Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
woensdag 30 januari 2008 om 15:42
quote:Xander68 schreef op 30 januari 2008 @ 15:21:
[afbeelding]
Vind je het gek....spellen is ook een vak
(Sorry Viev, voor het verneuken van de vormgeving....plaatje is iets te groot... )Je hebt er wel heeelll lang over gedaan om dat zo in het topic te plakken Xan, want had dat foutje al 4 minuten na het plaatsen aangepast , errrug mosterd dus!
[afbeelding]
Vind je het gek....spellen is ook een vak
(Sorry Viev, voor het verneuken van de vormgeving....plaatje is iets te groot... )Je hebt er wel heeelll lang over gedaan om dat zo in het topic te plakken Xan, want had dat foutje al 4 minuten na het plaatsen aangepast , errrug mosterd dus!
Peas on earth!
woensdag 30 januari 2008 om 15:48
Anyway... ik ben weer even bezig, met artistiekerig kadootje voor bijna-te-bevallen-vriendinnetje freubelen
(en ja, ik weet dat dat eigenlijk met een o met umlaut is... maar ik vind dit leuker... zullen we nu weer leuk doen? )
Enne Leaf en Sun... het komt allemaal goed! Masssssa's leuke mannen, die allemaal nog niet weten dat jullie bestaan en dat alleen nog even moeten ontdekken!
(en ja, ik weet dat dat eigenlijk met een o met umlaut is... maar ik vind dit leuker... zullen we nu weer leuk doen? )
Enne Leaf en Sun... het komt allemaal goed! Masssssa's leuke mannen, die allemaal nog niet weten dat jullie bestaan en dat alleen nog even moeten ontdekken!
Peas on earth!
woensdag 30 januari 2008 om 15:50
woensdag 30 januari 2008 om 15:57
Leaf, misschien moeten we ons idd goed richten op PPOM (Potentiële Partner Ontmoet Momenten). Gewoon ons voornemen dat we elke dag minstens één PPOM hebben. Als ik er nu bij nadenk, heb ik er dus waarschijnlijk zometeen nog twee: supermarkt en kroeg. Dat lijkt goed. Laten we daar dan verslag van gaan doen en goed kijken of we iets tegenkomen en of dat wat wordt. Idee?
woensdag 30 januari 2008 om 16:04
Jaaa PPOM errrrrug goed voornemen!
* kroeg (voordeel: drank, dus zeerrr laagdrempelig contact?)
* supermarkt (voordeel: in mandje vrij snel zichtbaar of het een PK betreft)
* bibliotheek (voordeel: intellectuele PK, tenzij hij autoblaadjes, computerblaadjes of andersoortige niet-intellectuele dingen leent/leest)
* werk (voordeel: zelfde interesse qua werkveld, nadeel: het is een collega)
* euh... even denken...
* kroeg (voordeel: drank, dus zeerrr laagdrempelig contact?)
* supermarkt (voordeel: in mandje vrij snel zichtbaar of het een PK betreft)
* bibliotheek (voordeel: intellectuele PK, tenzij hij autoblaadjes, computerblaadjes of andersoortige niet-intellectuele dingen leent/leest)
* werk (voordeel: zelfde interesse qua werkveld, nadeel: het is een collega)
* euh... even denken...
Peas on earth!
woensdag 30 januari 2008 om 16:04
druk druk drku met spelletje spelen op de laptop en kan t niet utistaan dat vriendin alweer bij level 84 is en ik nog maar bij 55.. GRRR
en met MM en mij alles goed.. krijg lieve leuke smsjes van hem.. Hij zou me vandaag bellen maar heeft ie nog niet gedaan.. naja na 18.30 ben ik pleite
dus hij heb nog paar uurtjes de tijd haha
nah ik ben weer weg douchen en optutten en lekker uiteten straks..
en met MM en mij alles goed.. krijg lieve leuke smsjes van hem.. Hij zou me vandaag bellen maar heeft ie nog niet gedaan.. naja na 18.30 ben ik pleite
nah ik ben weer weg douchen en optutten en lekker uiteten straks..
woensdag 30 januari 2008 om 16:05
woensdag 30 januari 2008 om 16:05
woensdag 30 januari 2008 om 16:08
woensdag 30 januari 2008 om 16:30
woensdag 30 januari 2008 om 17:07
PPOM-verslag:
geen PP's gespot
Was eigen schuld. Toen ik bij de kassa stond realiseerde ik me weer welke opdracht ik had. Oeps. Heb namelijk zeer geconcentreerd mijn boodschappen bijelkaar gesprokkeld. Heb wel lekkere chocolade paaseitjes meegenomen.
Bij de kassa waren weinig PP's. Achter mij stond een man, maar die had geen enkele aantrekkingskracht dus die viel vrijwel direct weer af. Helaas. Wie weet wat de avond gaat bieden.
Oei, ik ontdek dat er in de mix voor de ovenpasta knoflook zit. Nou ja, t is maar een beetje. Valt vast wel mee toch?
geen PP's gespot
Was eigen schuld. Toen ik bij de kassa stond realiseerde ik me weer welke opdracht ik had. Oeps. Heb namelijk zeer geconcentreerd mijn boodschappen bijelkaar gesprokkeld. Heb wel lekkere chocolade paaseitjes meegenomen.
Bij de kassa waren weinig PP's. Achter mij stond een man, maar die had geen enkele aantrekkingskracht dus die viel vrijwel direct weer af. Helaas. Wie weet wat de avond gaat bieden.
Oei, ik ontdek dat er in de mix voor de ovenpasta knoflook zit. Nou ja, t is maar een beetje. Valt vast wel mee toch?
woensdag 30 januari 2008 om 17:30
Ik werd geroepen geloof ik... Xan: een paar bladzijdes terug staat nog een zeer up-to-date lijstje, daar hoeft je alleen PPOM aan toe te voegen (en als je die nu al vergeten bent...)
Maar wel bedankt voor je tip! Helaas is ie een beetje mosterd en daarbij zou ik dan zelf op de sloop de ruit uit de 5 moeten trekken en ik denk niet dat zowel de ruit als HM daar heelhuids uit komen... En verder geloof ik niet dat zowel LJ als vaderlief zo handig zijn dat ze em dan in mijn auto zetten...
Er zit nu een noodruit in, vrijdag komt er weer een echte in. Totaalplaatje: zo rond de 170 euro... Dat wordt zonder drank carnavallen ben ik bang!
Al spaar ik vanavond al wel wat uit, het wordt wrs niet in de kroeg, maar op de bank voetbal kijken (lang leve de digetenne van LJ!!!). En bij LJ eten, dus ook daarop bespaar ik. Helaas wel wat carnavalsattributen gekocht in de stad, maar voor minder dan 10 euro en alle leuke aanbiedingen qua kleding netjes laten hangen! Dus schouderklopje voor mezelf!
Ik ga nu maar eens even mijn best doen op een berichtje terug voor ex-ONS, al ben ik er nog steeds niet uit of ik wil bijjkletsen met hem of niet. Dus ik denk dat ik dat gedeelte nog maar even oversla, maar dan heb ik iig iets van me laten horen.
Maar wel bedankt voor je tip! Helaas is ie een beetje mosterd en daarbij zou ik dan zelf op de sloop de ruit uit de 5 moeten trekken en ik denk niet dat zowel de ruit als HM daar heelhuids uit komen... En verder geloof ik niet dat zowel LJ als vaderlief zo handig zijn dat ze em dan in mijn auto zetten...
Er zit nu een noodruit in, vrijdag komt er weer een echte in. Totaalplaatje: zo rond de 170 euro... Dat wordt zonder drank carnavallen ben ik bang!
Al spaar ik vanavond al wel wat uit, het wordt wrs niet in de kroeg, maar op de bank voetbal kijken (lang leve de digetenne van LJ!!!). En bij LJ eten, dus ook daarop bespaar ik. Helaas wel wat carnavalsattributen gekocht in de stad, maar voor minder dan 10 euro en alle leuke aanbiedingen qua kleding netjes laten hangen! Dus schouderklopje voor mezelf!
Ik ga nu maar eens even mijn best doen op een berichtje terug voor ex-ONS, al ben ik er nog steeds niet uit of ik wil bijjkletsen met hem of niet. Dus ik denk dat ik dat gedeelte nog maar even oversla, maar dan heb ik iig iets van me laten horen.