Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 30 januari 2008 @ 13:55:

[...]

Aha... dus waarschijnlijk had ik gewoon een verkeerde interpretatie van 'weekendrelatie'.... niet dat je elkaar dan alleen in't weekend ziet, maar OOK dat je alleen DAN lief tegen elkaar doet...

*prinses overweegt hierover een topic te openen*

Dat zal dan een heel interessant topic worden.

Misschien ook een leuk topic: Mag je bij een weekendrelatie een midweekrelatie met iemand anders hebben?
Is seksen met iemand anders door de week vreemdgaan, als je een weekendrelatie hebt?

HELP, waarom doet mijn weekendrelatievriendje doordeweeks niet lief tegen mij?

Ik ga meteen aan de slag met het openen van topics
Peas on earth!
leuk dames!
En tips voor Xan, met betrekking tot te openen topics:

* Help, mijn weekendrelatievriendinnetje wil doordeweeks aandacht, is dit normaal?

Peas on earth!
Waar is Vleer eigenlijk gebleven?
Peas on earth!
En wat te doen met paasweekend, pinksterweekend enzovoort? Dan wordt je toch erg gekort als je een midweekrelatie hebt?

Topic: de feestdagen gaan ten koste van mijn midweekrelatie!
Idd, ik mis vleer ook!!! Misschien heeft MM take it wel te letterlijk genomen?
Co-relatieschap tijdens de feestdagen?

Midweekrelatie, wie herkent dit?

HELP, moet ik stoppen met mijn midweekrelatie of doorgaan?

Lekker Ding zoekt midweek-date (gebaseerd op topics van vorige week)
Peas on earth!
quote:sunshineforever schreef op 30 januari 2008 @ 14:11:

En wat te doen met paasweekend, pinksterweekend enzovoort? Dan wordt je toch erg gekort als je een midweekrelatie hebt?

Topic: de feestdagen gaan ten koste van mijn midweekrelatie!Whahaha!
quote:sunshineforever schreef op 30 januari 2008 @ 14:12:

Idd, ik mis vleer ook!!! Misschien heeft MM take it wel te letterlijk genomen? HUMOR
Hahaha, ik heb ook iets meegekregen over dat Lekker Ding gedoe. Helaas heb ik dat eerste topic van hem toen gemist. Echt jammer! Maar haha, wat heb ik dubbel gelegen. Niet te geloven. Wat zijn er toch een stakkers op deze wereld.
Haha Sun, ik kan je geruststellen: het tweede topic en het derde topic van Lekker Ding (LD?) waren ongeveer 3 keer zo erg als het eerste topic... dus je hebt de clou van het verhaal wel meegekregen hoor
Peas on earth!
@Halvemaan:

Dat kun je hem natuurlijk gewoon zeggen, dat je benieuwd was hoe het met hem ging, afspreken zit er dan (nog) niet in (hoef je niks over te zeggen, kun je gewoon laten verwateren...) Dan vertel je wat over jezelf en dan weet hij ook gelijk dat je al voorzien bent

K*t joh, van je auto. Heb ik ook eens gehad, maar dat was omdat gedacht werd dat mijn Tomtom in het dashbardkastje lag (ik had de houder aan het raam laten zitten).

@Prinses:

Beterschap!
Maar op zich wel hip denk ik. Dat iemand je vraagt: is dat je vriend? En jij zegt dan: ja, hij is voor de weekenden en misterX is voor de midweken.

Volgens mij wordt dat de nieuwste trend. Ik voorzie een rage.
't Lijkt me trouwens best lastig. Ik heb al moeite om één leuke man te vinden. Laat staan dat ik er twee moet vinden!!!
quote:sunshineforever schreef op 30 januari 2008 @ 14:17:

Maar op zich wel hip denk ik. Dat iemand je vraagt: is dat je vriend? En jij zegt dan: ja, hij is voor de weekenden en misterX is voor de midweken.

Volgens mij wordt dat de nieuwste trend. Ik voorzie een rage.

Misschien kunnen we daar patent op aanvragen

Misschien ook een goede manier om NIET vreemd te gaan, want feitelijk gezien ga je dan niet vreemd, als je 't maar netjes scheidt in midweek en weekend. .Als je weekendvriend dan zegt: 'volgens mij ga je vreemd, want bladerbladerbla', kun je gewoon zeggen: 'nee joh lieverd, je vergist je. Ik ben in het weekend toch altijd bij JOU, ik zou nooit vreemd gaan, dat is mijn midweekvriend'.
Peas on earth!
Logische conclusie: dan kun je ook TWEE keer vreemdgaan. Met je midweekvriend en met je weekendvriend...

Pffff..... het leven wordt wel ingewikkeld....
Peas on earth!
Prinses houdt het maar gewoon bij Xan... zowel doordeweeks als in het weekend
Peas on earth!
Prinses wordt namelijk anders een beetje
Peas on earth!
Vier op een rij
Peas on earth!
Hmm...Xan haat rages (zie mijn hyves)...dus hou ik het toch maar bij "24/7 relatie" (Xan staat 7 dagen per week, 24 uur lang ter uw beschikking... )
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 30 januari 2008 @ 14:21:

Logische conclusie: dan kun je ook TWEE keer vreemdgaan. Met je midweekvriend en met je weekendvriend...

Pffff..... het leven wordt wel ingewikkeld....
quote:Xander68 schreef op 30 januari 2008 @ 14:22:

Hmm...Xan haat rages (zie mijn hyves)...dus hou ik het toch maar bij "24/7 relatie" (Xan staat 7 dagen per week, 24 uur lang ter uw beschikking... )Zo Prinses, deze uitspraak zou ik maar even heel goed opslaan en groot uitprinten en overal ophangen!!! Je begrijpt wel dat de eerdere uitspraken van Xan, dat hij alleen in het weekend je weer komt vertroetelen hiermee niet echt overeenkomen he!

Prinses houdt het maar gewoon bij Xan... zowel doordeweeks als in het weekend Dat wil JIJ ja....ik wilde me net aan Sun aanbieden voor door de weeks

Prinses houdt het maar gewoon bij Xan... zowel doordeweeks als in het weekend quote:Xander68 schreef op 30 januari 2008 @ 14:22: (Xan staat 7 dagen per week, 24 uur lang ter uw beschikking... )
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven