Singles unite, tweede editie 2025 deel 2

20-01-2025 13:32 3914 berichten
Bij deze kletsen we weer verder :)

Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kon gisteren een tijdje zien wie me heeft geliked op Tinder. Ik heb ruw geschat 40 a 50 profielen na elkaar te zien gekregen, allemaal 'heeft jou geliked' en ik vond GEEN EEN de moeite om te matchen. Echt geen enkel. Ook wel veel anderstaligen of Nederlanders (dus te ver).
Attraverso schreef:
20-05-2025 16:46
Ik kon gisteren een tijdje zien wie me heeft geliked op Tinder. Ik heb ruw geschat 40 a 50 profielen na elkaar te zien gekregen, allemaal 'heeft jou geliked' en ik vond GEEN EEN de moeite om te matchen. Echt geen enkel. Ook wel veel anderstaligen of Nederlanders (dus te ver).
Dat is zo herkenbaar! Ik heb dat op lexa, maand abonnement voor 5 euro en bij geen één man die mij liked of een bericht stuurt denk ik ja misschien wel leuk..
Attraverso schreef:
20-05-2025 16:43
Mimali vandaag even extra lief voor jezelf zijn en morgen weer een nieuwe dag :hug:
Lief van je, dank je!
Er komt niet veel uit mijn handen vandaag..
Morgen werken en s'avonds een leuk uitje met vriendinnen dus hoop dat dat de knop weer omzet..
mimali wijzigde dit bericht op 20-05-2025 18:18
0.93% gewijzigd
Attraverso schreef:

Ah ja, ik heb dat ook een keer even gehad, dat ik dat kon zien. Same here, maar ik werd ook een beetje moedeloos van de gemiddelde leeftijd van de mannen die mij hadden geliked...

Echt mannen, tot welke leeftijd houden jullie die jacht op jongere vrouwen vol? Ik zit niet te wachten op een mantelzorgproject hoor...

Was het niet Arjen Lubach die laatst weer eens de mismatch liet zien? Oververtegenwoordigd in single land: jongens van 18 tot 25 en vrouwen van 65+. Volgens mij lag de grens bij 50. Tot 50 zijn er meer single mannen dan vrouwen, vanaf 50 meer single vrouwen dan mannen.
Mimali schreef:
20-05-2025 16:29
Ik heb vandaag weer even moeite met het single zijn, slecht geslapen dat helpt ook niet..

Meh... concrete aanleiding (behalve het slecht slapen)?
Avena schreef:
20-05-2025 17:04
Meh... concrete aanleiding (behalve het slecht slapen)?
Nee niet perse, soms kan ik er zo van balen dat ik geen leuke vent kan vinden, en als ik slecht slaap dus moe ben kan ik slecht relativeren..
Dan neig ik naar wat is er mis met mij en waarom lukt het bij anderen wel, terwijl ik echt wel weet dat dat onzin is..
@Mimali :hug:
Avena schreef:
20-05-2025 18:05
@Mimali :hug:
Lief, dank je!
Attraverso schreef:
Op fb dating zie je dat gewoon. Maar tinder ooit wel eens gebruik gemaakt van zo'n aanbieding.
Ik dacht dat scheelt mij tijd en een rsi vinger. Op misschien een enkel profiel na werd ik totaal niet vrolijk.
Maar de vrolijkheid was vaak ook van korte duur.

Bij de match stuurde ik dan een berichtje om vervolgens zonder reactie ontmatched te worden :cheer:
Ik vind van alle datingapps die ik ken Tinder echt next level erg. Een heel grote bak bagger. Vind het echt bijzonder als mensen daar in deze tijd nog een leuke relatie aan weten over te houden. Tien à vijftien jaar geleden soit. Maar nu?
Mimali schreef:
20-05-2025 17:43
Nee niet perse, soms kan ik er zo van balen dat ik geen leuke vent kan vinden, en als ik slecht slaap dus moe ben kan ik slecht relativeren..
Dan neig ik naar wat is er mis met mij en waarom lukt het bij anderen wel, terwijl ik echt wel weet dat dat onzin is..
Herkenbaar alleen geluk slaap ik daar dan weer niet slecht op.

Wel dat ik pas ergens was, leuke man in de nabijheid.
Ik maakte een foto van mij en wat andere dames.
Bekeek te gemaakte foto en de gedachte...."ja ik snap het wel" omhoog kwam.

Ik vind foto's van mijzelf zo verschrikkelijk.
Kan de deur uitgaan met een blik in de spiegel van...he je ziet er goed uit.
Om vervolgens na een foto/filmpje aiiii te denken.
Julia_20 schreef:
20-05-2025 19:59
Herkenbaar alleen geluk slaap ik daar dan weer niet slecht op.

Wel dat ik pas ergens was, leuke man in de nabijheid.
Ik maakte een foto van mij en wat andere dames.
Bekeek te gemaakte foto en de gedachte...."ja ik snap het wel" omhoog kwam.

Ik vind foto's van mijzelf zo verschrikkelijk.
Kan de deur uitgaan met een blik in de spiegel van...he je ziet er goed uit.
Om vervolgens na een foto/filmpje aiiii te denken.
Ik slaap daar niet slecht van hoor dat is meer de overgang haha
Maar als ik moe ben vind ik het lastig om dingen positief te zien..

Ik heb precies hetzelfde, in de spiegel tevreden en foto's van mezelf vaak vreselijk en dat wordt nu ik boven de 50 ben alleen maar erger..
Mimali schreef:
20-05-2025 20:08
Ik slaap daar niet slecht van hoor dat is meer de overgang haha
Maar als ik moe ben vind ik het lastig om dingen positief te zien..

Ik heb precies hetzelfde, in de spiegel tevreden en foto's van mezelf vaak vreselijk en dat wordt nu ik boven de 50 ben alleen maar erger..
Ik zit inmiddels daarna denk ik.
Mocht je opvliegers hebben....salie van golden naturals deed het goed bij mij.
Julia_20 schreef:
20-05-2025 20:11
Ik zit inmiddels daarna denk ik.
Mocht je opvliegers hebben....salie van golden naturals deed het goed bij mij.
Ga ik onthouden, dankjewel 👍
Mimali schreef:
20-05-2025 20:08

Heeeeel herkenbaar :facepalm:
En waarschijnlijk zijn we zelf de enige die het zo zien..
Mimali schreef:
20-05-2025 21:34
En waarschijnlijk zijn we zelf de enige die het zo zien..

Dat weet ik wel zeker. Als je met vriendinnen een groepsfoto maakt, dan kijk je toch ook alleen maar hoe je er zelf op staat? Ik bedoel: die kritische blik is toch alleen maar voor jezelf?
Avena schreef:
20-05-2025 22:13
Dat weet ik wel zeker. Als je met vriendinnen een groepsfoto maakt, dan kijk je toch ook alleen maar hoe je er zelf op staat? Ik bedoel: die kritische blik is toch alleen maar voor jezelf?
Ja verschrikkelijk 😱
@ Mimali: Wat rot dat je je gisteren zo voelde, knuffel voor jou! Hopelijk heb je vandaag een betere dag :)

Ik vind mijzelf ook altijd vreselijk op foto’s! Gisteren hadden we teamdag met werk en als ik dan foto’s van mijzelf terug zie.. ugh afschuwelijk! Ik wil afvallen en daar ben ik ook mee bezig maar als ik dan een foto zie kan ik daar echt mega onzeker van worden. Zo van ‘Ik stop per direct met eten’ :facepalm:
Pupke schreef:
21-05-2025 09:51
@ Mimali: Wat rot dat je je gisteren zo voelde, knuffel voor jou! Hopelijk heb je vandaag een betere dag :)

Ik vind mijzelf ook altijd vreselijk op foto’s! Gisteren hadden we teamdag met werk en als ik dan foto’s van mijzelf terug zie.. ugh afschuwelijk! Ik wil afvallen en daar ben ik ook mee bezig maar als ik dan een foto zie kan ik daar echt mega onzeker van worden. Zo van ‘Ik stop per direct met eten’ :facepalm:
Ik voel me vandaag wat beter, lekker gewerkt, vanavond wat leuks doen met vriendinnen, zin in!

Mannen hebben dat volgens mij een stuk minder die onzekerheid met foto's, wat is dat toch met ons..
Mimali schreef:
21-05-2025 14:35
Ik voel me vandaag wat beter, lekker gewerkt, vanavond wat leuks doen met vriendinnen, zin in!

Mannen hebben dat volgens mij een stuk minder die onzekerheid met foto's, wat is dat toch met ons..
Wat fijn zeg! :D Veel plezier vanavond!

Ik heb vandaag een off day🙈 Gisteren lange/drukke maar gezellige dag gehad met werk dus vandaag lichtelijk gesloopt.. Morgen weer een dag! Maar volgens mij hebben mannen ook wel hun onzekerheden alleen maken ze zich daar veel minder druk om, denk ik. En misschien speelt het ook wel mee dat vrouwen veel meer aan zichzelf (laten) doen ook wel mee. Het beeld wat je in de media bijv ziet. Of modellen met maatje 34. Make-up, haren (kort, halflang of lang, stijl of krullen, verven etc), ontharen en alles moet zo glad mogelijk, kleding waarin de keuze heel groot is: ga je voor casual/stoer in een broek met shirt en sneakers of heel vrouwelijk in een jurkje met hakken. Wel of geen sieraden. Een tas erbij en ga zo maar door terwijl het voor mannen vrij makkelijk is. Wat gel in het haar, broek aan, shirt en schoenen en klaar. Vinden ze zichzelf te dik, even een weekje of iets langer opletten en het is er weer af terwijl dat voor vrouwen wat minder makkelijk is. En het stomme is inderdaad dat we alleen zelf heel kritisch zijn…
Pupke schreef:
21-05-2025 16:59
Wat fijn zeg! :D Veel plezier vanavond!

Ik heb vandaag een off day🙈 Gisteren lange/drukke maar gezellige dag gehad met werk dus vandaag lichtelijk gesloopt.. Morgen weer een dag! Maar volgens mij hebben mannen ook wel hun onzekerheden alleen maken ze zich daar veel minder druk om, denk ik. En misschien speelt het ook wel mee dat vrouwen veel meer aan zichzelf (laten) doen ook wel mee. Het beeld wat je in de media bijv ziet. Of modellen met maatje 34. Make-up, haren (kort, halflang of lang, stijl of krullen, verven etc), ontharen en alles moet zo glad mogelijk, kleding waarin de keuze heel groot is: ga je voor casual/stoer in een broek met shirt en sneakers of heel vrouwelijk in een jurkje met hakken. Wel of geen sieraden. Een tas erbij en ga zo maar door terwijl het voor mannen vrij makkelijk is. Wat gel in het haar, broek aan, shirt en schoenen en klaar. Vinden ze zichzelf te dik, even een weekje of iets langer opletten en het is er weer af terwijl dat voor vrouwen wat minder makkelijk is. En het stomme is inderdaad dat we alleen zelf heel kritisch zijn…
Dank je!

Niet fijn hé zo'n dag, hopelijk morgen beter voor jou!
Heb jij na zo'n leuke dag ook een beetje het gevoel in een gat te vallen als je de dag erna weer alleen bent?
Dat kan ook ook nog weleens hebben..

Ja en het gekke is dat de mannen ons ook niet zo kritisch bekijken als wij zelf, ik spreek weleens een onzekerheid uit naar een man, maar die zijn het dan meestal niet mee eens..
Mannen kijken veel minder naar details en meer naar het totale plaatje denk ik
Pupje morgen weer een dag!
Zo lang het maar een dagje is, niet erg... hebben we allemaal wel eens.

Mimali veel plezier vanavond!
Mimali schreef:
21-05-2025 17:07
Heb jij na zo'n leuke dag ook een beetje het gevoel in een gat te vallen als je de dag erna weer alleen bent?
Dat kan ook ook nog weleens hebben..
Ja! Ik heb wel steeds meer dat ik het mis om na zo’n dag thuis te komen en dat er iemand is. We hadden gisteren een bbq en dan verteld collega1 dat ze ‘s avonds vaak met haar vriend nog onder de overkapping zit of dat collega2 net lekker op vakantie is geweest met haar vriend en collega3 heeft samen een huis gekocht en collega4 gaat binnenkort trouwen.. Ja, dan voel ik mij soms ook echt alleen hoor. Maar dat heb ik ook als ik bij vriendinnen of bij mijn zus of broer ben geweest.
Ik heb dat niet nadien maar wel eens op het moment dat iemand dat vertelt... 'Mijn man en ik....'
Kan wel eens steken... Doe ook niet zo graag dingen met koppels..

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven