hoek. Historische romans spreken me ook wel aan, maar over het algemeen blijft een boek toch altijd een gelukstreffer voor mij. Ik denk dat ik voor nu meer op zoek ben naar iets luchtigs.
wij slapen nooit.
fladder schreef:
01-05-2021 18:20
(...)
Ik deel graag tips, maar inderdaad: waar hou je van?
(...)
Ik sta in principe voor elk genre open
wij slapen nooit.
Attraverso schreef:
01-05-2021 18:33
Ik had me eens vergist van dag... Zit ik op de man in een café te wachten... Komt hij er niet door... Zoek ik onze chat op om hem een bericht te sturen en bleek dat de afspraak de dag voordien stond... Heb hem nog proberen bereiken maar hij had me al geblokkeerd...

Haha, ja dat zou bij mij ook niet meer goed komen :-D
Attraverso schreef:
Oei haha..
Maar als ik die man was zou ik er eerst nog een berichtje aan wagen, ipv gelijk blokkeren..
Mimali schreef:
01-05-2021 11:11
Ja het was echt fijn! En verder zie ik het wel hoe het loopt allemaal..

Ik ben aan het lijnen en ruim 2 kilo al kwijt en mijn voet is ineens een stuk beter dus allemaal plusjes..
Klinkt goed, wat fijn :)
Julia_20 schreef:
01-05-2021 11:21
Toen ik mijn huidige huurwoning kwam zei ik de eerste of tweede dag tegen mijzelf...hier krijgt niemand mij uit voorlopig.
Ivm koophuis samen, waar ik in ben gebleven tot verkoop, daarna 2 keer moeten verhuizen in 1 jaar.

En ik woon nu naar mijn zin. Al is mijn grote liefde een oud huisje.

Weet ook niet of ik weer samen zou willen wonen. Ik heb mijn ruimte nu om dat te doen waar ik zin in heb. Maar kan mij ook voorstellen dat ik graag veel bij iemand wil zijn. Wat natuurlijk in de beginfase zeker is.

Zekerheid heb je nooit....

Maar gezien de huidige woningmarkt maakt dat mijn keuze toch wel meer richting latten vooralsnog

Moet er niet aan denken ineens in die onzekerheid van vind/krijg ik een leuk huis .
Heel verstandig, stiekem heb ik ook wel een grote voorliefde voor een oud huisje vooral niet te groot. Maar waar ik nu woon is prima en geeft veel veiligheid om niet afhankelijk te zijn van een man of je een dak boven je hoofd hebt.
Attraverso schreef:
01-05-2021 11:45
Ik kijk eind dit jaar weer naar een koophuis. Vorig verkocht omdat ik er nooit echt graag gewoond heb en een bod kreeg van een kennis die dat wist.
Ik wil wel ooit weer samenwonen maar niet te snel. Ideaal was dat ik nu een lief zou hebben en we dan samen konden kijken waar we tegen dan staan maar het is nu anders.
Altijd de positieve kant bekijken: ik kan gaan en staan waar ik wil.
Heb onlangs gekeken en in mijn favoriete stad heb ik veel keuze in mooie appartementen binnen mijn budget. Denk dat ik het avontuur zal aangaan. Is wel helemaal opnieuw beginnen, ken er weinig mensen.
Helemaal opnieuw beginnen in een vreemde stad in je eentje is best heftig maar als je sociaal ben heb je zo nieuwe kennissen opgedaan. Beetje vrijwilligerswerk wil daar nog wel eens bij helpen
Datertje schreef:
01-05-2021 12:32
Ik snap jullie allemaal.

We hebben het er uiteraard over gehad samen. Ik wil niet meer mee draaien in een gezin met jonge kinderen. Daar ben ik heel duidelijk in geweest vanaf het begin.

Mijn kind gaat over een aantal jaar mss wel eerder uitvliegen. Ik heb haar de belofte gedaan niet meer te verhuizen tot die tijd en daar ga ik mij aan houden.

Ik kan mij op dit moment niet voorstellen dat ik mijn flatje op zal geven daarna maar dat zien we dan wel weer.

Eerst genieten van wat we nu hebben samen en inderdaad zonder dat we elkaar hoeven te delen.
Zo van elkaar genieten is toch ook al heel erg fijn, daar hoef je niet voor samen te wonen.
Lovelylady89 schreef:
01-05-2021 17:06
Sindsdien appen we zowat de hele dag. Leuke gesprekken, vraagt ook naar mijn zoontje. Ik heb bij deze man voor het eerst het gevoel dat ik hem wel graag zou willen ontmoeten irl.. Als het contact deze week nog leuk is, ga ik gewoon hem op date vragen!

Ben benieuwd hoe het met Moeras gaat!
Kijk, het kan dus nog wel ?!

Sommige vrouwen doen echt alsof elke letter die je elkaar appt een euro kost. Zelfs een dame die in dezelfde wijk woont en kennelijk wel interesse had. Steeds als ze me appt probeer ik een soort gesprekje op gang te brengen, kijken of we een beetje dezelfde humor / persoonlijkheid hebben. Als er wat overeenkomsten zijn, lijkt het me best leuk om te daten. Maar ze communiceert héél functioneel elke keer, en sluit het gesprek ook steeds af: ''Fijne avond nog''... Dan denk ik steeds: hoezo niet gewoon een beetje blijven ouwehoeren? Niks mis mee toch.
Trouwens, hebben jullie ook wel eens op tinder dat je binnen een paar weken/maanden van dezelfde persoon voor de 3e/4e keer een like krijgt?

Ik heb dat bij een paar profielen en vind het nogal ongemakkelijk. (ben betalend lid dus kan likes zien). Dan voel je je op een gegeven moment bijna bezwaard dat je iemand toch niet terug liked, zeg maar.
Zo ben weer terug van date.

Wat heb ik een heerlijke dag gehad, hij was heel blij met mijn tekening. De havermoutpannenkoekjes vond hij ook heel erg leuk dat ik dat gemaakt had. Weet niet of hij ze echt lekker vond (ben niet zo goed in de keuken :lol: )
Hij had wraps bij zich, die waren heel erg lekker. We hadden zoveel bij ons dat we de date verlengt hebben en ook nog tegen de avond lekker samen gegeten hebben. Niet gezoend, dat is wel jammer maar hij zei dat hij mijn vriendin niet in gevaar wilde brengen. Echt zo lief :love:
Ik geloof dat ik echt verliefd aan het worden ben :flirting:
Antoon69 schreef:
01-05-2021 20:54
Haha, ja dat zou bij mij ook niet meer goed komen :-D
Nee? Iemand kan zich toch vergissen?
Sodermalm schreef:
01-05-2021 21:08
Kijk, het kan dus nog wel ?!

Sommige vrouwen doen echt alsof elke letter die je elkaar appt een euro kost. Zelfs een dame die in dezelfde wijk woont en kennelijk wel interesse had. Steeds als ze me appt probeer ik een soort gesprekje op gang te brengen, kijken of we een beetje dezelfde humor / persoonlijkheid hebben. Als er wat overeenkomsten zijn, lijkt het me best leuk om te daten. Maar ze communiceert héél functioneel elke keer, en sluit het gesprek ook steeds af: ''Fijne avond nog''... Dan denk ik steeds: hoezo niet gewoon een beetje blijven ouwehoeren? Niks mis mee toch.
Niet iedereen houd van lang appen.
Sodermalm schreef:
01-05-2021 21:10
Trouwens, hebben jullie ook wel eens op tinder dat je binnen een paar weken/maanden van dezelfde persoon voor de 3e/4e keer een like krijgt?

Ik heb dat bij een paar profielen en vind het nogal ongemakkelijk. (ben betalend lid dus kan likes zien). Dan voel je je op een gegeven moment bijna bezwaard dat je iemand toch niet terug liked, zeg maar.
Je hoeft je niet bezwaard te voelen toch? Het is niet zo dat je iemand moet liken omdat iemand jou liked
Attraverso schreef:
Ik vind het gek dat hij je blokkeert, maar dat zegt misschien wel iets over hem. Waarschijnlijk was hij op zijn tenen getrapt.
Julus schreef:
01-05-2021 16:05
Ik ging weer eens op Paiq. Gesprek nr 1 begon leuk. Ineens blokkeert hij me.
Gesprek nr 2 geeft aan dat hij 30 is. Next.

Ik had wel zin in een leuk gesprek. What was I thinking😝
Ik vind dat blokkeren zo vreemd zeker als je een leuk gesprek hebt.
moeras schreef:
01-05-2021 21:13
Zo ben weer terug van date.

Wat heb ik een heerlijke dag gehad, hij was heel blij met mijn tekening. De havermoutpannenkoekjes vond hij ook heel erg leuk dat ik dat gemaakt had. Weet niet of hij ze echt lekker vond (ben niet zo goed in de keuken :lol: )
Hij had wraps bij zich, die waren heel erg lekker. We hadden zoveel bij ons dat we de date verlengt hebben en ook nog tegen de avond lekker samen gegeten hebben. Niet gezoend, dat is wel jammer maar hij zei dat hij mijn vriendin niet in gevaar wilde brengen. Echt zo lief :love:
Leuk hoor! (ik kom misschien een beetje out of the blue, maar lees hier wel mee, post soms). Al concreet een lijntje uitgezet voor een vervolg?
Sodermalm schreef:
01-05-2021 21:10

Je bedoelt gebruikers die hun account steeds verwijderen en opnieuw aanmaken?
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 01-05-2021 21:31
0.40% gewijzigd
wij slapen nooit.
Moeras dat is een heel goed teken, dat jullie zo lang samen waren. Ik wist wel dat hij je tekening zou waarderen. Grappig dat je die pannenkoekjes gemaakt hebt, dat zal hij vast super lief van je vinden.
Wat ik me afvraag- ook omdat je verliefd aan het worden bent: hoe lang blijft het leuk zonder te zoenen? Want feitelijk is het dan vriendschappelijk.
En als dat te lang duurt kun je krijgen dat het bij vriendschap blijft.
Heb je daar al overna gedacht?

Ik ben van mening dat iedereen een keer corona zal krijgen. Hoe lang wil je je kans op liefde in de ijskast zetten?
Je kunt toch ook op afstand van je huisgenoot blijven totdat ze gevaccineerd is?
alongwiththesunshine schreef:
01-05-2021 21:27
Je bedoelt van gebruikers die hun account steeds verwijderen en opnieuw aanmaken?
Volgens mij kan het ook op andere manieren. Tenminste : het gebeurt me regelmatig dat ik mensen naar links heb geswiped en ze een paar dagen/weken later wederom tegen kom. Terwijl ik toch echt m'n account niet heb verwijderd.

Als meedere likes van dezelfde persoon komen omdat ze steeds hun account verwijderen dan voel ik me er ook niet flauw om, eigen ''schuld'' dan hoor. Ongemakkelijke is wel een beetje dat ik haar (vaag) ken. Maargoed, het enkele feit dat ze me meerdere keren liked betekent dat ze waarschijnlijk denkt dat ik haar die eerdere keren niet gezien heb, dus dat is misschien een goede smoes mocht het ooit ter sprake komen :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven