Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
zondag 16 december 2007 om 18:23
zondag 16 december 2007 om 18:32
Hai,
Heb advies ingewonnen van
* vriendin 1
* vriendin 2
* man van vriendin 1
Prinses heeft ex nu sms gestuurd om om 19.30 in de stad te zijn. Prinses neemt bloemen mee en geeft deze terug en meldt dat ze ex nooit meer wil zien en dat ie moet vertrekken.
Overwegingen:
* negeren betekent bij ex: grote kans op langdurig aanbellen, langskomen, sms'en etc. Hardvochtig melden dat ie moet wegwezen is duidelijker. Levert ongetwijfeld grote dosis dramatiek op, maar sneller resultaat (werkte ook bij de deur uitschoppen van ex paar maanden geleden)
* bloemen mee, want: statement. Daarnaast kan prinses inderdaad geen week tegen ex-bloemen aankijken (dat snapt Xan goed).
* in de stad, want neutraal, dramatiek mogelijk minder, en: statement.
* vriendin 1 en man van vriendin 1 (groot, stoer, sterk en errrrrug in beschermende sfeer ten aanzien van prinses) komen eraan
Heb advies ingewonnen van
* vriendin 1
* vriendin 2
* man van vriendin 1
Prinses heeft ex nu sms gestuurd om om 19.30 in de stad te zijn. Prinses neemt bloemen mee en geeft deze terug en meldt dat ze ex nooit meer wil zien en dat ie moet vertrekken.
Overwegingen:
* negeren betekent bij ex: grote kans op langdurig aanbellen, langskomen, sms'en etc. Hardvochtig melden dat ie moet wegwezen is duidelijker. Levert ongetwijfeld grote dosis dramatiek op, maar sneller resultaat (werkte ook bij de deur uitschoppen van ex paar maanden geleden)
* bloemen mee, want: statement. Daarnaast kan prinses inderdaad geen week tegen ex-bloemen aankijken (dat snapt Xan goed).
* in de stad, want neutraal, dramatiek mogelijk minder, en: statement.
* vriendin 1 en man van vriendin 1 (groot, stoer, sterk en errrrrug in beschermende sfeer ten aanzien van prinses) komen eraan
Peas on earth!
zondag 16 december 2007 om 18:45
Ik ben er nu ook gewoon zooo klaar mee... wil gewoon lekker verder met m'n leven (en was daar druk mee bezig), en dan breekt ie zomaar in, tsskk...
Vind het ook zo'n gedoe allemaal, past helemaal niet bij mij. Ben redelijk 'normaal' (hehe ), degelijk en niet van dit soort dramatiekerige relatiedingen. Ik wil gewoon terug naar mijn gezapige leven van blauwe dekbedden, kerstbomen en bejaardentehuisinschrijving!
(wel frappant... ik schrijf drie dagen in dit topic... en dan gebeurt er niets... terwijl het al tijden stil was... had 'm al die tijd ook al niet meer gezien, bijna 5 maanden)
Vind het ook zo'n gedoe allemaal, past helemaal niet bij mij. Ben redelijk 'normaal' (hehe ), degelijk en niet van dit soort dramatiekerige relatiedingen. Ik wil gewoon terug naar mijn gezapige leven van blauwe dekbedden, kerstbomen en bejaardentehuisinschrijving!
(wel frappant... ik schrijf drie dagen in dit topic... en dan gebeurt er niets... terwijl het al tijden stil was... had 'm al die tijd ook al niet meer gezien, bijna 5 maanden)
Peas on earth!