Singles unite, tweede editie 2025 deel 2

maandag 20 januari 2025 om 13:32
Bij deze kletsen we weer verder 
Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590

Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590
zondag 15 juni 2025 om 14:44
Dat vind ik ook lastig als ik het gesprek op gang moet houden..
Ja heb ik gedaan en ik kreeg heel snel reactie en een heel leuk lang bericht terug, dat hij ook nog weleens aan me dacht ook al was er niks uitgekomen, toch bijzonder om weer iemand te ontmoeten enz..
Dus ik dacht ik trek de stoute schoenen aan en zei dat ik er ook weleens aan terug dacht en ook of ik niet te snel de deur heb dicht gedaan..
Gelijk gelezen door hem en nu al een uur stil
zondag 15 juni 2025 om 14:51
zondag 15 juni 2025 om 14:58
Ja nu hij zo leuk en uitgebreid reageerde denk ik wel dat ik nog een date zou willen..
Nee een uur is niet lang maar hoe langer het duurt.. als hij er ook zo in staat wacht je niet zo lang met reageren denk ik dan..
zondag 15 juni 2025 om 15:11
Misschien denkt hij dat het aan jou is om een voorstel te doen, omdat jij hem hebt afgewezen destijds. Althans, kan me herinneren dat jij als eerste zei dat er verder geen match was o.i.d. toch? En nu heb je je twijfel uitgesproken maar verder niets. Dus geen duidelijk iets nog, misschien dat hij even ook niet weet wat hij er dan mee aan moet. En denkt hij dat als hij nu een voorstel zou doen, hij misschien weer een blauwtje loopt ofzo. Haha ingewikkeld he. Ik zou gewoon zelf vragen of hij nog een date wil, als je hem nog eens wil zien.
zondag 15 juni 2025 om 15:56
Nou gevraagd en hij vind me best leuk maar of het praktisch is weet hij niet (mijn dochter woont bij mij en hij woont nog met ex en zoon)
Ik heb aangegeven dat praktisch niet het zwaarste weegt bij mij en dat ik hem ook zeker leuk genoeg vind om het te willen uitzoeken, maar dat dat wel van twee kanten moet komen.. en weer is het stil na gelijk gelezen pff
Ik heb aangegeven dat praktisch niet het zwaarste weegt bij mij en dat ik hem ook zeker leuk genoeg vind om het te willen uitzoeken, maar dat dat wel van twee kanten moet komen.. en weer is het stil na gelijk gelezen pff
mimali wijzigde dit bericht op 15-06-2025 16:22
0.42% gewijzigd
zondag 15 juni 2025 om 18:19
zondag 15 juni 2025 om 18:23
Oh, lastig hoor. Ik ben zelf nog niet aan het online daten, probeer het eerst even ‘gewoon’ via-via, maar dit is denk ik precies wat me bezighoudt: de etiquette die zo ingewikkeld is, want je hebt alleen op afstand contact. Aan de ene kant is dat lekker veilig, je hebt de illusie van controle (want je kunt het snel en pijnloos afkappen), maar aan de andere kant heb je juist tijdens het daten behoefte aan duidelijkheid en een beetje bevestiging. Er is gewoon weinig ruimte voor nuance, denk ik. Hakken met een botte bijl, dat is online daten volgens mij. En dan gaat er veel mis en ontstaan er steeds misverstanden, wat weer niet past bij de snelheid en de vluchtigheid van online daten, dus dan is het al snel: next!!
Zo jammer.
Maar goed, in het echte leven is het ook ingewikkeld, merk ik. Gisteren zag ik op de sportschool toevallig de man over wie ik het hier ooit eerder had, écht een leuke man die hier in de buurt woont en van wie ik eigenlijk niks weet (al ben ik er 99% zeker van dat hij gescheiden is).
Dus ik dacht: ik probeer toenadering te zoeken en oogcontact te maken. Dat was al een heel gedoe want hij keek steeds weg op het juiste moment. En toen ik dan eindelijk maar mijn hand opstak, liep hij gewoon door zonder iets te zien

Eindconclusie: daten is doodvermoeiend

zondag 15 juni 2025 om 20:14
Jaaa daar begint het al mee..
En dan ga je op date, zenuwachtig, waar gaat het heen, wil hij hetzelfde als ik, appt hij wel of niet daarna enz enz..
Wat doen we onszelf aan haha
zondag 15 juni 2025 om 20:15
Dat verklaart dan waarschijnlijk waarom hij niet meteen antwoordde. Hij moest vast even nadenken wat hij ging zeggen. Of hij eerlijk zou zijn over die andere date en hoe hij nu op jou moest reageren. Bekijk het van zijn kant: hij heeft een date met jou, jij geeft na die date aan het niet te voelen, terwijl hij misschien nog geen conclusies had getrokken. Dan date hij met iemand anders, dat is blijkbaar ook een beetje lauw (maar nog undecided hoe het afloopt) en dan kom jij weer bij hem terug. Ik zou denk ik ook niet 1-2-3 hebben geweten hoe ik dan had moeten reageren.
Jouw reactie is overigens ook helemaal prima hoor. Als hij uiteindelijk nog interesse heeft in een tweede date, dan hoor je waarschijnlijk wel weer van hem.
The impossible only takes a little longer
zondag 15 juni 2025 om 20:31
Ja klopt helemaal hoe je het hier zegt.. al zag hij wel praktische bezwaren bij ons en daardoor ook niet verder gegaan..Mus schreef: ↑15-06-2025 20:15Dat verklaart dan waarschijnlijk waarom hij niet meteen antwoordde. Hij moest vast even nadenken wat hij ging zeggen. Of hij eerlijk zou zijn over die andere date en hoe hij nu op jou moest reageren. Bekijk het van zijn kant: hij heeft een date met jou, jij geeft na die date aan het niet te voelen, terwijl hij misschien nog geen conclusies had getrokken. Dan date hij met iemand anders, dat is blijkbaar ook een beetje lauw (maar nog undecided hoe het afloopt) en dan kom jij weer bij hem terug. Ik zou denk ik ook niet 1-2-3 hebben geweten hoe ik dan had moeten reageren.
Jouw reactie is overigens ook helemaal prima hoor. Als hij uiteindelijk nog interesse heeft in een tweede date, dan hoor je waarschijnlijk wel weer van hem.
Maar hij gaat nu toch op tweede date van de week.. en hij wilde mij ook wel weer zien maar dat ga ik niet doen zolang hij met iemand anders aan het daten is, dat begreep hij..
Ik wil nergens tussen zitten..
zondag 15 juni 2025 om 21:41
De date was leuk al kan ik niet echt zeggen dat er 'vooruitgang' in zit en hij zegt tegenstrijdige dingen. Het ene moment wil hij rustigaan, elkaar rustig leren kennen, het andere heb ik het gevoel dat hij te veel wil en voel ik me onder druk gezet. Dat vond ik in de appjes die hij stuurde achteraf.
Ik weet het niet... nachtje over slapen.
Mimali ben het eens met de anderen, nu maar even afwachten en na die 2de date zal hij waarschijnlijk wel iets laten weten.
Mimali ben het eens met de anderen, nu maar even afwachten en na die 2de date zal hij waarschijnlijk wel iets laten weten.
zondag 15 juni 2025 om 21:59
Hmm lastig, maar idd even laten bezinken..Attraverso schreef: ↑15-06-2025 21:41De date was leuk al kan ik niet echt zeggen dat er 'vooruitgang' in zit en hij zegt tegenstrijdige dingen. Het ene moment wil hij rustigaan, elkaar rustig leren kennen, het andere heb ik het gevoel dat hij te veel wil en voel ik me onder druk gezet. Dat vond ik in de appjes die hij stuurde achteraf.
Dat werkt bij jou het beste geloof ik hé..
Ja ik laat het er nu even bij, hebben wat geappt vandaag, en ik denk ook wel dat hij iets laat horen na de date..
Voelt wel een beetje als de reservebank maar dat is ook een beetje eigen schuld
zondag 15 juni 2025 om 22:08
@mimali
Ik vond het niet negatief als je kijkt naar al onze verhalen hier.
Hij had je niet geblokkeerd, reageerde en vertelde over de andere date.
En is ook netjes daarin dat hij daar verder nog een keer mee afspreekt.
Of hij nog een keer terug app, jullie elkaar nog eens ontmoeten...je zal dat moeten afwachten.
Of hij nog een keer terug app, jullie elkaar nog eens ontmoeten...je zal dat moeten afwachten.
zondag 15 juni 2025 om 22:26
Nee klopt ik vind het ook niet negatief..Julia_20 schreef: ↑15-06-2025 22:08@mimali
Hij is heel eerlijk en oprecht..
Ja ik wacht het af, we gaan het zien..
zondag 15 juni 2025 om 23:27
Ja, wil absoluut rustigaan, ik zit nog maar in de fase 'leren kennen' en soms hengelt hij naar zekerheid. Hij kan absoluut niet alleen zijn. En heb daar alle begrip voor aangezien hij voor het eerst in zijn leven, na meer dan 35 jaar in een relatie, alleen woont. Maar het samen zijn is zeker leuk, kunnen goed lachen samen, ook ernstig praten...