Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Thx Xan

Ik vind het meisje/ vrouw aan de rechterkant sowieso totaal niet knap! LJ en ik blijken trouwens redelijk dezelfde smaak te hebben wb leuke meisjes. Ik heb hem gewezen op Nicolette (van BNN), ik vind haar heel mooi en LJ was het erg met me eens. Haha ik heb gezegd dat ik totaal niet biseksueel ben aangelegd, maar dat wanneer hij ooit een triootje VVM wil hij dat alleen voor elkaar krijgt met haar erbij

Vanuit hier ook iedereen een fijn weekend, ik ga even bij mijn ouders eten en vanaaf naar de schouwburg met LJ!
Xan, denk jij echt dat zij gephotoshopt is? Lijkt me niet toch? Een dikke lading makeup en blauwe lenzen doen ook al veel. Ik vraag me af wat er daan aan geshopt is.

Idd erg rustig hier. Maar ik heb ook echt helemaal niks te melden. Er gebeurt niet zoveel. Nou ja, er gebeurt wel veel, maar helemaal niks op liefdes/datinggebied.
Haai allemaal,

Ben ik ook weer even. Auto nog steeds kapot grrrrr..... dus ben vandaag al precies DRIE keer verregend op de fiets (waarvan eenmaal bijna de rivier ingewaaid omdat ik eigenwijs met pluu in de storm langs het water fietste)

Vind 't meisje niet lelijk, maar heeft weinig sympathieke uitstraling vind ik. Volgens mij is er wel iets aan dit meisje gefotoshopt hoor Sun, maar ach... lekker belangrijk eigenlijk

HM fijne avond met LJ in schouwburg. Wat ga je zien?
Peas on earth!
*voel zich wel klein beetje zielig, zo ziekjes en alleen * DS is trouwens verkocht en ex was gisteravond nog ff langsgeweest. Hij heeft me wel drie keer vastgepakt en mijn hand gepakt. Stiekem was dat toch wel fijn en vertrouwd, maar ja...

Heb net een geroosterd boterhammetje op, maar of dat heel verstandig was weet ik nog niet ;)

Meisje hiernaast komt op mij wel wat nep over.

HM: veel plezier vanavond!!
Hoihoi...

Halvemaan wat leuk!! gefeliciteerd.

Denise beterschap!

Treinjongen is exit! eerst zei ik hoi. Reageerde niet. toen de trein eraankwam liepen we allebei naar de deur. en wouden we allebei tegelijk de deur open doen. dus zei jij mag hem wel open maken. (wat moest ik anders) was blij dat ik wat wist de zeggen drempel lag zo hoog voor mij gevoel. weer niets. alleen een flauw glimlachje.

dus ik ga weer fijn verder kijken...
Jammer Daan, maar wel goed dat je het hebt geprobeerd!!
Zoo ben weer thuis..

Date was leuk, maar hij begon direct over dat ie mijzooooooo leuk vind. Vleer kreeg er helemaal de kriebels van...

Weet niet wat ze er mee moet. (en misschien zegt dat wel gewoon genoeg)

Als Vleer moet nadenken over een vent = t niet goed = stoppen
Daan, goed dat je het toch gedaan hebt!

En vleer, zo is het wel meteen duidelijk toch? Al denk ik van om nou na 1 date die wel leuk was toch meteen te stoppen... Maar aan de andere kant ken jij jezelf het beste!

Ik ben net thuis van mijn ouders, moet even afkoelen hoor. Ik was zo boos. Redelijk buiten proporties, maar dat komt omdat er nogal wat onuitgesproken frustraties naar mijn vader zitten.

Vanavond ging het erom dat ik de brace van mijn zielige hondje was vergeten, die gaat dit weekend bij mijn ouders logeren omdat ik te weinig thuis ben ivm mijn werk. Ik moet morgen van 12.00 tot 22.00 uur werken en mijn pa vond dat ik die brace voor die tijd maar moest komen brengen. Nu lijkt 12.00 uur niet zo vroeg, maar ik moet voor die tijd dan naar LJ rijden om hem thuis te brengen (= 20 min en ligt op de weg naar mijn werk), vanuit hem naar ouders (= half uur) en vanuit ouders naar werk (= 3 kwartier). Terwijl ik anders dus in ongeveer 25 min op mijn werk zou zijn (via LJ) en mijn pa maar hooguit 20 min kwijt is om even op en neer te rijden. En hij is gewoon de hele dag vrij. Wat betekent dat hij even boodschappen moet doen en de rest van de dag niks doet. Maar voor mij 'is het maar een kwartiertje om het even te doen' en voor hem is het zoveel moeite???!!!!

Dus ik hem dat met stemverheffing vertellen, terwijl hij gewoon wegloopt om zijn auto achter die van mij uit te halen. Dan laat hij het mijn ma weer oplossen, die dus dan al mijn boosheid over zich heen krijgt. Ik was zo boos dat ik mijn hond weer mee wilde nemen en wel ging zien hoe ik het op ging lossen, maar daar was mijn ma het echt niet mee eens en zei dat ze morgen de brace wel gingen ophalen bij mij. Wat er wrs op neerkomt dat mijn pa mijn ma op en neer laat rijden...

(Zo dat was wel ff heel oftopic, maar moest het even kwijt, zodat ik zometeen wat rustiger bij LJ aankom....)
Heej HM, wat vervelend dat het zo afliep bij je ouders

Kan me voorstellen dat je het niet leuk/onredelijk vindt hoe je vader reageert, en als er dan (zoals jij zelf zegt) ook nog meer onuitgesproken frustraties zitten richting je vader, kan dit dan even de druppel zijn. Lijkt me frustrerend voor je dat je weet dat je moeder het zielige-hondjes-probleem nu waarschijnlijk gaat oplossen, terwijl je eigenlijk vindt dat je vader gemakkelijk even heen en weer zou kunnen rijden.

Hoop dat je alweer een beetje rustiger bent, en wel een leuke schouwburg-avond met LJ kunt hebben

En misschien snel eens in gesprek met ouders/vader? Om frustraties uit te spreken? (althans... als je het idee hebt dat dit een oplossing kan bieden natuurlijk, want jij kent je eigen ouders het beste).

Enne... offtopic helemaal niet erg toch, geloof dat hier wel meer offtopic-verhalen voorbij komen

Peas on earth!
Goedenavond iedereen!

Halvemaan, grr, kan me voorstellen dat je even moet afreageren, zoiets zou mij ook best woest kunnen maken. En leuk van je vriendje

Daantjuh, jammer, maar dat weet je dan ook weer!

Prinses en Xander ook nog gefeli

Vleer, duidelijke zaak toch... Vond Pop 'm ook zo eh... wat was het eigenlijk voor type?

Denise, hm, kun je ertegen als je ex zo doet? Denk je dat je er een keer iets van gaat zeggen?

Joepie, weekend! Niet dat ik iets flitsends ga doen, maar toch leuk Volgende week zie ik mijn RP-meneer weer, ben benieuwd.

Toedeloe!
Date is echt geen lelijkerd... op t 1e gezicht is t best een lekker ding...

(geen idee wat Pop er van vind , mag ze nu gerust zeggen hoor haha)

Maar hij zoende als een wervelwind door mijn mond , oke daar kan je iets aan veranderen natuurlijk. Maar dat hij gelijk er zo dik boven op gooide dat ie mij leuk vind , vond ik ene kant heel vleiend , maar toen hij zei dat ie zich ook op Rp had uitgeschreven had ik iets van ehh die is wel errrrug zeker van zijn zaak... T was heel gezellig hoor , gelachen genoten e.d. Maar of t is mijn angst die nu spreekt of ik zie m niet zo zitten.. Ik weet t niet
Meisje hiernaast heeft blauwe lenzen in . das heul duidelijk te zien.. Vleer heeft zelf ook wel es van die lenzen in gehad en zag er net zo uit .. Meisje hiernaast heeft ook een lui oog...

HM: lastig zijn vaders soms...

Puck: leuk waar komt je RP man vandaan > uit de buurt ?

Denise: krijg je niet een heel erg hoop gevoel als je ex zo doet ? Ik kan zelf niet met dat soort dingen omgaan.. Ga dan gelijk meer hopen ..
Vleer denkt zelf dat t Angst is bij Rpman... T voelde namelijk onwijs goed om gezellig samen tegen elkaar aan te hangen enzow...

En Vleer stond gelijk op en wilde weggaan niet omdat t niet goed voelde maar omdat t te goed voelde..

rustig de tijd maar weer es nemen
Uit de binnenlanden van Drenthe komt ie.

En je hoeft toch geen haast te hebben? Je kunt altijd later nog hard wegrennen ;)
thats true Puck ...

binnenlanden van Drenthe.. komt ie uit t veen gebied of uit t leemgebied ? haha
Sjee wat een moeilijke vraag... mijn geologisch-Drentse kennis is niet je dat... ik gok op gewoon zand!
Ah dat hebben we hier ook geloof ik ;)
vriendin belde net , dat ze was gebeld door een collega. omdat er ene Mark de Leeuw al 4x had gebeld naar haar werk en naar haar had gevraagd.

Collega had t nr opgeschreven van die mark ;) zodat vriendin hem kon bellen.

Vriendin belde mi jdus dat ze die mark wel wilde bellen , maar dan zonder nr herkenning aan. Ik geprobeerd om haar te helpen om die nr herkenning uit te zetten..

Lukte neit erg dus vriendin boekje van haar nokia telefoon erbij gezocht.. uiteindelijk belde ze mij zonder nr herkenning aan.. Hoera gelukt dus.. Nou ze ging die Mark de Leeuw ff bellen..

Belde ze dat nr... kreeg ze ARTIS aan de lijn

Echt toen ze t vertelde heb ik mij bescheurd van het lachen...
Prinses weet niet of Xan van zand, leem, veen of klei komt, maar weet inmiddels wel dat Xan best irritant kan doen als ie (te)veel wijntjes opheeft...

Mark-de-Leeuw-grap is trouwens achterhaald, want is oude 1-april-grap. Heb ik al eens gehoordm werd volgens mij rond 1 april ook rondgebeld.

ben benieuwd wat Vleertje nu met date gaat doen...
Peas on earth!
Tsssskkkk!!!!....Teveel wijntjes op? (ieder een fles... ) valt mee hoor....heb bijna niks op... Heb wel Prinses haar wijnglas gemolt...., en ben wat lacherig.... Verder niks aan de hand...

Wij gaan nog even door....fijne avond...
---
anoniem_64553996c5176 wijzigde dit bericht op 12-01-2008 01:46
Reden: Niet relevant!!!! ;_
% gewijzigd
Goedemorgen!

ja die grap heb ik ook al eerder gehoord.

puck veel plezier op je date!

vleer gewoon rustig aan. als hij dat niet wilt is dat jammer voor hem.

klinkt goed Xan.

Ik ga nu richting Utrecht naar de vakantiebeurs. en daarna misschien nog even shoppen.

fijne dag allemaal!
Goedemorgen,

Hoe is het hier? Jammer daantjuh van de treinmeneer.

Vleer alweer een deet gehad, jammer dat het hem niet helemaal is, op naar de volgende hihi. HM verkering, leuk !! en Xan en Prinses hebben 's nachts niks beters te doen dan forum vervuilen?

Met mij weer stuk beter, heb gisteren weer gewerkt, ga dat vandaag ook even doen en morgen op vakantie, een weekje naar de zon. Tot daarna ! X
Puck, het verhaal van jouw RP meneer heb ik even gemist geloof ik....

Je hebt al een deet gehad, hoe vind je hem, is het contact leuk (smst ie snel terug en zo haha...)
Ps heb weer 2 leuke nieuwe contacen via RP.....

Die laatste, tja, die vind ik nog steeds het leukste, maar die is helaas zo passief geworden, hij reageert wel snel en leuk op berichtjes, maar ik zet sinds deze week steeds de 1e stap en dat is niet leuk.....hij is nu weer beter en zou dan bellen voor een nieuwe date en heeft dat niet gedaan. Naja, misschien na de vakantie...

Jammer alleen dat dat roken op voorhand al een issue is voor hem (hij wel roken en ik niet en hij denkt dat ik me er te veel aan ga storen..)...terwijl hij mij nog niet eens kent en we zo'n superleuk contact hadden,

naja....ga me maar eens bezighouden met vakantie

Hoe is het met liefmeisje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven