Singles unite, tweede editie 2025 deel 2

20-01-2025 13:32 3099 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Bij deze kletsen we weer verder :)

Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590
Mimali schreef:
14-06-2025 11:49
Ik heb dit precies hetzelfde..
Maar vraag me dan ook af, ben ik te kritisch, ligt de lat te hoog enz..
Ik ben zelf ook geen miss universe tenslotte
Ik weet niet of het te kritisch is.. iemand aantrekkelijk vinden is gewoon iets wat er is of niet is.

Verliefd worden is ook zoiets. Ik ben niet vaak verliefd geweest, maar als ik verliefd werd dan was het ook wel meteen raak. En objectief gezien waren dat geen bijzonder knappe mannen ofzo.
Ik val ook niet op een bepaald type ofzo. Hoewel ik nog nooit voor een lange man ben gevallen gek genoeg.
Idd_ schreef:
14-06-2025 13:15
De man die ik had afgewezen omdat ik geen open relatie wil zoekt weer opnieuw contact. o_o Geen idee waarom, ik ben duidelijk geweest dat ik ook niet wil afspreken voor de seks. Enfin, mannen.. af en toe..
Heeft ie er zin in zeker en denkt niet geschoten is altijd mis :-D
Peertjes schreef:
14-06-2025 13:16
Ik weet niet of het te kritisch is.. iemand aantrekkelijk vinden is gewoon iets wat er is of niet is.

Verliefd worden is ook zoiets. Ik ben niet vaak verliefd geweest, maar als ik verliefd werd dan was het ook wel meteen raak. En objectief gezien waren dat geen bijzonder knappe mannen ofzo.
Ik val ook niet op een bepaald type ofzo. Hoewel ik nog nooit voor een lange man ben gevallen gek genoeg.
Hier sluit ik mij bij aan, bij het eerste stukje! Maar ik denk ook dat je niet veel kan zeggen van alleen een foto. Ik zag een paar dagen geleden een stuk voorbij komen over online daten waar een coach zei dat je vooral moet kijken of er iets is dat je aanspreekt in het profiel. En ik denk dat daar wel een kern van waarheid in zit. Al blijft het wel lastig. Ik merk dat ik wel een bepaald type heb :facepalm: Donker haar, lichte ogen en volle lippen.. Ik bedacht mij vandaag dat ook al mijn exen dit hadden dus of dat perse positief is weet ik niet haha!

Hahaha magnetron-man Mimali🤣 Die is nog wel in the picture! Maar ondertussen ook met iemand anders in gesprek (die wel kan koken haha) en waar ik ook een stuk enthousiaster van wordt :-D Hoe is het bij jou?

Pff vermoeiend Idd_!
Nou we hebben weer een parel. Ik krijg zojuist dit toegestuurd op Tinder als openingszin:

Wil je een spelletje doen? Jij gaat op mijn gezicht zitten en ik moet raden hoeveel jij weegt!
Ben ik weer... :)
The impossible only takes a little longer
Kat91 schreef:
14-06-2025 15:30
Nou we hebben weer een parel. Ik krijg zojuist dit toegestuurd op Tinder als openingszin:

Wil je een spelletje doen? Jij gaat op mijn gezicht zitten en ik moet raden hoeveel jij weegt!

Ach gats, wat zijn er toch een hoop smakeloze mannen out there...
Pupke schreef:
14-06-2025 14:52
Hier sluit ik mij bij aan, bij het eerste stukje! Maar ik denk ook dat je niet veel kan zeggen van alleen een foto. Ik zag een paar dagen geleden een stuk voorbij komen over online daten waar een coach zei dat je vooral moet kijken of er iets is dat je aanspreekt in het profiel. En ik denk dat daar wel een kern van waarheid in zit. Al blijft het wel lastig. Ik merk dat ik wel een bepaald type heb :facepalm: Donker haar, lichte ogen en volle lippen.. Ik bedacht mij vandaag dat ook al mijn exen dit hadden dus of dat perse positief is weet ik niet haha!

Hahaha magnetron-man Mimali🤣 Die is nog wel in the picture! Maar ondertussen ook met iemand anders in gesprek (die wel kan koken haha) en waar ik ook een stuk enthousiaster van wordt :-D Hoe is het bij jou?

Pff vermoeiend Idd_!
Online daten blijft gewoon lastig..

Jij bent lekker bezig hé de afgelopen week haha..
Al zegt in gesprek nog niet veel maar dat je er enthousiast van wordt is al heel leuk..

Bij mij rustig maar swipe ook niet veel..
En nee een type heb ik ook niet..
Kat91 schreef:

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Wat erg!

Ja, het is wel leuk Mimali maar aan de andere kant word ik er ook lichtelijk nerveus van. Want een leuk gesprek betekend vaak ook binnenkort een date.. En daten vind ik eigenlijk helemaal niet leuk maar ja ik wil aan de man en die belt niet aan zoals de bezorger van PostNL😂 Maar helemaal prima toch dat je niet swiped! Ik vind swipen ook stom hoor!
Kat91 schreef:

Neeee😱..
Wat zei jij?
Pupke schreef:
14-06-2025 16:19
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Wat erg!

Ja, het is wel leuk Mimali maar aan de andere kant word ik er ook lichtelijk nerveus van. Want een leuk gesprek betekend vaak ook binnenkort een date.. En daten vind ik eigenlijk helemaal niet leuk maar ja ik wil aan de man en die belt niet aan zoals de bezorger van PostNL😂 Maar helemaal prima toch dat je niet swiped! Ik vind swipen ook stom hoor!
Ja dat snap ik wel.. die eerste date is het ergste eigenlijk...
Ik zet de voordeur weleens open maar ook dan komen ze niet 🤣

Heb er ff geen zin in en twijfel nog steeds of ik date van vorige week nog ga appen.. misschien morgen dan kan ik vragen hoe zijn feestje was..
Mimali schreef:
14-06-2025 16:36
Neeee😱..
Wat zei jij?
Nog niks liefst ontmatch ik hem 😂 ik heb staan dat ik iets serieus zoek dus waar dit vandaan komt geen idee..
Kat91 schreef:
14-06-2025 16:54
Nog niks liefst ontmatch ik hem 😂 ik heb staan dat ik iets serieus zoek dus waar dit vandaan komt geen idee..
Ontmatchen zou ik sowieso doen maar zou wel eerst nog iets zeggen geloof ik..
Veel mannen lezen geen profiel denk ik..
Kat dat is gewoon zielig!!

Online daten is zo onnatuurlijk... Je spreekt echt af om te zien of er chemie is terwijl je in het echte leven gewoon elkaar regelmatig tegenkomt omdat je toevallig samen werkt ,naar dezelfde gym gaat, in dezelfde macramé-club zit,... Je bent er niet om de ander te leren kennen maar omdat je er toevallig beide moet zijn en daar leer je elkaar kennen en kan er iets groeien...
Maar afspreken enkel en alleen om te kijken of er iets bloeit is zo geforceerd...

Mimali gewoon felicitaties sturen dan, zonder meer? Geen verplichtingen.
Attraverso schreef:
14-06-2025 17:21
Kat dat is gewoon zielig!!

Online daten is zo onnatuurlijk... Je spreekt echt af om te zien of er chemie is terwijl je in het echte leven gewoon elkaar regelmatig tegenkomt omdat je toevallig samen werkt ,naar dezelfde gym gaat, in dezelfde macramé-club zit,... Je bent er niet om de ander te leren kennen maar omdat je er toevallig beide moet zijn en daar leer je elkaar kennen en kan er iets groeien...
Maar afspreken enkel en alleen om te kijken of er iets bloeit is zo geforceerd...

Mimali gewoon felicitaties sturen dan, zonder meer? Geen verplichtingen.
Hij was vorige week al jarig en viert het vanavond met zijn vrienden..
En mannen kunnen maar op 1 ding tegelijk focussen dus ik dacht misschien beter morgen haha
Kat91 schreef:
14-06-2025 16:54

Hij verwacht dat je hem blokkeert of boos reageert. Heeft hij plezier.

Misschien moet je gewoon een leuk gevat antwoord geven en kijken hoe hij reageert.
Ik zat ook al na te denken over een gevat antwoord Kat91. Iets in de trant van ‘Mag ik eerst een bowlingbal gooien? Te midden van je kruis?’
Mimali schreef:
14-06-2025 16:39
Ik zet de voordeur weleens open maar ook dan komen ze niet 🤣
Misschien staat de wind verkeerd😂
Pupke schreef:
14-06-2025 17:59
Ik zat ook al na te denken over een gevat antwoord Kat91. Iets in de trant van ‘Mag ik eerst een bowlingbal gooien? Te midden van je kruis?’
Nee, want dat is een boos antwoord.
Pupke schreef:
14-06-2025 18:01
🤣
Pupke schreef:
14-06-2025 18:01

Achterdeur niet vergeten dan kan het doorwaaien.
Ik heb het chatcpt gevraagd:

Die kwam met oa deze opties.

1. "Laten we het anders doen: ik ga op je ego zitten en kijk hoe snel het leegloopt."

2. "Grappig… ik wist niet dat slechte openingszinnen ook een spelletje waren."

Zou dan nog niet direct blokkeren, maar kijken hoe hij reageert.
Blokkeren kan daarna nog.
Julia_20 schreef:
14-06-2025 18:15

1. "Laten we het anders doen: ik ga op je ego zitten en kijk hoe snel het leegloopt."
Deze is leuk! Die van mij is iets te boos inderdaad :)!

Dus hup gooi die voor én achterdeur open Mimali!🤣
Die eerste is een goeie 😅
Julia_20 schreef:
14-06-2025 18:15

:rofl:

(Sorry, nieuwe nick. Mijn reacties komen vertraagd binnen.)
Julia_20 schreef:
14-06-2025 18:11
Achterdeur niet vergeten dan kan het doorwaaien.
Dan kunnen de minder leuke er gelijk weer uit😅

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven