Singles unite, vierde editie 2021 deel 9

31-05-2021 22:18 3776 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan voor deel 9...🥰

Daten of niet daten...dat is de vraag...
Swipe links of rechts...

We houden het vaag 😎

Schrijf gezellig mee ⌨️
julia_20 wijzigde dit bericht op 20-06-2021 12:14
0.00% gewijzigd
Mikiniki schreef:
30-11-2021 12:21
Ben nog een stille meelezer af en toe. En wat leuk om te lezen! Dus toch de moeite waard om je ex (van kinderwens topic) te verlaten? Dit geeft weer hoop :yes:
Absoluut! Wat dat betreft echt 0 spijt, de beste keuze die ik had kunnen maken. Ik had het mezelf denk ik echt kwalijk genomen als ik die wens had opgegeven en had dan nu in een erg ongelukkige relatie gezeten denk ik. Deze jongeman heeft gelukkig wel een kinderwens, al zal dat voorlopig nog niet aan de orde zijn. Eerst maar eens kijken of we écht die toekomst samen willen ingaan en een stabiele relatie kunnen opbouwen eerst. Wel fijn om nu al te weten dat we wat dat soort wensen betreft op één lijn zitten.

Maar wat betreft de keuze van vorig jaar: echt totaal geen spijt van, hoe hard het ook was om hem te maken!

@Fladder; via Tinder! 😇
l2l89 schreef:
30-11-2021 12:38
Deze jongeman heeft gelukkig wel een kinderwens, al zal dat voorlopig nog niet aan de orde zijn.
Gefeliciteerd, wat leuk! :heart:

Jongeman als in veel jonger dan jij? ;-)
Ja, kan ik me voorstellen. Tuurlijk moet je relatie zich nog verder uitbouwen, maar dan klopt de basis, qua 'randvoorwaarden' zeg maar, wel. Hele geruststelling.

Qua tinder, tja ook niet per se mijn ding.
Maar, een vriendin maakte laatst de vergelijking met de kroeg, daar vind je ook niet iedereen aantrekkelijk/leuk. Alleen kun je iets makkelijker scannen ;)
En nu met de lockdown vast wel weer wat nieuwe aanmeldingen haha.
Pioen00 schreef:
30-11-2021 12:44
Gefeliciteerd, wat leuk! :heart:

Jongeman als in veel jonger dan jij? ;-)
Haha nee valt wel mee hoor, twee jaar jonger. ;)

Dus ja, het kan via Tinder haha, ik had het ook niet verwacht overigens. Het swipen was echt een beetje tijdverdrijf geworden na een paar mislukte dates. 🤣
Wat leuk!!

Maar is dit dan een ander dan de gescheiden man of is het die?
Geniet er in elk geval van!
Sabbieehhhh schreef:
30-11-2021 13:15
Wat leuk!!

Maar is dit dan een ander dan de gescheiden man of is het die?
Geniet er in elk geval van!
Dat is nog steeds dezelfde inderdaad. ;)
Daarom ook rustig aan en lekker genieten!
l2l89 schreef:
30-11-2021 13:18
Ahhh wat goed, top dat je de gok gewaagd hebt en het de gok waard blijkt :D
l2l89 schreef:
30-11-2021 13:18
Binnenkort in het topic: "uitgerekend in 2022"? :high5:
l2l89 schreef:
30-11-2021 11:29
Hihiii ik denk dat ik mijn gezicht binnenkort niet meer in dit topic kan laten zien.

Nu ongeveer 10 dates gehad en we hebben naar elkaar uitgesproken dat we dit zeker een vervolg blijven geven. We hebben het heerlijk en we zijn verliefd, de welbekende roze wolk, we genieten van alle fijne momenten samen en gaan samen het nieuwe jaar inluiden over een paar weken. 🥰
Yes! Eindelijk een succesverhaal!
Hoi iedereen.
Ik zit momenteel opnieuw in een dipje.
Hoe langer hoe meer heb ik het erg moeilijk met mijn vrijgezellenstatus. Dit terwijl ik voor corona heel gelukkig was als single. Nu is het helemaal omgekeerd. Ik denk omdat we flink hebben moeten inboeten op ons sociaal leven tijdens de coronaperiode, plus dat al mijn single vriendinnen nu opnieuw een relatie hebben.
Ik heb verschrikkelijke huidhonger. Dates mislukken keer op keer. Ik heb al alle mogelijke manieren geprobeerd om iemand te leren kennen maar het is alsof ik ieder spel al heb uitgespeeld. Ik ben zodanig gefrustreerd dat ik ieder moment kan beginnen huilen.
Ik verlang zo hard naar een maatje waar ik mee kan lachen, samen leuke dingen mee kan doen en fantastische seks mee kan hebben. Maar ik krijg steeds meer het gevoel dat waar ik naar verlang voor mij iets onbereikbaar en hopeloos is.
Het maakt me erg verdrietig en de pogingen die ik onderneem om iets aan mijn situatie te veranderen (daten, nieuwe hobby's, op zoveel mogelijk sociale evenementen toehappen, ...) voelen voor mij steeds meer geforceerd aan, ik beleef er geen lol meer aan maar zie het eerder als iets zakelijk waar ik als een gevoelloze robot naar toeleef, zonder dit te laten merken aan de ander maar vanbinnen tiert er pure wanhoop.
Misschien zijn er onder jullie die zich hier ook in herkennen. Ik heb veel om dankbaar om te zijn, heb zoveel lieve vrienden en familie om me heen en toch voel ik me eenzamer en ongelukkiger dan ooit. Ik praat hierover met een psycholoog maar naast luisteren kan ze me ook niet veel verder helpen.
PeppermintPatty schreef:
01-12-2021 14:03
Hoe langer hoe meer heb ik het erg moeilijk met mijn vrijgezellenstatus.
Hoe oud ben je Patty en waarom lukt het daten niet? Kan je geen leuke mannen vinden op datingapps?
Pioen00 schreef:
01-12-2021 14:21
Hoe oud ben je Patty en waarom lukt het daten niet? Kan je geen leuke mannen vinden op datingapps?
Ik ben halverwege de 30. Ik wou dat ik het antwoord wist waarom het maar niet lukt. Of ze liggen mij niet, of omgekeerd, of ze doen zich anders voor en hebben verkeerde intenties, ... goede vrienden van mij begrijpen het zelf niet en zeggen, jezus waarom kan jij toch nooit eens geluk treffen in de liefde? Ik ben een aangenaam persoon, zie er goed uit en heb een stabiel leven.
Al verschillende datingapps geprobeerd en er net geen trauma aan overgehouden.
PeppermintPatty schreef:
01-12-2021 14:36
Ik ben halverwege de 30. Ik wou dat ik het antwoord wist waarom het maar niet lukt. Of ze liggen mij niet, of omgekeerd, of ze doen zich anders voor en hebben verkeerde intenties, ... goede vrienden van mij begrijpen het zelf niet en zeggen, jezus waarom kan jij toch nooit eens geluk treffen in de liefde? Ik ben een aangenaam persoon, zie er goed uit en heb een stabiel leven.
Al verschillende datingapps geprobeerd en er net geen trauma aan overgehouden.
Speeddating, single vakanties, je sociale circuit?
Heb je een kinderwens?
Gezien je leeftijd is de kans wel groot dat je een man treft met kinderen, is dat een probleem?
Pioen00 schreef:
01-12-2021 15:04
Speeddating, single vakanties, je sociale circuit?
Heb je een kinderwens?
Ik heb werkelijk ALLES al geprobeerd, meerdere keren.
Heb gelukkig geen kinderwens. Maar ik sta er wel open om iemand te ontmoeten die zelf kinderen heeft. Ik stel dus zeker ook geen onrealistische eisen.
Ik vind het ook niet leuk dat ik steeds mezelf moet verantwoorden. Alsof ik niet genoeg moeite doe, nergens voor opensta of onvoldoende probeer. Of dat ik te veeleisend/kieskeurig ben. Of dat het ergens aan mijn karakter ligt.
Alsof het dus eigenlijk echt wel aan mij ligt.
Waarom kan het niet dat het misschien ook gewoon kan zijn dat ik gewoon pech, ongeluk in de liefde heb? Dat dit helemaal niet aan mij ligt en ik een of ander fout lot heb waardoor ik maar niet krijg wat ik verdien?
PeppermintPatty schreef:
01-12-2021 15:15
Waarom kan het niet dat het misschien ook gewoon kan zijn dat ik gewoon pech, ongeluk in de liefde heb? Dat dit helemaal niet aan mij ligt en ik een of ander fout lot heb waardoor ik maar niet krijg wat ik verdien?
Hoe ouder je wordt, hoe lastiger het wordt, dat ligt niet aan jou :hug:
PeppermintPatty schreef:
01-12-2021 15:10
Ik heb werkelijk ALLES al geprobeerd, meerdere keren.
Heb gelukkig geen kinderwens. Maar ik sta er wel open om iemand te ontmoeten die zelf kinderen heeft. Ik stel dus zeker ook geen onrealistische eisen.
Er zijn echt wel mannen die een serieuze relatie willen, misschien ligt het aan andere eisen die je hebt?
PeppermintPatty schreef:
Hoi iedereen.
Hoe langer hoe meer heb ik het erg moeilijk met mijn vrijgezellenstatus. Dit terwijl ik voor corona heel gelukkig was als single. Nu is het helemaal omgekeerd. Ik denk omdat we flink hebben moeten inboeten op ons sociaal leven tijdens de coronaperiode, plus dat al mijn single vriendinnen nu opnieuw een relatie hebben.
Ik heb verschrikkelijke huidhonger. Dates mislukken keer op keer. Ik heb al alle mogelijke manieren geprobeerd om iemand te leren kennen maar het is alsof ik ieder spel al heb uitgespeeld. Ik ben zodanig gefrustreerd dat ik ieder moment kan beginnen huilen.
Ik verlang zo hard naar een maatje waar ik mee kan lachen, samen leuke dingen mee kan doen en fantastische seks mee kan hebben. Maar ik krijg steeds meer het gevoel dat waar ik naar verlang voor mij iets onbereikbaar en hopeloos is.
Het maakt me erg verdrietig en de pogingen die ik onderneem om iets aan mijn situatie te veranderen (daten, nieuwe hobby's, op zoveel mogelijk sociale evenementen toehappen, ...) voelen voor mij steeds meer geforceerd aan, ik beleef er geen lol meer aan maar zie het eerder als iets zakelijk waar ik als een gevoelloze robot naar toeleef, zonder dit te laten merken aan de ander maar vanbinnen tiert er pure wanhoop.
Misschien zijn er onder jullie die zich hier ook in herkennen. Ik heb veel om dankbaar om te zijn, heb zoveel lieve vrienden en familie om me heen en toch voel ik me eenzamer en ongelukkiger dan ooit. Ik praat hierover met een psycholoog maar naast luisteren kan ze me ook niet veel verder helpen.
Ik herken dit wel, het verlangen naar iets. Had ook het idee dat ik misschien te veeleisend was, dus ging ander soort mannen daten en liet het gewoon op zijn beloop. Als het oke leuk was bleef ik daten om te kijken of het dan toch verder ontwikkelde.

Uiteindelijk heb ik iemand op vakantie ontmoet, achteraf denk ik dat het bij mij was dat het niet mijn insteek was iemand te ontmoeten. Ook in de eerste gesprekken was het vriendschappelijk. Denk dat dat maakte dat ik me meer openstelde, zodat hij mij kon leren kennen maar ook andersom want het doel was niet kijken of we een match waren maar gewoon ouwehoeren op vakantie.

Het is misschien niet een advies maar wel herkenning, ik was denk ik eerder toch (on)bewust bezig hoe me op te stellen en ook om te bepalen wat ik van iemand vond.

Ik denk dat je alles doet wat je kan doen en zit het hem misschien nu even in er niet bewust naar op zoek gaan (als dat al kan). Proberen doelen te stellen voor komende jaar waar de factor relatie zo min mogelijk in zit.
Arequipa schreef:
01-12-2021 15:27
Uiteindelijk heb ik iemand op vakantie ontmoet, achteraf denk ik dat het bij mij was dat het niet mijn insteek was iemand te ontmoeten.
Denk je dat het voor je vriend anders was geweest als jij op die vakantie erg open had gestaan voor een relatie?
Arequipa schreef:
01-12-2021 15:27
Ik herken dit wel, het verlangen naar iets. Had ook het idee dat ik misschien te veeleisend was, dus ging ander soort mannen daten en liet het gewoon op zijn beloop. Als het oke leuk was bleef ik daten om te kijken of het dan toch verder ontwikkelde.

Uiteindelijk heb ik iemand op vakantie ontmoet, achteraf denk ik dat het bij mij was dat het niet mijn insteek was iemand te ontmoeten. Ook in de eerste gesprekken was het vriendschappelijk. Denk dat dat maakte dat ik me meer openstelde, zodat hij mij kon leren kennen maar ook andersom want het doel was niet kijken of we een match waren maar gewoon ouwehoeren op vakantie.

Het is misschien niet een advies maar wel herkenning, ik was denk ik eerder toch (on)bewust bezig hoe me op te stellen en ook om te bepalen wat ik van iemand vond.

Ik denk dat je alles doet wat je kan doen en zit het hem misschien nu even in er niet bewust naar op zoek gaan (als dat al kan). Proberen doelen te stellen voor komende jaar waar de factor relatie zo min mogelijk in zit.
Ik heb vorig jaar enkele maanden wel iets gehad met iemand waarmee het gelijkaardig begon. Eigenlijk was hij een kennis die ik al enkele jaren kende, ik had nooit kunnen of durven denken dat ik op hem verliefd zou worden maar dat is dan toch gebeurd door geleidelijk aan naar elkaar toe te groeien. Maar ook dit is niet blijven duren omdat hij zijn scheiding nog niet had verwerkt, tot mijn groot verdriet.
Iedereen gunt het mij en vindt dat ik het verdien, maar er is altijd iets waarom het maar niet wil lukken. En wat iedereen ook mag denken of beweren, dat ligt helemaal niet aan mij.
PeppermintPatty schreef:
Hoi iedereen.
Heel erg herkenbaar helaas! :(
Ik begrijp het ook gewoon echt niet. Al die verhalen in dit topic en in de losse topics over date op de relatiepijler, je kunt de succesverhalen op een hand tellen. Waarom lukt het bijna nooit? Ik begrijp het echt niet.
Pioen00 schreef:
01-12-2021 15:35
Denk je dat het voor je vriend anders was geweest als jij op die vakantie erg open had gestaan voor een relatie?
Ik denk dat persoonlijk ik hem had afgeschreven omdat ik hem op het eerste gezicht helemaal niet bij mij vond passen veel te lief. Andersom was hij ook net weer aan het daten en denk als ik hem op die manier hem had benaderd het voor hem ook teveel was.

Nu was er na een week aan beide het gevoel: geen idee wat dit gevoel is maar laten we in ieder geval nog een keer wat drinken.
Na 8 maanden single (man) maar weer geprobeerd te daten via Tinder… Gezien je op een normale manier nagenoeg onmogelijk iemand kan ontmoeten :bonk:

Nu lees ik dat de vrouwen net zoveel moeite hebben, volgens mij is het digitaal date helemaal verpest… Normaal kon ik met bepaalde type vrouwen altijd wel flirten, leuk contact hebben. Nu een paar gehad dat ik moeite deed en ineens vragen ze of ik nog wel interesse hebt. En ik denken dat hun geen interesse meer hebben haha :bonk:
Haha, dan schiet het inderdaad al helemaal niet op he. :hyper:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven