Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Miran, nee nog geen leidinggevende en van nature analytisch.....
Yep, schnappie schnapt het
Vleer ben je nou papa geworden zonder eerst te trouwen en of heb je een zoon met bos krullen
Wuzz, jij hebt echt overzicht op de zaak zeg. Dat is fijn.

Nogmaals een kleine humbele mening wbt WM: Het is toch wel een tikkeltje logisch dat als je verliefd bent, je alleen maar met je hoofd daarbij zit, en een stuk minder bij het forum (geef toe, we komen hier allemaal juist ook voor steun in moeilijke tijden). Tuurlijk heb je dan oogkleppen op. Tuurlijk wil je alle kritische noten liever niet zien dan. Hebben we daar niet allemaal last van in tijden van verliefdheid en roze wolken? Daarom heet het toch ook juist een wolk, omdat je dan dus in die roze mist zit met je hoofd, en het zicht is dan wellicht dan maar een paar meter... dat is nou juist het leuke eraan.
Haha, dat heb je snel gedaan Vleer, dat papa worden!

Ghehe, kom maar op met die krullenfoto's
Mozz, eensch maar........ dan ben je toch niet ineens vergeten hoe je je 3 dagen daarvoor nog voelde?
quote:Mozzarella schreef op 19 februari 2009 @ 20:45:

Haha, dat heb je snel gedaan Vleer, dat papa worden!

Ghehe, kom maar op met die krullenfoto's houd me tegen..........
Wou dat ik soms alles zo duidelijk op papier kon zetten. Tips daarin voor mij Wuzzie?

Ook even wat anders ook: Wat is je favo carnavals song?

Die van mij woonboot aan de Amstel!
quote:Miranda01 schreef op 19 februari 2009 @ 20:46:

Mozz, eensch maar........ dan ben je toch niet ineens vergeten hoe je je 3 dagen daarvoor nog voelde?Niet vergeten neem ik aan... maar daar wil je dan toch liever even niet aan herinnerd worden? Ook al weet je dan heus wel dat mensen gelijk hebben. Je gevoel wil even alleen maar al dat ROZE opzuigen.
quote:Miranda01 schreef op 19 februari 2009 @ 20:49:

[afbeelding]

Mja..hier ben ik het volledig mee eens, met die lege posting.

Voor het overige meng ik me niet in de discussie, omdat ik een soort van verhernieuwde oude gardist ben. Discussies over het wel en wee van setjes van MD (dat rijmt ook nog) ben ik overigens wél altijd bereid te voeren. Als ik me niet vergis, dan waren er hier ook een paar liefhebsters/eigenaressen van dit schone goed, waaronder (dacht ik) LM.

Ik ga nu echt maar eens eten.
Q ga zitten
Waaaaaaaaaaar is mijn plaatje ?
Mozz, Eensch.

Wat betreft als je verliefd bent roze wolk, minder tijd, oogkleppen en wat dies meer...

Punt is dat als dat er allemaal is EN je je best doet om je virtuele fanclub te laten weten dat je ze niet vergeten bent en je heel blij met ze bent en je hun erkent als je fanclub door hun te laten meegenieten van wat good news (ipv alleen sucks news) die je uit je zelf vertelt das dan ander gang van zaken....

Trouwens, misschien is het niet voor een ieder duidelijk dat het forum er juist (ook) is voor moeilijke tijden

Anyways, change topic. Ik had gister een date!
Of eens straaljager?
Is ook goede les voor mij hoor Wuzzie. ik liet me teveel meeslepen...in mn virtuele vriendschap voor WM en later in mijn teleurstelling. Its a thin line between virtual and real life...
Wuzzie vertellll . hoe wat waar grote penis , kan ie lekker zoenen , heeft ie veel geld ?
Haha, jummm Vleer! Krijg bijna trek om dat als avondeten te gaan eten. Dat beschuitje dan he...

Q, ben jij een MD vertegenwoordiger ofzo? Volgens mij zijn de posts ZONDER die afkorting op 1 hand te tellen

Maarreh... als je toch bezig bent... waar kan ik terecht voor het aanschaffen van een leuk setje?
Ja Wuzz, je hebt wel gelijk dat het vaak ook zo heerlijk is om juist de positieve verhalen van elkaar te lezen!

Dus eh... vertel van je date! (mag ook als het een negatief verhaal is hoor )

(oja, ik ging eten... ik lees zo terug hoor!)
plaatjes gezellig!!! was ik echt aan toe!
MIRANNNNNNN ik zie DUSHI KORSOW op TV rtl 4 !!!! Mambo beachhh
quote:Q-Q schreef op 19 februari 2009 @ 20:52:

[...]Mja..hier ben ik het volledig mee eens, met die lege posting.

maw miranda kop dicht?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven