Singles unite, tweede editie 2025 deel 2

20-01-2025 13:32 4178 berichten
Bij deze kletsen we weer verder :)

Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590
eva333 schreef:
23-05-2025 14:43
Wat "zoeken" jullie / hopen jullie te vinden?
Zowel qua 1e date (wat maakt dat je een 2e date wil?) Als in een relatie?

Ik hoop iemand te vinden die (emotioneel) beschikbaar is voor een stabiele, monogame relatie. Head over heels verliefd lijkt me op zich heel leuk, maar vind ik niet realistisch. Maar ik heb wel iets van fysieke aantrekkingskracht nodig om een tweede keer af te spreken. En een bepaald enthousiasme/nieuwsgierigheid om hem beter te leren kennen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Avena schreef:
23-05-2025 18:58
Ik hoop iemand te vinden die (emotioneel) beschikbaar is voor een stabiele, monogame relatie. Head over heels verliefd lijkt me op zich heel leuk, maar vind ik niet realistisch. Maar ik heb wel iets van fysieke aantrekkingskracht nodig om een tweede keer af te spreken. En een bepaald enthousiasme/nieuwsgierigheid om hem beter te leren kennen.
Ja herkenbaar.

+emotionele volwassenheid.
Avena schreef:
23-05-2025 18:50
Als je iemand graag een tweede keer wilt zien, wacht je geen vier dagen met appen. En dat zeg ik, als iemand die het prima kan hebben als een appje even op zich laat wachten.
Dat wilde hij dus ook niet graag.

Maar ik vind t dan wel zo aardig en netjes om niet 4 dagen te wachten met een reactie sturen.

Maar dat schijnt in datingland meer uitzondering dan regel te zijn. Makkelijker is om niets meer te laten horen. Dan weet de ander vanzelf (na x aantal dagen) wel dat je niet geïnteresseerd bent.

Ik vind t zo jammer dat dat de norm schijnt geworden te zijn. :|
eva333 schreef:
23-05-2025 20:18
Dat wilde hij dus ook niet graag.

Maar ik vind t dan wel zo aardig en netjes om niet 4 dagen te wachten met een reactie sturen.

Maar dat schijnt in datingland meer uitzondering dan regel te zijn. Makkelijker is om niets meer te laten horen. Dan weet de ander vanzelf (na x aantal dagen) wel dat je niet geïnteresseerd bent.

Ik vind t zo jammer dat dat de norm schijnt geworden te zijn. :|
Ja dat vind ik ook echt, we zijn allemaal mensen en het gewoon netjes afsluiten is ook een teken van respect..
eva333 schreef:
23-05-2025 20:18

Ja, helemaal eens. Is gewoon een kwestie van fatsoen.
Avena schreef:
22-05-2025 22:34
Nog een vervolgvraag voor de mensen met kinderen: hoelang wachten jullie met je kinderen vertellen dat je aan het daten bent met iemand? Ik snap dat dit ook van de leeftijd van de kinderen afhangt, maar ik vraag me gewoon af wanneer je het serieus genoeg vindt om het niet meer voor ze te verbergen.
Verbergen kan niet meer als je kinderen wat ouder zijn (boven de 15 of zo) dus ik ga me niet in bochten wringen om mijn dochter iets anders wijs te maken. Ze weet dat ik wel eens op date ga, en dan is ze naderhand ook benieuwd hoe het gegaan is.

Hoe het zal gaan als ik ooit weer een serieuze relatie krijg, geen idee. Ik denk niet dat ik het heel lang zal verzwijgen. Maar eigenlijk kan ik dat niet inschatten, ik ga dan voor het eerst meemaken hoe het is om een nieuwe relatie te hebben (op zich al heel spannend) dus mijn dochter zal dat vast wel aan mij merken, lijkt me.

Omdat mijn dochter veel bij mijn ex-man is, heb ik wel de vrijheid om mijn eigen leven te leiden. Maar ik houd van openheid, het wordt zo ingewikkeld om dingen achter te houden en een soort dubbelleven te leiden, dus ik denk dat ik er gewoon eerlijk over ga zijn tegen die tijd.
eva333 schreef:
23-05-2025 14:58
Toen ik bovenstaande date liet weten dat ik t niet netjes vond dat hij niet eens even de moeite kon nemen om me een reactje te sturen, reageerde hij alsnog dat hij druk was geweest en weinig online.

Een reactie kost een paar seconden appte ik...

Toen reageerde hij dat als ik niet zo bozig had gereageerd hij nog wel een keer had af willen spreken omdat hij t ook gezellig had gevonden (maar niet meer dan dat).
Hij vindt t normaal om een paar dagen niet te reageren en laat t doen overkomen alsof ik n chillpil moet nemen.

En nou voel ik me nog een soort van gegaslight ook ;-D
Als ik niet zo moeilijk had gedaan, was t wel tot een 2e date gekomen :nut:

Ben ik door al dat daten te "moeilijk/ongeduldig/geïrriteerd" oid geworden?
Sta ik er te "niet relaxed in"?

Hoe staan jullie in (verwachtingen in) contact na een date?
Je bent niet moeilijk of ongeduldig hoor. Hij snapt de regels van het spel niet. In dating-land hoopt iedereen die ene tegen te komen, zo simpel is het, en als iemand een beetje in de buurt komt van ‘die ene’ laat je die niet lopen! Dan ren je het vuur uit je sloffen om die ene (of iets wat daarop lijkt) voor je te winnen.

Zo simpel is het echt. Dus een man die eens even rustig vier dagen de tijd neemt om te reageren, voelt blijkbaar geen ‘druk’, die is helemaal niet bang dat een ander ervandoor gaat met die ene. Of dat die ene op hem afknapt. Terwijl dat wel zo realistisch is, toch? Voor hem tien anderen :yes:
Ms had hij het best leuk gevonden nog eens afvte spreken maar echt enthousiast was hij kennelijk niet, Eva. En ik vind ook dat hij eerder had kunnen reageren.
Ik vind het wel raar dat als iemand zegt ik wil je snel weer zien, daar achteraf dus minder enthousiast over is. Zeg het dan niet.
Maar…er zijn natuurlijk ook mannen (en vrouwen) die gewoon erg langzaam aandoen., de slowburners. En dan kan het toch iets worden. Maar is wel de minderheid.

Ik vertel mijn kinderen niet veel maar zijn ook al half het huis uit nu, maar voor die tijd kregen ze het alleen mee als het wat serieuzer werd. En iemand voorstellen heb ik de laatste 5 jaren sws maar 1 keer gedaan.
Mijn kinderen vinden het vlg mij ook een beetje awkward haha. Maar als ze er naar vragen zeg ik het wel, is zeker geen geheim. En als iets serieus wordt zal ik er zelf over beginnen.
Is je date inmiddels bevestigd Attraverso?
Mimali schreef:
24-05-2025 09:53
Is je date inmiddels bevestigd Attraverso?
Zopas kregen we de melding om te bevestigen en beide gedaan, ik kwam net naar hier om dat te vertellen :-)

Maar moet zeggen dat ik daar niet zo erg mee bezig ben dat het me stress geeft of zo. Dat 'afwachten'. Gewoon gezonde nieuwsgierigheid. Omdat je aangaf dat jij dat niet zou trekken... Ten slotte hebben we elkaar nog totaal niet gesproken of gezien dus had hij niet bevestigd dan was dat jammer maar niet dat ik er erg mee zou zitten.

Wat anderen hier ook aangeven, zoals mijn date van vorig weekend, een aangename date hebben, afspreken om elkaar nogmaals te zien en dat de ander dan niet thuis geeft als je nadien een bericht stuurt dat vind ik wel ergerlijk en jammer.
Ik ga zien hoe onze date verloopt morgen want voor hetzelfde geld heb ik helemaal geen zin in een vervolgdate maar indien wel ga ik toch iets bedenken om die situatie te vermijden.
attraverso wijzigde dit bericht op 24-05-2025 10:37
0.10% gewijzigd
Attraverso schreef:
24-05-2025 10:09
Zopas kregen we de melding om te bevestigen en beide gedaan, ik kwam net naar hier om dat te vertellen :-)

Maar moet zeggen dat ik daar niet zo erg mee bezig ben dat het me stress geeft of zo. Dat 'afwachten'. Gewoon gezonde nieuwsgierigheid. Omdat je aangaf dat jij dat niet zou trekken... Ten slotte hebben de elkaar nog totaal niet gesproken of gezien dus had hij niet bevestigd dan was dat jammer maar niet dat ik er erg mee zou zitten.

Wat anderen hier ook aangeven, zoals mijn date van vorig weekend, een aangename date hebben, afspreken om elkaar nogmaals te zien en dat de ander dan niet thuis geeft als je nadien een bericht stuurt dat vind ik wel ergerlijk en jammer.
Ik ga zien hoe onze date verloopt morgen want voor hetzelfde geld heb ik helemaal geen zin in een vervolgdate maar indien wel ga ik toch iets bedenken om die situatie te vermijden.
Leuk! Ik ben benieuwd..

Ik heb Breeze inmiddels verwijderd, ik ben toch meer van eerst chatten vantevoren. En heb het nu al een tijdje erop staan en nog geen enkele match..

Ja dat laatste snap ik , maar hoe kan je dat vermijden ? Je hebt geen invloed op wat een ander wel of niet doet..
Attraverso schreef:
24-05-2025 10:09

Leuk dat je een date hebt attraverso.

Kun je via Breeze geen berichtjes sturen na afloop vd date?

Wat zijn de opties van breeze om te communiceren dat je geen 2e date wil?
eva333 schreef:
24-05-2025 10:34
Leuk dat je een date hebt attraverso.

Kun je via Breeze geen berichtjes sturen na afloop vd date?

Wat zijn de opties van breeze om te communiceren dat je geen 2e date wil?
Na afloop van de date kan je hem/haar beoordelen en bij positieve beoordeling krijg je een badge.Dat heb ik de vorige keer te snel gedaan. Nu ga ik afwachten.

Je kan inderdaad makkelijk met Breeze communiceren. Altijd heel snel reactie.

Ik heb de vorige keer telefoonnummers gewisseld toen de chat 2u vóór de date werd open gezet en ben van plan dat nu weer te doen.
Maar als ik het me goed herinner vraagt Breeze na de date of je een vervolgdate wil en of je nummers hebt gewisseld.
Ik vind eerlijk gezegd dat ze dat wel goed in elkaar gestoken hebben bij Breeze.
Leuk dat je nu officieel een date hebt morgen Attraverso! :D

Ik heb ook zin om te daten met leuke, normale, gezellige mannen! En uiteraard dat het dan succesvol is. Maar de mannen die mij willen, wil ik niet en de mannen die ik leuk vind willen mij niet.. Maar goed nu gebeurt er sowieso niets want Tinder is weg haha. Wel ga ik vanmiddag met vrienden naar een klein festival hier in de stad, kleine kans dat ik iemand tegen kom want ik ben dan vooral bezig met mijn vrienden, gezelligheid en dansen :mrgreen: :cheers: :hello:
Attraverso schreef:
24-05-2025 10:41
Na afloop van de date kan je hem/haar beoordelen en bij positieve beoordeling krijg je een badge.Dat heb ik de vorige keer te snel gedaan. Nu ga ik afwachten.

Misschien spaarde hij die wel 🫣 of is dat te negatief gedacht?
Pupke schreef:
24-05-2025 12:10
Leuk dat je nu officieel een date hebt morgen Attraverso! :D

Ik heb ook zin om te daten met leuke, normale, gezellige mannen! En uiteraard dat het dan succesvol is. Maar de mannen die mij willen, wil ik niet en de mannen die ik leuk vind willen mij niet.. Maar goed nu gebeurt er sowieso niets want Tinder is weg haha. Wel ga ik vanmiddag met vrienden naar een klein festival hier in de stad, kleine kans dat ik iemand tegen kom want ik ben dan vooral bezig met mijn vrienden, gezelligheid en dansen :mrgreen: :cheers: :hello:
Ik heb dit precies hetzelfde🙄..
Ik zal wel te kieskeurig zijn denk ik..

Veel plezier vanmiddag!
Claire45 schreef:
23-05-2025 22:11
Verbergen kan niet meer als je kinderen wat ouder zijn (boven de 15 of zo) dus ik ga me niet in bochten wringen om mijn dochter iets anders wijs te maken. Ze weet dat ik wel eens op date ga, en dan is ze naderhand ook benieuwd hoe het gegaan is.

Hoe het zal gaan als ik ooit weer een serieuze relatie krijg, geen idee. Ik denk niet dat ik het heel lang zal verzwijgen. Maar eigenlijk kan ik dat niet inschatten, ik ga dan voor het eerst meemaken hoe het is om een nieuwe relatie te hebben (op zich al heel spannend) dus mijn dochter zal dat vast wel aan mij merken, lijkt me.

Omdat mijn dochter veel bij mijn ex-man is, heb ik wel de vrijheid om mijn eigen leven te leiden. Maar ik houd van openheid, het wordt zo ingewikkeld om dingen achter te houden en een soort dubbelleven te leiden, dus ik denk dat ik er gewoon eerlijk over ga zijn tegen die tijd.

Waarom kun je het in eerste instantie niet verbergen als je kinderen deels bij hun ex zijn? Mijn langeafstandsman heeft kinderen in die leeftijd en tot nu toe houdt hij ze erbuiten. En ik begrijp hem volledig. Sowieso is hij nog maar kort geleden gescheiden, dus ik vraag me af of ze dat überhaupt al hebben verwerkt.

We videobellen als hij zijn kinderen niet heeft en ze zijn er ook niet van op de hoogte dat we elkaar volgend weekend gaan ontmoeten. Hij is dan sowieso al op vakantie en toen ik vroeg of hij geen nieuwsgierige vragen verwacht, zei hij lachend: 'Het interesseert pubers echt geen biet waar hun vader precies uithangt hoor, die zijn vooral met hun eigen leven bezig.'
Leuk Attraverso.
Hoe wordt bepaald waar jullie gaan wandelen? Ik zie nl dat Breeze niet in mijn stad actief is. En ik weet gewoon niet of ik het er voor over heb 3 kwartier of langer te reizen voor een eerste date.
Wat ik nou weer mee maak haha..
Leuke vent op Lexa(om te zien dan bleek achteraf)

Hij zocht iets serieus met veel liefde, leuke dingen doen enz..
En hij hield van knuffelen en nu komt het, hij zou tijdens het knuffelen mijn schoenen uit willen doen en mijn voetjes willen kussen en verwennen🙈😂😂....na 3 zinnen!
Ik zei nou dat is niet echt mijn ding, zegt hij heb je zweetvoetjes of schaam je je voor je voeten🤔
Ik zei wat een onderwerp om gelijk over te beginnen als je iets serieus zoekt..
Ik kijk later weer,gesprek weg en man verdwenen,account verwijderd..
mimali wijzigde dit bericht op 24-05-2025 23:35
8.78% gewijzigd
Emmely schreef:
24-05-2025 14:02
Leuk Attraverso.
Hoe wordt bepaald waar jullie gaan wandelen? Ik zie nl dat Breeze niet in mijn stad actief is. En ik weet gewoon niet of ik het er voor over heb 3 kwartier of langer te reizen voor een eerste date.
Je duidt aan in welke stad je wil afspreken maar je krijgt na een match de kans om je date een ander voorstel te doen via Breeze. De vorige keer vroeg mijn date zodra de chat open ging om in de (kleine) stad tussen ons in af te spreken en ik ben van plan dat morgen ook te doen.
Mimali voeten-fetish... Komt meer voor dan je lief is... :mrgreen: maw... Ook al meegemaakt...
Attraverso schreef:
24-05-2025 18:03
Mimali voeten-fetish... Komt meer voor dan je lief is... :mrgreen: maw... Ook al meegemaakt...
Ja daar zat ik ook aan te denken..
Mij niet bellen😂
Ik wil niemand aan mijn voeten.
Zelfs bij een massage denk ik...nu niet te lang aan mijn voeten zitten anders ...
Mimali schreef:
24-05-2025 17:51
Wat ik nou weer mee maak haha..
Lekke vent op Lexa(om te zien dan bleek achteraf)
Is dit een soort contaminatie van lekkere en leuke? :D
Julia_20 schreef:
24-05-2025 20:43
Ik wil niemand aan mijn voeten.
Zelfs bij een massage denk ik...nu niet te lang aan mijn voeten zitten anders ...
Ik ook echt niet..

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven