Singles unite, tweede editie 2025 deel 2

maandag 20 januari 2025 om 13:32
Bij deze kletsen we weer verder 
Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590

Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590
vrijdag 13 juni 2025 om 08:22
Ik ben nog aan het twijfelen of ik het wel of niet ga doenAttraverso schreef: ↑13-06-2025 07:53Pup ik vind samen koken een van de gezelligste dingen om als stel te doen... mooi muziekje op de achtergrond, een beetje plagen tussendoor... moet er niet aan denken om achter de kookpotten te staan terwijl mijn lief de gazet zit te lezen.
Mimali leuk dat je dat berichtje gaat sturen!
Wat wil je er mee bereiken? Mocht je het contact willen hernieuwen dan zou ik wel iets meer dan een felicitatie sturen. Zou er iets aanhangen waar hij 'moet' op reageren.
Of 'en mocht je nog zin hebben in een wandeling/koffie dan hoor ik het graag, vond onze ontmoeting eigenlijk best gezellig' of zoiets...
Misschien toch maar zo laten, ik word soms gek van mezelf haha..
vrijdag 13 juni 2025 om 08:26
Ik heb gedate met een man die zei ik ben geen vrouw die met de stofdoek loopt of de badkamer schoonmaakt.Peertjes schreef: ↑13-06-2025 08:16Ik heb gelukkig nooit eerder of later ooit nog een dicpic ontvangen. Snap ook echt niet dat er mannen zijn die dat zo dan uit het niets gewoon sturen. Er is werkelijk niets spannend, aantrekkelijk of anderzijds aan een willekeurige piemel zonder enige context.
Oja, koken samen vind ik ook erg leuk. Flesje wijn erbij, helemaal goed.
Een man hoeft niet spectaculair te kunnen koken, maar dat afhankelijke gedrag en met de handjes in de lucht van ik kan dat niet is een mega afknapper.
Ik heb ze ook ontmoet. Zelfs als ze al jarenlang in een relatie hebben gezeten, zelf kinderen hebben, en dan nog niet het verschil weten tussen een steelpannetje en een wokpan. Het valt mij ook op dat die mannen vaak ergens kunnen aanschuiven, of dat er een potje voor hen gekookt wordt want ach, de man is ook maar alleen hè. Ik ben ook alleen, maar geen potjes die klaarstaan na mijn werk
Nee, zit ook even in sarcasme modus en met een knipoog uiteraard. Ken ook genoeg mannen die dat prima kunnen.
En ik val gewoon echt op zelfstandige mannen die zich niet té man voelen om hun handjes te laten wapperen in het huishouden. Zo ben ik zelf ook niet opgevoed en zo heb ik mijn jongens ook niet opgevoed, die kunnen zich prima redden in het huishouden en in de keuken en doen dat ook gewoon.
En ook nog vroeg, terwijl we nog geen nacht samen hadden geslapen of ik wilde helpen met zijn huis schoonmaken. Wat denk je zelf..
vrijdag 13 juni 2025 om 08:57
Nou ben ik toch 50+ en heb enorm veel gedate, maar ik heb echt nog nooit een man meegemaakt die niet kan koken..... Dickpicks heb ik dan weer wel meer dan 1 keer ontvangen. Wat een enorme afknapper.
Ooit had ik een date met een man die ik echt heel erg leuk vond. In plaats van de geplande koffie brachten we de hele dag slenterend door in de stad waar we allebei ooit gewoond hadden. Helemaal geen handtastelijkheden, een echt leuke date.
Eenmaal thuis kreeg ik een filmpje. Geen dickpic, maar een dickmovie. Als bewijs, zo stond erbij, van HOE leuk hij mij vond.
Gatverdegatverdegatver.
Over aantrekkingskracht: mijn leukste relatie was met een man voor wie ik in eerste instantie geen enkele fysieke aantrekking voelde. Ik vond hem zo leuk, dat ik tegen mijn vriendinnen zei, na de eerste date, dat als hij een vrouw zou zijn geweest, hij mijn nieuwe beste vriendin zou zijn. Dus besloot ik verder te daten en ik ging hem steeds leuker vinden. Die aantrekkingskracht kwam uiteindelijk vanzelf. Het is tussen ons vanwege andere zaken na een relatie van een paar jaar stukgelopen, maar met die aantrekkingskracht had dat niks te maken.
Als ik nu een man tegen zou komen die ik op allerlei fronten behalve fysiek echt heel leuk zou vinden, zou ik dus gewoon doordaten.
Ooit had ik een date met een man die ik echt heel erg leuk vond. In plaats van de geplande koffie brachten we de hele dag slenterend door in de stad waar we allebei ooit gewoond hadden. Helemaal geen handtastelijkheden, een echt leuke date.
Eenmaal thuis kreeg ik een filmpje. Geen dickpic, maar een dickmovie. Als bewijs, zo stond erbij, van HOE leuk hij mij vond.
Gatverdegatverdegatver.
Over aantrekkingskracht: mijn leukste relatie was met een man voor wie ik in eerste instantie geen enkele fysieke aantrekking voelde. Ik vond hem zo leuk, dat ik tegen mijn vriendinnen zei, na de eerste date, dat als hij een vrouw zou zijn geweest, hij mijn nieuwe beste vriendin zou zijn. Dus besloot ik verder te daten en ik ging hem steeds leuker vinden. Die aantrekkingskracht kwam uiteindelijk vanzelf. Het is tussen ons vanwege andere zaken na een relatie van een paar jaar stukgelopen, maar met die aantrekkingskracht had dat niks te maken.
Als ik nu een man tegen zou komen die ik op allerlei fronten behalve fysiek echt heel leuk zou vinden, zou ik dus gewoon doordaten.
vrijdag 13 juni 2025 om 09:49
Nou, dat dus! Een dickpick is gewoon totaal niet aantrekkelijk. Zelfs niet als je een relatie oid met iemand hebt.. Doe maar niet. Wij gaan toch ook geen foto van onszelf sturen.. jakkie
**
Haha dit was ook wat ik dacht! Ik had ook zijn straat er bij meegenomen

Niet teveel over nadenken Mimali, van alleen een berichtje sturen ben je niet meteen getrouwd haha.
vrijdag 13 juni 2025 om 10:20
Hahaha nee dat is waar..Pupke schreef: ↑13-06-2025 09:49Nou, dat dus! Een dickpick is gewoon totaal niet aantrekkelijk. Zelfs niet als je een relatie oid met iemand hebt.. Doe maar niet. Wij gaan toch ook geen foto van onszelf sturen.. jakkie
**
Haha dit was ook wat ik dacht! Ik had ook zijn straat er bij meegenomen![]()
Niet teveel over nadenken Mimali, van alleen een berichtje sturen ben je niet meteen getrouwd haha.

vrijdag 13 juni 2025 om 10:23
vrijdag 13 juni 2025 om 10:33
Ik zat net in de wachtkamer en viel midden in een gesprek tussen een paar wachters
Waaronder dus een praatgrage man ( begin zestiger denk ik) die zat te vertellen dat hij een jongere vriendin had.
En ze kon niet koken. Ze had het een paar keer gedaan en toen had hij gezegd dat hij het wel ging doen.
Mijn ex kon wel koken en kookte meestal doordeweeks, omdat ik later thuis kwam.
In het weekend samen.
ik heb 1 keer een dickpic gehad. Heb die persoon verteld dat ik zulke foto's met van die lelijke dingen niet meer wilde ontvangen.
@emmely het is tot 39 jaar. Dus ik val er ver buiten.

Waaronder dus een praatgrage man ( begin zestiger denk ik) die zat te vertellen dat hij een jongere vriendin had.
En ze kon niet koken. Ze had het een paar keer gedaan en toen had hij gezegd dat hij het wel ging doen.
Mijn ex kon wel koken en kookte meestal doordeweeks, omdat ik later thuis kwam.
In het weekend samen.
ik heb 1 keer een dickpic gehad. Heb die persoon verteld dat ik zulke foto's met van die lelijke dingen niet meer wilde ontvangen.
@emmely het is tot 39 jaar. Dus ik val er ver buiten.
zaterdag 14 juni 2025 om 08:05
Nou ik had er een plakboek van vol kunnen maken hoor. En nee ik vraag er echt niet om….Avena schreef: ↑13-06-2025 10:23Wow, wat komt toch veel voor, die dickpics... Zelf gelukkig nog nooit meegemaakt. En wat bezielt die mannen inderdaad? Het is natuurlijk gewoon de digitale variant van potloodventen en ik ken werkelijk geen vrouw die het waardeert om de close-up van een piemel te ontvangen...
Dat zegt al genoeg…
Poeh hoe belangrijk vinden jullie het gebit van de man? Ik heb nu al een paar keer een match gehad en zodra er dan via whatsapp wat meer foto’s kwamen dat ik dacht laat maar weer…. Dat de verzorging daarvan een beetje achter lijkt te lopen.

zaterdag 14 juni 2025 om 09:25
Maar er is dan toch wel iets wat je aantrekkelijk of leuk aan hem vond Attraverso? Ik weet namelijk van mijzelf dat ik wel iets van aantrekking moet voelen. Vriend van mij waar ik 2 jaar geleden een date mee had heeft alles wat ik zoek in een man maar qua uiterlijk niet mijn type. Nu twee jaar later is dat niet veranderd en ik zie hem met regelmaat. Had je trouwens vandaag afgesproken met je date of morgen?
Vind ik ook wel enigszins belangrijk hoor Kat91. Een Hollywood smile hoeft niet, heb ik zelf namelijk ook niet haha maar een normaal verzorgd gebit/uiterlijk is wel fijn. En het geeft inderdaad wel aan hoe iemand zichzelf verzorgd. Ik had het van de week ook hoor.. Match die alleen maar foto’s zonder lach had dus ik vroeg of hij ook nog andere foto’s had haha. Nouja je kon het verschil niet zien tussen kaas of zijn tanden
Jammer Avena! Misschien tot snel
Vind ik ook wel enigszins belangrijk hoor Kat91. Een Hollywood smile hoeft niet, heb ik zelf namelijk ook niet haha maar een normaal verzorgd gebit/uiterlijk is wel fijn. En het geeft inderdaad wel aan hoe iemand zichzelf verzorgd. Ik had het van de week ook hoor.. Match die alleen maar foto’s zonder lach had dus ik vroeg of hij ook nog andere foto’s had haha. Nouja je kon het verschil niet zien tussen kaas of zijn tanden

Jammer Avena! Misschien tot snel

zaterdag 14 juni 2025 om 09:40
Nee precies dit dus. En super geel zoals kaas vindt ik ook echt niks. Maar zou het nooit durven te zeggen dat ik daardoor ben afgeknapt. Zou dan toch eerder een smoes of iets anders verzinnen je wilt iemand toch niet kwetsen.
Maar iemand met een vies gebit zou ik ook niet willen zoenen…..
zaterdag 14 juni 2025 om 10:07
Een gewoon verzorgd gebit is voor mij voldoende. Scheelt ook dat ik in de 50+ vijver vis en dan hebben weinig mensen nog hagelwitte tanden, ik ook niet. (Overdreven) gebleekte tanden vind ik overigens lachwekkend en als ik die zie gaat het profiel onverbiddelijk naar links.
Avena, heb ik ook al gedaan al is het nu lang geleden... Graag tot later.
Pup, date heeft vele troeven. En we zagen elkaar maar 1 keer, morgen de 2de date dus het is nog te vroeg om hem af te serveren.
Avena, heb ik ook al gedaan al is het nu lang geleden... Graag tot later.
Pup, date heeft vele troeven. En we zagen elkaar maar 1 keer, morgen de 2de date dus het is nog te vroeg om hem af te serveren.
zaterdag 14 juni 2025 om 10:12
ik hoef iemand niet meteen fysiek aantrekkelijk te vinden, maar het moet ook weer niet tegenovergesteld zijn. Dat iemand qua uiterlijk helemaal niet je type is. Daarbij moet hij wel een persoonlijkheid hebben waardoor ik een kleine kriebel voel. Door de roze bril vind je dan ineens die iets scheve tanden schattig, net als zijn te hoog opgetrokken sokken etc.
Een onverzorgd gebit (geel) vind iedereen onaantrekkelijk lijkt mij.
Ik heb wel eens iemand ontmoet (laaaaaaaang geleden want ik ben getrouwd) En qua persoonlijkheid matchten we helemaal. Fysiek totaal mijn type niet, hij had grote starende ogen en een murmelmondje. Ik vond het heel lastig om het contact te verbreken omdat ik het zo goed met hem kon vinden. Maar dan vooral als vrienden want het idee van fysiek met hem worden stond mij echt tegen. Kwam ik ook achter toen hij mij een berichtje ging sturen met kusjes erin, het idee vond ik al gelijk bleh. Mijn man is ook geen Brad Pitt en toch had hij iets waardoor ik die aantrekkingskracht wel bij hem voelde.
Een onverzorgd gebit (geel) vind iedereen onaantrekkelijk lijkt mij.
Ik heb wel eens iemand ontmoet (laaaaaaaang geleden want ik ben getrouwd) En qua persoonlijkheid matchten we helemaal. Fysiek totaal mijn type niet, hij had grote starende ogen en een murmelmondje. Ik vond het heel lastig om het contact te verbreken omdat ik het zo goed met hem kon vinden. Maar dan vooral als vrienden want het idee van fysiek met hem worden stond mij echt tegen. Kwam ik ook achter toen hij mij een berichtje ging sturen met kusjes erin, het idee vond ik al gelijk bleh. Mijn man is ook geen Brad Pitt en toch had hij iets waardoor ik die aantrekkingskracht wel bij hem voelde.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
zaterdag 14 juni 2025 om 10:40
Avena, hopelijk tot ziens hier!
Heel smerig een onverzorgd gebit. Mijn tanden zijn absoluut niet hagelwit. Wat ook komt door die ouderwetse vullingen en dat maakt bleken ook geen goede oplossing. Maar ik vind een goede gebitsverzorging erg belangrijk. Ik ga meerdere keren per jaar voor een gebitsreiniging, flos dagelijks en zou nooit zomaar een poetsbeurt overslaan. Had graag gewild dat ze iets witter waren. Hoewel ik die trend van die volmaakte witte tanden ( facings?)ook echt niet mooi vind.
Tijdje terug kwam er een gozer bij me zitten in de kroeg en waren wat aan het kletsen. Toen hij begon te lachen zag ik dat hij geen normale tand meer in z'n mond had zitten.
Begreep later dat hij in het verleden zwaar verslaafd is geweest. Inmiddels al jaren clean. Laat daar dan wat aan doen. Begrijp niet dat iemand dan zo blijft lopen met een paar stompjes ipv normale tanden.
Toevallig 2 kiezen moeten laten trekken vorige week en was daarom wat aan het googlen. Ik zag dat je tegenwoordig een gehele vaste brug kunt nemen op implantaten. Weer een variant op een klikgebit of een gewoon gebit. Erg mooi, maar jeetje wat duur. Mag wel vast gaan sparen
Heel smerig een onverzorgd gebit. Mijn tanden zijn absoluut niet hagelwit. Wat ook komt door die ouderwetse vullingen en dat maakt bleken ook geen goede oplossing. Maar ik vind een goede gebitsverzorging erg belangrijk. Ik ga meerdere keren per jaar voor een gebitsreiniging, flos dagelijks en zou nooit zomaar een poetsbeurt overslaan. Had graag gewild dat ze iets witter waren. Hoewel ik die trend van die volmaakte witte tanden ( facings?)ook echt niet mooi vind.
Tijdje terug kwam er een gozer bij me zitten in de kroeg en waren wat aan het kletsen. Toen hij begon te lachen zag ik dat hij geen normale tand meer in z'n mond had zitten.
Begreep later dat hij in het verleden zwaar verslaafd is geweest. Inmiddels al jaren clean. Laat daar dan wat aan doen. Begrijp niet dat iemand dan zo blijft lopen met een paar stompjes ipv normale tanden.
Toevallig 2 kiezen moeten laten trekken vorige week en was daarom wat aan het googlen. Ik zag dat je tegenwoordig een gehele vaste brug kunt nemen op implantaten. Weer een variant op een klikgebit of een gewoon gebit. Erg mooi, maar jeetje wat duur. Mag wel vast gaan sparen
zaterdag 14 juni 2025 om 11:17
Hopelijk tot snel Avena!
Ja een verzorgd gebit vind ik ook belangrijk, hoeft niet perfect dat heb ik ook niet ..
Pupke hoe gaat het met jouw magnetronmaaltijd man
..
Attraverso ik vind dat wel interessant die man waar je 20 jaar mee samen bent geweest en niet gelijk aantrekkingskracht bij voelde..
Dat zal ook bij iedereen verschillend zijn denk ik, maar geeft wel stof tot nadenken..
Ik hoop dat je morgen en hele leuke date hebt!
Ja een verzorgd gebit vind ik ook belangrijk, hoeft niet perfect dat heb ik ook niet ..
Pupke hoe gaat het met jouw magnetronmaaltijd man
Attraverso ik vind dat wel interessant die man waar je 20 jaar mee samen bent geweest en niet gelijk aantrekkingskracht bij voelde..
Dat zal ook bij iedereen verschillend zijn denk ik, maar geeft wel stof tot nadenken..
Ik hoop dat je morgen en hele leuke date hebt!
mimali wijzigde dit bericht op 14-06-2025 11:47
1.03% gewijzigd
zaterdag 14 juni 2025 om 11:49
Ik heb dit precies hetzelfde..
Maar vraag me dan ook af, ben ik te kritisch, ligt de lat te hoog enz..
Ik ben zelf ook geen miss universe tenslotte
zaterdag 14 juni 2025 om 12:48
zaterdag 14 juni 2025 om 13:09

@Avena, hopelijk tot gauw weer.

@Mimali, heb je nog een berichtje gestuurd?
@Pupke, ik ben ook benieuwd of je nog contact hebt met de man van de maaltijden.
idd_ wijzigde dit bericht op 14-06-2025 13:16
0.27% gewijzigd

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in