Singles unite, vierde editie 2021 deel 9

31-05-2021 22:18 3776 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan voor deel 9...🥰

Daten of niet daten...dat is de vraag...
Swipe links of rechts...

We houden het vaag 😎

Schrijf gezellig mee ⌨️
julia_20 wijzigde dit bericht op 20-06-2021 12:14
0.00% gewijzigd
Die vent is inderdaad redelijk gestoord. Je zou een keer langs kunnen gaan bij de politie en daar je verhaal doen en zijn naam doorgeven. En dan eens aanhoren wat de politie te zeggen heeft over de kans van slagen. Weet iemand of hier speciaal opgeleide mensen voor zijn bij de politie?
Alle reacties Link kopieren
Heb je uberhaubt zijn voor- en achternaam? Als ik ga daten weet ik meestal de achternaam helemaal niet...
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Potpourri, vreselijk, één ding, ga jezelf geen verwijten maken, dit was niet wat jij wilde
Ook ik ben wel eens op een eerste date bij een man in de auto gestapt omdat het mij goed toe leek.
Hij heeft zijn verontschuldigingen wel aangeboden, maar bedenk voor jezelf of je aangifte wilt doen o.i.d.
Alle reacties Link kopieren
Wat mijn eigen date van zaterdag betreft: Ik vond het heel prettig om weer eens een arm om me heen te hebben. En toen ging hij dichter tegen me aan zitten en mijn hand pakken enzo.... en toen dacht ik: Ja als je de ander leuk vindt dan is dit zo'n leuke fase. Zo lang dat gevoel niet gehad. Of dat het in de kroeg een dronken toestand was en dat je het handje vasthouden overslaat zeg maar.

Alleen ik vond hem dus niet leuk genoeg om verder te gaan. Ik voelde me gisteren de hele dag raar... zo moe maar ook dat ik ergens midden tijdens zijn versierpoging gezegd heb dat ik mijn trein moest halen. Na nog een nachtje slapen kan ik het beter loslaten gelukkig.

Wel fijn om niet meer steeds geappt te worden en ik ga ook niet meteen weer op Tinder. Kun je trouwens je profiel de-activeren zonder dat je het er helemaal af moet halen? Ik heb nogal zitten prutsen voor ik de foto's in de goede volgorde had bij het aanmaken van profiel.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Moon-Alisa schreef:
06-09-2021 18:36
Wat mijn eigen date van zaterdag betreft: Ik vond het heel prettig om weer eens een arm om me heen te hebben. En toen ging hij dichter tegen me aan zitten en mijn hand pakken enzo.... en toen dacht ik: Ja als je de ander leuk vindt dan is dit zo'n leuke fase. Zo lang dat gevoel niet gehad. Of dat het in de kroeg een dronken toestand was en dat je het handje vasthouden overslaat zeg maar.

Alleen ik vond hem dus niet leuk genoeg om verder te gaan. Ik voelde me gisteren de hele dag raar... zo moe maar ook dat ik ergens midden tijdens zijn versierpoging gezegd heb dat ik mijn trein moest halen. Na nog een nachtje slapen kan ik het beter loslaten gelukkig.

Wel fijn om niet meer steeds geappt te worden en ik ga ook niet meteen weer op Tinder. Kun je trouwens je profiel de-activeren zonder dat je het er helemaal af moet halen? Ik heb nogal zitten prutsen voor ik de foto's in de goede volgorde had bij het aanmaken van profiel.
Ik breek even in, ja dat kan, bij instellingen staat mij weergeven op Tinder dat vink je dan uit.. Dan ben je niet zichtbaar en kan je later zo weer aanzetten..
Alle reacties Link kopieren
Potpourri, als antwoord op je laatste bericht; Dit is echt niet normaal hoor en een aangifte waard. Of iig op zijn minst hierover te praten met een wijkagent. Dan kan je daarna altijd verder bekijken wat je hiermee gaat doen.

Dit is aanranding, iets anders kan ik er niet van maken.

Waardeloos dat jij je zo voelt nu door een grenzeloze lul, dat is geen vent en jij kan hier niets aan doen.
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte Potpourri. Heel naar dat je dit hebt moeten meemaken. En op geen enkele manier valt jou iets te verwijten, probeer jezelf dat aub te beseffen. Mensen die kwaad willen doen, die vinden wel een manier.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
RedRoseThorn schreef:
06-09-2021 17:13
:there: het is helemaal niet vreemd als je hier hulp bij nodig hebt hoor. Het had niet uitgemaakt wat je aan had gehad. Al had je een bikini aan, er hoort nooit zomaar aan je gezeten te worden. Nooit. Uitlokken bestaat niet. Er is nooit een reden om iemands grenzen te overschrijden zonder goedkeuring. Nooit.
Helemaal mee eens.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Mimali schreef:
06-09-2021 22:34
Ik breek even in, ja dat kan, bij instellingen staat mij weergeven op Tinder dat vink je dan uit.. Dan ben je niet zichtbaar en kan je later zo weer aanzetten..
Dank je. Ik heb het nu uitgezet. Met ergens in mijn achterhoofd wel dat ik misschien mijn droomprins mis nu. Maar ik snap ook dat Tinder er alles aan doet om je dat te laten denken.

Potpourri hoe gaat het nu met je?

Ik laat het daten even. Ik heb geen energie voor al dat ge-app.
Je kunt méér.
Het gaat alweer beter, heb er veel over gepraat met vriendinnen. Iedere keer als ik het verhaal opnieuw doe voel ik wat meer afstand van de gebeurtenis, dus dat helpt gelukkig.

Ik heb ook tinder verwijderd en alle andere lopende gesprekken afgekapt. Met de meneer van vrijdag heb ik nog contact en ga ik misschien op 4e date. Ik wilde wat lekkers voor hem bakken en dat dit weekend langsbrengen (we wonen op fietsafstand van elkaar). Heb gewoon heel erg behoefte aan een zorgzame, lieve en betrouwbare man op het moment. Het hoeft geen relatie voor het leven te zijn, ik heb geen haast en überhaupt geen kinderwens. Maar ik ben al zo lang alleen en ik ben het goed zat.

Zie je iets als een single reis zitten of meetup.com om nieuwe mannen/mensen te leren kennen Moon? Tinderen is idd vermoeiend, af en toe moet je gewoon weer een pauze nemen en lekker je eigen ding doen.
Alle reacties Link kopieren
Wat goed dat je er open over kunt praten Potpourri! Dat lucht vast op. 😊 Hopelijk kun je het een plekje geven allemaal.

@Moon-Alisa: het kost inderdaad veel energie he… Begrijpelijk dat je het even op een lager pitje zet. Wie weet kom je dan juist wel iemand tegen. 😉

Ik heb trouwens echt helemaal niks meer gehoord van die man waar ik die fantastische date mee had. Hij heeft het gewoon dood laten bloeden zonder op een volwassen manier aan te geven dat hij het bij die ene date wilde laten. Erg jammer, het heeft me ergens ook wel echt gekwetst merk ik, maar ik leer er ook van voor een volgende keer.

Dan was er nog de koffiedate; we hebben inmiddels af en toe contact via whatsapp in plaats van tinder. Het is nog steeds gezellig appen en ik wil zeker nog wel een keer met hem afspreken, maar ik voel ergens niet de kriebels die ik graag wil voelen nog. Wel benieuwd of dat misschien nog komt, want hij is wel heel aardig, lief en stabiel haha.

Tot slot heb ik weer een beetje contact met iemand waar ik een tijdje terug mee aan het appen was; maar dat is puur seksuele aantrekkingskracht. 🙈 Hebben we ook uitgesproken naar elkaar. Dus misschien dat daar nog iets leuks eenmaligs of FWB-achtigs uitkomt ofzo, maar dat laat ik een beetje op zijn beloop nu.

Merk dat het ergens wel weer even een goede ego-boost is na mijn lange relatie van 7 jaar… Gewoon even lekker in de experimentele fase; alsof ik mijn 20-er jaren heb overgeslagen. 😂
Alle reacties Link kopieren
Goed dat je het bespreekt Potpourri en fijn dat het daardoor langzaamaan een plekje kan geven. Ik als man zijnde snap vaak mijn geslachtsgenoten niet dat ze vaak op één ding uit zijn. Daardoor lijkt het wel of ze het verpestte voor de goedwillende, betrouwbare lieve man zoals ik. Ik merk vaak dat als ik op tinder zit en het gesprek is gewoon leuk en het afspraakje staat min of meer, dat ze dan toch afhaken. En ik vraag mij oprecht af wat het is dat ze niet meer durven. Maar goed ook even tinder verwijderd want het kost behoorlijk wat energie ten opzichte van wat het opleverd. Wat ik een goed alternatief vind is drankjedoen.nl op de zondagavond even 2 min met elkaar videobellen. Efficiënt, leuker je ziet meteen met wie je praat.
Alle reacties Link kopieren
Dat uiteindelijk toch niet afspreken herken ik wel vanuit mijzelf eigenlijk. Dan heb je een aantal best leuke gesprekken lopen, dan denk je nog wie weet. Maar als je dan echt moet gaan afspreken dan is het hem toch gewoon niet. De investering wordt dan opeens wat groter, daar voelt het dan weer niet goed genoeg voor en dan stopt het daar.

En soms zegt iemand, nadat je een date hebt afgesproken, iets wat zo botst dat het sowieso niets meer wordt.

Ooit bijvoorbeeld al afgesproken met iemand die zich als dierenliefhebber zag, maar toen een voor hem lollig verhaal vertelde over zijn kat wat gewoon dierenmishandeling was, dier moest ook naar de dierenarts. Daar heb ik uiteraard mijn mening over gedeeld en daarna nooit meer een woord mee gewisseld.
Alle reacties Link kopieren
Ja oké dat is opzich ook niet erg en nu hebben vrouwen vaak meerdere leuke gesprekken dan mannen maar ik heb dan zoiets van je kunt het toch ook gewoon zeggen ipv vaag blijven dat kan ik altijd veel meer waarderen. En in het geval dat er nog iets gezegd wordt waardoor het botst dan snap ik het volledig. Ik had dat van de week ook iemand op drankjedoen.nl leren kennen overgegaan op whatsapp en omdat we uit dezelfde stad kwamen konden we net zo goed afspreken. Het stond voor de maandagavond maar om 23:00 uur krijg ik een apje met excuses dat ze het vergeten was, vroeg ze of ik vrijdagavond kon ik zei dan maak ik wel tijd maar wederom vergeten. Dat gaat er bij mij dan niet in. Dus ik heb duidelijk gezegd dat het van mij helemaal niet meer hoeft.
Alle reacties Link kopieren
Potpourri, wel goed dat je alles even op een laag pitje gezet hebt. Fijn dat je met je vriendinnen er over kunt praten. 99 van de 100 keer gaat het gewoon goed als je bij iemand in de auto stapt en jij hebt veel pech gehad.

Geniet idd van de zorgzame lieve man. Ik snap helemaal dat je het alleen zijn beu bent, ik heb dat ook. Eigenlijk opeens de laatste maanden.

Singlesreis past even niet in het budget. Ik hoor er wel positieve verhalen over dus misschien idd een ander jaar. Meetup.com ken ik nog niet, bedankt voor de tip.

Wat ik zaterdag ook merkte: Er speelt hier best veel momenteel op gebied van gezondheid, werk, etc. Het gaat eigenlijk helemaal niet zo lekker. Maar dat vertel je niet op de app... gevolg dat de date wel gezellig was maar dat hij op een gegeven moment toch vragen ging stellen... en dat wil ik liever niet bij iemand met wie ik toch niet verder wil of van wie ik het nog niet weet. Kijk als ik iemand echt zie zitten hoort hij natuurlijk alles te weten. Maar in de fase van elkaar nog leren kennen snap ik dat die ander vragen heeft maar ik wil dat liever niet. En dan is Tinder niet zo handig want dat werkt nou eenmaal zo.

Ik heb morgen een feestje in het 'echte leven' waar best veel jonge mensen (nou ja dertigers) bij elkaar zijn. En die hebben vast weer vrienden en die hebben ook weer vrienden, misschien kan ik beter in het echte leven wat actiever worden.

In ieder geval mis ik dat chatten en gedoe nu niet. Ik kan het moeilijk loslaten, heb dan telkens het idee dat ik nog moet antwoorden. En dan doe ik dat en komt er meteen iets terug. Ik ben altijd snel met appjes beantwoorden.

I2, jammer van die ene man maar misschien is dat hoe hij is. Snelle passionele dates en dan niets meer laten horen. Lekker idd om gewoon een tijdje te daten als je uit een relatie komt. Je kunt toch altijd die ene persoon-met-aantrekkingskracht contacten? En voor de koffiedate voel je misschien nog niets omdat de date-die-niets-meer-laat-horen nog in je hoofd zat.

Doldendedertiger: dat is ook vreemd idd, iemand die het twee keer 'vergeet'. Daar zou ik ook geen zin meer in hebben.

Orbifolia, ik maak ook wel eens mee dat iemand wel wil chatten, maar dat er geen concrete plaats, datum en tijd komt als je wilt afspreken. Denk dat sommigen het chatten gewoon een leuk tijdverdrijf vinden. Alleen heb ik dan liever dat ze zeggen dat ze niet willen afspreken in plaats van alles zo vaag houden.
Oei dat van die 'dierenvriend' daar zou ik idd ook op afknappen.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat denk ik de laatste tijd ook heel vaak dat ik actiever moet worden in het echte leven, vooral in het weekend dan, doordeweeks heb ik gewoon mijn vaste ritme qua sporten en werk maar je komt dan heel weinig andere mensen tegen ofja steeds dezelfde. Maar hey is vrij lastig om je vriendenkring uit te breiden merk ik als je mijn leeftijd hebt. Of hebben jullie dat niet zo? De vaste vrienden zeg maar zijn nu in de babyfase's en dan werken er ook nog paar in het weekend dus ze kunnen of willen niet meer ieder weekend iets doen. Waardoor ik vaak weer alleen op de bank beland in het weekend. En alleen ga ik bijv niet naar een kroeg of iets dergelijks staat ook zo zielig. Dus dat vind ik nu wel het vervelende aan single zijn, en zit daar ook al een tijdje in vast.

En idd ik mis het chatten nu ook niet heb ook altijd het idee dat ik nog moet antwoorden en daardoor snel ben met het antwoorden. Waardoor het wel is stuk gelopen is omdat ze dan denken dat je te graag wil. Maar ik ben dan gewoon enthousiast en wil het gesprek gaande houden.
Alle reacties Link kopieren
Daar heb ik geen last van. In elke levensfase kom je weer nieuwe mensen tegen. Maar ik ga ook gerust alleen ergens eten of naar de film als ik daar zin in heb. Wil niet afhankelijk zijn van andere mensen om iets te kunnen ondernemen, en ik vind het heerlijk om puur te doen waar ik zin in heb. Juist ook een avond lekker op de bank met een goede serie vind ik heerlijk. Het leven is af en toe al hectisch genoeg.

Heb ook een vriend die niet goed alleen dingen kan ondernemen en dus elke week er samen op uit wil. Waar ik dan weer geen behoefte aan heb. Ieder zijn ding.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe normaal dingen ook makkelijk dingen alleen maar sinds een paar maanden vind ik dat niet meer prettig.

Gisteren vond ik het nog lekker rustig zonder chat maar nu mis ik het ook wel een beetje. Erg hè. Misschien ook omdat de arm om me heen zaterdag wel heel prettig was. Misschien toch weer inloggen maar niet te snel op whatsapp overgaan.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Orbifolia schreef:
10-09-2021 09:41
Daar heb ik geen last van. In elke levensfase kom je weer nieuwe mensen tegen. Maar ik ga ook gerust alleen ergens eten of naar de film als ik daar zin in heb. Wil niet afhankelijk zijn van andere mensen om iets te kunnen ondernemen, en ik vind het heerlijk om puur te doen waar ik zin in heb. Juist ook een avond lekker op de bank met een goede serie vind ik heerlijk. Het leven is af en toe al hectisch genoeg.

Heb ook een vriend die niet goed alleen dingen kan ondernemen en dus elke week er samen op uit wil. Waar ik dan weer geen behoefte aan heb. Ieder zijn ding.
Ik vind het ook heerlijk hoor die vrijheid begrijp mij niet verkeerd. En zal er ook niet aan moeten denken als ik ooit nog een vriendin krijg om er iedere keer samen op uit te gaan. Ik ben in het verleden ook wel is een weekendje alleen naar Boedapest geweest van de ene kant denk is chill maar van de andere kant merk ik dan toch weer dat ik met iemand moet zijn omdat ik misschien wel een kartrekker nodig heb. Maar ik sta op het punt om gewoon te zeggen fuck ik doe en ga gewoon de dingen doen dan maar zielig of raar aangekeken worden maar ban weekendjes thuis op de bank doorbrengen wordt je ook niet gelukkiger
Alle reacties Link kopieren
Dolendedertiger schreef:
10-09-2021 23:51
Ik vind het ook heerlijk hoor die vrijheid begrijp mij niet verkeerd. En zal er ook niet aan moeten denken als ik ooit nog een vriendin krijg om er iedere keer samen op uit te gaan. Ik ben in het verleden ook wel is een weekendje alleen naar Boedapest geweest van de ene kant denk is chill maar van de andere kant merk ik dan toch weer dat ik met iemand moet zijn omdat ik misschien wel een kartrekker nodig heb. Maar ik sta op het punt om gewoon te zeggen fuck ik doe en ga gewoon de dingen doen dan maar zielig of raar aangekeken worden maar ban weekendjes thuis op de bank doorbrengen wordt je ook niet gelukkiger

Voor wie of wat date je dan nog?

@algemeen: als het allemaal zo moeizaam gaat, dan date je toch gewoon niet? Of willen de moeizame daters het liefst nog meer moeizame dates hebben?
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Dolendedertiger waarom denk je dat je zielig gevonden wordt wanneer je er alleen op uit trekt? Spreek voor jezelf, jij vindt mensen die ergens alleen zijn zielig.
Ik ben trouwens momenteel alleen op vakantie. Dus straks alleen aan het ontbijt in mijn prima hotel, daarna alleen naar al die prachtige plekken en vanavond weer alleen op een terras met mooi uitzicht heerlijk eten. Ik geniet hoor!
Jammer voor diegenen die dat zielig vinden en dan liever alleen thuis op de bank zitten toch?
Alle reacties Link kopieren
Attraverso schreef:
11-09-2021 07:14
Dolendedertiger waarom denk je dat je zielig gevonden wordt wanneer je er alleen op uit trekt? Spreek voor jezelf, jij vindt mensen die ergens alleen zijn zielig.
Ik ben trouwens momenteel alleen op vakantie. Dus straks alleen aan het ontbijt in mijn prima hotel, daarna alleen naar al die prachtige plekken en vanavond weer alleen op een terras met mooi uitzicht heerlijk eten. Ik geniet hoor!
Jammer voor diegenen die dat zielig vinden en dan liever alleen thuis op de bank zitten toch?
Excuses, als je aangesproken voelt, maar dat is zeker niet zo en ik praat ook voor mezelf. Maar dat is denk ik dan ook het punt voor mij waarom ik het niet doe. Dit is gewoon een punt waar ik als single op dit moment tegen aanloop. Door de bekende redenen van vrienden. Geniet ervan Attraverso! Tja alleen op de bank wordt je doorgaans niet wijzer van of je moet heel veel geluk hebben dat je die ene tegen komt op een willekeurige app.
Alle reacties Link kopieren
iceteapeach schreef:
11-09-2021 02:59
Voor wie of wat date je dan nog?

@algemeen: als het allemaal zo moeizaam gaat, dan date je toch gewoon niet? Of willen de moeizame daters het liefst nog meer moeizame dates hebben?
Hoe bedoel je?
Hoe kieskeurig zijn jullie? Ik merk dat ik door dating apps kieskeurig wordt. Het is een heel andere ervaring als in het echt. Dat is natuurlijk helemaal niet goed. Waarschijnlijk door de 'overvloed' aan 'keuze' wat eigenlijk helemaal geen overvloed is. Tenminste niet voor een man.

Kijk ik zou in het echt vrouwen aanspreken maar zomaar met een vreemde een gesprek beginnen dat is voor mij een brug te ver. Of ik moet wat aangeschoten zijn ofzo.. dan, misschien. Maar ik drink zoiezo niet laat staan overdag.

Ik heb ontdekt dat ik een soort sociale angststoornis heb. Daar moet ik, en wil ik echt wat mee doen. Mensen die ik ken, gaat allemaal wel makkelijk. Maar mensen die ik niet ken, zeker bij vrouwen, dat wordt vaak een brok in de keel en ongemakkelijk.

10 jaar terug en daarvoor ging het allemaal een stuk makkelijker (nu mid-dertig). Hoe verder ik terug ga in de leeftijd hoe makkelijker alles ging. Toen kwamen de vrouwen juist naar mij toe.

Het is gek dat als je juist iets wilt, dat het dan soms juist moeilijker wordt.
Alle reacties Link kopieren
Daarom vind ik online daten juist heel makkelijk. Je hebt even de tijd om na te denken over wat je zegt; je kunt elkaar alvast een beetje leren kennen.

Ik ben dan wel van het niet eeuwig appen en liever snel afspreken; maar als je elkaar dan al een beetje online hebt leren kennen heb je alvast wat aanknopingspunten om over te kletsen. Meestal gaat het bij mij dan wel vanzelf eigenlijk.

Maar ik ben wel kieskeurig met swipen ja; het liefst swipe ik alleen geverifieerde profielen naar rechts, en iemand mag ook wel een beetje zijn best hebben gedaan op het aanmaken van het profiel.

Een enkele foto, leeg profiel, wazige foto, het gaat bij mij allemaal naar links. :P

Oh en: ik heb niks te verliezen?
Nu ben ik alleen, maar op deze manier kom ik wel nieuwe mensen tegen. Dat hoeft ook niet meteen de liefde van mijn leven te zijn, al zou dat natuurlijk leuk zijn… Verder vind ik het wel een leuke boost voor mijn zelfvertrouwen.

Maar goed, ik spreek nu vanuit eigen ervaringen; helaas zijn er ook het soort ervaringen zoals bij Potpourri.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven