Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖

10-04-2021 22:49 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.

Ter nagedachtenis aan Aurelius.

En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
pavlova schreef: Mijn lief weet dat ik hier schrijf en soms laat ik hem ook wel eens iets lezen. Hij vindt het schattig en herkent zich ook vaak in jullie verhalen.
Vaak verzuchten we dan tegen elkaar hoe blij we zijn dat we elkaar gevonden hebben.
wij slapen nooit.
alongwiththesunshine schreef:
25-04-2021 21:45
Wat had-ie aan dan? :D
Heel veel kleuren broek, heel wijd laag kruis en aan de onderkant pofachtig
Oh hm ja. Beetje een hippie-type?
wij slapen nooit.
25-04-2021 21:52
Oh hm ja. Beetje een hippie-type?
Ja klopt, en daar val ik wel op maar altijd de zelfde broek is een beetje te veel van het goede
moeras schreef:
25-04-2021 21:53
Ja klopt, en daar val ik wel op maar altijd de zelfde broek is een beetje te veel van het goede
Nou ja, iedereen heeft een favoriete broek. Ik zou de volgende date afwachten en anders een keer samen winkelen of zo.
wij slapen nooit.
25-04-2021 21:57
Nou ja, iedereen heeft een favoriete broek. Ik zou de volgende date afwachten en anders een keer samen winkelen of zo.
Ik wacht het idd maar af, en ik denk ook wel dat ik hem moet accepteren zoals hij is. Dus dan zal ik die broek voor lief moeten nemen
moeras schreef:
25-04-2021 21:58
Ik wacht het idd maar af, en ik denk ook wel dat ik hem moet accepteren zoals hij is. Dus dan zal ik die broek voor lief moeten nemen
Maar: hij bakt wel
wij slapen nooit.
Zo ik was even drankjedoen aan het doen..dat is echt grappig en heel erg de corona-ervaring

Het is een soort van speed-daten via webcam alleen hebben ze veel te weinig mensen nog dus spreek je mensen van de andere kant van het land. bij de ene is het gezellig en is 2 minuten veel te kort en bij de ander zit je af te tellen of de 2 minuten nog niet om zijn..het is een ervaring.
moeras schreef:
25-04-2021 21:48
Heel veel kleuren broek, heel wijd laag kruis en aan de onderkant pofachtig
Een harembroek? Hij is een alto toch?
Dat past er wel bij. Vaak ook een bepaalde levensstijl.. weet je of hij werkt? En wat hij doet? Is ie vegan?
Creatief type?
Woont anti-kraak?

Ik gok dat hij niet zoveel kleding heeft, omdat hij er niks om geeft/niet materialistisch is. Dus dan zie je telkens die ene broek.

Wat weet je over zijn levensstijl en past dat bij jou? En kijk er vooral naar of hij zijn zaakjes op orde heeft. En jou dus niet nodig heeft.

Het is toch geen anarchist?
Hoe vond hij jouw 1,5 meter wens moeras? was ie daar ok mee?
25-04-2021 21:59
Maar: hij bakt wel
Ja echt, nu weer. Hij had cake gemaakt.

Op vele vlakken is hij gewoon een hele leuke lieve man, maar toch twijfel ik. Denk ook dat het komt omdat hij zo verliefd keek naar mij. En daar raak ik door van slag, wil hem namelijk niet kwetsen.
Aurelius schreef:
25-04-2021 22:01
Hoe vond hij jouw 1,5 meter wens moeras? was ie daar ok mee?
Hij vond het prima, hij begrijpt mijn keuze en wil gewoon wachten tot huisgenoot is ingeënt
moeras schreef:
25-04-2021 22:04
Hij vond het prima, hij begrijpt mijn keuze en wil gewoon wachten tot huisgenoot is ingeënt
Dat is wel superfijn dan dat hij daar zo begripvol in is
Julus schreef:
25-04-2021 22:00
Een harembroek? Hij is een alto toch?
Dat past er wel bij. Vaak ook een bepaalde levensstijl.. weet je of hij werkt? En wat hij doet? Is ie vegan?
Creatief type?
Woont anti-kraak?

Ik gok dat hij niet zoveel kleding heeft, omdat hij er niks om geeft/niet materialistisch is. Dus dan zie je telkens die ene broek.

Wat weet je over zijn levensstijl en past dat bij jou? En kijk er vooral naar of hij zijn zaakjes op orde heeft. En jou dus niet nodig heeft.

Het is toch geen anarchist?
Je slaat de spijker op z'n kop, daar ben ik dus een beetje bang voor.
Hij woont idd anti-kraak maar werkt wel, zegt hij.
Vegan is hij ook maar dat ben ik ook.
Creatief ook, maar dat trekt me juist in hem aan.
Moeras; klinkt leuk en aardig en fijn, maar misschien wil hij zo graag dat je daardoor twijfelt?

Ik kwam een oude match van de ene datingapp nu op een andere tegen... maar met een heel ander verhaal in zijn profiel. Was het eerst positief, vol zelfvertrouwen en swag, nu was het een litanie over vrouwen die claimen en teveel vragen stellen en moeilijk doen en het overkwam hem allemaal maar.

Ik neem aan dat ik degene was die teveel vragen stelde en zo ontdekte dat hij niet zó vrijgezel was 😁.

Hebben jullie dat ook wel eens, dat je ná een match ontmoet te hebben, eigenlijk hun profiel zou willen herschrijven?
Aurelius schreef:
25-04-2021 22:05
Dat is wel superfijn dan dat hij daar zo begripvol in is
Ja hij is heel begripvol, die schat.

Hij komt heel erg lief over.
Shug schreef:
25-04-2021 22:09
Moeras; klinkt leuk en aardig en fijn, maar misschien wil hij zo graag dat je daardoor twijfelt?

Ik kwam een oude match van de ene datingapp nu op een andere tegen... maar met een heel ander verhaal in zijn profiel. Was het eerst positief, vol zelfvertrouwen en swag, nu was het een litanie over vrouwen die claimen en teveel vragen stellen en moeilijk doen en het overkwam hem allemaal maar.

Ik neem aan dat ik degene was die teveel vragen stelde en zo ontdekte dat hij niet zó vrijgezel was 😁.

Hebben jullie dat ook wel eens, dat je ná een match ontmoet te hebben, eigenlijk hun profiel zou willen herschrijven?
Ja herkenbaar.
moeras schreef:
Ja hij is heel begripvol, die schat.

Hij komt heel erg lief over.
Zo klinkt hij wel ja. En jij ook, gezien het feit dat je rekening met je huisgenootje wil houden.
Shug schreef:
25-04-2021 22:11
Zo klinkt hij wel ja. En jij ook, gezien het feit dat je rekening met je huisgenootje wil houden.
Lief dat je dat zegt.

Voor mij is het vanzelfsprekend rekening te houden met mijn huisgenoot, het voelt daardoor niet als iets opofferen maar als waardevol besluit om er voor haar te kunnen zijn op deze manier.
Moeras, het zijn vaak hele lieve, gevoelige types. Tegenovergestelde van de players en de zakelijke mannen.
Ze leven vaak ook bij de dag. Zijn niet erg bezig met de toekomst, of met financien. Heel relaxte types vaak om mee om te gaan.
Ambitie en status zijn niet hun ding.

Als ik jou zo lees vind je hem heel erg leuk. Maar je angst zit je in de weg. Hij komt begripvol over, dus je kunt prima aangeven dat jij rustig aan wil doen. Hij moet mee in jouw tempo, als langzaamste. Ik zou het iig bespreken want hij klinkt erg leuk voor jou.
Shug schreef:

Dat zal ook meespelen maar ik lees bij Moeras dat ze zich überhaupt snel benauwd voelt tijdens het daten en niet altijd in contact wil zijn. Wat prima is, maar dan is het wellicht beter om een type te zoeken die daar wat meer op aansluit of te onderzoeken waar dat benauwde gevoel vandaan komt (bij jezelf).
wij slapen nooit.
Shug schreef:

Ja! En ik lees vaak die verbitterde of negatieve profielen en die sla ik graag over. De teleurstelling en wantrouwen straalt er vanaf. En als jij dan ook afhaakt, worden ze nog valser. Want weeer afgewezen.
moeras schreef:
25-04-2021 22:17
Lief dat je dat zegt.

Voor mij is het vanzelfsprekend rekening te houden met mijn huisgenoot, het voelt daardoor niet als iets opofferen maar als waardevol besluit om er voor haar te kunnen zijn op deze manier.
Het klinkt alsof jullie heel erg hetzelfde in het leven staan. Geef het de tijd om voor jezelf te voelen of die klik er voor jou ook is. Dit klinkt niet als een vent die je wil of zal pushen.
Moeras, dat van de druk die je voelt en dat over kleding heeft denk ik wel met elkaar te maken. Je zoekt alvast een reden, om er niet mee door te gaan, of te kunnen zeggen, nou ik vond hem toch al niet zo leuk met zijn gekke wijde broek

Of projecteer ik nu mijn eigen rare kronkels 😬😬
Shug schreef:
25-04-2021 22:20
Het klinkt alsof jullie heel erg hetzelfde in het leven staan. Geef het de tijd om voor jezelf te voelen of die klik er voor jou ook is. Dit klinkt niet als een vent die je wil of zal pushen.
Mee eens! Als er eentje is die de moeite waard is om hier moeite voor te doen, is hij het!
Het is het moment om te oefenen met die angst of benauwdheid.
Julus schreef:
25-04-2021 22:19
Ja! En ik lees vaak die verbitterde of negatieve profielen en die sla ik graag over. De teleurstelling en wantrouwen straalt er vanaf. En als jij dan ook afhaakt, worden ze nog valser. Want weeer afgewezen.
Yep. En het bleek ook helemaal geen fijne meneer te zijn. Ik heb geprobeerd om zonder over mijn grenzen heen te gaan beleefd en rationeel tegen hem te zijn, omdat dat nu eenmaal mijn aard is. Daarop ging hij héél ver over mijn grenzen heen en heb ik hem geghost. Niet netjes, maar wel veiliger.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven