Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Wel leuk trouwens dat je die emoticons nu ook es echt kunt gebruiken Prinses. Ik wil ze ook steeds gebruiken, maar helaas... Ik heb er geen reden toe.
was alvast maar morgenavond!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 17 januari 2008 @ 17:37:

[...]

Ohhhh Xannnnn

Je blijft lachen hier!
lachen is gezond
Please dames... ik doe niets anders dan de hele dag die Tenas verwisselen bij die oudjes.. Kom ik ze nu hierrrrrr ook al tegen...

Druk daggie gehad , vanmorgen gewerkt , daarna koffie drinken bij Dinnetje. Toen samen ff wezen shoppen , dinnetje heeft weer leuek kleren en Vleer niet..

Vleer heb nieuwe dekbedovertrek gekocht van SATIJN !! bij de Hema.. errug funny..

Daarna ff 2 uurtjes geslapen nu gedouched en vertrek zo naar RPMM(relatieplanetmillitairman)
Dus ciao allen... ga morgenavond wel ff alles bij lezen .

hmm dat lekkere ding ----> die roze ziet er wel ehhh lekkerrrrr uit
Vleer weer es op deet dus.... Ik kan het niet meer aan... ik raak overprikkeld door al die deets van Vleer quote:Vleermuis28 schreef op 17 januari 2008 @ 19:50:

hmm dat lekkere ding ----> die roze ziet er wel ehhh lekkerrrrr uit

Welk lekkere ding? En wie/wat is roze? Ik mis duidelijk iets...?

Ik ben er dus in ieder geval weer. Was even de stad in, boodschapjes doen. In m'n eentje heel relaxed overheerlijk vurrukkuluk broodje bij de La Place gegeten met zeer verantwoord vruchtensapje. Daarna even op de thee bij vriendinnetje, waar ik opnieuw een zelfgeperst vruchtensapje kreeg in't kader van verkoudheid/ziekzijn. Bijgekletst, en nu weer lekker thuis. Eens even de verwarming opstoken hier... brrrrr....
Peas on earth!
Prinses hier naast stond een roze dildo/vibo ..

RPMM gisteren gezien , heerlijk lekker samen op de bank gelegen knuffelen zoenen.. Zoenen gaat al stukken beter Snelle leerling..

Heb zo ongeveer 1500 fotos Afghanistan voorbij zien komen , wat een land , wat gebeurd daar veel zeg door al die millitairen echt bijzonder . Ben eigenlijk best heel trots op hem dat ie daar 2x is geweest.

Geloof dat er bij hem al wat vlinders fladderen , ik ben eerlijk geweest dat ik hem erg leuk vind maar dat de vlinders bij mij nog in hun coconnetje zitten.. Ze moeten nog ff ontpoppen.Zie hem dinsdag weer .. zin in !

Moest van Collegas fotos van hem maken met mijn mobieltje zodat ze hem konden keuren.. Ze zijn allemaal weg van hem

en vragen wanneer hij mee komt naar ons maandelijks etentje met collegas en aanhang.. Ehhhhh kallum andoen..
Ben aan het werk dus ga ff snel weer wat doen hier..

Erg veel zin in dit weekend , zaterdag naar Adam en zondags met vrienden naar een verjaardag van een vriend inBreda..

Next weekend ga ik met dinnetje bij mijn nicht in Adam slapen zodat we naar t singlefeest van RP kunnen gaan (hahahahahahaha RPMM is op de hoogte die lach dubbel van het lachen , ga dan echt een vent voor mijn vriendin vinden )
Ben benieuwd hoe de deet van Vleer was! Vleer, vertel!!!! En kun je ook even uitleggen wie dat roze lekkere ding is?

Prinsesje, beterschap nog!
Sun heeft schermpje te lang open laten staan? Want berichtje nu beetje mosterd?

Ik ben alweer beterderderder hoor. Was gister alweer aan't werk. Heb wel beetje last van wattig hoofd nog, grrr.... "schudt even met hoofd*

Sun weer druk aan de studie zo te zien?
Peas on earth!
Ehhh ja.. Mijn berichtje was idd beetje mosterd.....

Ben zeeeeeeer druk aan de studie.

Toch weer nieuw motto Prinses?
quote:sunshineforever schreef op 18 januari 2008 @ 11:35:

Ehhh ja.. Mijn berichtje was idd beetje mosterd.....

Ben zeeeeeeer druk aan de studie.

Toch weer nieuw motto Prinses?Hi Sun (m.a.w. ik wil aandacht )
Xan....:

Het liefst krijg ik altijd aandacht - en daar baal ik van!

Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 18 januari 2008 @ 12:19:

Xan....:

Het liefst krijg ik altijd aandacht - en daar baal ik van!

Gek kind .....olijfjes kunnen vinden trouwens?
Euh... beetje vertraagd...

Moet nog ongeveer 5000 dingen doen (waaronder: knoflookolijfjes zoeken), en moet eigenlijk ook over uiterlijk 10 minuten weg... oefffff....

Stress op m'n vrije dag
Peas on earth!
Hmmm...

Hoe kan ik in 10 minuten:

* inpakken

* naar AH

* naar Hema

* naar knoflookolijven

Zucht...

Ik ben weg
Peas on earth!
Het was hier gezellig geloof ik gisteren! En ik maar hard werken... En nu een beetje gaar, want weer eens te weinig geslapen tijdens mijn dienst.

Vanmorgen ging bij ons het brandalarm af (een jongere had voor de lol na het douchen, tijdens afdrogen en aankleden, heel hard alleen de hete kraan aangezet, doet daarna de douchedeur open..... ). Wat een teringherrie! Ik en de stagiair hadden natuurlijk geen idee hoe dat ding uitmoest en ik kon niet zo goed helder denken met die herrie en allemaal stuiterende jongeren om me heen. Gelukkig kon de TD me telefonisch "uit de brand helpen" (hehe).

Verder bedacht ik me tijdens het teruglezen een paar keer dat ik wilde reageren, maar dat ben ik nu alweer vergeten, dus helaas geen bijdehante opmerkingen van HM!

Oja Vleer, je idee over date is dus wel wat veranderd na gisteren? Heb je nu eindelijk een leuke vent gevonden binnen je eisenlijstje, of heb je je lijstje wat aangepast?'

Ik ga ook een leuk weekend tegemoet. Vanavond naar de bios met LJ, morgenavond stappen met vrienden voor mijn verjaardag, zondagmiddag familie op bezoek... Dus straks maar flink wat boodschappen inslaan en een begin maken met mijn huis te poetsen! (HM wil altijd dat alles tiptop in orde is als er bezoek komt, terwijl ze bij anderen altijd denkt: laat toch zitten, dat ziet toch niemand! )
quote:Xander68 schreef op 18 januari 2008 @ 12:13:

[...]

Hi Sun (m.a.w. ik wil aandacht )Hi Xan!
*Xan-negeer-modus-aan*

Hi HM, wat een gedoe zeg, brandalarm. Maar je hebt het weer stoer opgelost hoor! Gezellig zeg, met LJ naar de film! Welke gaan jullie?

Prinses, waarom dat allemaal willen doen in 10 minuten als je vrije dag hebt? Heb je toch hele dag de tijd?

*Xan-negeer-modus-uit*

Dag Xan!
[aandachtmodus *aan*]Sun is écht wel grappig en leuk [/aandachtmodus*uit*]

Zo, nog een uurtje werken...en dan weer heerlijk weekend!
Nog een halfuurtje Xan!
Eh Prinses, kun jij Xan wat extra aandacht geven? 't Is namelijk wel vermoeiend zo...
quote:sunshineforever schreef op 18 januari 2008 @ 14:37:

Nog een halfuurtje Xan!

Neeee, nog 20 minuten!

Ga jij nog wat leuks doen van het weekend?
quote:sunshineforever schreef op 18 januari 2008 @ 14:40:

Eh Prinses, kun jij Xan wat extra aandacht geven? 't Is namelijk wel vermoeiend zo...

Tssssskkkk!

Zoooo erg vind je het niet lieve Sun....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven