Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
ik had eerst ook een andere nickname. maar toen het uitging met ex. en in het luddevedutopic ging schrijven dacht ik neem toch maar een veiligere naam.

is boos op hi!!
@Daan: heb je het aan de stok met HI?
je moet nieuw account aanmaken. met ook een ander email adres. ik heb toen een googlemail genomen ervoor..

ja heb gister een tel besteld kreeg mailtje dat het niet is goedgekeurd. en dat je moet bellen voor de rede. en bel dus. en hoor al een kwartier op dit moment zijn al onze medewerkers in gesprek. grrr...
anoniem_63e49b23c2bde wijzigde dit bericht op 21-01-2008 21:22
Reden: Info van vorige berichtje verwijderd
% gewijzigd
Goed gedaan!
Is het nog gelukt bij Hi?
Ja nu wel gelukkig. ik had maar opgehangen. en net weer gebeld. en toen werd ik meteen geholpen.

der was iets fout met bestelling. en toen liepen we het door. en toen was het dat toestel kost je dan 70 euro. terwijl hij gister nog gratis was. dus maar meteen een ander toestel uitgekozen...
Hmmm, das dan wel weer minder ja en ook beetje raar. Gisteren het ene zeggen en dan blijkt nu het andere

Toch wel tevreden met het toestel dat je nu gekozen hebt?
jawel...

had eerst samsung u600 rood. ben dol op rood.

maar heb nu lg shine gold. schijn je goed mee te kunnen internetten. soms tussendoor en in de trein wel handig. en eerste halfjaar gratis scheelt ook weer
Dat klinkt goed ja!!

Waar is iedereen vanavond?? we moeten dan samen maar de boel draaiende houden hier
Ik wou er eigenlijk net ook vandoor gaan. nog wat dingetjes in orde maken voor morgen.

en mijn wekker gaat morgen weer om 5 uur..

dus wie weet komen er straks nog wat anderen.

fijne avond nog
Hey allemaal!

Ten eerste: HM!!! G E F E L I C I T E E R D ! ! ! En dat je maar een grote meid mag worden!

Ten tweede: Vandaag op lokatie gewerkt....niks voor mij...zit liever op kantoor!

Ten derde: Ik meng me NIET in de "discussie" over wat je WEL of NIET kan zeggen betreft sexuele onderwerpen (negatief/positief) en hoe je anoniem je eigenlijk dan bent...

Ten vierde: Denise snap ik niet...heeft bekend gemaakt een andere nickname te nemen vanwege herkenbaarheid/anonimiteit?? Wel...hoe anoniem ben je nu met je nieuwe nick?
*zingt maar weer eens mee (met steeds schorrere stem) met Cathy van Heathcliff van Wuthering Heights *
anoniem_59862 wijzigde dit bericht op 21-01-2008 21:18
Reden: onzinberichtje om andere info te deleten ;-)
% gewijzigd
Peas on earth!
Nee want de meeste kennen straks haar oude niet meer. hopelijk?? met die gedachten heb ik het toen gedaan :P
Oja ik ging het forum verlaten had ik net gezegt.

tot morgen
Hi Sun! (pffff, daar is ie weer )
Ben weer met studie bezig. Laatste loodjes... Heb nu het wilde plan om misschien nog een paar maanden naar het buitenland te gaan. Nog een tijdje rondreizen en dan aan het werk. Nu kan het nog. Als ik straks een vaste baan hebt, kun je er niet zo gemakkelijk een paar maanden tussenuit. Vooral als het met Ex niet meer iets wordt, ga ik zeker reizen. Goede manier om hem te gaan vergeten en los te laten.
Sun, ben het met je eens...maar dat moet Denise zelf maar even bekijken hoe ze het wil...toch?
quote:Xander68 schreef op 21 januari 2008 @ 21:15:

Hi Xan! Das lang geleden zeg!!!

(Zo genoeg aandacht? )
quote:Xander68 schreef op 21 januari 2008 @ 21:15:

Mijn telefoon doet het niet grrrmpffff... KPN-storingslijn zegt dat de storing naar verwachting morgenochtend opgelost is... tsssss....

Ik verwijder voor de zekerheid berichtje wel van julliesnappenwelwiemetanderenick
Peas on earth!
quote:sunshineforever schreef op 21 januari 2008 @ 21:15:

Ben weer met studie bezig. Laatste loodjes... Heb nu het wilde plan om misschien nog een paar maanden naar het buitenland te gaan. Nog een tijdje rondreizen en dan aan het werk. Nu kan het nog. Als ik straks een vaste baan hebt, kun je er niet zo gemakkelijk een paar maanden tussenuit. Vooral als het met Ex niet meer iets wordt, ga ik zeker reizen. Goede manier om hem te gaan vergeten en los te laten.Goed plan Sun, als ik in je schoenen zou staan zou ik precies het zelfde denken ( én ws ook doen!) Leuke uitdaging! Doen hoor!
hoi, was ik ook weer even...

HM: gefeliciteerd!

@pop: ik heb best veel leuke mannen op mn msn maar niet van RP, nou ja twee dan...ik sta dr al vanaf de zomer niet meer op maar heb er twee leuke msn-maatjes aan over gehouden!

ik heb voornamelijk mensen op msn die ik gewoon ken en n paar die ik op forums, oa viva dus, heb opgeduikeld!!

(waarvan er eentje al heel lang niet meer online is verschenen bij mij....Dhr. RdeB, melden bij de balie svp! )
Ik laat mijn berichtje nog even staan totdat erop gereageerd is Prinses.
Ik kom nu inderdaad wel heeeeeeeeeeel dom over. Ik word (weer) verkouden , voel me niet helemaal lekker en ben dus niet helemaal helder (maar dat blijkt wel).

Kunnen jullie mij vergeven voor deze dommigheid??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven