Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:Erykah schreef op 10 maart 2009 @ 18:37:

Miran ik ga het zo in het kort vertellen. Even snel eten ....Niet alle leverworst en gebraden gehakt opeten hè?!
Hallootjes!

Hoooooiiii Miran! Fijn dat je het leuk hebt gehad. Was je nu zomaar op vakantie of voor het werk?

Erykah; had je nog gebeld met badman? Wat zei die?

Ik kuck er nog vrolijk op los; vandaag heeft de fysio bij ons opt werk me enorm losgeklopt, wel lachen maar ik merk geen verschil ofzo.

Hoe is het hier met iedereen?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ja klopt Xen..tweede afspraak staat ook..

Misschien gaat het ook wel gruwelijk mis
Och ja, dat vroeg ik me inderdaad ook af.

Wel leuk hoor; met zn tweetjes op vakantie. Is het de wereldreis van WM of gaan jullie ergens anders naar toe?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Dat weten we nog niet..plannen moeten nog gemaakt worden
maar gaan jullie paar weken of langer?
...
Vleeer, dit is niet leuk van je sorry. Erykah is al iets aan het regelen namelijk!
Xen, dat weet ik ook nog niet..
Sorry Xen ik dacht dat alleen t idee werd geoppperd en er nog niets qua concrete dingen stonden gepland ... ????
MIran komt ie: Ik ken hem van de lagere school, in al die jaren hebben we af en toe contact gehouden. Altijd zocht hij het contact met mij na aantal maanden stilte en praatten we bij en verdween ik weer voor aantal maanden. We hebben jaren geleden keer gezoend, toen was net mijn relatie over, en ik rende toen letterlijk voor hem weg. En dat deed ik dus altijd als ik hem weer eens zag...op de een of andere manier kwam hij te dichtbij. 2 Weken geleden hadden we weer eens afgesproken en dat was heel gezellig, gezoend met elkaar. Volgende dag smste hij of ik zin had om samen in bad te gaan (vandaar Badman;-)) en s avonds is hij naar mij gekomen. Voelde heel fijn en vertrouwd en schrok van mijn eigen gevoelens...ik had nooit zo naar hem gekeken, van ik vind je meer dan leuk. Dit heb ik ook geuit naar hem maar hij wil zijn leven op de rit krijgen en geen relatie. Ik had hem nog gesmst daarna van laten we op relaxte manier uitzoeken hoe het zit tussen ons. Niets op gehoord....en gister dus die smsjes van hem dat hij me graag wilde zien maar dat er niets veranderd is in zijn gevoel blablabla
Heb ik iets gemist? Ging dat over de girlsnightout?
quote:Xenia66 schreef op 10 maart 2009 @ 18:53:

Vleeer, dit is niet leuk van je sorry. Erykah is al iets aan het regelen namelijk!Altijd gezellig.
quote:Q-Q schreef op 10 maart 2009 @ 18:39:

[...]

Als je de verbazing weer voorbij bent, dan rest niets anders dan medelijden over zijn gedrag en ben je blij dat het niet tot een relatie (in wat voor vorm dan ook) heeft geleid. Ik zou ook niet meer bellen; je bereikt er geen ruk mee volgens mij en doet jezelf er alleen maar pijn mee.Was ik ook niet van plan hoor om hem te bellen Q. Inderdaad ik heb gewoon medelijden met hem
quote:Erykah schreef op 10 maart 2009 @ 19:00:

Heb ik iets gemist? Ging dat over de girlsnightout?

Ja ik weet dat we t er tijdje geleden over gehad hebben , maar dat er nog steeds niets concreets stond gepland..

En ik dus de stap had genomen om eens iets te gaan plannen , maar dit dan achter de schermen wl doen ivm eventuele ongenodigde meelezers. Toen kwam Xen melden dat jij hier al druk mee bezig was, heb dus mijn tekst weggehaald.. Want als jij er al mee bezig bent dan hoef ik dat niet te doen nl.
Ja die girlsnightout is zeker niet van de baan hoor! Ik zit alleen te verzinnen hoe ik dit handigste kan aanpakken. Toevallig zaterdag nog met Appeltje nog over gehad. Het lijkt me niet zo slim om dit hier op het forum te zetten waar we afspreken en wanneer...toch? Dus of iedereen die mee wil moet mij even toevoegen als vriendje maar volgens mij kan je niet mailen met elkaar via de Viva-site? Of prive -forum aanmaken of onze eigenste hyves-pagina...maar weet niet of iedereen dat heeft?

Mij lijkt het dus leuk om in Amsterdam met elkaar te gaan eten en daarna lekker uit te gaan. Is redelijk centraal voor iedereen denk ik?
Erykah .. voorheen hadden we een speciale singles site.. Waar men zich kon inloggen via zijn of haar emailadres. (na toegelaten te worden door Miranda of mij als beheerders)

Die site is volgens mij opgedoekt, maar kan eens kijken of die er nog wel is , kunnen we daar evt op verder gaan..

(ik ga ff zoeken)
Ik moet er nu echt vandoor.....ik ga weer even creatief doen (naar schilderles

Ik ga er even goed over verzinnen in de auto hoe dit beste geregeld kan worden en als ik terugkom vanavond dan ga ik het regelen.

En ideeen en suggesties zijn uiteraard welkom :-)
leuk idee! Amsterdam is redelijk te doen voor mij, maar ik weet niet of ik mee uit kan..moet ook met de trein weer terug..
quote:Q-Q schreef op 10 maart 2009 @ 19:02:

[...]

Altijd gezellig. En jij mag ook mee Q...als special act
Erykah .. voeg mij anders even toe op msn .. desertrose1979@hotmail.com

dan laat ik je even zien wat ik bedoel
quote:Erykah schreef op 10 maart 2009 @ 18:59:

MIran komt ie:

Jeetje Erykah, wat een verhaal. Heb je spijt van de badderdate? Het gevoel dat hij je wat valse hoop heeft gegeven wellicht?

Jammer dat jullie er beiden verschillend instaan nu en dat dat rot voelt.
Indi, er zijn vast wel mensen die in buurt wonen waar je kunt blijven slapen.

Ik ben nog in dubio over mijn komst...reken er maar niet op.

Maar ik wil wel ff een lans breken voor Q, die mag niet gepasseerd worden enkel en alleen omdat ie een man is :-) hij hoort bij ons, is nu al van onschatbare waarde en ik vind wel dat ie uitgenodigd moet worden, mits ie zn hoed meeeneemt! PV dan ook he? Gewoon alle singles hier!
Vleer dat doe ik als ik vananvond thuiskom...ok?

Moet nu echt rennen!
hidiehi! Benk weer!

Er is weer aardig wat geschreven...

Ik had gewoon visioenen van Q en Erykah in bed en hoorde Q zeggen..."Worst, mevrouwtje...u weet best waarom"

WM en Indi: wat leuk dat jullie veel contact hebben met elkaar...hou ons op de hoogte van de plannen....ben gek op vakanties dat weten jullie!

Ingelke: Da's wel handig een fysio op het werk..had ie een beetje grote handen?

En vleer? komt ie eten?

Xen wat een leuke vooruitzichten allemaal...ikzelf ga veel te weinig naar theater. Heb ook niemand in mijn omgeving die daar naartoe gaat, alhoewel ik best in mn eentje zou kunnen natuurlijk.

Voor een ieder die ik vergeten ben...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven