Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)

Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
zondag 15 maart 2009 om 20:20
zondag 15 maart 2009 om 21:09
zondag 15 maart 2009 om 21:24
zondag 15 maart 2009 om 21:34
maandag 16 maart 2009 om 13:58
maandag 16 maart 2009 om 14:26
Hi allemaal,
Was paar dagen weg, leuk! Vandaag vrij en moet alle machines in huis laten draaien. Te genant voor woorden maar zit al hele tijd tegen aan te hikken om hulp in de huishouding te nemen. En ik ben single zonder kids, tis geen tijdkwestie heb er gewoon echt! weinig zin an. Ben wel super opgeruimd en vloer is altijd schoon maar echt schrobben, soppen, strijken, afstoffen etc. blegh
Komende dagen druk (ook in mijn hoofd). Moet veel (leuke) dingen doen/regelen. Wat dingen voor vrijwilligerswerk, ga op cursus voor het werk, naar de verre zon voor het werk. Moet nu ook gaan kijken voor kleine verbouwing thuis, wil dat voor de zomer af ronden. Maar voor je hebt gekeken wat je wilt, bij wie, onderhandelen, bestellen....wachten...vertragingen.....
Ook citytrip met vriendinnen komt nabij. Dusss....
@MOZZ,
Hoe gaat het met je (en PD).
Heb net een boek uit waarbij ik aan je moest denken. "De prins op het witte paard" (weet niet eens meer of ik zelf had ontdenkt of door tip). Google het eens of kijk bij bol. voor nadere info
Als iemand haar nog ziet voorbij komen vertel haar over dit boek. Zal me niet verbazen als ze er echt wat aan heeft (en anderen ook).
Veel liefs van mij 4 U all
Was paar dagen weg, leuk! Vandaag vrij en moet alle machines in huis laten draaien. Te genant voor woorden maar zit al hele tijd tegen aan te hikken om hulp in de huishouding te nemen. En ik ben single zonder kids, tis geen tijdkwestie heb er gewoon echt! weinig zin an. Ben wel super opgeruimd en vloer is altijd schoon maar echt schrobben, soppen, strijken, afstoffen etc. blegh
Komende dagen druk (ook in mijn hoofd). Moet veel (leuke) dingen doen/regelen. Wat dingen voor vrijwilligerswerk, ga op cursus voor het werk, naar de verre zon voor het werk. Moet nu ook gaan kijken voor kleine verbouwing thuis, wil dat voor de zomer af ronden. Maar voor je hebt gekeken wat je wilt, bij wie, onderhandelen, bestellen....wachten...vertragingen.....
Ook citytrip met vriendinnen komt nabij. Dusss....
@MOZZ,
Hoe gaat het met je (en PD).
Heb net een boek uit waarbij ik aan je moest denken. "De prins op het witte paard" (weet niet eens meer of ik zelf had ontdenkt of door tip). Google het eens of kijk bij bol. voor nadere info
Als iemand haar nog ziet voorbij komen vertel haar over dit boek. Zal me niet verbazen als ze er echt wat aan heeft (en anderen ook).
Veel liefs van mij 4 U all
maandag 16 maart 2009 om 17:21
Hallootjes!
Indi; hoe is het nu met je? Kan me goed voorstellen dat het na al die tijd nog pijn doet...... knuf voor jou!
Wuz; welke city-trip ga je doen? En voor het werk naar de zon?Leuk hoor! Wat hebben jullie (jij en miran) in hemelsnaam voor studie gedaan om zon baan te hebben? Of werken jullie stiekem bij RTL-travel oid?
Vnvd op de bank; morgen na het werk eten bij een vriend, naar een bandje kijken, blijven pitten en van daar uit weer werken smorgens : heb er zin in!
Hoe vonden we 'the persiyt of happyness? Ik vond het echt wel een mooie film....
Indi; hoe is het nu met je? Kan me goed voorstellen dat het na al die tijd nog pijn doet...... knuf voor jou!
Wuz; welke city-trip ga je doen? En voor het werk naar de zon?Leuk hoor! Wat hebben jullie (jij en miran) in hemelsnaam voor studie gedaan om zon baan te hebben? Of werken jullie stiekem bij RTL-travel oid?
Vnvd op de bank; morgen na het werk eten bij een vriend, naar een bandje kijken, blijven pitten en van daar uit weer werken smorgens : heb er zin in!
Hoe vonden we 'the persiyt of happyness? Ik vond het echt wel een mooie film....
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
maandag 16 maart 2009 om 17:41
maandag 16 maart 2009 om 17:45
Hoi hoi,
Emobui is wel weer over denk ik..Hoest met jou Appel???
@Ingel: Het was inderdaad een mooie film!
@Wuzz: Je bent er maar druk mee..veel plezier!!
@Pop: Hoest met jou vandaag?
@WM: Toch nog in slaap gevallen?
En de rest? Ik zwaai even!
Ik wil mijn balkon een beetje in gaan richten..maar het is erg smal (85cm) wat zijn nou een beetje geschikte meubels??? ik wil graag lekker zitten Iemand tips??
Emobui is wel weer over denk ik..Hoest met jou Appel???
@Ingel: Het was inderdaad een mooie film!
@Wuzz: Je bent er maar druk mee..veel plezier!!
@Pop: Hoest met jou vandaag?
@WM: Toch nog in slaap gevallen?
En de rest? Ik zwaai even!
Ik wil mijn balkon een beetje in gaan richten..maar het is erg smal (85cm) wat zijn nou een beetje geschikte meubels??? ik wil graag lekker zitten Iemand tips??
maandag 16 maart 2009 om 17:53
quote:Indi schreef op 16 maart 2009 @ 17:45:
Ik wil mijn balkon een beetje in gaan richten..maar het is erg smal (85cm) wat zijn nou een beetje geschikte meubels??? ik wil graag lekker zitten Iemand tips??Misschien is er wat te vinden op de site van eigen huis en tuin? Hebben vaak wel leuke ideetjes en niet zo duur
Ik wil mijn balkon een beetje in gaan richten..maar het is erg smal (85cm) wat zijn nou een beetje geschikte meubels??? ik wil graag lekker zitten Iemand tips??Misschien is er wat te vinden op de site van eigen huis en tuin? Hebben vaak wel leuke ideetjes en niet zo duur
maandag 16 maart 2009 om 18:01
ik ben gisteren even tekeer gegaan in mn tuintje. Alle dode (kuip)planten eruit gehaald....die waren allemaal doodgevroren tijdens mijn vakantie. Alles gesnoeid wat gesnoeid mocht worden. Volgende maand maar even langs het tuincentrum voor wat nieuws, want zo is het wel weer kaal. Had twee grote klimopplanten en die heb ik heel ver teruggesnoeid.