Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖
zaterdag 10 april 2021 om 22:49
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
wij slapen nooit.
zondag 25 april 2021 om 16:17
Mijn ex had dat in ons laatste jaar. Hoe leuk vrouwelijke collega's hem vonden. Knuffelden. Hoe hij altijd oogcontact zou hebben in restaurants/flirten waar ik bij zat. Dat in de sauna vrouwen ook regelmatig naar hem keken.
En als ik hem dan s avonds in zijn boxershort met sokken eronder zag strijken ...dacht ik yeah right.
En als ik hem dan s avonds in zijn boxershort met sokken eronder zag strijken ...dacht ik yeah right.
zondag 25 april 2021 om 16:21
Klinkt als midlifecrisis

wij slapen nooit.
zondag 25 april 2021 om 16:30
Julia_20 schreef: ↑25-04-2021 16:17Mijn ex had dat in ons laatste jaar. Hoe leuk vrouwelijke collega's hem vonden. Knuffelden. Hoe hij altijd oogcontact zou hebben in restaurants/flirten waar ik bij zat. Dat in de sauna vrouwen ook regelmatig naar hem keken.

zondag 25 april 2021 om 16:35

zondag 25 april 2021 om 16:41
Doet me denken aan een man waar ik een tijdje terug mee zou gaan 'daten'.
We belden, leuk gesprek, en toen vertelde hij over een vrouw die er zo sexy uit zag en dat hij daar wel wat mee zou willen. En vervolgens nog een keer over zijn buurvrouw dat hij daar ook wel wat mee zou willen.
Je begrijpt dat dit hem niet geworden is
@Datertje, klinkt goed !
We belden, leuk gesprek, en toen vertelde hij over een vrouw die er zo sexy uit zag en dat hij daar wel wat mee zou willen. En vervolgens nog een keer over zijn buurvrouw dat hij daar ook wel wat mee zou willen.
Je begrijpt dat dit hem niet geworden is
@Datertje, klinkt goed !

zondag 25 april 2021 om 17:03
Hield hij op zijn werk, in restaurants en de sauna altijd zijn bandana om? Misschien dat het dan daaraan lag?
Maar een strijkende man in boxer en sokken is het niet? Ik heb ook sinds de lockdowns nauwelijks meer een broek aangehad.
zondag 25 april 2021 om 17:25
Had die bandana had hij ook ja
Ik hou best wel van zelfstrijkende mannen
zondag 25 april 2021 om 17:28

zondag 25 april 2021 om 19:58
Allicht. Hij wel ja. Pffff.

zondag 25 april 2021 om 20:00
Pure onzekerheid. Wil weten dat hij nog goed in de markt lag. Misschien omdat hij aanvoelde dat jij hem niet meer zo aantrekkelijk vond?Julia_20 schreef: ↑25-04-2021 16:17Mijn ex had dat in ons laatste jaar. Hoe leuk vrouwelijke collega's hem vonden. Knuffelden. Hoe hij altijd oogcontact zou hebben in restaurants/flirten waar ik bij zat. Dat in de sauna vrouwen ook regelmatig naar hem keken.
Misschien was het een onhandige poging om jou jaloers te maken. Maar als het weg is, is het weg in mijn ervaring.

zondag 25 april 2021 om 20:03
Ik heb een single vriend die ook altijd verteld hoeveel vrouwen hem zien zitten. Die is ook erg onzeker, want ik ken hem al heel lang heel goed. Hij is langer single dan ik. Het is een poging om iets meer zelvertrouwen te krijgen, zeker als het niet lukt om een relatie te krijgen.
En ik ben niet iemand die continu complimenten gaat geven. Dat vind ik vermoeiend en gaat hem ook niet helpen.
Ik ben blij dat ik het niet nodig heb en vind het rot dat hij dat wel heeft.
En ik ben niet iemand die continu complimenten gaat geven. Dat vind ik vermoeiend en gaat hem ook niet helpen.
Ik ben blij dat ik het niet nodig heb en vind het rot dat hij dat wel heeft.
zondag 25 april 2021 om 20:18
Laten we het op een midlifecrisis houden incl dame van 25. En bandada
Hij dacht goed in de markt te liggen. Ging ook flirten in mijn bijzijn .