Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)

Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
zaterdag 7 maart 2009 om 19:56
zaterdag 7 maart 2009 om 19:59
quote:Xenia66 schreef op 07 maart 2009 @ 19:44:
ik ga beginnen aan mn 36 berichtjes, meer berichtjes dan hartjes...nu maar kijken wie er zo slim is om emailadres te vermelden..
blij dat ik alleen maar gebroken hartjes kan versturen! Dat is het nadeel van full member, moet je al die berichtjes toch netjes beantwoorden.Nou dat doe ik niet hoor , ik reageer daar niet op .. Eerst deed ik dat wel , maar soms krijg je op 1 dag als vrouw zijne 25 berichten.. Ammenooit niet dat ik ze allemaal netjes ga beantwoorden ,stuur ook niet interesse berichtjes offe gooi berichten gewoon weg zonder ze te beantwoorden..
ik ga beginnen aan mn 36 berichtjes, meer berichtjes dan hartjes...nu maar kijken wie er zo slim is om emailadres te vermelden..
blij dat ik alleen maar gebroken hartjes kan versturen! Dat is het nadeel van full member, moet je al die berichtjes toch netjes beantwoorden.Nou dat doe ik niet hoor , ik reageer daar niet op .. Eerst deed ik dat wel , maar soms krijg je op 1 dag als vrouw zijne 25 berichten.. Ammenooit niet dat ik ze allemaal netjes ga beantwoorden ,stuur ook niet interesse berichtjes offe gooi berichten gewoon weg zonder ze te beantwoorden..
zaterdag 7 maart 2009 om 20:22
vleer: volgens mij staat alles je goed (wat op de foto staat tenminste). Knappe man/jongen die dat niet leuk vindt.
Xen: waar staar R eigenlijk voor?
Ik maak me op voor een avondje uit met vrienden..alweer tijdje terug en iedereen is zo enorm druk de laatste tijd.
Morgen wordt er voor mij gekookt, ben benieuwd

anoniem_77159 wijzigde dit bericht op 07-03-2009 20:23
Reden: typvauthes
Reden: typvauthes
% gewijzigd
zaterdag 7 maart 2009 om 23:17
Indi, ik ben er hoor, kan je een handje geven, want ik heb nu ook zo'n dip....mooi nummer van Bløf, maar ben bevooroordeeld, want de jongens van Bløf wonen in mijn stadje.
Fijn dat het gezellig was met je vriendinnen, jammer dat ze nu al weg zijn, hadden jullie geen zin om nog een drankje in de stad te doen?
Fijn dat het gezellig was met je vriendinnen, jammer dat ze nu al weg zijn, hadden jullie geen zin om nog een drankje in de stad te doen?