Singles unite, vierde editie 2021 deel 9
donderdag 16 september 2021 om 18:56
Was heel nieuwsgierig maar zie net je beticht.. Mosterd dusSabbieehhhh schreef: ↑16-09-2021 13:36Hii, even een plottwist vanuit mij.
Had een paar maanden geleden iemand leren kennen doordat ik een dienst bij hem af nam. Meteen erg gezellig en voorzichtig contact gehouden. Gisteren samen drankje gedaan en gezoend
Ben zeer benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen![]()
mikiniki wijzigde dit bericht op 16-09-2021 18:58
Reden: Mosterd
Reden: Mosterd
8.76% gewijzigd
donderdag 16 september 2021 om 22:52
Ik heb eigenlijk niet zoveel tijd om te daten de komende drie weken. Dus dan is het misschien niet zo handig om te gaan chatten. Ach ik kijk wel even.Sabbieehhhh schreef: ↑16-09-2021 17:55Aanzetten kan altijd moon, wat heb je te verliezen? Misschien inderdaad bij de volgende met iets kleins beginnen![]()
Had vanavond een (zakelijke) afspraak om de hoek van de meneer waar ik 10 maanden mee gedatet had. Toch een beetje gek om daar weer te zijn.
Je kunt méér.
donderdag 16 september 2021 om 23:03
Nu je het zegt, ben ook benieuwd!alongwiththesunshine schreef: ↑16-09-2021 19:06Hoe zou het met Vivi gaan? Al een tijdje niets meer van gehoord.
donderdag 16 september 2021 om 23:04
Oh ja kan me heel goed voorstellen dat dat vreemd voelt.Moon-Alisa schreef: ↑16-09-2021 22:52Ik heb eigenlijk niet zoveel tijd om te daten de komende drie weken. Dus dan is het misschien niet zo handig om te gaan chatten. Ach ik kijk wel even.
Had vanavond een (zakelijke) afspraak om de hoek van de meneer waar ik 10 maanden mee gedatet had. Toch een beetje gek om daar weer te zijn.
donderdag 16 september 2021 om 23:13
Oke…ik zei toch dat ik wat beginnend app-contact had met weer een leuke man (Mr. 5 dan maar?).
Damn, wat een goeie gesprekken dit! Gewoon echt fijn, inhoudelijk prikkelend, wederzijdse interesse, volgens mij ook wel aantrekkingskracht. Volwassen, open…me like!
Wel wat obstakels op de weg helaas.
Ik tref ze wel weer…
Damn, wat een goeie gesprekken dit! Gewoon echt fijn, inhoudelijk prikkelend, wederzijdse interesse, volgens mij ook wel aantrekkingskracht. Volwassen, open…me like!
Wel wat obstakels op de weg helaas.
Ik tref ze wel weer…
l2l89 wijzigde dit bericht op 27-09-2021 14:00
24.49% gewijzigd
donderdag 16 september 2021 om 23:37
Oh nee, doe jezelf dit niet aanl2l89 schreef: ↑16-09-2021 23:13Oke…ik zei toch dat ik wat beginnend app-contact had met weer een leuke man (Mr. 5 dan maar?).
Tot het moment dat hij vertelde nog midden in een scheiding te liggen, wel bijna rond…gaat blijkbaar heel gemoedelijk allemaal, maar toch…dit is wel een “obstakeltje” op zijn zachtst gezegd.
Ik tref ze wel weer…
vrijdag 17 september 2021 om 00:13
Ojee begin er niet aanl2l89 schreef: ↑16-09-2021 23:13Oke…ik zei toch dat ik wat beginnend app-contact had met weer een leuke man (Mr. 5 dan maar?).
Tot het moment dat hij vertelde nog midden in een scheiding te liggen, wel bijna rond…gaat blijkbaar heel gemoedelijk allemaal, maar toch…dit is wel een “obstakeltje” op zijn zachtst gezegd.
Ik tref ze wel weer…
vrijdag 17 september 2021 om 15:02
Een jaar geleden heb ik hier een dilemma voorgelegd over een date met een wel heel erg goede vriendin.
Het was me na enkele maanden daten duidelijk dat hij meer dan vriendschappelijke gevoelens had voor haar en zij geen interesse in hem had maar wel genoot van zijn aandacht en van de macht die ze over hem had. Hij ontkende in alle toonaarden en ik heb het na enkele maanden uit gemaakt.
Wel, ik kreeg net een bericht van hem dat ik toen helemaal gelijk had over haar...
Wat ik al wist maar vind het wel stoer dat hij na al die tijd een bericht stuurt om dat toe te geven.
Het was me na enkele maanden daten duidelijk dat hij meer dan vriendschappelijke gevoelens had voor haar en zij geen interesse in hem had maar wel genoot van zijn aandacht en van de macht die ze over hem had. Hij ontkende in alle toonaarden en ik heb het na enkele maanden uit gemaakt.
Wel, ik kreeg net een bericht van hem dat ik toen helemaal gelijk had over haar...
Wat ik al wist maar vind het wel stoer dat hij na al die tijd een bericht stuurt om dat toe te geven.
vrijdag 17 september 2021 om 15:30
Dat is inderdaad wel stoer. Al had het beter geweest als hij toen gewoon meteen eerlijk was geweest natuurlijk.Attraverso schreef: ↑17-09-2021 15:02Een jaar geleden heb ik hier een dilemma voorgelegd over een date met een wel heel erg goede vriendin.
zaterdag 18 september 2021 om 16:46
Tempo gaat echt rete traag met meneer 1 hier. Eens in de 2 weken een paar uur afspreken is voor mij te weinig om iemand te leren kennen. Kom op, we hebben beide geen kinderen en zijn in de 20, dan moet het tempo echt wat omhoog. Zit er over na te denken om gewoon een tijdje als onvervalste slet te leven en altijd meerdere jongens achter de hand te hebben. Ik zie het niet zitten om een corona winter alleen op de bank door te brengen.
zaterdag 18 september 2021 om 17:23
Kan ik mij aanmelden?Potpourri schreef: ↑18-09-2021 16:46Tempo gaat echt rete traag met meneer 1 hier. Eens in de 2 weken een paar uur afspreken is voor mij te weinig om iemand te leren kennen. Kom op, we hebben beide geen kinderen en zijn in de 20, dan moet het tempo echt wat omhoog. Zit er over na te denken om gewoon een tijdje als onvervalste slet te leven en altijd meerdere jongens achter de hand te hebben. Ik zie het niet zitten om een corona winter alleen op de bank door te brengen.
zaterdag 18 september 2021 om 17:47
Nou ik doe dat dus serieus he; gewoon meerdere mannen tegelijk daten/appen…Potpourri schreef: ↑18-09-2021 16:46Tempo gaat echt rete traag met meneer 1 hier. Eens in de 2 weken een paar uur afspreken is voor mij te weinig om iemand te leren kennen. Kom op, we hebben beide geen kinderen en zijn in de 20, dan moet het tempo echt wat omhoog. Zit er over na te denken om gewoon een tijdje als onvervalste slet te leven en altijd meerdere jongens achter de hand te hebben. Ik zie het niet zitten om een corona winter alleen op de bank door te brengen.
Je bent niemand iets verplicht of verantwoording schuldig.
Zolang het maar veilig is.
zaterdag 18 september 2021 om 18:51
lol, het gaat me niet alleen om het fysieke, wil ook wel een klik hebben met iemand en me veilig voelen bij diegene.
@l2
Gelijk heb je! Die abundance mindset zorgt er ook voor dat ik minder gehecht raak aan een man, en niet zo van de kaart ben als er eentje afhaakt.
zaterdag 18 september 2021 om 19:17
Haha, snap ik Potpourri! Andersom heb ik dat ook hoor. Ik heb tot op heden altijd het brave jongentje uitgehangen door met 1 vrouw te daten of te appen(oke ik heb niet vaak meerdere opties) dus vaak moet ik al blij zijn met één iemand die mij wat meer aandacht geeft maar nu ik dit zo allemaal lees moet ik mijn tactiek ook maar aanpassen denk ikPotpourri schreef: ↑18-09-2021 18:51lol, het gaat me niet alleen om het fysieke, wil ook wel een klik hebben met iemand en me veilig voelen bij diegene.
@l2
Gelijk heb je! Die abundance mindset zorgt er ook voor dat ik minder gehecht raak aan een man, en niet zo van de kaart ben als er eentje afhaakt.
zondag 19 september 2021 om 19:44
Is de uitzending van Zembla al genoemd hier? Afgelopen week ging het over Tinder. Best schokkend (vrouwen die misbruikt zijn maar die meteen unmatched worden waardoor de gespreksgeschiedenis weg is en de man niet meer te vinden). Gebeurt best vaak en Tinder doet vaak niets met meldingen.
Wel de moeite van het kijken waard.
Wel de moeite van het kijken waard.
Je kunt méér.