Singles unite, vierde editie 2021 deel 9

31-05-2021 22:18 3776 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan voor deel 9...🥰

Daten of niet daten...dat is de vraag...
Swipe links of rechts...

We houden het vaag 😎

Schrijf gezellig mee ⌨️
julia_20 wijzigde dit bericht op 20-06-2021 12:14
0.00% gewijzigd
Misschien ben ik wel te wantrouwend naar mannen op dating sites. Ik ken je natuurlijk niet en ga ook maar af op wat ik zelf oppik uit je berichten. Kan ook best dat er bij hem oprecht een soort ommekeer in zijn gevoel kwam op een gegeven moment.
Dan zou je inderdaad nergens meer op kunnen vertrouwen, als je al niet op je gevoel af zou kunnen gaan.
Echt heel kut. Er zijn geen woorden voor te vinden, dit soort dingen zijn gewoon onbegrijpelijk waarom dit zo moet gaan, en er is gewoon geen logica voor te bedenken, het enige wat we weten is dat dit helaas veel vaker gebeurt in de datewereld.
Helemaal eens met Antoon, ook al gemerkt dat vele mannen al blij zijn eens met een vrouw te kunnen kussen en knuffelen. Een weekje appen hebben ze er graag voor over. Of ook al weten ze meteen dat je geen relatie materiaal bent, als ze je wel aantrekkelijk vinden spelen ze het spelletje verder en proberen te krijgen wat ze kunnen.
Niet met mij.
Mimali schreef:
03-03-2022 08:43
Oh echt niet, kan ik nog niks bij voorstellen dat ik het niet zou zeggen uit mezelf.. Ik wil dingen afsluiten..
Wat ik me ook nog afvroeg, zou het kunnen dat mannen het lastig vinden als een vrouw alles op de rit heeft en de man in kwestie op dat moment even niet?
Misschien dat die mannen geïntimideerd zijn?
Attraverso schreef:
03-03-2022 16:04
Helemaal eens met Antoon, ook al gemerkt dat vele mannen al blij zijn eens met een vrouw te kunnen kussen en knuffelen. Een weekje appen hebben ze er graag voor over. Of ook al weten ze meteen dat je geen relatie materiaal bent, als ze je wel aantrekkelijk vinden spelen ze het spelletje verder en proberen te krijgen wat ze kunnen.
Niet met mij.
Ik begrijp dat niet. Als ze blij zijn eens met een vrouw te kunnen kussen en knuffelen, dan willen ze juist toch méér in plaats van je dan te ghosten?
koekie1980 schreef:
02-03-2022 23:26
Klinkt prima. Nu nog ff lef verzamelen haha!
Eerste keer vond ik het ook spannend maar na 2 gesprekjes heb je dat al niet meer het is gewoon net zoals in een kroeg beetje praten en soms blijft er iets hangen😜
Pioen00 schreef:
03-03-2022 16:15
Misschien dat die mannen geïntimideerd zijn?
Weet het ook niet maar ik ga het waarom maar loslaten ..heeft geen enkele zin om te speculeren..

En ik snap het ook niet als je behoefte hebt om met een vrouw te knuffelen enzo dan is dat toch niet eenmalig?( en nee meer is er niet gebeurd )
We zullen het nooit weten!
Met goede moed door dan maar inderdaad...
Dina1980 schreef:
03-03-2022 16:50
We zullen het nooit weten!
Met goede moed door dan maar inderdaad...
Dat ja! Wil toch blijven geloven in het goede..
Mimali schreef:
03-03-2022 16:43
Weet het ook niet maar ik ga het waarom maar loslaten ..heeft geen enkele zin om te speculeren..

En ik snap het ook niet als je behoefte hebt om met een vrouw te knuffelen enzo dan is dat toch niet eenmalig?( en nee meer is er niet gebeurd )
Waarom niet? Je bent er dan toch en ook al weet je meteen dat die persoon geen relatiemateriaal is, toch vind je haar/hem leuk genoeg om het een paar uur gezellig te hebben.
Ik zeg niet dat het bij jullie het geval is.
Ik denk eerder, zoals ik zelf ook al zo vaak had, dat zijn interesse gewoon in de volgende dagen verdwenen is.
Attraverso schreef:
03-03-2022 17:02
Waarom niet? Je bent er dan toch en ook al weet je meteen dat die persoon geen relatiemateriaal is, toch vind je haar/hem leuk genoeg om het een paar uur gezellig te hebben.
Ik zeg niet dat het bij jullie het geval is.
Ik denk eerder, zoals ik zelf ook al zo vaak had, dat zijn interesse gewoon in de volgende dagen verdwenen is.
Ik kan me daar niks bij voorstellen..ik doe dat namelijk alleen als ik denk dat het relatie materiaal is.
Het gezellig hebben en uitspraken doen die toekomst gericht zijn terwijl je al weet dat het niet zo is kan er bij mij niet in. Dan ben je echt slecht bezig.

Ik denk zelf ook dat laatste maar blijf erbij dat je dan gewoon een appje kan sturen ipv ghosten..
Uitspraken die toekomstgericht zijn op een eerste date... Tja...
Wat ik weet is dat je hieruit heel veel gaat geleerd hebben.
Weer een beetje een 'dikker vel gekweekt' zoals we hier in Vlaanderen zeggen... Ik heb intussen bijna een pantser...
Attraverso schreef:
03-03-2022 20:39
Uitspraken die toekomstgericht zijn op een eerste date... Tja...
Wat ik weet is dat je hieruit heel veel gaat geleerd hebben.
Weer een beetje een 'dikker vel gekweekt' zoals we hier in Vlaanderen zeggen... Ik heb intussen bijna een pantser...
Je leert er absoluut weer van..
Geen zever, echt ik meen het, voor wie het met eigen ogen wil zien heb ik een screenshot genomen. Op Tinder: Koen 50
‘Zoek een goed lief. Oekraïense vrouwelijke vluchtelingen ook welkom.’
Attraverso schreef:
04-03-2022 14:57
Geen zever, echt ik meen het, voor wie het met eigen ogen wil zien heb ik een screenshot genomen. Op Tinder: Koen 50

:pukey: Ziekelijk
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Attraverso schreef:
[/quote

Nou ja zeg
Attraverso schreef:
Dat is wel heel laag
Zijn jullie weleens "bang" om de rest van je leven single te blijven?
Mij bekruipt dat gevoel zo af en toe en ik kan daar soms lichte paniek bij voelen.

Mijn kids worden steeds groter, doen hun eigen ding, weinig zorgen meer en alle ruimte voor liefde..maar het komt maar niet op mijn pad..
Ja, meer en meer... Niet echt bang maar eerder ongerust... Panikeer niet echt maar vind het jammer.
Ken meer mensen in die situatie en dat geeft troost. Ik maak er intussen het beste van.
Het komt wel en 'als je niet meer zoekt gebeurt het' en al die BS wil ik niet meer horen. Ken zo veel mensen die 10 jaar en langer ongewild single zijn, intussen 50+ 60+...
Ongerust is een beter woord ervoor ja..
En de onrust om de gezelligheid altijd maar buiten de deur te "moeten" zoeken..
Wil het thuis ook leuk hebben met iemand..
Een beetje dubbel ben ik erin ik krijg steeds meer het idee dat ik het wel prima vind eigenlijk. Alleen waarmee ik zit is dat weekendjes steeds moeilijker in te vullen zijn aangezien iedereen zo wat gesetteld is en kinderen krijgt of heeft. Maar ik kom er de laatste tijd ook achter dat ik steeds meer het avontuur mis zoals de tripjes er even lekker tussen uit. Maar niemand kan/wil of heeft geen zin en dat levert mij dan weer negatieve energie op om het constant te vragen. Daarbij loop ik ook helaas tegen een probleem aan dat mensen afhaken als ik zeg dat ik door diverse redenen nog nooit een relatie heb gehad op mijn 34ste. Dus in dat opzicht maakt het mij soms wel is ongerust.
Ik vlieg eind deze maand naar Rome om daar in m’n eentje een week te vertoeven. Je hebt geen mensen nodig om een tripje in te plannen hoor :) Juist een avontuur, daarnaast ontmoet je juist veel mensen als je alleen op pad gaat, mijn ervaring dan. Levert mij juist positieve energie op om gewoon lekker zelf iets in te plannen en nergens rekening mee te hoeven houden! Ik koppel tripjes en avonturen dan ook los van het nodig hebben van relatie om dat soort dingen te kunnen doen.

En vervelend dat je na zo’n leuke date en contact ineens gegosht bent Mimali :( Het blijft jammer hoe het fatsoen soms ver te zoeken is.. Heb het helaas ook vaak genoeg meegemaakt, typisch is dat ze soms ineens weken of maanden later opduiken. Het lijkt alsof ze denken dat de deur dan nog op kier openstaat, omdat het niet is afgesloten. Wellicht was hij ook met iemand anders aan daten en is hij voor haar gegaan. Straks loopt dat op niks uit en ontvang je weer een bericht 😅
Ja, daarom heeft hij je niet geblockt, let maar op. Omdat hij de optie open wil houden om je nog te kunnen benaderen als het met anderen niets wordt. Misschien is het het beste als jij HEM blockt? Of dat heb je wellicht al gedaan?
Nee blokkeren vind ik zo kinderachtig, dat doe ik alleen als iemand me echt lastig valt..
Ik denk ook niet dat hij weer opduikt, je weet het natuurlijk niet maar mijn gevoel zegt van niet..
En zo ja dan mag hij alsnog uitleg geven..
Leuk Vivi! Geniet er van!
Doe ik ook, ik zet mijn leven niet on hold omdat ik geen partner heb.
attraverso wijzigde dit bericht op 06-03-2022 22:40
0.52% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven