Singles unite, vierde editie 2021 deel 9
woensdag 2 maart 2022 om 22:50
Heb ik ook gedacht dat hij dat dacht maar ik heb daarna nog verschillende appjes gestuurd waaruit dat niet bleek..
Maar dinsdagavond laatste appje en dan woensdagavond weer een app kan je toch ook geen ghosten noemen..
woensdag 2 maart 2022 om 22:51
Nu is er ook geen event zoals dat daar heet, het is nog maar 1 keer in de maand, eerste zondag van de maand om 20:00 je klikt nu op deelname voor event dan ben je sowieso aangemeld voor zondag en ga je zondagavond 20:00 opgemaakt, haartjes in de plooi en klaar zitten met groene muntthee
woensdag 2 maart 2022 om 23:00
Nee precies, maar je weet maar nooit, aangezien de meest bizarre dingen kunnen gebeuren in de datingwereld.
Het is onbegrijpelijk, ik denk niet dat hier logica voor te bedenken is. Hij heeft je geghost en dat is echt heel hard na jullie fijne momenten.
Het is begrijpelijk dat je nu gaat piekeren over het hoe en waarom, maar ik hoop dat je het daarna toch los kan laten.
En dat je weet dat het niet aan jou ligt, maar dat ghosten helaas tegenwoordig echt op de meest onbegrijpelijke momenten kan gebeuren.
Niemand kan dat met enige logica redeneren hoe en waarom. En daar kom je dan ook nooit meer achter.
Soms komt zo'n iemand later dan nog terug, maar dat is meestal dan alleen maar omdat een andere date tegenviel ofzo en daar valt dan verder niets serieus van te verwachten. Dus een echt antwoord over het hoe en waarom krijg je sowieso zelden tot nooit.
woensdag 2 maart 2022 om 23:16
Dat wordt dan wel met koffie ipv munttheeDolendedertiger schreef: ↑02-03-2022 22:51Nu is er ook geen event zoals dat daar heet, het is nog maar 1 keer in de maand, eerste zondag van de maand om 20:00 je klikt nu op deelname voor event dan ben je sowieso aangemeld voor zondag en ga je zondagavond 20:00 opgemaakt, haartjes in de plooi en klaar zitten met groene munttheeen dan is het afwachten wie er allemaal in beeld komen. Overigens als je nu aanmeld voor zondag ben je tot niks verplicht maar stel dat er 1000 deelnemers zijn he ben je niet meer welkom dus gewoon alvast aanmelden
![]()
woensdag 2 maart 2022 om 23:17
Het gaat vandaag aleen stuk beter maar je wil idd weten waarom..Dina1980 schreef: ↑02-03-2022 23:00Nee precies, maar je weet maar nooit, aangezien de meest bizarre dingen kunnen gebeuren in de datingwereld.
Het is onbegrijpelijk, ik denk niet dat hier logica voor te bedenken is. Hij heeft je geghost en dat is echt heel hard na jullie fijne momenten.
Het is begrijpelijk dat je nu gaat piekeren over het hoe en waarom, maar ik hoop dat je het daarna toch los kan laten.
En dat je weet dat het niet aan jou ligt, maar dat ghosten helaas tegenwoordig echt op de meest onbegrijpelijke momenten kan gebeuren.
Niemand kan dat met enige logica redeneren hoe en waarom. En daar kom je dan ook nooit meer achter.
Soms komt zo'n iemand later dan nog terug, maar dat is meestal dan alleen maar omdat een andere date tegenviel ofzo en daar valt dan verder niets serieus van te verwachten. Dus een echt antwoord over het hoe en waarom krijg je sowieso zelden tot nooit.
En antwoord zal er niet komen nee.
Maar kan al vaker denken, prima zijn verlies..
Maar vertrouwen houden in daten is wel lastig op deze manier..
woensdag 2 maart 2022 om 23:25
Nee je mag niet kiezen, maar het is 2 minuten kletsen en als het niks is kan je door naar de volgende (als het wel wachten is kan je met 2 minuten verlengen) en dan klik je aan of het een match is of niet en daarna ga je naar de volgende als je dat wil.
woensdag 2 maart 2022 om 23:25
Precies, wat een eikel zeg! Niet na de eerste date ghosten maar meerdere keren afspreken, zoenen etc. Ben dan gewoon een held die ballen heeft om te zeggen dat ie niet meer wil ipv blokkeren en verdwijnen.
woensdag 2 maart 2022 om 23:26
Klinkt prima. Nu nog ff lef verzamelen haha!Dolendedertiger schreef: ↑02-03-2022 22:08Je kunt gewoon net zoals op de datingapps afstand instellenoverigens geen garantie of je dan veel gesprekken krijgt ene keer is het wat drukker dan de ander. Maar het is deze zondagavond weer
![]()
woensdag 2 maart 2022 om 23:30
Kleine correctie, wel eerste date duurde 5 uur en toen gezoend en geknuffeld..koekie1980 schreef: ↑02-03-2022 23:25Precies, wat een eikel zeg! Niet na de eerste date ghosten maar meerdere keren afspreken, zoenen etc. Ben dan gewoon een held die ballen heeft om te zeggen dat ie niet meer wil ipv blokkeren en verdwijnen.
Maar ook online al zo'n enorme klik dat in het echt de vonken er vanaf vlogen van beide kanten..
En niet geblokkeerd ook, maar gewoon niet meer reageren..
woensdag 2 maart 2022 om 23:32
Misschien gaat hij nog reageren, en had hij een goede reden.
Zal wel niet hoor... En dan is het natuurlijk nog de vraag of je het moet willen.
Want welke goede reden kan er nou zijn, en jij zal vast niet iemand willen die zomaar in het niets kan verdwijnen om daarna zomaar weer op te duiken.
Maar theoretisch kan het als hij 'officieel' nog niet weg is.
Zal wel niet hoor... En dan is het natuurlijk nog de vraag of je het moet willen.
Want welke goede reden kan er nou zijn, en jij zal vast niet iemand willen die zomaar in het niets kan verdwijnen om daarna zomaar weer op te duiken.
woensdag 2 maart 2022 om 23:34
Misschien dat ik ooit de moed bij elkaar raapRedRoseThorn schreef: ↑02-03-2022 23:25Nee je mag niet kiezen, maar het is 2 minuten kletsen en als het niks is kan je door naar de volgende (als het wel wachten is kan je met 2 minuten verlengen) en dan klik je aan of het een match is of niet en daarna ga je naar de volgende als je dat wil.
woensdag 2 maart 2022 om 23:37
Na een week geloof ik daar niet meer in..Dina1980 schreef: ↑02-03-2022 23:32Misschien gaat hij nog reageren, en had hij een goede reden.
En als er echt iets aan de hand was dan is een appje een hele kleine moeite..
Nee ik heb daar zeker geen zin in, in onvolwassen gedrag..
donderdag 3 maart 2022 om 05:59
Of zijn vriendin/vrouw heeft zijn telefoon gevonden? Of er is een ander lekker hapje voorbij gekomen? Is wel rot dat het zo loopt, dat je helemaal niks meer hoort dan.
donderdag 3 maart 2022 om 07:35
Mimali kan best geloven dat je daar niet goed van bent...
Maar zoals ik al zei had ik ook al vaker dat ik een eerste date erg leuk en gezellig vond en dan de dag nadien alles weg zakt en ik er geen zin meer in heb. Waarom? Geen idee, het enthousiasme is gewoon weg.
Heb ook al vaker manner moeten teleurstellen die dan helemaal overdonderd achter bleven.
Daarom is voor mij een eerste date enkel nog een kennismaking, max een paar uur, ga ik zeker niet knuffelen of zo en sta ik er heel nuchter in. Of probeer ik dat toch...
Blij dat jij je al veel beter voelt...
Maar zoals ik al zei had ik ook al vaker dat ik een eerste date erg leuk en gezellig vond en dan de dag nadien alles weg zakt en ik er geen zin meer in heb. Waarom? Geen idee, het enthousiasme is gewoon weg.
Heb ook al vaker manner moeten teleurstellen die dan helemaal overdonderd achter bleven.
Daarom is voor mij een eerste date enkel nog een kennismaking, max een paar uur, ga ik zeker niet knuffelen of zo en sta ik er heel nuchter in. Of probeer ik dat toch...
donderdag 3 maart 2022 om 07:55
Dat kan idd gebeuren maar dan kan hij dat toch gewoon zeggen..Attraverso schreef: ↑03-03-2022 07:35Mimali kan best geloven dat je daar niet goed van bent...
Jij zegt het dan tenminste nog en dan kan je er iets mee..
Dat ghosten is wat het zo rot maakt..
donderdag 3 maart 2022 om 08:39
Idd, dat is waar... moet wel bekennen dat ik het nooit uit mezelf zeg en ergens hoop ‘als k mij niet meer laat horen blijft het aan de andere kant mss ook stil’.
Maar als ze dan een berichtje sturen reageer ik wel...
donderdag 3 maart 2022 om 08:43
Oh echt niet, kan ik nog niks bij voorstellen dat ik het niet zou zeggen uit mezelf.. Ik wil dingen afsluiten..Attraverso schreef: ↑03-03-2022 08:39Idd, dat is waar... moet wel bekennen dat ik het nooit uit mezelf zeg en ergens hoop ‘als k mij niet meer laat horen blijft het aan de andere kant mss ook stil’.
Maar als ze dan een berichtje sturen reageer ik wel...
Wat ik me ook nog afvroeg, zou het kunnen dat mannen het lastig vinden als een vrouw alles op de rit heeft en de man in kwestie op dat moment even niet?
donderdag 3 maart 2022 om 08:52
Je bent naar redenen aan het zoeken? Ja dat kan maar toen hij aan het kussen en knuffelen was had hij daar dan geen problemen mee? De interesse kan echt zonder enige aanleiding verdwijnen hoor. Er hoeft echt geen reden voor te zijn.
donderdag 3 maart 2022 om 10:15
Ja dat ga je toch doen op één of andere manier, schiet ook niet op..Attraverso schreef: ↑03-03-2022 08:52Je bent naar redenen aan het zoeken? Ja dat kan maar toen hij aan het kussen en knuffelen was had hij daar dan geen problemen mee? De interesse kan echt zonder enige aanleiding verdwijnen hoor. Er hoeft echt geen reden voor te zijn.
donderdag 3 maart 2022 om 14:07
En ook wat Dwarrel zegt Mimali. Als er 'zomaar' een leuk contact uit de lucht komt vallen zijn dat heel vaak ook 'bezette' mannen of mannen die bij wijze van met hagel aan het schieten zijn. En een paar uutjes de charmante Casanova uithangen, hebben de meeste van hen inmiddels behoorlijk goed onder de knie. Maar er wordt in zo'n geval eigenlijk alleen met je gespeeld.
Ik zou ook niet zo snel weten hoe je dit soort figuren kunt omzeilen. Misschien als het allemaal wat té gemakkelijk en vlotjes gaat. En verder, als je er zelf heel erg aan toe bent, wil je er ook heel graag in geloven. En wordt je daar mee ook kwetsbaar natuurlijk.
Ik zou ook niet zo snel weten hoe je dit soort figuren kunt omzeilen. Misschien als het allemaal wat té gemakkelijk en vlotjes gaat. En verder, als je er zelf heel erg aan toe bent, wil je er ook heel graag in geloven. En wordt je daar mee ook kwetsbaar natuurlijk.
donderdag 3 maart 2022 om 14:12
Dat laatste is zeker een valkuil..Antoon69 schreef: ↑03-03-2022 14:07En ook wat Dwarrel zegt Mimali. Als er 'zomaar' een leuk contact uit de lucht komt vallen zijn dat heel vaak ook 'bezette' mannen of mannen die bij wijze van met hagel aan het schieten zijn. En een paar uutjes de charmante Casanova uithangen, hebben de meeste van hen inmiddels behoorlijk goed onder de knie. Maar er wordt in zo'n geval eigenlijk alleen met je gespeeld.
Maar dat eerste ik weet het niet hoor, ga je dan ook anderhalve week intensief appen?
donderdag 3 maart 2022 om 14:21
Het hoeft natuurlijk ook niet zo te zijn. Maar ik vermoed dus wel dat jij een makkelijk slachtoffer van liefdesspelletjes bent. En een weekje kijken of je iemand kunt betoveren en je laven in de aandacht van diegene, is ook zo'n liefdesspelletje dat veel mannen op een dating site graag spelen. Ik vermoed dat hij ook vrij zelfverzekerd over kwam. Persoonlijk zou ik dan al nattigheid voelen.
donderdag 3 maart 2022 om 14:28
Slachtoffer zou ik mezelf niet willen noemen.Antoon69 schreef: ↑03-03-2022 14:21Het hoeft natuurlijk ook niet zo te zijn. Maar ik vermoed dus wel dat jij een makkelijk slachtoffer van liefdesspelletjes bent. En een weekje kijken of je iemand kunt betoveren en je laven in de aandacht van diegene, is ook zo'n liefdesspelletje dat veel mannen op een dating site graag spelen. Ik vermoed dat hij ook vrij zelfverzekerd over kwam. Persoonlijk zou ik dan al nattigheid voelen.
Zijn er ook al zat voorbij gekomen die ik wel doorhad en waar ik onderbuikgevoel bij had.
Bij deze totaal niet.
En als je er al zo in moet staan , als iemand zelfverzekerd is nattigheid voelen, dan kan je nergens meer op vertrouwen.
Er zullen toch hopelijk ook nog wel oprechte en eerlijke mannen bestaan.