Singles unite, vierde editie 2021 deel 9
zondag 18 december 2022 om 11:42
Geen idee hoe zo'n boyfriend eruit moet komen te zien, daar waren geen plaatjes van.
Ik ben nog met een hele zachtaardige vriendelijke man een dagje door een stad getrokken maar mijn hemel, wat was hij saai
Op het moment zelf nog niet zo'n last van maar achteraf dacht ik wat was hier nou de meerwaarde van?
Dan maar liever in mijn eentje saai.
Zien jullie tegen de feestdagen op? Ik werk voornamelijk en anders ben ik bij mijn moeder die dit jaar voor het eerst alleen is.
Dus geen nieuws hier Antoon.
Ik ben nog met een hele zachtaardige vriendelijke man een dagje door een stad getrokken maar mijn hemel, wat was hij saai

Dan maar liever in mijn eentje saai.
Zien jullie tegen de feestdagen op? Ik werk voornamelijk en anders ben ik bij mijn moeder die dit jaar voor het eerst alleen is.
Dus geen nieuws hier Antoon.
Hatsjikideee...

zondag 18 december 2022 om 17:01
Met kerstavond zowaar een 80s feestje. Eerste en tweede kerstdag bij familie. Paar dagen later weer een feest. Oud en nieuw met ex en kinderen. Kom mijn tijd wel door. Wat jij gaat doen lijkt me ook gezellig Julia. Kun jij trouwens niet eens over loonsverhoging gaan praten? Volgens mij ben jij echt goud waard voor de baas.
En Pausini weer een ervaring rijker dus
Maar toch leuk dat je iets een keer een kans geeft.
En Pausini weer een ervaring rijker dus

zondag 18 december 2022 om 17:20
Ik werk met O&N, maakt me niks uit.
Ja, het ging in overleg. Harstikke aardige vent maar kreeg een knoop in mijn buik als ik eraan dacht om het contact te onderhouden vooral omdat hij daar op zat te wachten. Het is lastig als de insteek van het contact niet hetzelfde is,dan kan de één toch verwachtingen gaan kweken. Hij waardeerde de duidelijkheid.
Jij ook lekker over de pannen Antoon.
Hatsjikideee...
zondag 18 december 2022 om 19:26
Ja pas aangegeven bij de baas.Antoon69 schreef: ↑18-12-2022 17:01Met kerstavond zowaar een 80s feestje. Eerste en tweede kerstdag bij familie. Paar dagen later weer een feest. Oud en nieuw met ex en kinderen. Kom mijn tijd wel door. Wat jij gaat doen lijkt me ook gezellig Julia. Kun jij trouwens niet eens over loonsverhoging gaan praten? Volgens mij ben jij echt goud waard voor de baas.
En Pausini weer een ervaring rijker dusMaar toch leuk dat je iets een keer een kans geeft.
Hij ging het bespreken.
Volgende maand weet ik het.
maandag 19 december 2022 om 18:31
Al een tijdje stille meelezer! En merk dat ik echt eenzaam begin te voelen vooral met de feestdagen. Het is zeker fijn om mee te lezen hier.
Even kort voorstellen: Ik ben sinds 1,5 jaar single, begin 30 en een peuter in huis. De mannen rond mijn leeftijd willen vaak een vrouw zonder kind wat begrijpelijk is. Maar vanaf wanneer (qua leeftijd) accepteren mannen dat een vrouw ook een kind kan hebben? Of is dit een rare vraag?
Even kort voorstellen: Ik ben sinds 1,5 jaar single, begin 30 en een peuter in huis. De mannen rond mijn leeftijd willen vaak een vrouw zonder kind wat begrijpelijk is. Maar vanaf wanneer (qua leeftijd) accepteren mannen dat een vrouw ook een kind kan hebben? Of is dit een rare vraag?

maandag 19 december 2022 om 21:03
Hallo openbroek,
Nou echt veel mee te lezen valt hier niet de laatste tijd.. Voor zover ik je vragen kan beantwoorden, mannen die zelf een kind hebben staan er sowieso wel anders in. Dus tegen die tijd is het eerder ongewoon als iemand geen kinderen heeft. Als ik First Dates mag geloven vinden de meeste jongere mannen het geen probleem, mits ze de vrouw in kwestie zien zitten dan. Ik denk dat het veel scheelt als je niet 100% van de tijd hoeft te zorgen en je kind ook af en toe een andere oppas heeft zodat jij de handen vrij hebt. Verder schrijven hier ook genoeg vrouwen mee van jouw leeftijd maar zonder kinderen, die ook niet direct de juiste kunnen vinden. En verder welkom natuurlijk!
Nou echt veel mee te lezen valt hier niet de laatste tijd.. Voor zover ik je vragen kan beantwoorden, mannen die zelf een kind hebben staan er sowieso wel anders in. Dus tegen die tijd is het eerder ongewoon als iemand geen kinderen heeft. Als ik First Dates mag geloven vinden de meeste jongere mannen het geen probleem, mits ze de vrouw in kwestie zien zitten dan. Ik denk dat het veel scheelt als je niet 100% van de tijd hoeft te zorgen en je kind ook af en toe een andere oppas heeft zodat jij de handen vrij hebt. Verder schrijven hier ook genoeg vrouwen mee van jouw leeftijd maar zonder kinderen, die ook niet direct de juiste kunnen vinden. En verder welkom natuurlijk!
dinsdag 20 december 2022 om 09:40
Bedankt voor je duidelijke uitleg. Ik heb op Tinder/Bumble eerst geen kind aangegeven had aanzienlijk veel meer matches dan met een kind.
Iemand in het werkelijkheid ontmoeten geeft toch een andere indruk gok ik. Nu is het meer een vleeskeuring. Maar in het echt iemand ontmoeten is ook best lastig. En ik kan gelukkig zorg van mijn kind delen met mijn ex.
Dat het later normaal zal zijn dat ik een kind heb, geeft toch een fijner gevoel!
Iemand in het werkelijkheid ontmoeten geeft toch een andere indruk gok ik. Nu is het meer een vleeskeuring. Maar in het echt iemand ontmoeten is ook best lastig. En ik kan gelukkig zorg van mijn kind delen met mijn ex.
Dat het later normaal zal zijn dat ik een kind heb, geeft toch een fijner gevoel!

zaterdag 24 december 2022 om 00:33
openboek schreef: ↑20-12-2022 09:40Bedankt voor je duidelijke uitleg. Ik heb op Tinder/Bumble eerst geen kind aangegeven had aanzienlijk veel meer matches dan met een kind.
Dat het later normaal zal zijn dat ik een kind heb, geeft toch een fijner gevoel!![]()
Waarom zou je niet aangeven dat je een kind(eren) hebt? Je hoeft geen foto van ze te plaatsen natuurlijk alleen waarom niet melden? Lijkt me alleen maar fijner zodat mannen die niks met kinderen hebben/willen, op je reageren.
Ik heb weleens contact gehad met een man die dacht dat ik om 23.00 uur nog wel 'even' oppas had. Dan heb je echt niet begrepen.
wij slapen nooit.
zaterdag 24 december 2022 om 21:43

Hier ook rustig met de Feestdagen vanavond en morgen bij een van mn ouders, de andere ouder is overleden en dat maakt deze dagen voor ons beiden wat verdrietig.
Single
En vanochtend afscheid genomen van een dierbaar iemand waar volgende week de uitvaart van is. Soms zit het ff tegen. Maar wijn helpt.
Wens jullie allemaal fijne feestdagen en veel liefde met de mensen met wie je samen bent. Fijn dat we ook elkaar op afstand hebben om eens je hart bij te luchten
zaterdag 24 december 2022 om 21:47
Zelf vind ik t inderdaad ook fijn om op een datingsite of app te weten of iemand kids heeft en liefst met leeftijd. Foto's niet nodig uiteraard, ook heb ik vermeld dat ik een familiemens ben maar zelf geen kinderwens heb.
Een of misschien twee kinderen die al wat ouder zijn (10+) zou ik nog wel oke vinden. Maar ik heb niks met kleuters en 3 of meer kids is voor mij absoluut een no go. En zelf ga ik dus ook geen kinderen krijgen dus iemand zonder kinderen die deze wens nog heeft, ga ik niet gelukkig maken . Kun je maar beter weten voordat je tijd en energie in iemand steekt met de kans dat je al verliefd gaat worden.
Een of misschien twee kinderen die al wat ouder zijn (10+) zou ik nog wel oke vinden. Maar ik heb niks met kleuters en 3 of meer kids is voor mij absoluut een no go. En zelf ga ik dus ook geen kinderen krijgen dus iemand zonder kinderen die deze wens nog heeft, ga ik niet gelukkig maken . Kun je maar beter weten voordat je tijd en energie in iemand steekt met de kans dat je al verliefd gaat worden.

zondag 25 december 2022 om 04:34
Zo dat schiet ook niet op.. Bedoelen ze in de gebruiksaanwijzing niet zeven keer zo zwaar ipv zo lang? Je zou hem nog kunnen koken. Ik denk dat je er dan wel alles uit haalt wat er in zit.
Net thuis van 80s feestje trouwens en was echt super leuk. Iedereen zag er echt picobello uit en muziek was top. Alles wat ik aanvroeg hebben ze gedraaid. Ik kan er weer even tegenaan

Wens jullie alle goeds voor het nieuwe jaar singles!
zondag 25 december 2022 om 11:20
Inmiddels 17 cm
Ik had gisteren weer een geslaagde avond met nmlk
Eerst gegeten en na afloop met 3 anderen nog even de voetjes op een plakkerige dansvloer.
Vandaag en morgen radio2 en een date met mijn tijdschriftenapp en een boek van Camilla Lackberg/Hendrik Fexeus.
Iedereen fijne dagen en tot schrijfs.
Ik had gisteren weer een geslaagde avond met nmlk
Eerst gegeten en na afloop met 3 anderen nog even de voetjes op een plakkerige dansvloer.
Vandaag en morgen radio2 en een date met mijn tijdschriftenapp en een boek van Camilla Lackberg/Hendrik Fexeus.
Iedereen fijne dagen en tot schrijfs.

maandag 26 december 2022 om 11:04
Hoe dat zo Attraverso?
Om ook nog over die kids op je profiel te zetten.
Foto's nee, leeftijd heel graag.
Ik had eerder dit jaar een match op ematching. Na 2 dagen vroeg ik naar de leeftijd. Meisje van 6.
Hij was not amused toen ik zei dat ik daar geen behoefte aan had.
Hij vond dat dit alles over mij zei.
Om ook nog over die kids op je profiel te zetten.
Foto's nee, leeftijd heel graag.
Ik had eerder dit jaar een match op ematching. Na 2 dagen vroeg ik naar de leeftijd. Meisje van 6.
Hij was not amused toen ik zei dat ik daar geen behoefte aan had.
Hij vond dat dit alles over mij zei.
maandag 26 december 2022 om 12:38