Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
zondag 16 december 2007 om 13:11
zondag 16 december 2007 om 13:15
quote:sunshineforever schreef op 16 december 2007 @ 13:11:
Goedemiddag!
Sun is er weer eventjes, maar moet over een uurtje ook weer weg.
Moet ik al die pagina's teruglezen? Kan iemand mij een samenvatting geven?
Sun heeft iets slechts gedaan.... Schaam schaaam....
Sun kwam exdate tegen in stad en heeft afscheidsseks met hem gehad. Schaam schaam.....
Hi Sun,
Samenvatting: Dekbedden, de ex van prinses, wat trek ik aan op een zondagmiddag, het kerstbomenprobleem en de sex van Sun met haar exdeet...
Tja...sex met je exdeet.....oorzaak drank misschien?
Goedemiddag!
Sun is er weer eventjes, maar moet over een uurtje ook weer weg.
Moet ik al die pagina's teruglezen? Kan iemand mij een samenvatting geven?
Sun heeft iets slechts gedaan.... Schaam schaaam....
Sun kwam exdate tegen in stad en heeft afscheidsseks met hem gehad. Schaam schaam.....
Hi Sun,
Samenvatting: Dekbedden, de ex van prinses, wat trek ik aan op een zondagmiddag, het kerstbomenprobleem en de sex van Sun met haar exdeet...
Tja...sex met je exdeet.....oorzaak drank misschien?
zondag 16 december 2007 om 13:23
quote:sunshineforever schreef op 16 december 2007 @ 13:20:
[...]
Onder andere...
Nou ja, t is gebeurd en t was goed. Dus geen drama lijkt mij. We hebben afgesproken het hierbij te laten.Nou, waarom schaam je je dan? Als het goed was allemaal...geen probleem toch? JIJ kan er weer even lekker op teren....kan je van mij niet zeggen En ik weiger om een exla open te gooien of zomaar even iemand te zoeken voor de neuk (om het zo maar even te zeggen
)
[...]
Onder andere...
Nou ja, t is gebeurd en t was goed. Dus geen drama lijkt mij. We hebben afgesproken het hierbij te laten.Nou, waarom schaam je je dan? Als het goed was allemaal...geen probleem toch? JIJ kan er weer even lekker op teren....kan je van mij niet zeggen En ik weiger om een exla open te gooien of zomaar even iemand te zoeken voor de neuk (om het zo maar even te zeggen
zondag 16 december 2007 om 13:29
quote:Miranda01 schreef op 16 december 2007 @ 13:25:
Xan heb jij ook mindere eigenschappen?
Miran kan ze nog niet vinden....
Hahaha!, genoeg hoor! Xan is bijvoorbeeld best eigenwijs, koppig en zindoordrijvend. Ook ben ik geen ja en amen type....brrr! Daarom moet een partner voor Xan stevig in haar schoenen staan, met behoorlijk wat tegengas...
Xan heeft ook genoeg positieve punten, maar die weet je vast wel.
Xan heb jij ook mindere eigenschappen?
Miran kan ze nog niet vinden....
Hahaha!, genoeg hoor! Xan is bijvoorbeeld best eigenwijs, koppig en zindoordrijvend. Ook ben ik geen ja en amen type....brrr! Daarom moet een partner voor Xan stevig in haar schoenen staan, met behoorlijk wat tegengas...
Xan heeft ook genoeg positieve punten, maar die weet je vast wel.
zondag 16 december 2007 om 13:47
quote:Xander68 schreef op 16 december 2007 @ 13:23:
[...]
Nou, waarom schaam je je dan? Als het goed was allemaal...geen probleem toch? JIJ kan er weer even lekker op teren....kan je van mij niet zeggen En ik weiger om een exla open te gooien of zomaar even iemand te zoeken voor de neuk (om het zo maar even te zeggen
)Nou, ik schaam me voor het feit dat de ex-la open gegaan is.... Want dat is niet echt mijn stijl... En ik zit altijd te verkondigen dat je dat soort dingen absoluut niet moet doen enzo. En ik doe het zelf wel.. Maar toen ik hem zag, tsja, was ik toch weer verkocht. Hij ziet er gewoon erg goed uit, is ook echt heel aardig. Maar als het op relatie-dingen aankomt, zijn we toch niet voor elkaar gemaakt.
[...]
Nou, waarom schaam je je dan? Als het goed was allemaal...geen probleem toch? JIJ kan er weer even lekker op teren....kan je van mij niet zeggen En ik weiger om een exla open te gooien of zomaar even iemand te zoeken voor de neuk (om het zo maar even te zeggen
zondag 16 december 2007 om 13:57
quote:sunshineforever schreef op 16 december 2007 @ 13:47:
[...]
Nou, ik schaam me voor het feit dat de ex-la open gegaan is.... Want dat is niet echt mijn stijl... En ik zit altijd te verkondigen dat je dat soort dingen absoluut niet moet doen enzo. En ik doe het zelf wel.. Maar toen ik hem zag, tsja, was ik toch weer verkocht. Hij ziet er gewoon erg goed uit, is ook echt heel aardig. Maar als het op relatie-dingen aankomt, zijn we toch niet voor elkaar gemaakt.Troost je, mij is dat vroeger ook weleens overkomen....kan iedereen gebeuren. Was op dat moment gewoon even zwak, drankje op en dan gebeuren dat soort dingen nu eenmaal. Lag er niet wakker van in ieder geval Hmm...ik heb wel wakker gelegen...hahaha! Slapend kun je geen sex hebben natuurlijk...
[...]
Nou, ik schaam me voor het feit dat de ex-la open gegaan is.... Want dat is niet echt mijn stijl... En ik zit altijd te verkondigen dat je dat soort dingen absoluut niet moet doen enzo. En ik doe het zelf wel.. Maar toen ik hem zag, tsja, was ik toch weer verkocht. Hij ziet er gewoon erg goed uit, is ook echt heel aardig. Maar als het op relatie-dingen aankomt, zijn we toch niet voor elkaar gemaakt.Troost je, mij is dat vroeger ook weleens overkomen....kan iedereen gebeuren. Was op dat moment gewoon even zwak, drankje op en dan gebeuren dat soort dingen nu eenmaal. Lag er niet wakker van in ieder geval Hmm...ik heb wel wakker gelegen...hahaha! Slapend kun je geen sex hebben natuurlijk...
zondag 16 december 2007 om 14:08
Ach Sun, als het lekker was is het toch goed. Vooral omdat jullie er blijkbaar hetzelfde over denken!
HM is nog niet op weg, wel klaar met haar voorbereidingen. Het is toch een rokje geworden met een simpel truitje erop. Heb ook voor 2 dekbedden gekozen, nav de tip van vriendin: als de ene van het bed afvalt heb je de andere nog
Leuke jongen belde net, hij is iets later, rijdt nu aan. Dan is ie over een klein kwartiertje hier. Wel netjes dat ie even belt.
HM is nog niet op weg, wel klaar met haar voorbereidingen. Het is toch een rokje geworden met een simpel truitje erop. Heb ook voor 2 dekbedden gekozen, nav de tip van vriendin: als de ene van het bed afvalt heb je de andere nog
Leuke jongen belde net, hij is iets later, rijdt nu aan. Dan is ie over een klein kwartiertje hier. Wel netjes dat ie even belt.
zondag 16 december 2007 om 14:18