Singles unite, vierde editie 2021 deel 9

31-05-2021 22:18 3776 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan voor deel 9...🥰

Daten of niet daten...dat is de vraag...
Swipe links of rechts...

We houden het vaag 😎

Schrijf gezellig mee ⌨️
julia_20 wijzigde dit bericht op 20-06-2021 12:14
0.00% gewijzigd
Attraverso schreef:
20-02-2022 20:55
Als het mij vraagt is er niets gezellig aan (te veel) alcohol drinken... Geef het nog even en focus je op wat hij wel te bieden heeft.
Ik weet niet goed wat je met een uitspatter bedoelt maar bij hoge pieken horen vaak ook diepe dalen...
Ik heb het ook niet over teveel alcohol maar gewoon op een feestje af en toe wat drinken. Of gezellig s,avonds op zaterdag een borreltje. Niet gelijk zes borrels😉 Ik geef hem ook nog wel een kans. Misschien is dit juist wat ik nodig heb. Een man met een rustig leven. Met niet al te gekke dingen. Mijn vorige relaties gingen snel, idd hoge pieken en hele diepe dalen. Dat was ook niet goed voor mij. Het stomme is dat het type foute man wel blijft trekken. Maar ik weet ook heel goed dat ik daar NOOIT weer in moet trappen.
Nou... ik ben iemand tegen gekomen die ik de moeite waard vind om te daten! Sta er zelf versteld van :mrgreen:
Ben eens benieuwd... we zitten uren aan de telefoon tegen elkaar te ratelen, lachen heel veel, dezelfde interesses, intenties, normen en waarden... het zal dus helemaal afhangen van of we elkaar ook aantrekkelijk vinden of niet.
Heel lang geleden dat ik een date zo spannend vond...
Dat klinkt goed Attra, hopelijk is het ook zo leuk IRL! Spannend.

Wanneer gaan jullie afspreken?
Attraverso schreef:
01-03-2022 12:02
Nou... ik ben iemand tegen gekomen die ik de moeite waard vind om te daten! Sta er zelf versteld van :mrgreen:
Ben eens benieuwd... we zitten uren aan de telefoon tegen elkaar te ratelen, lachen heel veel, dezelfde interesses, intenties, normen en waarden... het zal dus helemaal afhangen van of we elkaar ook aantrekkelijk vinden of niet.
Heel lang geleden dat ik een date zo spannend vond...

Wat leuk!! Wanneer gaan jullie afspreken?
Leuk zeg Attra! Ben benieuwd naar het verloopt!
Wat leuk Attra wanneer hebben jullie een date...?

Ik had zaterdag een heel leuk contact op Paiq, zag er goed uit op de foto, onwijze leuke humor, lekker appen. De volgende dag een voice memo ingesproken, hij vond dat zo leuk dat we gingen bellen en toen stelde hij voor om ergens in mijn woonplaats af te spreken. Over een uurtje kon hij er zijn.

Adem in adem uit ik dacht het zonnetje schijnt waarom niet. Toen ik hem zag was het meteen oke. Heerlijk gewandeld al wat gezoend toen ergens koffie gedronken. Lekker klef tegen elkaar aan.

Sindsdien aan het bellen en appen en zaterdag ga ik naar hem toe ..... Spannend!!!

Dus zo raar kan het lopen dus mss ook bij jou Attra.
Leuk datertje! Veel plezier zaterdag!

De date was gisteren en is goed verlopen, geen twijfel, geen onzekerheid, helemaal duidelijk!
Dat het absoluut niets kon worden!

Details verwijderd wegens herkenbaar...
attraverso wijzigde dit bericht op 02-03-2022 12:22
79.19% gewijzigd
Wat een vervelend ervaring Attraverso. Snap dat je daar even van van slag bent.
En zeker omdat je niet zo snel met iemand date, dan geeft dit geen moed denk ik zo.

Ik schijf hier niet veel meer, meer op het andere forum. Maar had vorige week ook weer een hele nare ervaring ben al een kleine week van slag voel me zo bedonderd..
Mimali zo jammer om dat te lezen! Hoop dat jij je gauw beter voelt.
Doe gerust als jij je hart wil luchten.
attraverso wijzigde dit bericht op 02-03-2022 10:16
0.93% gewijzigd
Attra, jouw verhaal is zo herkenbaar. Ik date ook weer af en toe en dit is echt de trend tegenwoordig lijkt het wel. Als je niet meteen 100% erin duikt dan haken ze al af, terwijl ik ook iemand ben die het rustig aan wil doen, ik heb tijd nodig om dates te laten bezinken en te onderzoeken of het meer kan worden. Heel naar dat hij zo opvliegend deed, maar voor jou ook wel weer fijn dat dit pareltje al snel zijn ware gezicht liet zien!

Wat ik zelf dus ook mee maak is dat de mannen na date 1 al direct verliefd zijn, er meteen voor gaan, het liefst elke dag afspreken. 1x in de week een date levert een chagrijnige, ongeduldige kerel op ‘want het is zo lang wachten tot ze je weer zien’. Vind het ook vooral onvolwassen en emotioneel instabiel. En toch twijfel ik steeds vaker aan mezelf of ik dan niet te kil/koel ben omdat ik tijd nodig heb…

Mimali, wat zonde dat je er al zo lang slecht van loopt! Hoop ook dat je je snel beter voelt.
Zo dat is even een anitclimax.. :@@:
Had ik niet verwacht.
Jeetje. Wat een rare gast!

Lijkt me juist wel gezond om idd niet gelijk in 7 sloten tegelijk te lopen..

@datertje: dat klinkt dan wel weer gezellig! Gelijk een leuke klik dus! Veel plezier dit weekend.
manisha-362 schreef:
02-03-2022 10:15

Wat ik zelf dus ook mee maak is dat de mannen na date 1 al direct verliefd zijn, er meteen voor gaan, het liefst elke dag afspreken. 1x in de week een date levert een chagrijnige, ongeduldige kerel op ‘want het is zo lang wachten tot ze je weer zien’. Vind het ook vooral onvolwassen en emotioneel instabiel. En toch twijfel ik steeds vaker aan mezelf of ik dan niet te kil/koel ben omdat ik tijd nodig heb…
Nee hoor, mannen genoeg trouwens die er ook zo over denken.
Ik ben wel één keer op slag verliefd geweest op iemand en dat maakte dat ik totaal blind was voor zijn negatieve kanten en een paar jaar serieus over mijn grens heb laten gaan. Ik wil dat helemaal niet meer.
Lief van jullie, ik zal vanavond mijn verhaal even delen..
Voel me vandaag al iets beter, net de kapper geweest, het zonnetje schijnt en ik ga zo winkelen mijn dochter..
Wat naar Attra, daar zou ik ook echt de kriebels van krijgen.

Hoop dat je je snel beter gaat voelen mimali :heart:
Mimali schreef:
02-03-2022 12:00
Lief van jullie, ik zal vanavond mijn verhaal even delen..
Voel me vandaag al iets beter, net de kapper geweest, het zonnetje schijnt en ik ga zo winkelen mijn dochter..
Komt goed, heel fijne namiddag gewenst!
Dankjewel Attraverso en RedRoseThorn!
Dolendedertiger schreef:
14-02-2022 19:39
Gewoond doen Lisali, ik heb gisteren ook een date gehad met een damedie ik al een keer gesproken had via tinder, toen kwam het niet van afspreken echter kwamen we elkaar weer tegen op drankjedoen.nl en bleken we weer een match te zijn. En gisteren dus afgesproken uiteindelijk was het van beide kanten vriendschappelijk maar nu wist ik ook waarom het toen niet van afspreken kwam ze had een burnout. Dus misschien heeft hij toen ook wel zijn redenen gehad.
Ik had hier nog nooit van gehoord, wat leuk!! Heb je dan wel regio's om uit te kiezen? Want van matches aan de andere kant van het land word ik niet blij 😉
Attraverso schreef:
20-02-2022 20:55
Als het mij vraagt is er niets gezellig aan (te veel) alcohol drinken... Geef het nog even en focus je op wat hij wel te bieden heeft.
Ik weet niet goed wat je met een uitspatter bedoelt maar bij hoge pieken horen vaak ook diepe dalen...
Helemaal mee eens! Voor t eerst in jaren woon ik weer alleen en ben zo blij dat ik nu tijdens carnaval geen zorgen had over t goed thuiskomen van ex, de zooi, moet ie misschien kosten en de chagrijnige kop de volgende ochtend.

Mijn volgende partner wordt iemand die nauwelijks drinkt 🤗
datertje3 schreef:
02-03-2022 00:01
Wat leuk Attra wanneer hebben jullie een date...?

Ik had zaterdag een heel leuk contact op Paiq, zag er goed uit op de foto, onwijze leuke humor, lekker appen. De volgende dag een voice memo ingesproken, hij vond dat zo leuk dat we gingen bellen en toen stelde hij voor om ergens in mijn woonplaats af te spreken. Over een uurtje kon hij er zijn.

Adem in adem uit ik dacht het zonnetje schijnt waarom niet. Toen ik hem zag was het meteen oke. Heerlijk gewandeld al wat gezoend toen ergens koffie gedronken. Lekker klef tegen elkaar aan.

Sindsdien aan het bellen en appen en zaterdag ga ik naar hem toe ..... Spannend!!!

Dus zo raar kan het lopen dus mss ook bij jou Attra.
Oh spannend, leuk!!
Jeetje Attra wat naar. Ik weet niet wat er precies is gebeurd, maar uit de reacties kan ik opmaken dat het niet heel fijn is.

Wel balen zeg!

Deze date heeft dat ook een beetje dat hard lopen en serieus zijn. Ik moet ook enorm op de rem trappen. Ik ben ook van het eerst eens even ontdekken. Ik ga er zaterdag heen en dan zie ik wel hoe het verloopt. Ik hoef gelukkig niet gelijk te trouwen.

Ik heb ook nog iemand op de app die dus het tegen over gestelde is en die vind ik ook nog interessant dus ik maak ook niet zo'n haast.
Ik had dus heel leuk contact met een man, enorme klik ,hele dag door appen en beide zo'n goed gevoel.. kwam een quarantaine tussendoor dus na 10 dagen af kunnen spreken..
Supergezellig, 5 uur bij elkaar geweest en gezoend en geknuffeld..
Geen moment stilte en alsof we elkaar al jaren kenden..
Nadat hij thuis kwam gelijk weer een app , dat hij het heel gezellig en leuk vomd en zijn gevoel alleen maar bevestigd was, ik kon niet anders dan dat beamen..
Kon niet wachten me weer te zien en hadden voor het weekend weer afgesproken, date was op maandag..
Maandagavond en dinsdag nog superlieve en leuke appjes heen en weer.
Ik had woensdag zelf zoiets even alles op een rijtje krijgen in mijn hoofd, ging zo snel allemaal en hij had dinsdag lange dag gehad met werk en woensdag ook weer werken, dus dacht app hem woensdagavond ..
Nooit meer antwoord gehad..
Paar appjes nog gestuurd wat er aan de hand was, en ja misschien ga ik dan ook te lang door maar kon het gewoon niet geloven.
Ben er echt soort van ziek van geweest..
Snap gewoon niet dat je niet even kan appen hoe en wat. kan altijd iets zijn waardoor het hem toch niet word maar zeg het dan..
koekie1980 schreef:
02-03-2022 12:20
Ik had hier nog nooit van gehoord, wat leuk!! Heb je dan wel regio's om uit te kiezen? Want van matches aan de andere kant van het land word ik niet blij 😉
Je kunt gewoon net zoals op de datingapps afstand instellen 😉 overigens geen garantie of je dan veel gesprekken krijgt ene keer is het wat drukker dan de ander. Maar het is deze zondagavond weer😉
Dolendedertiger schreef:
02-03-2022 22:08
Je kunt gewoon net zoals op de datingapps afstand instellen 😉 overigens geen garantie of je dan veel gesprekken krijgt ene keer is het wat drukker dan de ander. Maar het is deze zondagavond weer😉
Ik heb even op de site gekeken, maar wordt er niet echt wijzer van hoe het gaat..
Je meld je aan en dan?
Mimali schreef:
02-03-2022 17:10
Ik had dus heel leuk contact met een man, enorme klik ,hele dag door appen en beide zo'n goed gevoel.. kwam een quarantaine tussendoor dus na 10 dagen af kunnen spreken..
Supergezellig, 5 uur bij elkaar geweest en gezoend en geknuffeld..
Geen moment stilte en alsof we elkaar al jaren kenden..
Nadat hij thuis kwam gelijk weer een app , dat hij het heel gezellig en leuk vomd en zijn gevoel alleen maar bevestigd was, ik kon niet anders dan dat beamen..
Kon niet wachten me weer te zien en hadden voor het weekend weer afgesproken, date was op maandag..
Maandagavond en dinsdag nog superlieve en leuke appjes heen en weer.
Ik had woensdag zelf zoiets even alles op een rijtje krijgen in mijn hoofd, ging zo snel allemaal en hij had dinsdag lange dag gehad met werk en woensdag ook weer werken, dus dacht app hem woensdagavond ..
Nooit meer antwoord gehad..
Paar appjes nog gestuurd wat er aan de hand was, en ja misschien ga ik dan ook te lang door maar kon het gewoon niet geloven.
Ben er echt soort van ziek van geweest..
Snap gewoon niet dat je niet even kan appen hoe en wat. kan altijd iets zijn waardoor het hem toch niet word maar zeg het dan..
Jeetje. Ongelooflijk zeg.. Zo ga je toch niet met elkaar om? O_O
Hij had zeker geconcludeerd dat jij HEM ghoste omdat je hem ruimte gaf omdat hij die dinsdag op zijn werk zat en je woensdag zelf even wilde ademen. :lol: :roll:
En had hij daarom maar zijn biezen bij elkaar gepakt. :bye:
Sommige zijn echt zo voorbarig en raar, je weet maar nooit. :roll:

:puh:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven