Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:Xander68 schreef op 30 januari 2008 @ 15:21:

[afbeelding]

Vind je het gek....spellen is ook een vak

(Sorry Viev, voor het verneuken van de vormgeving....plaatje is iets te groot... )Je hebt er wel heeelll lang over gedaan om dat zo in het topic te plakken Xan, want had dat foutje al 4 minuten na het plaatsen aangepast , errrug mosterd dus!
Peas on earth!
quote:Xander68 schreef op 30 januari 2008 @ 15:23:

[...]

Hou je vast aan mijn motto Leaf...dan komt het helemaal goed!

Succes!Opzien tegen morgen gaat volgens mij niet om het dichthouden van de Exenla Xan
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 30 januari 2008 @ 15:07:

Ik vind mezelf wel goed in het bedenken van niet bestaande woordenEnne:

PrinsesOpDeErwt wijzigde dit bericht op 30-01-2008 15:11 met 35%

Dus ik zeg nogmaals:

Peas on earth!
Anyway... ik ben weer even bezig, met artistiekerig kadootje voor bijna-te-bevallen-vriendinnetje freubelen

(en ja, ik weet dat dat eigenlijk met een o met umlaut is... maar ik vind dit leuker... zullen we nu weer leuk doen? )

Enne Leaf en Sun... het komt allemaal goed! Masssssa's leuke mannen, die allemaal nog niet weten dat jullie bestaan en dat alleen nog even moeten ontdekken!
Peas on earth!
quote:Leaf schreef op 30 januari 2008 @ 15:41:

[...]

Voor mij ook Xan??? Want als ik op LEaf-ex moet wachten dan ben ik grijs en gepensioneerd

Arme Leaf, jij weet dus diep van binnen wel genoeg.

Maar Leaf, heb ik wat gemist? Wat is er morgen?
Sun: we moeten gewoon samen op leuke mannenjacht gaan

Morgen is eigenlijk niks bijzonders, het gaat stormen en Leaf is beetje bang voor storm omdat Leaf vorig jaar tijdens die storm haar pols gebroken heeft en drie maanden met gips heeft rondgelopen
Vanavond komt een vriendinnetje langs. Hopelijk wil zij nog eventjes mee de stad in. Wie weet, kunnen we nog even op mannenjacht!

Zit nu te bedenken wat we zullen eten. Moet zo nl boodschappen doen.
Leaf, misschien moeten we ons idd goed richten op PPOM (Potentiële Partner Ontmoet Momenten). Gewoon ons voornemen dat we elke dag minstens één PPOM hebben. Als ik er nu bij nadenk, heb ik er dus waarschijnlijk zometeen nog twee: supermarkt en kroeg. Dat lijkt goed. Laten we daar dan verslag van gaan doen en goed kijken of we iets tegenkomen en of dat wat wordt. Idee?
Ik denk toch dat het vanavond ovenpasta wordt. Gisteren al boerenkool gegeten.
ik ga lekker uit eten :P
@Sun: lijkt me een heel goed plan. Dan kunnen we elkaar stimuleren en aanmoedigen Ik moet strakjes maar eens opletten in de trein

Ik ga vanavond zuurkoolstamp maken met een gehaktbal. Lekker Hollands.
Jaaa PPOM errrrrug goed voornemen!

* kroeg (voordeel: drank, dus zeerrr laagdrempelig contact?)

* supermarkt (voordeel: in mandje vrij snel zichtbaar of het een PK betreft)

* bibliotheek (voordeel: intellectuele PK, tenzij hij autoblaadjes, computerblaadjes of andersoortige niet-intellectuele dingen leent/leest)

* werk (voordeel: zelfde interesse qua werkveld, nadeel: het is een collega)

* euh... even denken...
Peas on earth!
quote:Vleermuis28 schreef op 30 januari 2008 @ 16:03:

ik ga lekker uit eten :PHee.... ze is er weer... Vleertje, we misten je al... hoest met MM?
Peas on earth!
druk druk drku met spelletje spelen op de laptop en kan t niet utistaan dat vriendin alweer bij level 84 is en ik nog maar bij 55.. GRRR

en met MM en mij alles goed.. krijg lieve leuke smsjes van hem.. Hij zou me vandaag bellen maar heeft ie nog niet gedaan.. naja na 18.30 ben ik pleite :P dus hij heb nog paar uurtjes de tijd haha

nah ik ben weer weg douchen en optutten en lekker uiteten straks..
quote:Vleermuis28 schreef op 30 januari 2008 @ 16:03:

ik ga lekker uit eten :P

Hey Vleer!!! Je bent er weer!!! We missen je al!

We waren al bang dat MM "take it" veel te letterlijk had genomen, ik vertrouwde hem al niet meer en dacht dat je na het goedmaken niet meer van zijn zijde zou wijken!
* trein (voordeel: veel vertragingen, dus gemeenschappelijke irritatie, dus goed aanknopingspunt voor gesprek)

* bushalte (voordeel: i.d.)

* file (voordeel: fileflirten... okee ik geef toe... redelijk kansloos qua PK)

* ...
Peas on earth!
Zow dat was Vleer!

Leaf, wij gaan ons gewoon vanaf nu richten op PPOM!

Hmm, bedenk me dus net dat ik me dan wel even met makeup op naar de suup moet om boodschappen te doen. Nou ja, even snelle makeup, is in 2 minuutjes klaar. Moet ik er maar voor over hebben, toch? Je wilt een man of niet! :-)
Ben opgetut, heb geurtje op (Amor Amore Cacharel, hoe toepasselijk) en ga nu naar suup. Jullie horen verslag van PPOM! Tot straks!
quote:Leaf schreef op 30 januari 2008 @ 15:41:

[...]

Voor mij ook Xan??? Want als ik op LEaf-ex moet wachten dan ben ik grijs en gepensioneerd Ook voor jou Leaf! Geen exen hoor...gewoon lekker vers vlees zoeken
Ahhh.. ik lees de nieuwe bezigheid PPOM (zucht...wééér een nieuwe afk.) Halve Maan....maak jij even een lijstje met afkortingen??
Zoooo ook maar es gedoucht ( lang leve de joggingbroek ), voel me zowaar (ondanks superlege-holle-echoende-maag) een stukje beterderder... ga es even naar de supermarkt, want heb me al meer dan twee dagen niet onder de mensen begeven, ik word gek!
Peas on earth!
neej ik leef nog maar dat spel is zoooo fucking verslavend haha
PPOM-verslag:

geen PP's gespot

Was eigen schuld. Toen ik bij de kassa stond realiseerde ik me weer welke opdracht ik had. Oeps. Heb namelijk zeer geconcentreerd mijn boodschappen bijelkaar gesprokkeld. Heb wel lekkere chocolade paaseitjes meegenomen.

Bij de kassa waren weinig PP's. Achter mij stond een man, maar die had geen enkele aantrekkingskracht dus die viel vrijwel direct weer af. Helaas. Wie weet wat de avond gaat bieden.

Oei, ik ontdek dat er in de mix voor de ovenpasta knoflook zit. Nou ja, t is maar een beetje. Valt vast wel mee toch?
quote:Vleermuis28 schreef op 30 januari 2008 @ 16:32:

neej ik leef nog maar dat spel is zoooo fucking verslavend hahaOei, straks Vleer naar de rehab (gezellig, bij Amy)
Ik werd geroepen geloof ik... Xan: een paar bladzijdes terug staat nog een zeer up-to-date lijstje, daar hoeft je alleen PPOM aan toe te voegen (en als je die nu al vergeten bent...)

Maar wel bedankt voor je tip! Helaas is ie een beetje mosterd en daarbij zou ik dan zelf op de sloop de ruit uit de 5 moeten trekken en ik denk niet dat zowel de ruit als HM daar heelhuids uit komen... En verder geloof ik niet dat zowel LJ als vaderlief zo handig zijn dat ze em dan in mijn auto zetten...

Er zit nu een noodruit in, vrijdag komt er weer een echte in. Totaalplaatje: zo rond de 170 euro... Dat wordt zonder drank carnavallen ben ik bang!

Al spaar ik vanavond al wel wat uit, het wordt wrs niet in de kroeg, maar op de bank voetbal kijken (lang leve de digetenne van LJ!!!). En bij LJ eten, dus ook daarop bespaar ik. Helaas wel wat carnavalsattributen gekocht in de stad, maar voor minder dan 10 euro en alle leuke aanbiedingen qua kleding netjes laten hangen! Dus schouderklopje voor mezelf!

Ik ga nu maar eens even mijn best doen op een berichtje terug voor ex-ONS, al ben ik er nog steeds niet uit of ik wil bijjkletsen met hem of niet. Dus ik denk dat ik dat gedeelte nog maar even oversla, maar dan heb ik iig iets van me laten horen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven