Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
[quote]pop1980 schreef op 28 december 2007 @ 17:49:

LiefMeisje, toch een heel gezellige avond gehad dus! Laat die aandacht maar lekker over je heen komen en zie maar hoe het verloopt. Je kan eigenlijk niet na 1 date, die zo gezellig was, zeggen of het je type is. Kijk, was het nou een vreselijke man, met 1 tand en verschrikkelijke verhalen, dan mag je het wel zeggen. (Daar was toch een topic over? Iets als: je meest afgrijselijke dat-ervaring oid?Die was leeeeeuuuukk!)

Hahaha... nee ok, maar ik moet meestal al wel tijdens de date zoiets hebben van "yes dit is het... of wat is hij ongelooooooolijk leuk" en dat had ik zeg maar niet ...
Xan, ik begrijp wat je zegt... alleen heb ik hem ook al voor onze date al meerdere malen gezegd dat ik denk dat er niet meer inzit dan een vriendschap... tuurlijk is er gisteren meer gebeurd dan alleen wat praten etc, en dat maakt het nu natuurlijk ook wel moeilijk. Hij daarentegen heeft zelf ook al meerdere malen gezegd niet zozeer op zoek te zijn naar een relatie (zijn vorige relatie is net een paar maanden over), maar ja nu er wat gebeurd is, wrdt het misschien wel weer een ander verhaal...poeh moet ik het dan nu al afkappen?? Vind het ook leuk om hem weer te zien, en misschien dat we het er dan ook wel over kunnen hebben...??
Vleer heeft besloten dit jaar maar niet meer te gaan daten

LM : leuk dat je date zo gezellig was.. Je kan toch altijd nog es met m daten misschien zie je dan wel dingen die je wel erg aantrekt in hem.. Hoe zegt men dat ook alweer : Nooit over 1 nacht ijs gaan
ben ik ook weer even!

Vleer, wat leuk, een huisje op het oog! Wat leuk! Beter om daar even je aandacht op te richten dan op de mannen

LM, ik ben het met Xan eens. Ik zou je PP niet te veel hoop geven. Maar aan de andere kant kun je nog niet na één date al weten wat je wilt. En blijkbaar is het ook nog niet zo duidelijk voor je, want je wilt toch wel afspreken.. Dus dan moet je dat ook zeker doen.

HM: klinkt goed, een man die croissantjes voor je haalt. Heerlijk!!!

Miran en Pop, hoe gaat het met de dates??

Heb zelf, net als Xan, weinig te melden. Rustig aan. Zit wel met Ex in mijn hoofd, maar ik moet het maar even loslaten. Relaxt avondje met huisgenoten voor de boeg. Heerlijk Love Actually kijken. Alvast in de stemming komen. Haha
Nou ja wat ik nu meemaak... krijg een mailtje van een RP jongen, die vorige week een superleuk mailtje had gestuurd en ik ook een superleuk mailtje had teruggestuurd.. hij trok me fysiek gezien zeg maar meer aan... Maar goed hij mailde me dus dat hij mijn hyves had gecheckt en bij nader inzien toch maar afzag van verder contact. Dat hij de indruk kreeg dat ik een vriend heb (?????) en ik maar moest oppassen met deze manier van communiceren (op hyves dus...) Nou ja, snap er echt niks van!! Volgens mij staan er echt geen rare dingen op mijn hyves en alleen een foto met mijn (homo) vriendje... ben echt een beetje onthutst!! Was echt een leuke kerel... heel vaag... Hij had vervolgens zijn profiel tijdelijk uitgeschakeld, maar had nog een email adres dus ik heb hem net maar een mailtje gestuurd waarin ik het 1 en ander uitleg, en anderzijds ook zeg dat het natuurlijk altijd kan dat iemand je minder aanspreekt als je meer over iemand te weten komt via hyves..

Nou ja, zakt echt mijn broek vanaf!! pfffffffffffff

Ben benieuwd of hij nog reageert.....
Sunshine, ja wat je zegt klopt misschien wel.. hij heeft ook wel weer iets wat me wel aantrekt, anders had ik ook niet gezoend gisteren. Heb voor 100% aan de kant schuiven kan en wil ik misschien ook nog niet helemaal.. misschien toch nog een beetje beter uitzoeken wat ik nou echt van hem vindt. Misschien toch zondag nog even afspreken voor een borreltje ofzo, en dan maar eens verder kijken??

Vervelend dat je je ex niet zo goed kunt loslaten (zijn er meer van hoor Lekker avondje in elk geval voor de boeg... ga ook Love Actually kijken, hopelijk wordt het niet weer 1 tranendal....want ken mezelf, met dat soort liefdesfilms komt FBM toch ook vaak genoeg weer bovendrijven. Nou ja maak er een leuke avond van met je huisgenoten!!
Tssssjjj LM, dat hij je direct al zo afserveert! Gek zeg! Hij kan je toch eerst ook even vragen over je hyves-foto's? Ik vind het wel een voorbarig reactie van hem hoor en moet er eerlijk gezegd wat om lachen. Nou ja LM, wie weet wat voor reactie hij nog geeft en anders jammer hoor!
quote:Xander68 schreef op 28 december 2007 @ 17:51:

[...]

Poperdepop Lekker he?

O, en Rob....W E L K O M !!! Ben ik gelukkig niet meer als enige vent hier....kom me maar gauw versterken

Dan nog wat voor de duidelijkheid Rob: Dit is geen datingtopic

oh nee?
quote:liefmeisje2 schreef op 28 december 2007 @ 18:30:

Vervelend dat je je ex niet zo goed kunt loslaten (zijn er meer van hoor Lekker avondje in elk geval voor de boeg... ga ook Love Actually kijken, hopelijk wordt het niet weer 1 tranendal....want ken mezelf, met dat soort liefdesfilms komt FBM toch ook vaak genoeg weer bovendrijven. Nou ja maak er een leuke avond van met je huisgenoten!!

Nou ja, ik was vrij goed bezig met Ex loslaten, maar Ex laat mij ook niet zo goed los. Hij stond zondagavond voor mijn deur... En ik heb hem binnen gelaten en hij is maandagochtend weer weggegaan... Dus ja..

Maar Love Actually kan ik traanloos kijken hoor. Zo ver ben ik nu gelukkig wel! En dat met Ex. Hij mist mij, maar ik weet niet wat ik ermee moet en heb gezegd dat we het maar moeten bekijken.
quote:sunshineforever schreef op 28 december 2007 @ 18:21:

Miran en Pop, hoe gaat het met de dates??

eeh, laatste nieuws niet gelezen gisteravond

jaaa ik ga ook love actually kijken, die heb ik nog nooit gezien!

LM, de enige overeenkomst die ik zie is dat hij zijn zoontje ook zondag weer naar z'n ex moet brengen . Hoe weet je nu al zo zeker dat er niet meer in zit dan vriendschap? Misschien angst?
MrDate en ik zaten op msn , ik had min of meer laten weten dat ik boos en verdrietig was omdat ik mij niet afgewezen voelde als relatiemateriaal , maar vooral mij afgewezen voelde door t feit dat ie niet eens iets leuks met mij wil/kan doen als vrienden. Dat t etentje niet doorging vond ik echt helemaal niet leuk , juist omdat ik t zag als de klote week afsluiten die we hebben gehad en nieuwe start als vrienden . Dit was nou ook weer niet zijn bedoeling geweest om mij dat gevoel te geven.

Hij vroeg of ik al plannen had gemaak voor vanavond.. Nee dus(had net ook dinnetje aan de telefoon die geen zin had in de kroeg vanavond maar liever morgen ging primaaaaa)en MrDate vroeg of ik zin had om iets te gaan drinken samen. Vriendin zei aan de telefoon komen jullie maar bij mij , maar ik heb zoiets van pffff gelijk daarheen .. Dus stelde voor aan vriendin dat zij dan bij mij thuis kwam en MrDate ook..

Dusssss nu komen ze gezellig beide langs voor een borrel ..

Broertje is nu met mijn pinpas bier , wijn & chips halen..
quote:Vleermuis28 schreef op 28 december 2007 @ 18:18:

Hoe zegt men dat ook alweer : Nooit over 1 nacht ijs gaanGoh...waar heb ik dit meer gehoord....
quote:Xander68 schreef op 28 december 2007 @ 17:51:

Poperdepop Lekker he?

O, en Rob....W E L K O M !!! Ben ik gelukkig niet meer als enige vent hier....kom me maar gauw versterken

Dan nog wat voor de duidelijkheid Rob: Dit is geen datingtopic

Vrouwen 35+quote:Miranda01 schreef op 28 december 2007 @ 18:35:

oh nee? Nee Miran.... Suggereer je hier wat mee?
quote:Miranda01 schreef op 28 december 2007 @ 18:40:

[...]

eeh, laatste nieuws niet gelezen gisteravond Yep, maar vroeg me af of er nog contact was geweest. Volgende week date toch? Spannend!!!

jaaa ik ga ook love actually kijken, die heb ik nog nooit gezien!

LM, de enige overeenkomst die ik zie is dat hij zijn zoontje ook zondag weer naar z'n ex moet brengen . Hoe weet je nu al zo zeker dat er niet meer in zit dan vriendschap? Misschien angst?
quote:Xander68 schreef op 28 december 2007 @ 18:52:

[...]

[...]

Nee Miran.... Suggereer je hier wat mee?

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Hoe zit het met onze Prinses en Xan?????????????????????
quote:sunshineforever schreef op 28 december 2007 @ 18:31:

Tssssjjj LM, dat hij je direct al zo afserveert! Gek zeg! Hij kan je toch eerst ook even vragen over je hyves-foto's? Ik vind het wel een voorbarig reactie van hem hoor en moet er eerlijk gezegd wat om lachen. Nou ja LM, wie weet wat voor reactie hij nog geeft en anders jammer hoor!Tja te vaag toch??? En ik sta echt niet als een sloerie ofzo op hyves.. haha met allerlei rare teksten... nou ja wat ik hier nu van moet denken. Ik vond het echt een leuke jongen op het eerste oog, daarom heb ik toch nog maar even de moeite genomen om hem een mailtje te sturen, ik wacht het maar gewoon af... en anders heeft ie pech!
quote:sunshineforever schreef op 28 december 2007 @ 18:35:

[...]

Nou ja, ik was vrij goed bezig met Ex loslaten, maar Ex laat mij ook niet zo goed los. Hij stond zondagavond voor mijn deur... En ik heb hem binnen gelaten en hij is maandagochtend weer weggegaan... Dus ja..

Maar Love Actually kan ik traanloos kijken hoor. Zo ver ben ik nu gelukkig wel! En dat met Ex. Hij mist mij, maar ik weet niet wat ik ermee moet en heb gezegd dat we het maar moeten bekijken.Tjee Sunshine... sorry had ik even gemist denk ik afgelopen week.... ja dat is erg lastig, blijkbaar is er dan toch nog "iets" tussen jullie...?? Of heb je geen gevoel meer voor hem? Sterkte!
quote:Miranda01 schreef op 28 december 2007 @ 18:40:

[...]

Nou dat vind ik al heel wat (deze overeenkomst) Ik weet over het algemeen wel bij een eerste ontmoeting of er een "klik" is... noem het "de chemie", en die ontbrak... Anderzijds heb ik het er ook met hem over gehad, dat ik wel voorzichtiger ben geworden door mijn ervaringen in het verleden en dat ik het misschien ook wel heel eng vind als er iemand is die 100% voor me gaat....en daarom soms bewust wel de boot afhou bij mannen die me wel echt willen leren kennen en juist de "foute" mannen opzoek omdat ik daarvan weet dat ze nooit voor die 100% voor mij gaan... (we hadden het over onze vorige relaties etc...)

Oh en krijg net weer een sms van hem..
LM, wat smst ie?
Haha... of ik erg bruin ben geworden van de zonnebank...
quote:liefmeisje2 schreef op 28 december 2007 @ 19:07:

[...]

dat ik wel voorzichtiger ben geworden door mijn ervaringen in het verleden en dat ik het misschien ook wel heel eng vind als er iemand is die 100% voor me gaat....en daarom soms bewust wel de boot afhou bij mannen die me wel echt willen leren kennen en juist de "foute" mannen opzoek omdat ik daarvan weet dat ze nooit voor die 100% voor mij gaan... ..Heull herkenbaar voor Vleermuisje
Oh en nu vraagt hij hoe laat ik vanavond de stad in ga, want hij moet steeds denken aan gister....
Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd? 21

- Hoe lang al single? sinds half augustus

- Langste relatie ? 22 maanden

- Kortste relatie? 19 maanden

- Regio? noord holland

- Aan het daten? beetje

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

6

- Sterrenbeeld ?

scopioen

- Kinderen of kinderwens ? ja later

- Hobby's (speciaal voor Q)

sporten

uitgaan

flimpje pakken

Zo ik meld me hier ook maar!

Zal even een beetje terug gaan lezen.
LM, er is geen chemie, maar je gaat wel zoenen...........wel chemie dus of dronkemans actie?

Sun, thanks for asking, maarre....nee geen contact gehad overdag, nooit trouwens, want dan werken we hard.....kuch kuch...

Vleer, leuk dat hij komt! En kun je vanavond mooi eens oefenen hoe relaxt je kan zijn hehehe
[quote]Miranda01 schreef op 28 december 2007 @ 19:24:

LM, er is geen chemie, maar je gaat wel zoenen...........wel chemie dus of dronkemans actie?

Hahaha....Tja dat weet ik dus niet helemaal.... denk een klein beetje van beide.. :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven