Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
bedoel niet binnen laten !
Geloof 't of niet... terwijl ik typte belde hij dus aan.... Met bosje bloemen. Heb 'm niet binnengelaten, wat hij accepteerde. Hij zegt in 'n hotel te logeren. Pfffffffffffffffff
Peas on earth!
Hoopt dat Prinsesje haar hulplijnen in zet nu .. vrienden, vriendinnen, ouders .. whateverrrr zodat ze haar kunnen bijspringen.. Prinsesjeeee ??
Waarom ben ik nu niet in de buurt van P.?? Grrrr!

Zal ik 'm ff een handje helpen....
Djiezzzzz, Prinses, wat een lef zeg!

Ik hoop dat je hem snel de deur uit kunt werken. Ik vind het maar raar dat hij gewoon aan komt bellen!

Sterkte meis!
typisch gevalletje van *bord voor je kop *
Wauw... jullie zijn wel snel hehe...
Peas on earth!
Prinses wel beetje trillende handjes...
Peas on earth!
Oh gelukkig, je hebt hem niet binnengelaten. Waarschijnlijk is hij hardleers. wat ga je doen? Ga je hem gewoon negeren? Weet je ook wanneer hij weer vertrekt?
Zo.......wieuuuwwwww! En wat is meneer nu nog verder van plan?

Gewoon TOTAAL negeren Prinses....dat is ie snel weer weg.

Niet praten, hem vooral niet binnenlaten, niet reageren op SMS of telefoon. Compleet blokken die gast!

Ennnn...je ouders bellen!!!
belt nu met vriendinnetje voor advies...
Peas on earth!
zou wel heel grappig zijn als mijn ex voor de deur stond met bos bloemen.. Die weet niet eens wat een bos bloemen is..
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 16 december 2007 @ 18:01:

hij is er dus...Je hebt hem dus binnen gelaten. wat wilde/verwacht hij nu? Wat voelde je toen je hem zag?
Prinsesje je had die bos bloemen wel aan kunnen nemen had je weer een mooi vers bosje op tafel staan voor de hele week
eh sorry! (niet binnen gelaten.)
Vind t ook wel zwak van hem dat ie alleen met een bos bloemen aan komt zetten .. had op zn minst een super dure gouden ring en sportwagen verwacht
quote:Vleermuis28 schreef op 16 december 2007 @ 18:16:

Prinsesje je had die bos bloemen wel aan kunnen nemen had je weer een mooi vers bosje op tafel staan voor de hele week En dan de hele tijd geassocieerd worden met die gek?
quote:Xander68 schreef op 16 december 2007 @ 18:21:

[...]

En dan de hele tijd geassocieerd worden met die gek?

Naja diesa na een week ook wel dood...

Maarre ff alle gekheid op een stokkie... Hoop dat Prinsesje wel komt vertellen wat ze gaat doen nu ...
Prinsesje komt een vriendin naar je toe ?
Hai,

Heb advies ingewonnen van

* vriendin 1

* vriendin 2

* man van vriendin 1

Prinses heeft ex nu sms gestuurd om om 19.30 in de stad te zijn. Prinses neemt bloemen mee en geeft deze terug en meldt dat ze ex nooit meer wil zien en dat ie moet vertrekken.

Overwegingen:

* negeren betekent bij ex: grote kans op langdurig aanbellen, langskomen, sms'en etc. Hardvochtig melden dat ie moet wegwezen is duidelijker. Levert ongetwijfeld grote dosis dramatiek op, maar sneller resultaat (werkte ook bij de deur uitschoppen van ex paar maanden geleden)

* bloemen mee, want: statement. Daarnaast kan prinses inderdaad geen week tegen ex-bloemen aankijken (dat snapt Xan goed).

* in de stad, want neutraal, dramatiek mogelijk minder, en: statement.

* vriendin 1 en man van vriendin 1 (groot, stoer, sterk en errrrrug in beschermende sfeer ten aanzien van prinses) komen eraan
Peas on earth!
Goed actieplan Prinses, en nu maar hopen dat hij luistert... Zucht....
Prinses vindt steun van jullie allemaal wel hartverwarmend en overweegt gratis kerstbomen, kerstplannen en blauwe dekbedden uit te delen als teken van dank.

(Prinses nu wel overdosis adrenaline... tjiezzzzz )
Peas on earth!
Prinses, ik wens je veel sterkte ermee! Zorg ervoor dat vriendin en haar man/vriend in de buurt is...desnoods in het zelfde café....een tafeltje verder of zoiets....
Ik ben er nu ook gewoon zooo klaar mee... wil gewoon lekker verder met m'n leven (en was daar druk mee bezig), en dan breekt ie zomaar in, tsskk...

Vind het ook zo'n gedoe allemaal, past helemaal niet bij mij. Ben redelijk 'normaal' (hehe ), degelijk en niet van dit soort dramatiekerige relatiedingen. Ik wil gewoon terug naar mijn gezapige leven van blauwe dekbedden, kerstbomen en bejaardentehuisinschrijving!

(wel frappant... ik schrijf drie dagen in dit topic... en dan gebeurt er niets... terwijl het al tijden stil was... had 'm al die tijd ook al niet meer gezien, bijna 5 maanden)
Peas on earth!
Prinses.. goed plan van aanpak !!

Idd wat Xan al zegt neem hun mee en laat ze een tafeltje verderop gaan zitten or something..

Wil geen kerstboom , en blauwe dekbedden.. wil wel dat Prinsesje goed voor zichzelf zorgt..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven