Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:Vleermuis28 schreef op 20 december 2007 @ 23:56:

Is erg blij met Prinses der lijstjes.. Heel fijn zelfs !! want zo kom ik ff dicht bij mijzelf en kan ik mijzelf ff hartig toespreken ..

TNX PRINSESPrinses is blij dat je lijstjes niet als Ontzettend Irritant worden ervaren
Peas on earth!
Hihi.. Wel lastig bijhouden hier, ben langzame fora gewend (of ik was sneller??)!!

Lastig hoor, die foute dates lees ik zo! Succes met je regeltjes Vleermuis, klinkt pittig!

Wel leuk dat je ook op zoek bent naar een huisje. Ga je groter wonen? Of waarom verhuizen? Wordt je ook niet blij van het kijken naar al die kleurtjes en meubeltjes enzo?!

Weet alleen niet of ik al mijn dingetjes wel kan combineren hoor! hahaha!

Het wordt hier steeds gezelliger ist niet? Met de pan d'r al bij!!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 21 december 2007 @ 00:01:

[...]

Prinses benadrukt dan toch even dat Djosergids leuk is voor het Aanwakkeren van VakantieGevoel (en krijg die gids automatisch, sta om de een of andere reden op mailinglist), maar Prinses die vakanties beetje Te Duur vindt, en liever ZELF tent, dekens, kaarsjes, lekke luchtbedden, campinggas en de rest in de auto gooit en gewoon gaat rijden en kijkt waar ze uitkomt! (liefst dus wel met iemand in auto, want gezelliger (althans, afhankelijk van wie ), en die kan dan kaartlezen, hoewel prinses altijd vindt dat ze het beste kan kaartlezen... )

Xan kan kaartlezen, maar werkt liever met navigatie....

[...]

Prinses gaat aan ouders voorstellen naar Sun te gaan! Prinses gaat dan wel met Xan gourmetten Xan zegt: Briljant idee!!
Prinses is ook TROTS op Vleer, qua hijwiensnaamnuevennietgenoemdwordt en qua directeursbabbel!
Peas on earth!
Wil ook gourmetten en ook met tentje op vakantie

Stelt voor om met Prinses op vakantie te gaan en dan te gaan gourmetten
Prinses heeft geen navigatie, maar een straatnamenboek en rijdt dan ook regelmatig BIJNA tegen lantaarnpalen, andere auto's en paaltjes omdat Prinses DENKT dat ze alles tegelijk kan (autorijden, kaartlezen, dropjes eten, zender op de radio zoeken)

Prinses enige zelfoverschatting... Prinses misschien toch maar eens navigatie aanschaffen...?
Peas on earth!
Prinses heeft een vierpersoonstent, dus kan met Xan en Vleer en Sun op vakantie...

Prinses kent Ease nog niet zo goed, maar die kan eventueel in 'leef'gedeelte slapen...
Peas on earth!
Tent van prinses:

Peas on earth!
quote:ease schreef op 21 december 2007 @ 00:05:

Hihi.. Wel lastig bijhouden hier, ben langzame fora gewend (of ik was sneller??)!!

Lastig hoor, die foute dates lees ik zo! Succes met je regeltjes Vleermuis, klinkt pittig!

Wel leuk dat je ook op zoek bent naar een huisje. Ga je groter wonen? Of waarom verhuizen? Wordt je ook niet blij van het kijken naar al die kleurtjes en meubeltjes enzo?!

Weet alleen niet of ik al mijn dingetjes wel kan combineren hoor! hahaha!

Het wordt hier steeds gezelliger ist niet? Met de pan d'r al bij!!

Vleer zal even in t kort vertellen hoe t is gegaan..

Vleer is 8jr geleden ofzow van drenthe naar Amsterdam gegaan om te wonen en te werken.. Ging paar keer op vakantie naar curacao en ontmoette daar cubaanse vriendje.. Toen nog vaker naar curacao voor vakantie om vriendje te zien..

Begin dit jaar naar Curacao geemigreerd om daar met vriendje te samenwonen in mooooooooi grooooooot huissssss met hangmatten palmbomen zwembad... Ging heulll goed en was leuk totdat schoonmoeder in huis kwam wonen bij ons.. Toen ging het heeeeulll snel mis.. Vleer relatie verbroken en terug gegaan naar NL. Toen bij ouders in huis gaan wonen in drenthe..

Vleer hier nu al weer 7mnd zit ofzow en nu ook eindelijk 1jr contract heeft gekregen en kan nu eindelijk weer zelluf huisje kopen..

En echt ik heb geen flauw idee wat voor inrichting ik wil .. Aangezien budget nog nie zo veel is zal t sinaasappelkissies worden om op te zitten
Hahaha.. Nou kijk eens.. Is dat niet lief!! :D

Leve de kerst gedachte? Thanks Prinses, vind ik errrrrug gezellig! (zal lief zijn :D)
Grapje (euh.. er zal toch niemand gedacht hebben dat ik ECHT zo'n tent heb). Heb wel zo'n soort tent:

Twee mensen aan ene kant en twee mensen aan andere kant.

(overigens mag iedereen mee, maar mag prinses dan wel de verdeling bepalen )

Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 21 december 2007 @ 00:07:

Prinses heeft geen navigatie, maar een straatnamenboek en rijdt dan ook regelmatig BIJNA tegen lantaarnpalen, andere auto's en paaltjes omdat Prinses DENKT dat ze alles tegelijk kan (autorijden, kaartlezen, dropjes eten, zender op de radio zoeken)

Prinses enige zelfoverschatting... Prinses misschien toch maar eens navigatie aanschaffen...?Vleer kan goed kaartlezen en zender op radio zoeken !!
Xan zit liever niet bij Prinses in de auto, en is bang er dat ie er niet heel uitkomt , mits prinses gebruikt maakt van navigatie...dan durft ie wel.

Ik met 3 vrouwen op vakantie? Dat trek ik niet....
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 21 december 2007 @ 00:10:

Tent van prinses:

[afbeelding]

Wow prinses!!!

Echt supergaaf! En HM kan evt nog in een apart tentje met LJ ernaast staan, toch? Wel gezellig wij met zn allen op vakantie denk ik zo!
Tjee, da's pittig Vleermuis..

Maar die kistjes zijn toch hip? Tenminste, denk dat ik het d'r ook mee moet doen hoor! hahaha.. Tja kopen in je uppie is zo handig nog niet.. (wist dat ik een andere baan moest zoeken!! haha)

Maar het kijken doet me al goed.. In m'n dromen is het al haast een kasteeltje! :D

DIE TENT!!!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 21 december 2007 @ 00:10:

Tent van prinses:

[afbeelding]A-romantische tent....Xan overweegt een nieuw tentje te kopen die toch iets kleiner is (lees:romantischer)
Xan kan versterking van Man3 vragen misschien ?
quote:Vleermuis28 schreef op 21 december 2007 @ 00:11:

Vleer kan goed kaartlezen en zender op radio zoeken !!Vleer praat zichzelf in Prinses' tent!
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 21 december 2007 @ 00:11:

Grapje (euh.. er zal toch niemand gedacht hebben dat ik ECHT zo'n tent heb). Heb wel zo'n soort tent:

Twee mensen aan ene kant en twee mensen aan andere kant.

(overigens mag iedereen mee, maar mag prinses dan wel de verdeling bepalen )

[afbeelding]Sun raadt nu al dat Prinses zichzelf indeelt in de suite met Xan.
Ik hou het even niet bij, want ook nog steeds msn...
Peas on earth!
Vind wel goed plan als Man3 mee gaat , die kan heulllll goed vissen .. Vleer = dol op vis... (vissen wat minder want vleer durft geen vis van haak te halen en ook geen maden er aan te verbinden)

Ease... idd in mijn hoofd is t ook al een kasteeltje , wil graag hoekbank heulll donkerbruin of heulll donker grijs

En verder hoef ik geen pannen , kook toch nie , Vleer gat gewoon rond etenstijd bij familie en vrienden langs.. Heuuulll toevallig
Sun kan goed navigeren. Dus als Prinses rijdt en Sun navigeert is het hele probleem opgelost toch? Sun zorgt trouwens ook voor allerlei lekkere dingen voor onderweg. En Sun zorgt er ook voor dat de bestuurder niet in slaap valt door leuke grapjes, liedjes te zingen en ehhhh allemaal andere dingen. En Sun kan eventueel de bestuurder afwisselen.

Mag ik mee??????
Prinses laat tentjeskeuze dan aan Xan over, en leent eigen tent uit aan Vleer, Sun, Ease en HM en LJ ...
Peas on earth!
Hihi, blij dat te horen prinses, dan ligt het niet alleen aan mij...

Ben m'n ene bericht nog aan het typen, staan er alweer een paar nieuwe! hahaha... Drukke tent hier :D
Vleer kan de dropjes voor Prinses ook wel voorkauwen

Vleer kan ook goed autorijden ..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven